Pagini

Movie Time! - Girls Just Wanna Have Fun

Pt. azi la "Movie Time" v-am pregatit un film vechi de prin anii '80, Petrecaretele (Girls Just Wanna Have Fun) pe care l-am vazut de vreo 3 ori (atat de mult mi-a placut, hi hi) si pe care vi-l recomand cu drag caci il consider numai bun de vizionat in week-end.

Este vorba deste o comedie presarata cu dans si o poveste frumoasa de "loveee" ce ii are ca protagonisti pe Sarah Jessica Parker si Lee Montgomery. 

Aici gasiti o scurta descriere.
Trailer-ul:

Sper ca v-a starnit interesul. In caz ca l-ati vazut va astept cu o parere, iar daca nu: vizionare placuta!

Va pup si va astept cu inscrieri (in cazu' in care v-ati pregatit cu ceva).

34 de comentarii:

  1. Stay away from him, he is a booy!!! :))=)))) si Sarah Jessica Parker.... 8->

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ghost Painter: =)))))))

    @B.D.: :D Ce anume? :>

    RăspundețiȘtergere
  3. pare a fi chiar fain si in genul meu :D
    la asta sigur ma uit zilele astea

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragut filmul, cred ca l-am mai vazut...mai demult:D
    Se accepta recomandarea daca e postata acum cateva zile? (pun link, bineinteles) :D

    RăspundețiȘtergere
  5. iar nu am păreri, că nu l-am văzut, dar cel de săptămîna trecută (Anna and The Kimg), pe care iar nu îl văzusem pînă atunci, chiar a meritat :).
    o zi aşa cum îţi doreşti, fată frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ooo da! Vreau sa-l vad... pana si titlul ma atrage ^^. FUUUUN!

    RăspundețiȘtergere
  7. cel mai frumos film, pt mine, ramane ''ce-si doresc femeile'' urmat de ''click''

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut filmul acum vreo 2 ani . Mi-a placut enorm de mult.Cei doi indragostiti practica dansul , doar ca ea practica dansul fara stirea tatalui deoarece acesta nu este de acord . Ce iese ? Cei doi castiga concursul de dansuri .
    O sa il revad din nou pt ca mi-ai adus aminte de el . Ms mooooooollllttt !

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alle.: vizionare placuta!:)

    @Paul: se accepta! :) nu e obligatoriu sa postezi azi:)

    @Călin : ma bucur ca ti-a placut!:) o zi frumoasa si tie!

    @Ami: hi hi:>

    @Suflet de curva: Te cred:D le-am vazut pe ambele:)

    @vioreld: Cuu placereee! :D frumos rezumat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mulţam pentru recomandare, nu cred că l-am văzut (adică nu-s chiar sigur...). :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai atunci e bine, am pus si eu, sper sa va placa :D

    RăspundețiȘtergere
  12. aaa...maine il caut ! abia astept !

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună scumpo!
    Nu l-am văzut din păcate!
    Weekend excelent îți doresc!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-am gasit de lucru pentru week`endul asta. :> Suna foarte fain, titlu atrage, deci am la ce ma uita. Mersi de recomandare! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. La faza cu "Stay away from him, he's a boy!" maicuta aia seamana asa mult cu mama! :))
    Da, trebuie neaparat sa vad filmul <3

    RăspundețiȘtergere
  16. aaaah ce fain e:x
    maine sigur ma uit:-?

    RăspundețiȘtergere
  17. eu nu o halesc pe sarah jessica parker

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi se pare ca l-am vazut mai demult, sunt fan al lui Cindy Lauper care canta melodia cu acelasi nume. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. interesant o sa ma uit la el chiar in seara asta ms :))

    RăspundețiȘtergere
  20. @Max Peter: cu placere:)

    @Paul: e super:D mersi de participare!

    @coco : :>

    @Raisa: :>

    @*ELENA* : buna:D seara faina:X

    @Alee : cu placere!

    @Rose ღ : =)) hahah!

    @Maria S. : vizionare placuta:>

    @Nymphetamine: ;))

    @B.D.: :) pai te invit sa participi:>

    @Cristi: :D hihi hi:>

    @Florea: :D cu placere:>

    @Pauza De Tigara: :D npc

    RăspundețiȘtergere
  21. L-am vazut acuma ceva timp,cred ca acum un an si ceva.Ce copila era Sarah J. P!So cute!Chiar saptamana asta am vazut un film cu ea :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu știam de film, ci doar de melodie...
    Interesant:D

    RăspundețiȘtergere
  23. @Ela: daa:D ce film?:>

    @Pătrăţel :D: acum ai aflat si de film!:>

    RăspundețiȘtergere
  24. :) și ce tre să fac? sunt mai grea de cap :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Ai vazut un film? Ti-a placut atat de mult incat vrei sa il vada si altii? Acum ai ocazia, tot ce trebuie sa faci este o postare in care sa dai cateva detalii despre filmul respectiv, sa respecti cerintele de mai jos (completezi cu numele tau si link-ul postarii) si te poti inscrie la rubrica saptamanala "Movie Time". Te astept cu cea mai mare placere.

      PS: Nu uita sa pui un link catre postarea initiala (a mea) pt. ca e posibil sa mai doreasca si altii sa se inscrie. Mersi." acum ai inteles?

      Ștergere
  25. Imi cer scuze ca nu am putut sa fac un articol saptamana asta . dar domeniul mi-a dat de furca . Tocmai ce m-am mutat pe domeniu ! Saptamana ce urmeaza voi face ! :X:X:X:*:*

    RăspundețiȘtergere
  26. Am facut articolul . http://mistocareala.ro/recomandarile-saptamanii-2/ . . .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, am oprit inscrierile ieri:) dar e ok:) il poti inscrie saptamana viitoare:)

      Ștergere
  27. deci e si fiiiilm:-? hmm..n`am mai vazut un film de 1000 de ani:))ma uit numai la seriale..dar 2 filme minunate pe care ti le recomand aici : Love actually (ma uit la el in fiecare an inainte de Craciun..un fel de traditie a mea:)) ) si The Help:X bine, stiu o groaza de filme minunate dar astea m au impresionat...:x

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)