Pagini

Am atata inspiratie... incat imi vin prea multe titluri pentru postarea asta si nu ma hotarasc pe care sa-l aleg.

Sunt doar eu si "foaia"... e goala... ma uit la ea si e goala, goliciunea asta parca imi aminteste de ceva, hmmm, oare ce sa fie? Pot s-o spun? Pot? Da pot... este vorba de un gol ce va ramane mereu, un gol pe care il stiu doar  eu si cu ... mine, un gol pe care nimeni nu-l va stii pt. ca nimeni nu intelege... 

Nu stiu ce se intampla si de ce... dar parca mi-e si frica sa spun ca e totul bine pt. ca de obicei cand ma bucur de ceva... nu ma bucur prea mult caci apare altceva care imi umbreste bucuria... 

Oricum ii admir pe aia care pot sa treaca prin toate chestiile asa nepasatori, am incercat si incerc si eu... si nu-mi reuseste, nu pot pur si simplu pt. ca fiecare om care trece prin viata mea lasa o urma, mai adanca sau doar asa de suprafata... dar lasa... o lasa si pleaca.

Am impresia ca viata omului e ca un magazin, unii vin, daca vor ceva iau, daca nu... pleaca si rareori isi mai amintesc numele magazinului, dar urme raman... asta nu intelege nimeni... in fine... 

Vroiam sa-mi cer scuze pt. chiulul de pe blog, dar se apropie examenele si ma intelegeti voi.

Apropo, maine o sa postez rubrica cu filme, Movie Time, si va invit sa va pregatiti cu un film daca doriti si va face placere bineinteles.

Mwahaha!


PS: Am o rugaminte la voi, particip si eu la un concurs cu manichiura si am nevoie de like-uri, daca puteti si va place manichiura facuta de mine dati si la un mineeee like aici: http://florynails.spidercontestapp.com/home/viewitem/19?v=1 Sar'na!

37 de comentarii:

  1. la faza cu magazinul stiu ce vrei sa spui

    RăspundețiȘtergere
  2. Oamenii sunt ca timpul, trec dar ranile raman.
    Iti tin pumnii de pe acum pentru examene >:D<
    "take a picture dirty to me" :))
    Pupicei >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  3. succes la examane baby >:D<
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna scumpo!
    Frumos compari "viata cu un magazin"
    Mult succes la examene ca restu se rezolva!
    Zi excelenta iti doresc!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este, unii ies altii intra. La final foarte putini vor fi alaturi de tine, dar nu trebuie sa te gandesti la asta :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. dacă ai exces de inspiraţie, mai împrumută şi la alţii, poate au nevoie ;)
    nu cred că e cazul să îi admiri pe cei care trec nepăsători prin viaţă, nu cred nici că ai avea ceva de învăţat de la ei. fii tu însuţi, e cel mai bine, oricum nu ai cum schimba "aluatul" din care eşti făcută; şi poate că e mai bine că nu îl poţi schimba ;) .
    multă baftă să ai în sesiune, o să încerc să pregătesc şi eu ceva despre un film pe mîine, chiar dacă azi sînt cam cu fundul în sus.
    o zi faină să ai, fată frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate...lasa o urma...se spune ca "timpu vindeca toate ranile"..sa o adaptez putin ar veni..timpu sterge toate urmele...dar nimeni nu zice cat timp este necesar...poate pentru ca difera de la om la om..dar cert e ca...e nevoie de mult timp uneori..

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai dreptate..viata omului chiar e ca un magazin!Si uite,la asta nu m-am gandit niciodata!sUPER DRAGUT:>.Apropo,bafta la examene!:)

    P.S: :))Tare rezultatul din poza:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Treci si peste aceste momente . . stiu cum e :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper sa revii cu voie buna cum ne-ai obisnuit... Mult succes la examene.:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. uite aici traducere faină executată de goagăl :)
    http://translate.google.com/#hu|ro|nicolae%20guta

    RăspundețiȘtergere
  12. Merge, merge titlul şi aşa! :)) Cei care urmăresc RSS-ul sigur vor deschide şi pagina.
    Ai grijă de examene, pentru că e un lucru care chiar contează.
    Haioasă poanta! :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. interesanta chestia din poza.
    What's your number il recomand:D

    RăspundețiȘtergere
  14. ai incercat nepasatoare?nu exista "nu pot" doar "nu vreau" ..eu sunt un tip nepasator si merge;)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bine te-am gasit, nu stiam de blogul tau, dar l-am trecut acum la mine in blogroll :)
    Nu stiu daca viata omului e neaparat un magazin, dar stiu sigur ca e o vitrina, si una din cele care se decoreaza nicidecum dupa sezon sau puterea de cumparare a "clientilor", ci dupa fiecare invatatura dobandita la sfarsitul "programului de lucru". Unii numesc asta experienta, eu i-as spune, si mai simplist, re-cunoastere...

    RăspundețiȘtergere
  16. de multe ori am si eu impresia asta....cand povestesc despre bucuriile mele...apare ceva si imi strica tot cheful! din aceasta cauza prefer sa povestesc cand se concretizeaza....:)

    RăspundețiȘtergere
  17. E cam ca in filme, numai ca acolo daca zic oamenii: Mai rau nu se poate... incepe sa ploua. :))) Mereu m-a amuzat chestia.
    Bafta la examene si ma voi gandi la un film ^^.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sentimentele nu este o joaca. Cei care se joaca cu sentimentele altora eu i-am numit ,,agresori" (ai sa vezi de ce ...o sa fac un articol pe blogul meu cu aceste lucruri...acum iti spun pe scurt) , iar ceilalti sunt victime .
    Azi cineva s-a jucat cu sentimentele tale , dar nu uita , nu maine , nu poimaine , dar peste o saptamana sigur cel care s-a jucat cu sentimentele tale va deveni si el victima . Aceasta este viata , ea ne invata cum e sa fii in ambele ipostaze .
    Sunt lucruri simple , dar care unii oameni le refuza sa le accepte , pentru ei fiind totul o ,,prostie" . Cea mai simpla logica : Incearca sa furi ceva din curtea vecinului...vei vedea ca dupa un timp si tie iti lipseste ceva . (aici nu vorbesc de tine, am dat doar un exemplu) .
    In legatura cu intamplarile , nu vreau sa par indiferent , dar si eu ma numar printre cei care trec rapid peste o intamplare , dar asta nu inseamna ca sunt indiferent sau nepasator . Aceasta chestie este ca o rana in suflet , la suprafata rana se vindeca , dar in interior ea persista . Crede-ma ...persoanele care arata ,,pe fata" ca nu mai au nici-o legatura cu intamplarile sufera de 2x mai mult decat ceilalti in interior .
    Iti doresc sa nu ai parte de neplaceri toata viata , esti o fata deosebita si nu meriti nimic din toate cele rele.

    Un gand bun...

    Semnat:Viorel

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai dreptate . Viata unui om e ca un magazin . Ceilalti vin si pleaca . Asa e legea firii , urmele trebuie sa ramana si golurile la fel . Daca mereu am fi fericiti si zambitori , n-am mai sti sa apreciem bucuria . E buna si stristetea asta de ceva , te face sa apreciezi si micile bucuri ale vietii si daca unele persoane de care te atasezi pleaca si lasa goluri , poti sa te gandesti ca acestea pot fi umplute cu amintiri , ele nu mor si nici nu pleaca .

    Nu mai fi suparata , dupa nori apare si soarele >:D< !!!
    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu mi-a iesit faza din imagine:-?

    RăspundețiȘtergere
  21. Nici eu nu pot fi nepasatoare.Nu multi pot,dar unii se prefac foarte bine :D

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu încă am rămas blocată la titlu :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu cred ca m-am prins de faza cu tradusul :P adica e un pic schimbat.. :P
    cred ca toti avem undeva pierdut in adancul sufletului un regret, o neimplinire.. intr-un cuvant un gol.. Nu stiu daca la asta te-ai referit, dar stiu ca am avut si eu senzatia asta de multe ori..

    RăspundețiȘtergere
  24. @Denisa : >:D< Mersi:D ma bucur:D

    @Găgăuţă: corect:D sar'na scumpiiii!:X:X:X
    ti pup!:D

    @inimioarecolorate: sar'na, sa fie zana:X

    @*ELENA* : Multumesc doamna draga! Va pup!:D

    @Ghost Painter: ai dreptate!>:D<

    @Călin : eee :)) parca acum nu-i mai admir chiar asa :))

    multumesc:D si abia astept sa vad ce film alegi:D Mersi:D seara faina!:D

    @Zdwuby : poate chiar de prea mult timp...

    @Raisa: Mersi:D pupici!>:D<

    @Mistocareala : cu siguranta! Mersi:D

    @MarinaA : i'm baaack!:D ti pup!:D

    @Călin : auu! :)) urat!:))

    @Max Peter: :)) cam lungut titlul! :))

    @Miss Rose : l-am vazut:D mersi:D>:D<

    @Florea : pfff!:)

    @teonegura: Bine ai venit!:)
    Vitrina- frumos:-? ai idei bune!:) Mersi ca m-ai bagat in blogroll:) o sa fac la fel!:)

    @geanina : ooow :( chiar asa!

    @Ami: in filme e mai frumos! :))

    @vioreld : Sa stii ca ma numar printre cei capabili sa se joace cu sentimentele altora... dar nu o fac... pt. ca stiu ca nu am ce sa castig... Si problema mea nu e ca nu pot fi nepasatoare, dar cum ai zis si tu eu nu arat ca sufar... in schimb... ma consum in interior, e foarte aiurea, dar asta e!:) Mersi mult! toate cele bune!:)

    @I'm Devil ☠: da:) sa stii ca asa e:) pfffffff! oamenii astia!>:D<
    Mersi:X

    @Mademoiselle: sar'naaa!:X

    @Maria S.: hmm, cum asA?:))

    @Soll: :) da... :)

    @Adelici: =))) numa' acolo esti? :))

    @Cristi: sar'na!:D

    @Szasz Sebes Paul: :D mersi:)

    @Alle.: :)) nu-ti fa griji:) nici eu nu ma prinsei din prima!:) da... cam la asta m-am referit:) si la inca ceva... >:D<

    RăspundețiȘtergere
  25. As vrea ca sa incepi anul fara suparari...esti tanara frumoasa si nu ar trebui sa te raneasca nimic...trebuie sa inveti sa faci acest lucru,sa te feresti. Imi place fraza "ca viata omului e ca un magazin, unii vin, daca vor ceva iau, daca nu... pleaca si rareori isi mai amintesc numele magazinului".Cam asa e si in viata. Bafta la examene.

    RăspundețiȘtergere
  26. Nici eu nu m-am prins de faza cu traducerea. Some light, please! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Nu esti singura care o perioada a lasat blogul in pom ;)) te iertam ;;)

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu esti singura care nu poate trece asa,oricum prin viata!

    RăspundețiȘtergere
  29. @H A R R Y G O A Z: thnkss:X

    @gabriella: Incerc:D multumesc mult!

    @Arhetipal: :)) uuhm, iti da altceva dupa ce traduci:))

    @Freakyvampire: :)) mersi:D

    @Codruta: da:) asta este:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Si eu ma intreb uneori cum pot fi unii asa nepasatori...chiar nu inteleg si nu imi iese! Si sunt de multe ori invidios pe ei, dar ma gandesc totusi ca nu e rau sa ne pese...pentru ca daca trecem indiferenti prin toate, nu invatam nimic!
    Bafta cu examenele si cu..tot!

    RăspundețiȘtergere
  31. @Paul: Ai dreptate!:) Mersi:D la fel!

    RăspundețiȘtergere
  32. Sincer, este foarte aevarat ceea ce scrii!

    RăspundețiȘtergere
  33. @ZoZoHeart : mersi:) apreciez sinceritatea. :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)