Pagini

Life in Pictures - Skating on ice

Nu cred ca v-am povestit despre "intalnirea" mea cu gheata de anul trecut, huuuuuh, da... Mai bine zis este vorba despre intalnirea posteriorului meu cu gheata. (da' ce o mai durut!!!!)
 Deci cum spuneam, am fost si eu ca tot omu' la patinoar cu gandul ca daca stiu sa merg pe role o sa fac "show" pe patine (mdaa...) pai "show" am facut, dar nu in sensu' bun al cuvantului, eram singura care se "spargea" pe acolo, mergeam 2m, eram pe jos... iar mergeam, iar eram pe jos, si tot asa, ce sa mai, o incantare pt. cei care ne "admirau".

Daaaar in ciuda tuturor neplacerilor provocate de gheata a fost totusi o experienta placuta, insa recunosc ca mi-e cam teama sa mai patinez iar...



Voi? Ceva experiente pe la patinoar?

O duminica faina sa aveti.

Pentru cei care nu stiu postarea e facuta pentru rubrica "Life in Pictures", despre care gasiti mai multe detalii la Costin.

Sursa foto

57 de comentarii:

  1. am fost la patinoar anul trecut, cu fostul meu prieten :)) a fost dezamagitor! :)) dar am reusit sa imi mentin echilibrul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Experienta mea a fost asemanatoare cu a ta .. nu mai vrea sa mai incerc :)) Eram un robotel pe gheata ..stateam teapana si cadeam. Am cazut in asa hal incat nu m-am mai putea ridica si norocul meu a fost ca a venit un baiat cu viteza din spate si m-a ridicat brusc, nu stiam ce mi se intampla :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mno, am ceva experienţe de acest fel.
    Vezi tu, în urmă cu vreooo mnoh, mulţi ani, în Ro, patinoare nu prea existau. Şi patinam pe zăpada bătătorită necurăţită de pe străzile lăturalnice din Bucureşti. Patinam chiar, foarte bine!
    Daaaar, cînd am ajuns pe un patinoar adevărat, Patinoarul Floreasca, jur că am fost mai mult pe jos decît pe patine. :) Ei şi?
    ps. Frumoase poze... :) şi nu glumesc...

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm si fundul meu a facut de vreo cateva ori cunostinta cu gheata si la fel ca si tine am crezut ca daca merg pe role sunt tare si pe gheata:)) nu a fost asa:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai mi-am dat seama ca anul acesta nu au mai facut patinoar! Anul trecut tot au facut unul de 4 m pe 4 (care a fost deschis publicului pana la sfarsitul lui Martie btw xD ), dar anul asta nu am vazut inca nimic :( Anul trecut nu am avut sansa sa merg si speram ca ma voi duce in iarna asta... Sau ar trebui sa mai am rabdare pana in primavara? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. ultima este geniala :Dgeniala :X

    RăspundețiȘtergere
  7. Experiente neplacute nu am.Colegii nu m-au lasat sa cad pana nu am devenit o prefesionista in ale ghetii.:)) Acum imi place sa merg, dar inainte sa invat nici nuv roiam sa aud:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Sincer..eu cand am fost prima data la patinoar nu am avut nici un fel de probleme(Stiuu ,,modestia" asta invinge).Haii,poate putine pentru ca nu eram obisnuita,dar stiam(si simteam) ca pe acele patine e exact ca si pe role.Poate o mica diferenta:D

    RăspundețiȘtergere
  9. faine poznele ce le-ai adus :)
    parcă îmi place a doua cel mai mult, e fără bloace, fără betoane şi cu mai mult suflet.
    o noapte senină să ai, fată frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte funny , sper sa nu te superi pe mine ca spun asta dar povestea ta mi-a trezit o amintire funny ...
    Prima data eu la patinoar : Imi era frica de mor , eu ma gandeam ,,cum naiba sa patinez eu pe gheata cu astea in picioare cand nici pe uscat daca ma chinui nu pot sta pe loc cu ele" ...in fine...Ajutat de o prietena de-a mea am zis sa o fac si pe asta , insa primul pas facut pe gheata s-a ales cu un spagat :)) Noroc ca fac spagatul foarte usor si ca mi-au rezistat pantalonii =)) .
    De atunci am promis solemn ca nu am ce sa mai caut acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred că ai păţit şi tu cum am păţit-o eu cu schiatul. După ce mi-am paradit... "profundorul", nu mi-a mai trebuit... :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. Hai mai, cum sa-ti fie frica, trebuie sa mergi din nou sa exersezi, ca sa nu se mai intalneasca posteriorul cu gheta...Oricum, nu conteaza daca te-ai distrat (si nu te-ai lovit foarte tare)

    RăspundețiȘtergere
  13. @inimioarecolorate : macar nu te-ai facut de ras ca mine ;))

    @Cris-Mary: :) haha:) stiu cum e, eu de cate ori am cazut am fost norocoasa ca ma ridicau altii ca altfel ma faceau feliute =))

    @Tiberiu : :)) haha!:) sigur nu glumesti?

    @Miss Rose: oooouuu :)) na, ca is mandra ca nu is singura!:))

    @Szasz Sebes Paul: sper ca placut. :)

    @Lina : nu stiu ce sa zic:) sa speram ca o sa faca:>

    @Florea: ma bucur ca iti place!:)

    @Maria S.: astia da colegi!!:)

    @Raisa: mie mi se pare o diferenta mare:)) pe role ma mai tin pe picioare, dar pe patine neeeeeeeeaaa! :))

    @Călin : si mie imi place a 2a: D seara faina si tie.

    @vioreld: nu ma supar ca n-am de ce.:)) ce amuzant! =))

    @Max Peter: :)) cam asa ceva!:))

    @Paul: daca mi-e frica:)) zau!!! adevarul e ca m-am distrat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am experiente doar ca iubitul meu este inalt si cu patinele in picioare este f caraghios si mereu fac glume pe seama lui.
    Poate o fi fost si gheata de vina la tine.. Mai incearca.. O seara placuta:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Hehe, patinez de cativa ani in sensul ca am mers o data pe an la patinoar. Anul trecut mi-am dat si eu drumul.
    Pai chestia cu rolele... eu nu stiu sa ma dau :)))). Dar reusesc sa nu pic pe patine.

    RăspundețiȘtergere
  16. uhhh !!! :)) am experiente din astea 8-> Prima data pe patine ... Nu faceam 2m ca fundu' meu vizita gheata :)) , dar eu am experiente "dulci" pe scari cu gheata 8-> Mi-am luxat picioru de 3 ori in aceasi iarna , pe aceleasi scari :D XD .

    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  17. mai insista cu patinatul, nu te lasa! :) fotografiile sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu si patinoarul ...total paraleli. Nu am fost si nici nu cred ca ajung curand :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Bună scumpo!
    Superbe poze!
    Ai mare grijă anul acesta să
    nu mai cazi!
    Seară minunată îți doresc!
    Cu drag te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bine ca a facut cunostinta doar posteriorul tau cu gheata :D :*:*

    RăspundețiȘtergere
  21. @MarinaA: daa!:)) Asta era! Gheata nu e buna!!

    @Ami: :)) oo :D bun asa:))

    @I'm Devil ☠ : ouch :)) a durut!

    @erys: pff ;)) cam greu!:D

    @Flyerboy: ;)))

    RăspundețiȘtergere
  22. O da !=))
    Nu esti singura care a facut ''show''.Oricum experienta conteaza :))

    RăspundețiȘtergere
  23. si eu am patinat ieri si a fost foarte frumos:D

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt total lipsit de talent la patinat :)

    RăspundețiȘtergere
  25. de abia astept sa merg si eu..am vrut azi, dar ne-am razgandit...

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte frumoase fotografii !
    E plăcut să patinezi cu cineva apropiat,drag :) !

    RăspundețiȘtergere
  27. Credeam ca esti tu si cu iubitul la a doua poza.:D

    RăspundețiȘtergere
  28. Ultima poza e de-a dreptul super :x iar despre gheata nu comentez :-"

    RăspundețiȘtergere
  29. Eu nu stiu sa patinez, desi stiu sa merg pe role! :)) Mi-a ajuns o cicatrice in urmei unora incercari ( esuate evident ). :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Si dupa 30 de ani am o cicatrice in cap in urma unei cazaturi!
    Fotografiile sunt extraordinare!

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu să glumesc? No way! Îs băiet taaare serios! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. in primul rand superbe imaginile! eu sunt o patinatoare desavarsita! imi place sa patinez! la mine a fost innvers....gandindu-ma ca sunt AS cu patinele , mi-am zis ca rolele le mananc pe paine....ei nu-i chiar asa...:)

    RăspundețiȘtergere
  33. @*ELENA*: buna, o sa am:) nu cred ca o sa mai patinez:D:) Zi faina.

    @Găgăuţă : sa stii! :))

    @Tic ! Tac ! : imi dau seama! :)) conteaza =))

    @Nymphetamine: inseamna ca esti priceputa :)

    @Diverse: nu esti singurul.:)

    @Un suflet inocent....: Have fun!

    @pandhora : :))

    @tu1074 : da:)

    @Costin Comba : stiuu!

    @Muc Roz : ee, nici chiar! :)) as vrea eu!:D

    @Ghost Painter: :X

    @Addicted: hehe :)

    @Handamade.in.covasna: aaaaaaaaauuch!

    @Tiberiu: :)) iiiaaaaaa! :)) si eu te cred pe cuvant!:)

    @geanina: Ce chesti! :)) te felicit pt. faptul ca esti o buna patinatoare.!:)

    RăspundețiȘtergere
  34. Da,mersi de duminica!E chiar faina.
    Cat despre patinoar, am fost surprinsa ca atunci cand m-am dat prima oara nu am cazut niciodata, insa anul trecut a avut loc un incident neplacut si mi-am rupt mana:(.
    Duminica faina si tie!

    RăspundețiȘtergere
  35. Aaa vai, da!:)) Chiar da. Anul trecut am fost la patinoar cu nişte prieteni. Şi eu tot aşa cu gândul că lasă, că mă ştiu da bine pe role şi va fi lejer. Aham, din părţi. Cum am păşit pe patinoar am simţit că mi-o iau picioarele tot aiurea. Mergeam ţindându-mă de parapeţii aia sau ce erau. Oricum am reuşit performanţa să nu cad.

    RăspundețiȘtergere
  36. @Madii: pfff :) ce urat:( pare rau pt tine:) mersi la fel.

    @Alee: :)) e bine, eu cadeam si de pe parapeti =))

    RăspundețiȘtergere
  37. Daaaaaa da ce am cazut...nici n-am apucat sa intru bn =))))

    RăspundețiȘtergere
  38. Ce pofta imi faci beibi....vreau snow..

    RăspundețiȘtergere
  39. Eu nu le am cu patinajul de nicio culoare. :))

    RăspundețiȘtergere
  40. si eu stiu pe role si m-am gandit ca merge si pe patine dar acum ca zici tu nu cred ca mai dau pe acolo:)) :-ss

    RăspundețiȘtergere
  41. pai cum sa nu patinezi ? e minunat !!! eu am mers in Bucuresti pentru asta...acum avem si noi :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Pozele sunt superbe! :X Cat despre experietele cu gheata... nici nu mai vreau sa-mi amintesc :D

    RăspundețiȘtergere
  43. asa am patit si eu cand am fost anul trecut sa patinez...si ca si tine,stiu sa merg pe role,dar pe patine deloc :)).macar i-am distrat pe prietenii cu care am fost,care cand ma cautau ma vedeau pe jos :))

    RăspundețiȘtergere
  44. Eu as vrea sa patinezzz :X ... eram mic de tot cand am patinat ultima oara , dar nu am cazut:)

    RăspundețiȘtergere
  45. @Vagaboanta aia fericita: :))

    @Pinguu: si eu vreau:X

    @Cristi: nici eu:)

    @£avi H.: :))

    @coco: nuuuuuu!:)) mi-e fricaa!:)

    @Rose ღ : mersi:D:)

    @Aira: hi hi;))

    @Mistocareala: ;)) iii :D

    @29decembrie: cee urat!:))

    RăspundețiȘtergere
  46. Mda, exact aşa am păţit eu. Acum 2 ani mergeam aproape în fiecare săptămână la patinuar şi de fiecare dată eram un dezastru. Din iarna aia, nici c-am mai pus patina pe gheaţă:)))))

    RăspundețiȘtergere
  47. =))) exact ca mine..
    data viitoare ne luam amandoua de maini ca sa dam cu fundul de gheata impreuna :P
    Of of..chiar speram sa fie gheata mai prietenoasa fata de mine.

    RăspundețiȘtergere
  48. Woooow, Rockefeller Center din NYC. :X Been there!!! si in octombrie deja deschis patinoarul....si niste scoruri ca sa intri si/sau sa inchiriezi patine!!!

    RăspundețiȘtergere
  49. @annitu: :)))

    @Alle.: :)) nee luam =)):X:X:X

    @Poison: iiiiiiii :X te invidiez!:))

    RăspundețiȘtergere
  50. Uhm,eram la fel de incantata prima data cand am mers la patinuar ca si tine,"pot merge pe role deci nu mie greu nici cu patinele" , m-am tinut de gardul care inconjura parinuarul tot timpul..oricum urmatoarea data a fost mult mai distractiv:)):X

    RăspundețiȘtergere
  51. @Stiai ca si eu simt?: bine ai venit:)
    e bine ca ai mai avut curaj pt. o urmatoarea data:) hi hi:)

    RăspundețiȘtergere
  52. Pana acum experieanta doar de observator in ceea ce priveste patinajul daaar intentionez sa merg in curand.
    Si eu stiu sa merg cu rolele si mi s-a spus ca e de ajutor dar dupa ce am citit postarea ta :))) E clar,o sa fie foaaaarte amuzant! :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)