Pagini

Life in Pictures

La ce credeti ca se gandeste cand isi musca buza?

Si pt. ca nu ma pot abtine:
 Pur si simplu nu poooooot!!!!! 
Super-mega-ultra-pufo-dragalasenie!
Despre "Life in Pictures" gasiti mai multe la Costin.

O duminica placuta sa aveti.

Sursa foto

84 de comentarii:

  1. Aww, ce drăguţ e căţeluşul acela! 8-> :x

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Se gadeste la o ciocolata, adica eu asa fac :))

    2. Mi-as dori un caine la fel ca el.

    3. imi place :* :x

    RăspundețiȘtergere
  3. vaai. ce draguti sunt :X.... adorabili :)) chiar ca "Super-mega-ultra-pufo-dragalasenie" :))...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce scumetee de cutulachee!:x Deci pur si simplu imi vine sa iau un catel din acela si sa il strang in brate pana..:)).Asa sunt eu,pufooseniee:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună scumpo!
    Superbe pozele tale!
    Îți mulțumesc pentru corectare comentarilor,
    altfel răspundeam la fel!
    Duminică frumoasă ca tine îți doresc!
    Te pup și îmbrățișez scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Cînd vezi aşa ceva nu prea mai gîndeşti. :)
    2. Pfaaa, m-ai ucis cu drăgălăşenia asta pufoasă.
    3. Ăsta-i muşchetarul devenit boxer. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. 1-La ceva cu frisca.
    2-Un cutu absolut superb.
    3- Un pisoi pufos si scump.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vaiii ce catelus :o3:x.Iar tipa aia se gandeste la prietenul ei :)),zic eu :>!

    RăspundețiȘtergere
  9. cred ca la a 3-a felie de tort...sa o i-au ...sa nuuu...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. se gândește la primăvara care va veni :lol: !
    Animăluțele sunt de milioane !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. vreau eu catelul !!!!:))) e adorabil!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. se poate gîndi la multe, mi-e şi frică să mă gîndesc la ce s-ar putea gîndi ;)
    ăla mic şi alb...m-am topit, gata :D
    o seară frumoasă ca zîmbetul tău să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-ai topit?:> vai tuuu! :> multumesc, la fel!:D

      Ștergere
    2. nu-s un "tu", eventual un "mă, Gheorghe" ;)

      Ștergere
    3. aşa, că azi îs gureş rău :) . după cum ziceam, nu am habar la ce se gîndeşte, dar ştiu că uitîndu-mă prima dată la imagine am făcut, fără să îmi dau seama, exact acelaşi lucru, mi-am muşcat buza :D

      Ștergere
    4. :))) vaaai "mă, Gheorghe"!!!

      Ștergere
  13. M-ai topit cu ăla micuuuu...
    Întrebarea e dificilă. Poate să însemne... de la "Hait! Iar am călcat pe bec!", până la... "Maaamăăăăă..., ce bun ar fi...." :)))))

    RăspundețiȘtergere
  14. bischonu ala e prea frumos...

    RăspundețiȘtergere
  15. Cand isi musca buza cred ca se uita la un inel cu diamante aflat intr-o vitrina. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Poza 1 : Dacă îşi muşcă buza superioară înseamnă că este îngrijorata, uşor debusolata. Însă atunci când îşi muşcă buza inferioară, îţi transmite că te place . Cel din urmă gest este un instrument al seducţiei. Şi "semnul" buzelor întredeschise este un semn că i-ar place sa te sarute (exact ca in poza 1) .
    Poza 2 : ce catel dragut...e atat de pufos incat imi vine sa-l mananc , este adorabil .
    Poza 3 : nu as vrea sa fiu eu in locul acelui ,,ciucure" cu care se joaca ,,boxand" , motanelul.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce pufosenii dragutee :X...Cat despre prima, zic ca tocmai isi vede o fantezie (da care vreti voi) implinita:>

    RăspundețiȘtergere
  18. cred ca se gandeste la ciocolata :))

    RăspundețiȘtergere
  19. micutul pufos topeste inimi in timp ce prima imagine le da foc :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Puss in Boots!!!!! Ce draguti sunt si catelul si motanul :D
    Cred ca se gandeste ca maine incepe scoala si a uitat tot ce a invatat inainte de vacanta :)) :D

    RăspundețiȘtergere
  21. imi place pufosenia aia la nebunie :X

    RăspundețiȘtergere
  22. Catelusu ala e atat de dulce incat zaharul inmuiat in miere este acru pe langa esl ;))
    Acelas lucru l-as putea spune si despre ce e dasupra lui:D

    RăspundețiȘtergere
  23. AAAWWWW I love the puppy and Puss in Boots!!!! =)

    RăspundețiȘtergere
  24. hehe...pe buzite scrie seductie, iar pe "jucarelele" de mai jos scrie bune de smotocit :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Duuulllshe ca o savarina!...cum spunea cineva.

    RăspundețiȘtergere
  26. La la la laaaa...... ceva BUN categoric, fie "bucatica" umana, fie ceva de ale gurii. :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Dar nu la fel de pufoşi ca pisi meu! :D

    RăspundețiȘtergere
  28. hahaaaaaaaaa numai la ce nu ma gandesc cand isi musca buza :> ... eheee ..

    RăspundețiȘtergere
  29. ehhh.. fata stie ce vrea ;)
    foarte dulce pisoiul!

    RăspundețiȘtergere
  30. se gandeste laaaaaa..jeleuriiiii!!!:)))
    si cutu ala zici ca e o jucarie:|:| sau chiar e?:))):-s
    am cam fost absenta pe blogul tau:-s sper sa`mi motivezi absentele:)))>:D<
    te pup:***

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*:)) ee :)) sunt sunt motivate:* sigur la jeleuri se gandeste:))) :* pupici:X

      Ștergere
  31. Eu cred ca se gandeste la capsuni cu frisca! :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)