Pagini

Movie Time! - Anna and the King

Prima recomandare pe anul acesta am decis sa fie una mai serioasa ca sa spun asa, serioasa in sensul ca nu este vorba despre o comedie ci despre un film a carui poveste este inspirata din fapte reale: Anna si Regele (Anna and the King). Actiunea filmului are loc in tinutul exotic al Siamului si incepe in momentul in care Anna, o profesoara englezoaica, ajunge in Siam pentru a preda copiilor regelui Mongkut, iar obiceiurile vestice ale acesteia intra in contradictie puternica cu cele orientale. Ce va urma? Ei bine, asta o sa vedeti singuri daca sunteti curiosi, ce va pot spune eu este ca are si o poveste de dragoste impresionanta. E un film superb!

Trailer:

Ca de obicei va astept cu pareri in caz ca l-ati vazut, iar daca nu l-ati vazut si v-a starnit curiozitatea, vizionare placuta.
Va astept si cu inscrieri la "Movie Time!".
Sunt curioasa sa vad ce ati pregatit! Pupici!

35 de comentarii:

  1. l-am vazut nu e cine stie ce.....:-??e bun cand nu ai la ce sa te uiti :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragut filmul.
    Mie cel mai mult mi-a placut P.s:I love you.L-as vedea de 1000 de ori.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu de ce am senzatia ca l-am vazut :-?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut filmul.Chiar merita toti banii,eu am ramas profund impresionata de aceasta poveste!

    RăspundețiȘtergere
  5. e, mi-am ţinut promisiunea (am prostul obicei să mai şi fac ceea ce zic) şi am venit cu un film. şi nu o să emit păreri despre filmul propus de tine, pentru că mi-a scăpat; nu ştiu cum, dar s-a întîmplat :) .
    o seară plăcută să ai, fată frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am vazut filmul , dar sunt sigur ca este grozav , mi-au placut toate filmele recomandate de tine .Chiar in momentul acesta iau filmul de pe internet , in 5 min se ia si apoi ma uit la el...abia astept sa vad filmul :d
    Multumim pt recomandarea acestui film !

    RăspundețiȘtergere
  7. L'am vazut cand eram mai mica... pf... m'au invadat lacrimile :(

    RăspundețiȘtergere
  8. ce să zic, atîta vreme cît nu afişează nici măcar linkul nu prea ştiu de ce m-am mai obosit

    RăspundețiȘtergere
  9. @Florea: :> da:> dar e interesant:)

    @fatacareaduceploaia: l-am vazut si eu:X:X:X:X

    @£avi H.: se poaaate!:)

    @Raisa: te cred! :) e superb!

    @Călin: ah!:D mersi mult!:D:) te pup baiat care-si tine promisiunile!

    @vioreld: dragule:) ma bucur ca ti-au placut! vizionare placutaaaa!

    @Flyerboy: :D mwahahaha!:D

    @Ghost Painter: :D te cred:D

    @Miss Rose: :D ma bucur!:D

    @Călin: scuze:) am gresit eu la setari;)) dar am rezolvat;))

    @inimioarecolorate: :D

    @Maria S.: :D hi hi:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu l.am vazut si mi.a placut enorm si eu il recomand din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Mistocareala : sa-ti faci:>

    @Aimee: :D ma bucur!:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna scumpo!
    Nu l-am vazut,din filmulet
    cred ca este un film bun!
    Un weekend excelent iti doresc!
    Cu drag te pup si imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  13. nu stiu de ce,chiar am impresia ca l-am vazut :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Am sa tin cont de recomandarea ta... Sincer acum sunt in boala serialelor: The Vampires Diaries ( obsedata) , The Lyng Game (obsedata) , Pretty Little Liars ( obsedata) si 10 lucruri pe care le urasc la tine ( genial ) . Le recomand pe toate .

    RăspundețiȘtergere
  15. @*ELENA* : buna:D:) mersi la fel:D>:D<

    @Aira: :-? :)) se poate:)

    @Bianka Byby: :)) Obsedata:> uuu :> :D interesant! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. In aceasta zi minunata, eu iti doresc sa-ti traiesti viata asa incat sa nu-ti para rau de niciun pas facut, de niciun zambet daruit si sa ai puterea sa lasi in urma tot ceea ce te supara, pentru a putea fi fericit! Esti un suflet minunat si ma bucur ca am avut sansa sa te cunosc!

    LA MULTI ANI ! SARBATORITILOR TAI

    WEEKEND MINUNAT !

    RăspundețiȘtergere
  17. de 2 ori l-am vazut , superb !!!!!!! lectie !!!

    RăspundețiȘtergere
  18. @anana: Multumesc mult! Week-end placut!:D

    @Tic ! Tac !: cu placere:D

    RăspundețiȘtergere
  19. cred că am fost cam ţîfnos, dar cauza era de fapt în altă parte ;) . dacă am zis ceva aiurea, scuze.

    RăspundețiȘtergere
  20. buna!inca nu la-m vazut.urmeaza,chiar sunt curios

    RăspundețiȘtergere
  21. mie mi-a placut filmul foarte mult! o recomandare buna!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Diverse: :)

    @Calin: e ok:D

    @bloggarel: Buna:) bine ai venit!:D vizionare placuta!:)

    @Erys: :) ma bucur.

    RăspundețiȘtergere
  23. Pare intelerent filmul! Acum aflu si eu de movie time :"> , lasa , saptamana viitoare clar particip si eu!

    RăspundețiȘtergere
  24. L-am vazut.Si pot spune ca chiar merita, mi-a placut din prima.:)

    RăspundețiȘtergere
  25. @Paul: :D te astept:>

    @Maria S.: iihii:>

    RăspundețiȘtergere
  26. bun filmul...imi place firul narativ ;)

    RăspundețiȘtergere
  27. Hmm...am luat şi eu filmul acum. Am să mă uit diseară. Sper să merite.

    RăspundețiȘtergere
  28. @Ella: :D:)

    @Război în...1: eu zic ca merita:> astept sa mi spui:P

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)