Pagini

Miercurea fara cuvinte

Poza asta imi spune multe... voua?
Rasfat.
 Si... dragalasenie.

Continuarea la CARMEN.

Sursa foto

PS: nu uitati: vineri- "Movie Time".

69 de comentarii:

  1. Prima fotografie e in corelare perfecta cu tema de miercuri. Cu urmataorele doua deja ne alintam:))
    Noapte senina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce frumoase sunt pisicile :X:X:X:X::X

    RăspundețiȘtergere
  3. cred că şi mie îmi spune multe rău prima imagine, deşi aş prefera să nu ;)
    iar pisoii sînt tare drăguţi, iar asta vine de la un iubitor de cîini :)
    o noapte senină să ai, fată frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) ingenioasa idee....cuvinte nu am, acum privesc pisicutele astea superbe!

    RăspundețiȘtergere
  5. prima poza ..ma duce cu gandu la filmele horror , saw , chucky , exorcistul etc:))

    RăspundețiȘtergere
  6. a da si ma mai duce cu gandul la acei oameni care eu ii numesc "curve cu 2 fete" de aici tragi si tu concluzia :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Altfel spus, o dragoste răsfăţată. Sunt foarte frumoase fotografiile.

    RăspundețiȘtergere
  8. Fantastic de drăgălașe sunt fotografiile !
    Bravo,felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  9. cu un zambet laaaaaaarg si cu ceva alint orice zi nu poate fi decat frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne, da cat sunt de scumpi pisoii! :D .....asa leneveste si al meu cand nu-si mai incape in piele de rasfatat ce este .

    RăspundețiȘtergere
  11. Prima imagine am salvat-o ...
    Am, frecvent, dificultăţi de-a zâmbi!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Aww ce scumpici sunt pisoiasii din a treia poza!Si prima fotografie e draguta,iar a doua:))verry funny!Dragute fotografii ai ales azi!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună scumpo!
    Îmi plac mult cele cu pisoi!
    Zi excelentă îți doresc!
    Te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  14. vaaaaaaai m-am imuiat toata cu pisicile alea :)):X

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi amintesc de filmul Coraline, parca asa se numea:)).Nu mi-a prea placut, desi aveam 10 ani cand l-am vazut chiar m-a infricosat:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Foarte tolanita pisica aceea:d :))
    Si pisoii sunt super dragalasi ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Păi ne spune un lucru simplu: zâmbeşte!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Superbe pozele :D
    O zi cat mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  19. Super! Daca pisicile ar ramane pui tot timpul...:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Pisicuţele sunt iar la putere! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  21. zambete si zambete rasfatate ...frumoasa alegere :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Era o poezie de Coşbuc în care o fată se toooot, oglindea. Şi paaaarcă este şi o poveste, cu o albă ca neaua, nu? :)
    De pisoicuţe nu mai spun nimic. Spun ele, totul.

    RăspundețiȘtergere
  23. Poza exprimă mecanica fericirii , cred , aşa imi zice mie însă pisoii sunt definiţia lenii , ce mai .

    RăspundețiȘtergere
  24. nooo...ultima poza e cireasa din acest post

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce drăguțe pisicuțe!... Chiar se cheamă răsfăț...
    Seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Prima o ador :x ador si filmul :x Coraline :d

    RăspundețiȘtergere
  27. Smiiiile, sa zambim zic chiar si atunci cand nu ne arde. :)

    RăspundețiȘtergere
  28. si mie imi spune multe prima poza :) . . ultima e draguta :X :*:*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  29. Parca ar fi poze magice, ca in Harry Potter. Splendide pisici !

    RăspundețiȘtergere
  30. @tu26dor: :) Mersi fain:) Seara faina si tie.

    @inimioarecolorate: :))

    @Doda: stiuuu:X

    @Călin: ;)) iubitor de caini:> iaa :> Seara faina!:)

    @geanina: thnks.

    @Florea : eee, cam la asa ceva ma duce si pe mine cu gandul:>

    @abbilbal: aveti dreptate.

    @tu1074 : multumesc.

    @pandhora: intr-adevar!:)

    @suntunika : iiii :>

    @Doru: :) Multumesc si eu.

    @Raisa: ma bucur ca iti plac. :>

    @*ELENA*: multumesc, la fel:)

    @Maia : iii, nu esti singura.

    @Miss Rose: ;))

    @Maria S.: :) nu l-am vazut:)

    @Rose ღ : :)

    @vioreld : :)daaa.

    @Nymphetamine: :)

    @Max Peter : dua:X

    @bytZza 4ever : :)

    @Raki: multumesc, la fel:)

    @Robert Nicolaescu : ar fi ceva:)

    @Mona: hppy ww!

    @Cristi : happy ww!

    @Sophie : :D

    @rokssana : :)

    @Tiberiu : nu cunosc:)

    @SoriN : :D lenea e mare:))

    @cypy : :D da:X

    @handmade.in.covasna : :)

    @Sara: Mersi, la fel:)

    @annitu: dua:X

    @Ghost Painter: :X pf:) trebuie sa l vad:D

    @addicted: :D:D:D: daaaaa!

    @Mistocareala: :D

    @DANI: sunt magice:D

    @£avi H.: :)

    RăspundețiȘtergere
  31. o idee minunata! simpatica seria ta de fotografii! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. @ScarsLikeLace: :)

    @Diverse: :)

    @fatacareaduceploaia : daa:X

    @CARMEN: Multumesc:D:)

    @Muc Roz: da pisoi!:*

    RăspundețiȘtergere
  33. săru' mîna pentru "plantarea" în blogroll :) .
    tu erai la mine de ceva vreme, dar nu aveam de gînd să zic nimic de asta, pînă la urmă pun în blogroll doar pe cei pe la care îmi place să trec şi nu aştept neapărat reciprocitate. iar pe la tine chiar îmi place să vin în vizită :) .
    o zi senină să ai, fată frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  34. tare mai e mata aia care da tacticos din coada :D

    RăspundețiȘtergere
  35. prima fotografie zambeste malefic, spune-i sa nu mai zambeasca malefic, te rog!:o3 ;))

    RăspundețiȘtergere
  36. Superbe pisicutele :X , insuportabil de dulci :))

    RăspundețiȘtergere
  37. @Iulia: :)

    @Szasz Sebes Paul: duaa:X:X:X

    @Maaria: stiu:>

    @Călin: te-am trecut de ceva timp:) dar probabil acum te-ai gasit tu:> Oricum sa cresti mare:D si sar'na si eu!:D

    Zi senina si tie!:D

    @Bianka Byby: :D

    @Bogzilla: :))) este, este.

    @Ioana: Binee :)) o sa-i spun! ;)) :*

    @Paul: :D indeed!

    RăspundețiȘtergere
  38. prima imagine a cazut cu tronc!!!

    RăspundețiȘtergere
  39. vezi ca iar te-ntreci si postezi numa pentru poze:)):*

    RăspundețiȘtergere
  40. C.L.M. dar tipa tot insista cu zambetul:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  41. @ella: :)) te cred!!!

    @Vampirul din mine: okei: D o sa vad despre ce este vorba:) mersi:)

    @pinguu: stiu dar la cat am de invatat nu-mi sta gandul la nimic... numa' la cartea de la Financiar :)) cat e de groasa =))

    @29 decembrie: :)

    @Ioana: nu vrea sa ma asculte :))

    RăspundețiȘtergere
  42. nu pot să te contrazic, chiar nu m-am uitat prin blogroll, azi mi-a sărit în ochi din întîmplare :) . după cum ziceam, nu "iau" pe cineva în blogroll aşteptînd reciprocitate, iau pentru că îmi place. să îţi fie noaptea senină, fată frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  43. http://apyblog.blogspot.com/2012/01/primul-concurs-pe-blog.html

    RăspundețiȘtergere
  44. nu stiu daca a dat koky dar daca ai vrea sa part :o3 http://apyblog.blogspot.com/2012/01/primul-concurs-pe-blog.html

    RăspundețiȘtergere
  45. Citeste si celelate interviuri realizate de mine. Cu Irina Staver, Daniela Caraiman, Elena Racu

    RăspundețiȘtergere
  46. sa ai o sambata plina de rasfat si dragalasenie :)

    RăspundețiȘtergere
  47. @Aira: ;))

    @Călin : :)

    @koky: ???

    @Apy: aaaa :) vad:) mersi:)

    @Szasz Sebes Paul: :) am citit!:)

    @Florin: :)

    @ZoZoHeart: :D

    @Cammely: multumesc la fel:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)