Pagini

Desktop de blogger (leapsa)

Mi-au dat Crisa, Mistocareala, Flyerboy si Pinguu(ina mea) o leapsa in care trebuie sa-mi expun desktop-ul meu scump siiii drag, mi se pare ca am mai facut-o, dar n-o gasesc asa ca am zis sa o mai preiau inca o data, hi hi.

Deeeeci, asa arata minunatia mea de desktop:

Va rog frumos sa observati "curatenia", nu imi place sa il vad aglomerat de "n" chestii inutile ca doar de aia exista foldereeeeeeeeeeee, da?

Cat despre "pisugi"... va las pe voi sa va dati cu parerea. 

Asaaaaa, si acum vreaaau sa vad desktop-ul luuui: Cris-MaryCalin, Mademoisellellobyt, BlogatuLaw's blog, vioreldKRobby.Ne siiiii al cui mai vrea sa-l arate.

Va pup si mersi celor care mi-au tinut pumnii pt. azi.
Meritati ceva bun:
Sursa foto

70 de comentarii:

  1. frumos desktopul :)) a lu pinguu e liber liber .. doar o iconita vezi pe el =)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta leapsa asta. Si inedita:D

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. http://www.krobby.net/2012/01/desktop-de-blogger.html GATA!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ododo, cat de adorabil e motanul de pe desktopt! :X ^.^

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte super desktop-ul :>.Pisica e geniala :x.Si miamii =p~multumesc pentru ceva bunn<3

    RăspundețiȘtergere
  6. mulţam pentru ceva bun; şi pentru leapşă, că nu ia mult timp :D .
    ţucu-te!

    RăspundețiȘtergere
  7. tu ca tu dar uite ce poza am eu :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Încă râd! =)))))))
    De mâţă logic, că n-am alt motiv. :o3

    RăspundețiȘtergere
  9. Se vede ca esti fata, e curat. Frumos wallpaper'ul:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Urata pisica si desertul ala e prea roz:))

    RăspundețiȘtergere
  11. frumos desktop ai, imi place ca nu e aglomerat!!! Nici mie nu-mi place sa fie aglomerat... am doar cateva pictograme pe el si o imagine superba!
    P. S. Imi place pisoiasul :X

    RăspundețiȘtergere
  12. e superba imaginea aleasa:))) cred ca zambesti de fiecare data cand deschizi calc si asta e un lucru bun:). noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  13. Super! Mi-am facut si eu un desen cu o pisica... la borcan, mi se par tare amuzante. Frumos desert, ma multumesc sa privesc, ca nu am voie dulciuri:). O zi buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pare rau ca nu ai voie dulciuri :(

      Zi frumoasa sa ai!:D

      Si mie mi se par amuzante:D hi hi.

      Ștergere
  14. Daaaa...Este admirabila curatenia si organizarea ta . Despre pufulete ce sa zic ? Cand sunt mici sunt draguti . E mai nasol cand sunt batrini . Si ei nici nu stiu , bietii pisoi !

    RăspundețiȘtergere
  15. Oh, ce imagine drăguţă ai pe desktop.:o3

    RăspundețiȘtergere
  16. ce desktop pisicit ai :> :X like!

    RăspundețiȘtergere
  17. Iti multumesc mult pt leapsa Lavinia , o sa pun diseara o poza cu desktop-ul meu pe blog .
    Am o rugaminte , poti sa imi trimiti si mie prin mail imaginea aceea cu pisicuta ? Imi place enorm de moooltt.

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte misto desktop-ul! :)

    Ai un award de la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. super da la mine e mare dezordine :d

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)