Pagini

Messenger tampit!

Tunete si fulgere, finish de mapaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamond, messenger tampit cu care l-o facut cu tot si cuuuuuuuuuuu toate!

Sa vedeti patanie, intru aseara pe mess de pe tel (ca dehhh) stau cat stau, imi da eroare la conectare, eeei pe dracu', incerc sa ma conectez iar... rahat, nu merge "user sau parola gresita" (moooooama) buuuuuun, ma calmez ca era vreo 12 si eram somnoroasa si zic: "las pe maine!". Zis si facut, intru azi cu gandul sa-mi schimb parola, alea alea, draaaaaaaaacu' sa-l ia de id ca nu merge, intru sa resetez parola, nu merge, cica sa contactez serviciul de asistenta (tuuuuuurbez!!!!)... buuuuun, calm, calm... mai am un id (mwahaha!) intru pe ala (merge...).

Las mesaj pe Facebook sa-mi dea lumea id-urile, si ce credeti voi? Acu' nu ma lasa sa bag id-uri in lista nici la asta al nou, apaaaaaaaaaaai 'tu-ti gura ma-tii mess, asta isi bate joc de mine?

Ce mama naibii se intampla cu astia de la Yahoo?

68 de comentarii:

  1. saracu messenger, il chinui :P
    ;))
    te cred, ca patesc si eu cateodata si mor de nervi, dar na...
    cine stie ce au astia.
    dar nu rezolvi nimic daca te enervezi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu il chinui :(( el ma chinuie pe mine :(((((((((((((((((((((

      Ștergere
  2. Urat :| .Eu prima data am crezut ca ti-a spart cineva id-ul dar daca zici ca nici dupa altul nu merge ...dezinstaleaza-l si baga-l din nou :3 .Poate merge :-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am crezut si eu, dar nu :(( nu stiu ce se intampla :(( l-am reinstalat si tot degeaba!X(

      Ștergere
  3. concluzia ?
    ne mutam pe hotmail :>

    RăspundețiȘtergere
  4. am patit-o si eu dar ca printr-o minune s-a rez de la sine:))

    RăspundețiȘtergere
  5. asa am patit si eu acum o sapataman si din cate am inteles de la altii asa se intampla cand cineva incearca sa iti sparga parola si nu poate.:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asa imi mai zisera si mie altii x( dracii sa ii ia p-aia care tot incearcaX( oricum n-au sanse.

      Ștergere
  6. Eu nu am avut probleme de-acestea . Incearca sa te conectezi pe messenger dupa www.ebuddy.com ; daca merge de acolo sa te conectezi pe id inseamna ca trebuie sa reinstalezi messengerul .
    Un coleg de clasa a avut problema ...nu putea sa intre pe un id si a reinstalat messengerul si merge .

    RăspundețiȘtergere
  7. poi merge doar 5 id-uri pe zi sa dai accept . . . asta stiu ..

    RăspundețiȘtergere
  8. incearca primul id dupa 24 de ore ;)sau lasal 3-4 zile asa mi-a facut si mie si merge..si daca prima oara nu ti se conecteaza vezi ca e de la net;) daca nu ai o anumita viteza de net cat cere messul degeaba iti merge google/facebook etc ca el tot nu o sa mearga

    RăspundețiȘtergere
  9. Înţeleg perfect ce spui! Şi eu sunt în război cu mess-ul! Nu-mi merg emoticoanele şi are zile când nu mă lasă să intru.. sau şi mai tâmpit, când nu mă mai scoate de pe mess! :)) eh..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e tampit! da' :)) imi pare rau ca-ti face si tie figuri.

      Ștergere
    2. Profită! Ştie că nu putem să stăm fără el :))

      Ștergere
  10. stii cum se spune... mesagerul e cel impuscat :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Şi mie îmi face multe figuri messu', intru mai mereu pe mail, ca îmi dă mereu 'user şi parolă greşită'.
    Încearcă altă versiune, dacă nu merge :-?

    RăspundețiȘtergere
  12. Am păţit-o şi eu cu mess-ul de la Yahoo, cred că au probleme tehnice, pentru că numai mesaje de eroare am primit câteva zile, apoi şi-a revenit singur...

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu esti singura care ai patit-o. La mine am patit asa cu 2 id'uri deja; si crede-ma ca stiu starea aia de "du'te si impuscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-te messengeru-le!!!"

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) si mie imi mai da eroarea asta cu parola/user gresite cate 1 sau 2 zile la rand dar dupaia mere,pai na ce sa le faci bagate si tu pe hotmail cum zicea: inimioarecolorate
    Io zic totusi sa mai incerci ca daca nu l-a spart cnv ar trebuii sa mearga pan la urma sau incearca sa te loghezi de pe ebuddy ;)
    Bafta.

    RăspundețiȘtergere
  15. Fix asa figura am avut si eu. Si dupa ce am turbat 4 zile si am incercat tot, dupa asta singur o revenit la activitate.((

    RăspundețiȘtergere
  16. Eu nu am pățit-o niciodată, dar cred că e groaznic...

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai curu prea mare daia ti la inchis:)))

    RăspundețiȘtergere
  18. omg:)):))
    no ni nu am auzit de asa ceva
    au la muc ce lud ii:)):))

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu te sfatuiesc sa-ti faci o reinstalare de Windows ! Asa am scapat si eu de necazuri similare cu ale tale , Monica !

    RăspundețiȘtergere
  20. Doamne si mie mi se intampla sa mi se blocheze tot calculatorul de la un sign in.In ultima vreme astia s-au cam tampit..:-@

    RăspundețiȘtergere
  21. Eh ;)) asa mi se mai intampla si mie .. dar dupa merge... poate a intrat vreun roman si lea fut*t hostu alea alea pe acolo :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Răspunsuri
    1. nici eu nu ma recunosc... acum m-am calmat si cand am recitit postarea... :)) opsi.

      Ștergere
  23. Pff... mess`u asta si-a cam luat fitzele`n cap in ultima vreme.

    RăspundețiȘtergere
  24. Si mie mi s-a mai intamplat asa sa nu ma lase sa intru pe messenger,ori pentru ca era de la ei,ori pentru ca trebuia sa schimb mess-ul sa bag o varianta noua.

    RăspundețiȘtergere
  25. Se accepta scuzele. Sper ca nu mi-ati luat-o in nume de rau.

    RăspundețiȘtergere
  26. Calm,Moni,calm.
    E doar un programel idiot.O sa-si revina.

    RăspundețiȘtergere
  27. mie mi se intampla mereu sa ma deconecteze din senin sau sa nu primesc ce zice lumea.

    RăspundețiȘtergere
  28. e yahoo, pînă la urmă, care yahoo a cam luat-o pe arătură de o vreme încoace...

    RăspundețiȘtergere
  29. revin, si eu am patit-o azi! argh!

    RăspundețiȘtergere
  30. S-a cam prostit messengerul.Pe mine ma enerveaza ca de fiecare data cand il deschid mi se deschid toate ferestrele cu ultimile discutii:|Imi blocheaza tot.

    RăspundețiȘtergere
  31. But i love mess... it's that wrong? :-s :*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)