Pagini

Movie time! - Meet Joe Black

Cred ca ati observat ca am sarit peste rubrica "Movie Time" dar nu am avut ce sa va recomand pt. ca am de invatat si nu prea am timp de filme, insa mi-am facut timp, am vazut un film si acum am venit cu o super recomandare, hi hi.

"Meet Joe Black" se numeste filmul, si dupa ce l-am vazut l-am trecut pe lista favoritelor (si asta nu pt. ca joaca Brad Pitt, ei bine, doar putin asa!). 
Nu vreau sa vi-l povestesc pt. ca nu ar mai avea rost... dar va zic ca merita si ca nu ma asteptam la un astfel de final.

Si un trailer, dar mai bine nu va uitati ca o sa se duca tot farmecul:


Ca de obicei, astept parerea in caz ca l-ati vazut, iar in caz de nu, vizionare placuta.

Acum va las ca ma apuc sa mai citesc cate ceva caci maine am primul examen, wish me luck!

Va tuc!

PS: Imi cer scuze ca nu va mai vizitez asa des... dar... sper ca ma intelegeti.
Si va multumesc ca nu uitati de mine.

63 de comentarii:

  1. l=am vazut :)) sincer immortals 2011 ..ti-l recomand este super film si multe efecte speciale mai ales cand se bat zeii ...

    RăspundețiȘtergere
  2. ne-am înţeles cumva şi nu ştiu eu? :D nu de alta, dar tot despre un film cu Anthony Hopkins am scris şi eu.
    filmul l-am văzut (unul din puţinele filme pe care le-am văzut de mai multe ori) şi chiar merită văzut. ţucu-te!

    RăspundețiȘtergere
  3. L-am vazut de curand la TV !!
    Super film !!!!
    Hopkins joaca genial!!
    Buna recomandare!!

    RăspundețiȘtergere
  4. aaa...şi muuuuultă baftă, că uitasem

    RăspundețiȘtergere
  5. Am văzut şi eu filmul chiar zilele trecute şi e superb! Merită! :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Era pe pro tv zilele trecute. Am inceput si eu sa ma uit, pana a aparut Joe Black la cina aia :)) apoi m-am apucat de o carte si s-a dus cu filmul:))
    Oricum, e cu Brad Pitt si Anthony Hopkins , deci e super, cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Succes, eu in 26 il am pe primul si inca sunt cam habarnista...nu am nici un chef de invatat

    RăspundețiȘtergere
  8. Îți doresc succes la examen :)
    Titlul sună! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ahh,am vazut filmul!Ai facut o alegere aboslut fascinanta!E un film atat de frumos..

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu l-am vazut dar tocmai l-am descarcat si maine ma uit la el :d Ms pt recomandarea acestui film .

    RăspundețiȘtergere
  11. L-am vazut de doua ori si pot spune ca este un film genial! Il ador si il voi adora mereu! :D
    Bafta, succes si noroc la examen, fie ca subiectul ce iti cade sa fie cel pe care l-ai invatat cel mai bine! :-bd :D

    RăspundețiȘtergere
  12. As vrea si eu sa il vad. Planuiam sa-l privesc pe Pro cand a fost, dar am uitat de tot cu scoala asta.
    Imi place cum joaca Brad Pitt. Cred ca a facut o treaba buna in film, nu?
    O seara frumoasa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. am vazut filmul acum mult, mult timp... si i-am revazut finalul de curand la teveu. la pro parca...
    e un film bun :)

    RăspundețiȘtergere
  14. un film deosebit...
    Brad Pitt il face fermecator iar Anthony Hopkins aduce acea eleganta clasica specifica stilului lui actoricesc...si mai e si story-ul...nu e putin lucru sa te indragostesti de moarte mai ales cand arata ca Brad Pitt :)

    RăspundețiȘtergere
  15. L-am vazut e frumusel :D Nu e genul meu de film ... Doamne ce mia placut filmul ''Strania poveste a lui Benjamin Button ''
    Vi-l recomand cu cea mai mare placere ..

    RăspundețiȘtergere
  16. Da , bun filmul . Este mai vechiut dar subiectul este unul fain . Ai vazut Culorile toamnei ...cu aceiasi actori ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Eu am vazut "Lolita" din '97 azi-noapte, mi-a placut ;)). Poate il incerci. Pana atunci, succes la sesiune >:d<

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca asta este cel mai lung trailer.

    RăspundețiȘtergere
  19. Merită văzut, Hopkins face, ca de obicei, un rol mare!
    Succes la examene! Să ai bafta să-ţi pice exact ce ştii mai bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. L-am vazut :x Absolut superb. Bafta in sesiune! :D

    RăspundețiȘtergere
  21. pus pe lista must see:d.
    sucees la examen:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Merita sa-l vezi ,este foarte frumos >:D<!

    RăspundețiȘtergere
  23. E chiar bun filmul.
    Eu te inteleg perfect ... in perioada asta nu mai ai timp de aproape nimic in afara de scoala :|

    RăspundețiȘtergere
  24. e pe lista de to-watch :)

    RăspundețiȘtergere
  25. stiu de el dar nu mai sunt sigur daca l-am vazut sau nu..deh, batranetile :((

    RăspundețiȘtergere
  26. Hm...m-ai facut curioasa, sigur o sa-l vad si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Filmul asta e mai mult decat minunat. Mi-a placut foarte mult!!

    Bafta la examene:(

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)