Pagini

Miercurea fara cuvinte

Ha ha ha, pisica pitipoanca!

Sa nu care cumva sa va ganditi ca sunt atat de dilie incat sa pictez unghiile pisicutei, da?

Continuarea la CARMEN.

HAPPY WW!

Sursa foto

72 de comentarii:

  1. Bijuterii cu atitudinemiercuri, ianuarie 25, 2012

    Funny rau :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Photoshop ? Oricum...tare :))
    Tocmai mi-ai dat o idee :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mi-a trecut prin cap aşa ceva! Dar e o idee... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ha ha ha! Ce ţi-a trecut prin cap!.. :))))
    Haios!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) nu am mai vazut asa ceva.. sincer:))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Ce tare e:)) mi le și imaginez pe ale mele cu roz făcute :))
    Dacă stau bine și mă gândesc nu e o idee rea :D
    O seară perfectă de miercuri să ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dat idei multora sa stii. :)) Nu, nu mie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu daca pisica e pitzi sau cine i-a facut "manichiura" xD Oricum , tare poza :)) O sa fie un trend si asta imediat :>

    RăspundețiȘtergere
  9. Smechera rau poza e ceva migala sa stai la fiecare gherutza in parte cu pensulita aia de oja :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper că pisica a ales culoarea și nu tu ai forțat-o să pună violet :lol: !

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca nu le-a facut french nu are succes la motani! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Brrrr... Pot sa spun ca nu-mi place?(pisica); fotografia, insa, DA!

    RăspundețiȘtergere
  13. De pe blogul C.L.M.'s Blog in revistile de moda... :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Biata mâță ! Cum o fi ținut-o să-i vopsească gheruțele ?!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce unghii fioroase. Nu te-a mângâiat puţin cu ele?

    RăspundețiȘtergere
  16. Violet? Sa fie aparata de flacara? Mai bine erau rosii, sa nu se deoache!

    RăspundețiȘtergere
  17. ce unghii facute are pisicutza...:d

    RăspundețiȘtergere
  18. nu ma gandisem la asta pana ce nu am citit ce ai scris :))

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) ce nebuna le-o vi vopsit? si ce pisica o fi stat? :)) :X

    RăspundețiȘtergere
  20. Motanul meu imi toarce in brate de cateva minute. Ma ameninta, spune ca nu-mi va da drumul daca nu-i voi face si lui asemenea unghii.

    RăspundețiȘtergere
  21. Saraca pisi :)) Macar e o culoare placuta :)

    RăspundețiȘtergere
  22. :)) e bine ca ai specificat ca nu e opera ta :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Biata pisica !!! Prin ce chinuri o fi trecut ! =)) eu cred ca luam foc ca diavolul atins de cruce daca imi facea cineva unghii roz =))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)