Pagini

Telefon de Blogger.

Mwahahha, Silviu mi-a pasat o leapsa in care trebuie sa raspund la cateva intrebari legate de telefonul (sau telefoanel) meu (mele).


1.Ai telefon ? 
- Pai da, vreo 3. Hi hi.
2.Ce model ?
- Stati asa ca vi le arat pe rand.

Samsung U600
Samsung GT S5560i
si un Motorola U9 (p-asta l-am cam rablagit saracu', hi hi)

3.De cand folosesti telefonu mobil? 
- Hmmm, e ceva...
4.Care a fost primul tau telefon mobil ? 
- Un Motorola mic si albastru (vai cat era de cuteeeeee!).
5.Ai renunta la telefonu pe care il ai in posesie acum ?
- Nu, ca acum cateva zile mi-am luat telefon nou, deciiii...

Asaaaa, acum as vrea sa stiu ce telefoane au si cititorii mei, cine vrea poate prelua leapsa cine nu, un comentariu' cu nume (link) ce vreti voi, cu sau despre telefonul vostru' e suficient, nu de alta dar is curioasaaaaa, hi hi.

Va pup and wish me luck, maine examen... si habar nu am ce-o sa fac!

O noapte faina sa aveti.

PS: nu fac reclama la "tilifoane".

77 de comentarii:

  1. http://www.google.ro/imgres?q=nokia+c2-01&um=1&hl=ro&sa=N&biw=1280&bih=831&tbm=isch&tbnid=LnHmK2w4xARhZM:&imgrefurl=http://vandtelefon.com/vand-nokia-c2-01_a78239.html&docid=btwwOj2bffgfhM&imgurl=http://vandtelefon.com/pictures/2011/04/29/nokia-c2-01_128014.jpg&w=600&h=425&ei=mWAkT4zNFcfV4QTVtOGkCQ&zoom=1&iact=rc&dur=939&sig=103546562820469073380&page=1&tbnh=154&tbnw=205&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:3,s:0&tx=51&ty=102
    dar e cam rabalgit :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. pe primul il am si eu :( e asa frumos...un visiniu..dar nu se mai deschide :(((

    RăspundețiȘtergere
  3. hihi, dragut!
    succes maine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Succes la examen mai intai:). Apoi fur si eu leapsa:))

    RăspundețiȘtergere
  5. http://www.krobby.net/2012/01/telefon-de-blogger.html

    RăspundețiȘtergere
  6. baftă să ai mîine! leapşa nu îmi spune nimic, aştept cu nerăbdare să văd lepşe de genul "cuptor cu microunde de blogger", "frigider de blogger" şi, de ce nu, "chiloţi de blogger"

    RăspundețiȘtergere
  7. :))Si eu am un Motorola,o sa iau leapsa pentru luni las un alt com cand am postat-o. :D
    Bafta la examen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite aici :
      http://ciprianfoto.blogspot.com/2012/01/leapsa-2-telefon-de-blogger.html#.TybJh1w9UsI

      Bafta :D

      Ștergere
  8. Primul Samsung din poza l-am avut si eu acum 3 ani, mi-a placut asa de mult, cat de finut e!
    Daca stau sa ma gandesc am cam fost fana Samsung, acum am un S galaxy :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt foarte finute:D ma bucur ca imi mai merge (inca) :D
      Si eu sunt fana Samsung:D

      Ștergere
  9. Vodafone 858 , Nokia c3 si un Iphone 3 atat.....

    RăspundețiȘtergere
  10. Bafta maine CLM!! <33
    Si... http://www.google.com/imgres?hl=ro&biw=1366&bih=641&tbm=isch&tbnid=cnwtRSBmu8nFlM:&imgrefurl=http://vandtelefon.com/samsung-star-gt-5230_a111144.html&docid=HXUV4VZhyJWXYM&imgurl=http://vandtelefon.com/pictures/2012/01/27/samsung-samsung-star-gt-5230_188027.jpg&w=300&h=300&ei=XHIkT-nMKsbm4QThlrikCQ&zoom=1&iact=hc&vpx=179&vpy=166&dur=1115&hovh=225&hovw=225&tx=120&ty=88&sig=117599598581098795982&page=1&tbnh=126&tbnw=142&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:0,s:0

    Short: primit azi.

    RăspundețiȘtergere
  11. Il am de un an :D
    http://cdn.techclap.com/wp-content/uploads/2011/02/Samsung-Chat-335-Qwery-phone.jpg

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte dragute telefoane:*sii..a sa nu uit:SUCCES LA EXAMENE!

    RăspundețiȘtergere
  13. poi eu am nokia din alea care nu se strica niciodata din todeauna:)))

    RăspundețiȘtergere
  14. Telefoane...hm.Pai am un Anycool DL66 si un Nokia N73.Dar niciunul nu merge foarte bine.:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am untelefon ffff vechi. Din 2006. Nu are net, nu are "fite", dar e cel mai solid telefon pe care l-am vazut vreodata! E un Nokia, cred ca 1100 cu baterie care era banuita ca poate exploda la incarcare! BL-5C. Dar e bun. Nu risc sa nu pot vb la el pentru ca am ascultat prea multa muzica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:) Adevarul e ca se afla printre cele mai bune telefoane care aparusera atunci :) multa lume il mai are:)

      Ștergere
  16. eu am un Samsung Galaxy S2 și sunt foarte mulțumită de el, nu cred că l-aș schimba prea curând pentru că ... e perfect.
    Primul meu telefon a fost o "cărămidă" - Sony Ericsson maaaare cu antenă, dar vai ce-mi mai plăcea♥ Cred că am telefon mobil de pe la 13 ani:))

    baftă la examen :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D niiiice!:D Samsung e una din firmele mele favorite:D in materie de telefoane:D Dar ama vut si eu vreo doua tel de la Sony!:D

      :D Multumesc!:D

      Ștergere
  17. inainte aveam un samsung u100: http://www.voxmagazin.ro/produs~96065~Telefon+Mobil+Samsung+u100.html
    dar de curand mi-am luat un nokia e75 [I'm a text-addict, aveam nevoie de qwerty :)))] http://www.alin-gsm.ro/nokia-e75.html
    <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu am cu touch screen :)) imi place sa tastez foarte repede..
    Samsung wave 575

    RăspundețiȘtergere
  19. la FIX vine postarea ta!mie...imi trebuie telefon :))
    eu am unul singur, un Sony Ericsson, dar s-a cam damblagit. acum face ce vrea el si eu ma rog de el :)
    si...ma gandeam poate la un Samsung S5560 -Marvel.
    tu esti multumita de el?
    am inteles ca acest model poate avea un bug: cand scoti sau introduci castile pt muzica, automat suna la ultimul numar format :)) tu ai intampinat aceasta problema?
    multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai eu momentan sunt multumita de el in mare:) N-am incercat sa ascult muzica la casti:) o sa incerc si o sa revin cu un comentariu' :)

      NPC:) oricum e un telefon frumos:D a fost "dragoste la prima vedere" :)) sa zic asa!:)

      Ștergere
  20. Frumoase telefoanele .
    Eu am 2 Samsunguri : Samsung S5530 si Samsung S5560 .

    RăspundețiȘtergere
  21. http://www.gsmarena.com/lg_gd510_pop-2949.php
    :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Nokia n97 mini, iphone4s, motorola ot665 si samsung galaxy y. cele care inca functioneaza:)) si inca o lista imensa care nu mai sunt bune:))

    RăspundețiȘtergere
  23. Rablagit, rablagit, dar Motorola a fost cel mai tare telefon la vremea lui. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. am un blackberry curve modul din ala mai vechi. sfatul meu: nu va luati blackberry.
    cred ca sunt printre putinii copii care cred ca telefoanele sunt niste inventii 98% inutile sau ca, defapt, scopul lor adevarat a fost uitat de mult. il folosesc pe al meu in proportie de 5% si asta doar sa ma uit la ceas...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca era o perioada in care nici eu nu foloseam telefoanele :) Dar deh...

      Ștergere
  25. se poate sa intri la mn pe blog si dupa un like la aceea pagina nu imi apartine doar o prietena foarte buna te rog frumos sarumana :))/..???

    RăspundețiȘtergere
  26. Şi eu am tot gt-s 5560i şi sunt chiar mulţumită de el.
    Succes la examen!

    RăspundețiȘtergere
  27. am avut un LG Shine pana am aruncat cu el si s a lovit de o masina :-" si i`am pierdut carcasa (mereu am zis ca ma duc sa`l fac si am uitat) apoi am avut un V3 pe care l`am trantit de torpedou si l`am rupt pe jumatate:"> si acum am tot un V3 pe care l`am scapat de 2 ori in apa si o data in cafea si merge fara probleme:)))deci nu am nevoie de telefoane fitoase pentru ca le stric la nervi:)))))primul telefon a fost un siemens c55 parca:D

    bafta la examen (daca nu deja l`ai dat:D )
    ti puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) auuuoleuuu !:)) saracele telefoanee!:)))))))) :D

      Sar'naa:D l-am dat:)) nu vreau sa mai aud de el!:D

      puuupici:X:X:X:X:X

      Ștergere
  28. ah eu am un amarat de samsung gt-s3350, dar mi-e bun pentru ce cer eu de la el :P mi-as dori sa mai am unul, sau sa-mi iau un telefon mai fain, cu touchscreen sau hibrid, dar abia mi l-am luat pe asta si oricum am alte prioritati in vederea cheltuirii banilor ;)
    sincer, mie parintii nu mi-au dat telefon inca din primara, abia dintr-a 7-a am inceput sa am telefonul meu, unul primit si codat de la rds...azi toti copiii cu degetul in gura au telefon, eventual si ipad.. vremurile evolueaza (nu neaparat in bine)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat, si eu am avut telefon tarziu:) dar cum spui si tu... vremurile evolueaza, noi sa fim sanatosi!:D

      Ștergere
  29. Eu am un iPhone 4 negru pe care l-am pimpuit si s-a facut alb.
    vezi aici:

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=338113422886926&set=a.164027203628883.33147.100000648142812&type=1

    RăspundețiȘtergere
  30. dupa un timp dar totusi o zic... Cute new design ;)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)