Pagini

Life in Pictures

Asta asa ca m-am suparat pe profa azi!
Mwahahahaha!!!!!

O duminca faina sa aveti!

Despre "Life in Pictures" gasiti mai multe la Costin.

45 de comentarii:

  1. da doar telefoanele alea le am..dc ti se par multe sau scumpe..sau dc:)?

    RăspundețiȘtergere
  2. In fiecare om bun se ascunde ceva rau :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai de ce te-a suparat? :-s

    RăspundețiȘtergere
  4. Profii sunt mai speciali uneori:))
    O duminica faina sa ai si tu!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. 9gag. macar acum stiu ca nici macar bancu ala nu l-au inventat romanii :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Un student la cantină. Gaseşte un loc liber lîngă un profesor.
    Profesorul: - Lebăda porcului nu-i este prieten.
    Studentul: - Bine, atunci eu am zburat.
    Profesorul se supără şi vrea să-l pice la examen. Îi dă cele mai grele întrebări, dar studentul răspunde foarte bine. La sfîrşit, profesorul îi pune o ultimă întrebare:
    - Mergi pe drum şi vezi doi saci: unul cu aur şi unul cu minte. Pe care îl alegi?
    - Pe cel cu aur.
    - Dar eu l-aş lua pe cel cu minte.
    - Asta pentru că fiecare îşi doreşte ce-i lipseşte.
    Profesorul înnebuneste şi scrie pe lucrare "Măgar". Studentul, fără să se uite în ea se ridică şi pleacă. Peste un timp se întoarce şi spune:
    - D-le profesor, aţi semnat, dar nu mi-aţi pus nota.

    nu o fi tocmai nou, dar se asortează cu postarea ta ;) . o seară faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ahahaha! Ador 9Gag-ul :D Comentarii genul astora imi vin si mie in cap uneori la scoala, dar tac :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Se poate că ai puțină dreptate C.L.M. !
    Atunci toți vor deveni compleți !

    RăspundețiȘtergere
  9. =))) faina, pacat ca nu ne permitem in realitate

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai un Blog Award de l a mine http://crissscri.blogspot.com/2012/01/primul-meu-blog-award.html
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Pai cine ar mai alege acum inteligenta?
    Ai banuti, peste cativa ani te poti ocupa si de educatie, vezi tinerii care renunta la scoli si pleca la munca in strainatate. Trist.

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Oare ce au zice profesorii dacă le-am zice asta în față? :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna:) multumesc de invitatie o sa vad despre ce este vorba. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. hehe, bun raspuns. bun baiat Derp :)

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) Buna asta... parca am auzit-o mai demult si in romana :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Hai că asta mi-a plăcut=))
    Deşi nu cred că aş avea curajul să spun asta în faţa unui profesor...Sau...Depinde şi de profesor. ;)))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)