Pagini

Domeniu de la Porcu.ro


Pt. ca am pe cineva care-mi poarta de grija in blogosfera si care tine la mine mult, mi-a spus sa-mi incerc si eu norocul la concursul organizat de porcu.ro in care puteti/pot castiga un domeniu .info inregistrat la GoDaddy.



Interesant, nu?
Eeeii, acum poate sunteti curiosi cum puteti participa, pai e foarte simplu, tot ce trebuie sa faceti este un articol pe blogul vostru in care sa vorbiti despre concurs (adica asa cum fac eu acum, hi hi) si apoi sa va inscrieti cu el intr-un comentariu pe site-ului Porcusorului (sper sa nu se supere pe mine pt. alint, mwahahaha). Ati inteles, da? In caz ca aveti vreo nelamurire mai multe detalii puteti gasi aici.



Asaaa... acum ca am facut-o si p-asta,  urmeaza sa va spun de ce imi doresc acest domeniu, pai e foarte simplu, sunt pe subdomeniu de 1 an si ceva si din cate am inteles lumea desconsidera ca sa zic asa blogurile aflate pe subdomeniu, nu stiu care e motivul... si nici nu-mi pasa... pt. ca desi eu ma aflu pe subdomeniu sunt norocoasa si nu ma pot plange ca nu am cititori. (Multumesc mult pt. asta! Al naibii de "subdomeniu" ca il repetai de numa'!!!)

Oricum, mi se pare foarte frumos gestul pe care il face avand in vedere ca este cat de cat nou in blogosfera si deh... e de apreciat sincer, nu toti fac asa ceva, hi hi, si si si si si si am un secret pt. fetele mele de aici, dar sa nu mai spuneti la nimeni, da? Mi-a soptit o pasarica ca domnul Porc nu e chiar asa de Porc cum ii spune numele (adica nu ii urat, nesimtit, stiti voi... caracteristicile unui "pig") si pe langa asta este si un porc frumusel (bine hai... ii un porc al dracului de buuuuun). Deci fetelor, stati la rand, da? Mwahahahahahahaha!!!!!!!!!  (just joking... )

Va tuc.





50 de comentarii:

  1. iuaa.. asa bun ii porcu asta?:X
    opaa!:d
    succes beibi la concurs:D

    RăspundețiȘtergere
  2. păreai altceva. dar numai păreai. păcat :(((

    RăspundețiȘtergere
  3. Baftaaaaaan!! Sa te vedem cu .info in coada. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu ce parere au altii despre bloguri ca subdomeniu, dar eu am renuntat la www.cinemagazin.ro si m-am intors la desprefilme.blogspot.com. In primul rand pentru ca imi vine mult mai usor sa umblu la infatisare si sa postez asa cum vreau. Nu sunt programator, nici web designer, si nici nu avea cine sa ma ajute sa-mi faca site-ul sa arate asa cum voiam. Deocamdata blogger imki ajunge.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti cumpar eu un domeniu .info. fara concurs fara nimic... daca-i pentru blog, ti-l fac cadou :D

    trimite-mi doar un mail in care sa specifici ce domeniu vrei...

    RăspundețiȘtergere
  6. Succes , sper sa castigi domeniul si sa te muti ;):*

    RăspundețiȘtergere
  7. tu vrei cumva sa ma faci sa te indragesc? :-w
    daca da, cam reusesti :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Bafta la concurs!!! Sper sa aud ca ai trecut pe domeniu' propriu dupa concursul acesta. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. succes :)! iti tin pumnii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Good luck, Lavi!! :))
    Si nu numai la concurs :>

    RăspundețiȘtergere
  11. Vad ca ai schimbat si interfata blogului ...foarte frumos .

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga C.L.M!
    Eu nu sunt bloggerita de mult.... asa ca habar nu am, te superi daca imi spui si mie ce e "domeniul" si "subdomeniul"? Daca nu ai timp sau ceva las-o pe altadata, sau ai un link?
    NU TE SUPERI? Sau poti sa imi zici pe facebook? (te am la prieteni, haha daca nu stiai) >:).
    Merci si bafta... orice ar fi.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca esti amabila trimite-mi un mesaj pe facebook si vorbim acolo!:) Te pup!

      Ștergere
  13. speram sa castigi ...baftaaaa >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Mult succes!!! Chiar ai avea nevoie de un domeniu;))

    RăspundețiȘtergere
  15. Uite esyi pe lista de nominalizati :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)