Pagini

Si de la mine: La multi ani 2012!

Doamne ajuta ca blogul meu e ok, ma bosumflasem cand am vazut ca cei de la Google mi-au dezactivat contul si mi-au sters blogul, nu stiam ce sa fac ... sa fac alt blog... sa nu fac... Oricum totul e ok acum, sper sa nu mai am parte de neplaceri de genu' in 2012 si sper ca oamenii sa inteleaga ca fiecare e stapan pe viata lui si face ceea ii doreste inimioara lui cu ea. Acum inteleg cum sta treaba cu "expunerea" cand ai un blog, dar nu-i problema trecem si peste asta.

Vreau sa va multumesc pentru ca-mi cititi blogul si ca ma sustineti si va doresc ca in noul an sa aveti parte numai de lucruri bune si multa, multa sanatate.

Eh, si o gluma mica:
Va las pe voi sa interpretati.

O seara faina sa aveti si "La multi ani!".

Sursa foto

PS: Am o rugaminte la voi, particip si eu la un concurs cu manichiura si am nevoie de like-uri, daca puteti si va place manichiura facuta de mine dati si la un mineeee like aici: http://florynails.spidercontestapp.com/home/viewitem/19?v=1 Sar'na!




57 de comentarii:

  1. La multi ani CLM, si ma bucur tare ca s-a rezolvat, chiar ma gandeam ca tu ti-ai sters contul, dar dupa am vazut pe facebook. Imi pare bine ca esti din nou aici.
    GLUMA E FOARTE MISTo!! :)))
    Sa ai un an frumos si plin de iubire ;;). Si sanatate desigur.
    Te puuuup!

    Si bafta tie si blogului. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. sa sti ca glumita aia mica ...are mare adevar pt unii :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa nu mai ai neplaceri cu cei de la google . Iti doresc ca noul an sa vina imbelsugat pentru tine , sa ai parte de sanatate si sa iti indeplineasca toate dorintele .
    In legatura cu ,,expunerea" ...iti dau dreptate . Totul s-a schimbat de cand am intrat in aceasta ,,lume a blogurilor" :)) ...sper ca zic bine :d
    Doresc sa iti citesc blogul pana faci articolul : ,,LA MULTI ANI 2080!" .

    Numai ganduri bune...

    Viorel

    RăspundețiȘtergere
  4. An Nou plin de fericire, sanatate si liniste sufleteasca! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. ha...cum se poate asa ceva ? cum adica il dezactivasera ? si ce ai facut ????????

    RăspundețiȘtergere
  6. haha ce imi place ultima poza la multi ani si tie

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani si de la mine:) ! Sa ai un an asa cum iti doresti plin de bucurii si impliniri! O seara faina....

    RăspundețiȘtergere
  8. gata, a fost ultimul lucru neplacut pe 2011 :)) La multi ani C.L.M si tot ce ti doresti si sa fim toti fericiti (dupa cum spuneam, nu ma pricep la urari dar incerc sa ma adaptez) :)))te pup si asteptam postari la fel de multe pe 2012:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Un An Nou fericit alaturi de cei dragi! La multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. La multe postări în anul care vine! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Mulți ani frumoși și buni să vină! Sănătate, bucurii, împliniri! :)
    La mulți ani!

    RăspundețiȘtergere
  12. să dea 2012 buzna peste tine cu o căruţă de fericire, o găleată de noroc şi o gîrlă de împliniri :) . şi să îţi mai fie 2012 ăsta mai frumos decît toţi anii de pînă acum (la un loc, dacă se poate).
    La Mulţi Ani cît mai frumoşi!

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani!
    Vesel si norocos sa-ti fie 2012!

    RăspundețiȘtergere
  14. =====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. - balantza.com
    -
    ----adauga urarea ta aici---
    Draga Lavinia, fie ca la cumpana dintre ani sa te gasesti alaturi de cei dragi! priveste cu multa încredere Anul Nou 2012, pentru ca doar asa, acesta îti va aduce sanatate, bucurii si împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Ami : Multumesc scumpo:) La fel:) nuuu, nu mi-as fi sters contul:)) ma bucur si eu ca s-a rezolvat!:) Si multumesc si de urari:) toate cele bune si pt tine!:)

    @tetris: multumesc:)

    @Florea: are arE:)

    @vioreld : hei multumesc mult!>:D< acelasi lucru il doresc si eu pentru tine 2080 sa fie da?:D>:D< Sarbatori fericite!

    @Diverse: Multumesc!:D

    @coco: pai am incercat sa ma loghez cu contul de gmail si mi-au cerut nr de tel pt un cod:) am bagat codul si s-a reactivat:)

    @Miss Rose: Multumesc!:)

    @geanina : sar'na!:)

    @Oandi: nici eu nu ma pricep:)) de aia apreciez eu urarile simple:)) >:D< Mersi la fel:X

    @Cristi: Sar 'na!:)

    @B.D.: Multumesc!

    @Sara: Multumesc, asemenea si tie!:)

    @Călin : Multumesc>:D<

    @pandhora: Multumesc!:)

    @CARMEN: Multumesc mult!>:D<

    @Emme: da:) dc?

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu puteam fara sa nu iti urez si eu sa ai un an plin de bucurii, sa fii sanatoasa, voioasa, sa ai inspiratie si sa ti se indeplineasca dorintele! Nu uita sa iubesti frumos, neconditionat, sa ierti si sa nu regreti!

    P.S.: Chiar daca nu am mai comentat pe aici, sa stii ca te urmaresc mereu, pe ambele bloguri! Te pupic si La multi ani, scumpo! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Parca aveai o rubrica cu filme .. vinerea :D

    RăspundețiȘtergere
  18. La multi ani >:D<! Interesanta poza :)))

    RăspundețiȘtergere
  19. aaaaaa...am mai auzit de asta...bine ca s-a rezolvat ! te pup !

    RăspundețiȘtergere
  20. sa ai spor la scris si ganduri mii si mii.
    la multi ani.

    RăspundețiȘtergere
  21. La multi ani Moni.
    La mai multe vizite comentarii si vizite pe 2012 P:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi ani!!! Un an nou mai bun, plin de impliniri si multe bucurii!!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Fie ca anul nou sa-ti aduca mai multe zambete decat impotriviri, mai multe reusite decat infrangeri si mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata. LA MULTI ANI !:x

    RăspundețiȘtergere
  24. la multi ani sexilicious!
    sa vina 2012 cu tot ce doresti u:X

    RăspundețiȘtergere
  25. @Roxy : Multumesc, chiar m-am gandit saptamana asta ce e cu tine!>:D< Multumesc la fel>:D< Si multumesc pt tot!>:D<

    @Scriitor.a : Multumesc la fel!:))

    @Emme: iii, ai tinut minte!>:D< stiu:D Am sarit peste, am zis ca naaa:) Dar de la anu' ma pun pe treaba!!!! Multumesc mult!>:D< La multi ani!

    @©Ramonaa ‹з : Multumesc:D>:D<

    @SoriN : multumesc mult pentru urari! La multi ani!:)

    @Raisa : :* sar'na:X

    @coco: daaa!:D Si eu:X

    @cublandete : multumesc la fel:D

    @Muc Roz: :D>:D iaa:> Eram sigura=)) sar'na:X

    @handmade.in.covasna: Sar'na>:D< la fel:X

    @Florina Raita: :D:X

    @Shaman: sar'na:X

    @©Ramonaa ‹з : Sar'na scumpo!>:D< La multi ani!:>:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. Monica sunt bine, doar ca am muncit extrem de mult in ultima perioada si nu am mai avut timp sa scriu. Oricum iti multumesc ca te gandesti la mine, din cand in cand...inseamna mult! Te pup si sa te distrezi bine, in noaptea asta!!! La multi ani inca o data!!! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  27. La multi ani, sanatate, fericire si tot ce iti doresti pentru noul an ! La buna recitire !

    RăspundețiȘtergere
  28. La muţi ani, cu sănătate,
    Domul să îţi dea de toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  29. draga de tine >:D<
    sa ai parte de o seara faina si un an mult mai bun!
    >:D<
    salutari calduroaseeee :*
    la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  30. Interpretarea? Iaca, na: băăăăăăăăăă, mai aveţi şi o viaţă reală nu doar pe net. :D Prea byteliţilor ce sunteţi! :D
    - - -
    Petrecere frumoasă şi un an plin de premii cîştigate la concursuri! :)
    Adică: un an fericit cu împlinirea tuturor dorinţelor tale (de bine :D ).

    RăspundețiȘtergere
  31. Iti doresc ca noul an 2012 sa-ti aduca multa sanatate ,bucurii,dorinte implinite si liniste in suflet .La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  32. LA MULŢI ANI, cu multe bucurii şi împliniri!

    RăspundețiȘtergere
  33. CLMai dulci dorinte sa ti se indeplineasca in 2012 ! Nu de alta, dar e sfarsitul lumii in 2012 ! Ce rau sunt ! Pupppp ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc mult scumpo!
    Anul ce vine sa iti aduca numai
    bucuri si multa fericite!
    LA MULTI ANI,2012!
    Te pup si imbratisez scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  35. Multumesc tuturor pt urari!>:D< La multi ani!:D

    Si roxy, ma bucur ca esti bine!>:D< Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  36. Iti doresc sa gasesti sub brad tot de ce ai nevoie: dragoste, implinire, liniste sufleteasca. Fie ca intradevar anul 2012 sa fie mai bun si mai plin.

    La Multi Ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  37. 00:54 :Ora in care iti scriu acest mesaj .Au trecut 53 de minute din noul an si vreau sa fiu primul (din acest an) care iti ureaza multe impliniri , sanatate , noul an sa iti aduca de toate si sa dainui in caldura sufleteasca si iubire . LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  38. Sper ca anul 2012 sa fie unul memorabil pentru tine!

    RăspundețiȘtergere
  39. @vioreld: Multumesc mult!>:D< La multi ani!

    @soarecarmen2007: Multumesc:) la fel:D

    RăspundețiȘtergere
  40. Cum sa stearga google contul? N-am inteles. Se poate da niste detalii ca sunt f. curios

    RăspundețiȘtergere
  41. Care e treaba cu google care a sters contul. Se poate detalia povestea ca sunt f. curios

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)