Pagini

Rezolutii pentru 2012.

Am fost invitata de Alle. , Paul si Cris-Mary sa-mi expun rezolutiile pentru 2012 si o sa iau exemplul ei impartindu-le pe categorii:

♥ In ceea ce priveste blogul imi doresc in primul rand inspiratie pt. ca daca este inspiratie sunt si postari, daca sunt postari (mai bune) sunt si cititori, si in al doilea rand... vreau sa-mi cumpar domeniu.

♥ In timpul liber as vrea: 
- sa ma apuc sa invat pentru examene;
- sa ies mai mult (asta cand s-o face cald);
- sa termin de citit cartea de care m-am apucat anu' trecut (rusinicaaaa);
- sa ma ocup mai mult de blog (asta daca am inspiratie);
- sa o ajut mai mult pe mami la treburile casnice;

♥ Iar in ceea ce ma priveste imi propun:
- sa nu ma mai enervez asa de repede si de des;
- sa iau note mari la examene;
- sa-mi las parul sa creasca;
- sa adopt un nou stil vestimentar;
- sa ma indragostesc (iiiiiii...).

Hmmm, si o sa mai vad ce si cum pe parcursul anului, deoacamdata sper sa reusesc sa realizez ce mi-am propus pana acum.



Asaaaa, acum as vrea sa vad si planurile pentru 2012 ale lui: Muc Roz, Pinguu, Raisacoco, FloreaDoda, Max Peter, Ami, Miss RoseCălin, inimioarecolorate, Maria S., Lady*izuH, si Nymphetamine.

39 de comentarii:

  1. succes la tot ce ti-ai propus baby >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ca ai preluat lepsica ;) Te pupic si sper ca totul se realizeze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce rapida e lumea in ziua de azi! Multumesc ca ai facut-o si isi urez mult succes in indeplinirea tuturor celor propuse...mai ales partea cu iubirea :>

    RăspundețiȘtergere
  4. bre, renunta la idea cu indragostitul.. barbatii e porci! in schimb, poti incerca cu o femeie..eventual filmati-va :D

    RăspundețiȘtergere
  5. mersi beibi..o preiau zilele astea:*

    RăspundețiȘtergere
  6. iti doresc sa reusesti sa-ti gasesti timp sa te ocupi un pic de toate :)

    RăspundețiȘtergere
  7. hihi merci :X sper sa iti reuseasca

    RăspundețiȘtergere
  8. Succes la tot ce ti-ai propus si sa se indeplineasca !

    RăspundețiȘtergere
  9. Fie ca tot ce ti-ai propus sa se realizeze !!!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. HEHE, planurile noastre sunt cam similare ^^.
    Si eu vreau note maaaari la examenee!
    Macar bine ca ti-ai propus sa inveti.
    Merci muuult! Si bafta cu totul.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. o da ..cel mai frumos domeniu este .net :Xdeci eu il ador :))nu stiu de ce :D si ideeile mele sunt deja puse pe blog:))citeste sa vezi :))

    RăspundețiȘtergere
  12. mult succes in tot ceea ce-ti doresti sa faci>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Mult noroc! Sper sa iti reuseasca. Si eu am facut o asemenea lista

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu îţi doresc succes! Cred că răspund şi eu, dar puţin mai târziu... :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Nici eu nu puteam să-mi propun atâtea. Să ai spor! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. o sa le faci tu pe toate ! succes...mai ales la aia cu invatatu'...e foarte importanta !...zise tanti :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Păi să faci bine şi să realizezi tot ce ţi-ai propus ca altfel, iiiiiiiiiiiiiiii! :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Dragutt!Succes pentru a+ti indeplini toate aceste rezolutii!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Multa bafta!Sa te bucuri de toate realizarile!

    RăspundețiȘtergere
  20. Mult noroc iti doresc, sa realizezi ce ti-ai propus in acest an! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. ţi-ai propus lucruri normale, poate mai puţin partea cu îndrăgosteala, că aia nu vine pe bază de "vreau să" ;) . na, ce să zic, să îţi iasă toate, inclusiv aia :)

    RăspundețiȘtergere
  22. iti doresc si eu sa realizezi tot ce ti-ai propus! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  23. sa ai bafta in tot ce ti-ai propus.. te pup si o seara buna

    RăspundețiȘtergere
  24. @inimioarecolorate : sar'na soare:X

    @Cris-Mary : cu placere: X mersi si eu:X

    @Emme: mersi:D

    @Paul: :):D

    @Tibi : eram sigura=)) de-aia am si pus =))))

    @pinguu: okiii:X

    @geanina: sar'na:D

    @Miss Rose : cu placere:D

    @Flyerboy: mersi:D:)

    @Denisa: cu siguranta:D:)

    @Ami: sar'na:D bafta si tie:X

    @Florea: oke draga:>

    @Nymphetamine : sar'na la fel:X

    @Szasz Sebes Paul : multumesc:D bafta si tie:D

    @Max Peter: okei:D bafta si tie:)

    @adelici: hai ca nu-s chiar asa multe:)) mersi:LD

    @coco: Sar'naaa:D zise tanti bine:D

    @Tiberiu: bineeeeeeeeeeeeeeeee :(( altfel ce?:) aa?:))

    @Raisa: sar'na:X

    @Codruta: Multumesc:D

    @Cristi: sar'na:X

    RăspundețiȘtergere
  25. Iti lasi parul sa creasca? New look?

    RăspundețiȘtergere
  26. @Călin : aia am pus-o asa:)) ca doar nu merge cand vreau eu:))

    @Aira: multumesc:D>:D<

    @MarinaA: multumesc, la fel:D

    @B.D.: :D mersi:D

    RăspundețiȘtergere
  27. yaay, ti-ai facut si tu rezolutiile :)
    uhh nu-ti fie rusine cu chestia cu cartea, ca asa m-am lungit si eu o vara si o toamna intreaga cu Agonie si Extaz a lui Irving Stone, si cand am terminat-o aproape ca dadeam petrecere :))
    acuma ca mi-a renascut pasiunea pentru Agatha Christie, citesc o carte in 2 zile..

    RăspundețiȘtergere
  28. hihih . . sa te indragostesti . .

    si eu m-am gandit la domeniu ! :X

    RăspundețiȘtergere
  29. Sa o ajuti mai mult pe mami la treburile casei...:d ce n'ar da mama sa aiba o fata ca tine in locul meu :)) :d

    RăspundețiȘtergere
  30. @Mistocareala: :*

    @Ghost Painter: :)))lasa ca mami tau te iubeste asa cum esti:X

    RăspundețiȘtergere
  31. Pe a mele poti sa le vezi abia acum:">Multumesc inca odata.

    RăspundețiȘtergere
  32. cred ca mesajul din poza spune tot ))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)