Pagini

"Nu te injur. Uita-te-n jur!"

Le auzim peste tot, de la toti si toate, si nu sunt placute auzului, pentru unii reprezinta o modalitate de a iesi in evidenta pt. ca nu prea ii duce tartacuta sa scoata pe gura ceva inteligent, in timp ce altii le folosesc pt. a se "descarca" gen eu... daca nu v-ati prins este vorba de injuraturi, nu va fac acum o lista pt. ca presupun ca le stiti si voi. 

In fine, unde vroiam eu sa ajung este la chestia aia ca unora nu le place cand aud fete injurand din diverse motive si ce-i drept nu e prea frumos, dar daca folosesti cuvantul cu p... mai rar adica doar cand te enervezi nu mi se pare chiar asa urat (deoarece, fiindca, pt. ca) si eu mai injur (doar cand ma enervez) si e posibil sa iti faci cruce daca ma auzi insa nu ma pot abtine, simt nevoia pur si simplu sa-mi "vars" nervii scotand porumbelu' din gura, hi hi... n-am ce sa fac, asta-s eu, uneori ma mai abtin dar "uneori" asta e folosit cam rar, dar deh, nimeni nu-i perfect.


Da' chiar voi cum reactionati cand va enervati? Sau cum va calmati?

Sper ca nu injurati si voi ca la usa cortului, sa stiti ca eu incerc sa ma las si o sa reusesc caci nu-i frumos ca o domnisoara asa ca mine sa vorbeasca urat... ehm, poate! Mnoooo, o sa incerc sa fiu mai calma pt. ca "e" multi prosti in jurul nostru si ma agit degeaba pt. ei... V-am tucat!

42 de comentarii:

  1. ai observat..defapt cred ca ai observat ca acum nu se mai spune :

    - Salut frate ce faci ?


    acum se spune:

    - Ce mm faci ma fraiere....

    deci intelegi ca e "sic":))

    RăspundețiȘtergere
  2. vedea-l-aş pe ăl de zice că nu a înjurat veci :)
    evit vocabularul "buruienos", de regulă trîntesc un "du-te-n şanţ", dar sînt şi momente cînd nu se poate, pur şi simplu, şi atunci iese porumbelul. frumos ai încheiat, cam ca ăl ce a pus colţu' pe picioare, ale cărui postări se încheiau cu "ţucu-vă!". şi dacă aşa îi filmul, ţucu-te! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu injur cand ma descarc..sincer.Nu esti singura,cred ca oricui i se permite asta cand are nervi,de-i ies pe-afara (cel putin eu asa sunt).Asa ca nu e problema chestia asta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu prea injur (foarte rar mi se intampla), ci vorbesc mult pe un ton foarteeee ridicat cand sunt nervoasa si nu ai nici o sansa sa ma opresti...tot ce poti sa faci e sa asculti:))). zi faina...

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că ne luăm de mână... să auzi ce-i la gura mea când mă apucă pandaliile! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Cele de injura asa des, no reason, vor sa fie si ele k00L, intelegi tu.. :))))

    Hugs!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu cand mai ma enervez mai zic cate una, dar doar una, ca imi dau seama ca suna foarte urat. In plus, daca e rietenul prin zona intotdeauan imi zice pe un ton foarte mirat"Ioi...ce urat vorbesti":))). Stiu si eu persoane care injura si cand se mira si cand sunt happy si tot timpul:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Un om care zâmbește în situații delicate este un im care stăpânește momentul, fără a recurge la invective...

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am noroc ca ma enervez greu si foarte rar.
    si atunci tac. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Sincera sa fiu si eu ma mai descarc prin injuraturi si ma abtin din greu sa n-o fac in preajma unor persoane care nu s-ar cuveni (sefi, colegi de munca, rude etc). atunci spun celebrul "sa-mi bag.." si strang din dinti politicos.

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi-a placut foarte mult acest articol iar pe la jumatatea articolului deja ti-ai atins tinta . Poate ca veti spune ca nu ma veti crede , dar este adevarat : niciodata nu m-am enervat . Indiferent de oamenii din jurul meu care mi-a vrut raul si care mi-au facut rau nu m-am enervat pe cineva . Revoltat am fost...dar nu enervat .Si sincer spun ca nu am apelat la injuraturi doar pentru a ma da ,,in spectacol" si nu am apelat niciodata la injuraturi atunci cand am fost intr-o sitautie neplacuta (discutii , cearta ). Cred ca o problema se rezolva mai rapid cu vorba buna si o discutie calma decat cu nervi si injuraturi .

    RăspundețiȘtergere
  12. Sic ne sic...cred ca toti scapam cate o injuratura !! Unii mai mult altii mai putin !! :-??

    RăspundețiȘtergere
  13. na..se stie ca io cand ma enervez..pff, cobor toti ingerii, sfintii si arhangelii. na lasa:-j mare bai sa fie

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna scumpo!
    Daca suntem in public trebuie
    sa ne abtinem putin,eu de fel
    ma calmez si nu injur!
    Sarbatori Fericite,scumpo!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  15. daca e o fata care foloseste cuvantul cu p.. mai ales urmat de "a mea" e cam ciudat, adica o fata nu ar trebui sa aiba..nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Cand sunt cu parintii nu injur dar cand ma enerveaza cnv rau injur doar daca sunt enervata

    RăspundețiȘtergere
  17. Well,nici eu nu prea injur,mai mult zbier cand sunt nervoasa...si acel ''nu prea injur''e foarte rar,ce`i drept.De obicei trantesc ceva:D Sau devin mai ''fata''decat sunt si imi mai scapa o lacrima ,doua...:"> dar doar pentru a ma descarca.

    RăspundețiȘtergere
  18. eu cand ma enervez incep sa plang :))

    RăspundețiȘtergere
  19. si eu fac la fel cand sunt nervoasa. pe langa faptul ca din doua in doua cuvinte folosesc fuckin mai scot si lucruri pe care tata cand le aude se roseste:))

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma calmez ascultand muzica cu injuraturi gen Parazitii , Bitza , Ombladon , Cheloo:). Si cand ma enervez , eu sincer nu pot sa ma abtin sa nu injur:))

    RăspundețiȘtergere
  21. @Florea: mda:))

    @Călin : ihi:D

    @Raisa: huh:) deci nu-s nebuna:)) deci nu trebuie sa ma abtin:D:)

    @geanina: :)) te ascult:)) Gata:)) mersi la fel:D

    @Max Peter : hihi:) e clar:)) ai folosit si "pandaliile" deci e clar:))

    @Lady*izuH: am bagat si eu de seama asta:)) :*

    @Dia: haha:) noroc cu prietenul tau:)

    @Cătălin: si un om care rade?:))

    @inimioarecolorate : ce bine de tine:D:X

    @Ana Q.: huh:) stiu cum eee!:)

    @vioreld: asa-i:) dar uneori ne mai scapa ca suntem oameni. Ma bucur ca ti-a placut!:)

    @Flyerboy: :) hahha :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Neata!Sincera sa fiu si eu mai scap 1-2 injuraturi din cand in cand,nu mereu dar se mai intampla.

    Cum reactionez???Depinde de situatie...azi de pilda am scapat una pe care nu ar fi trebuit sa o zic.

    Cum ma calmez???Muzica+baie.

    De injurat ca la usa cortului???Nu,nu fac asa dar mai scap:)

    >:d<

    RăspundețiȘtergere
  23. @pinguu : la tine stiuuuuuuu!:)

    @*ELENA*: buna:D:) Multumesc mult, sarbatori fericite!:):D

    @Melissa: e corect:)) e urat:)) Dar mai is si exceptii:))

    @Miss Rose: eu injur si cu mami de fata:)) cand nu mai pot:)) hi hi:))

    @Alissu : iiii>:D<

    @Nymphetamine: am o prietena care face la fel:D:))

    @Sakura: haaa haaA:)))

    @BandOfBrothers : ooo da:) si muzica:)) daa:)) si eu asculttt muzica:)) sa ma calmez:))

    RăspundețiȘtergere
  24. @Andreea Cristina Necula: bunaaa:X
    Eiii mai ai scapari:) e de inteles>:D< suntem oameni:D:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu recunosc ca scap porumbelul pe gura... asa sa ma descarc.. Cel mai mult in trafic :D De multe ori insa ma abtin daca sunt persoane in jur ..dar le zic in gand :)

    RăspundețiȘtergere
  26. injur cel mai des la volan:)). in rest sunt linistita. Sper sa raman asa..

    RăspundețiȘtergere
  27. Cred ca toata lumea injura cand se enerveaza. Dar totusi, daca le-ai auzi pe fetele din clasa mea, care doar ca sa atraga atentia folosesc cuvantul p... fara rost, fara nimic. Eu nu pot face nimic decat sa le zic ca ele nu au asa ceva. Okay, acum stiu ca imi mai citesti blogul si poate ai retinut ca nu sunt foarte "matura". Dar ma rog, in scoala "mea" cam atat poti auzi. ^^

    RăspundețiȘtergere
  28. @Cris-Mary : ohoo :)) toti soferii injura!:))

    @MarinaA: ;)) :D

    @Ami: Nu e vorba de maturitate:) macar tu ai cei 7 ani de acasa:) ele sunt niste proaste:-j cunosc si eu persoane care stau cu p... in gura toata ziua:)) dar deh:) asa le place:)

    RăspundețiȘtergere
  29. oh:)))eu daca am nervi prea multi imi scapa niste injuraturi dar de multe ori le controlez..sau incerc...si daca sunt foarte foarte nervoasa si nu sunt lasata singura pot sa si lovesc (nu s`a intamplat decat de 2 ori:D si niciodata nu m`am batut cu o fata, prefer sa le las sa fie proaste decat sa ma pun la mintea lor:)) )

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu cand ma enervez am doua replici pe care le folosesc in mod obsesiv:
    ,,baga-mi-as picioarele" si ,,fir-ar al naibii",in rest...numai de bine:))

    RăspundețiȘtergere
  31. @Oandi: agresiva esti:)) uuu :)))

    @fatacareaduceploaia: :)))

    RăspundețiȘtergere
  32. Ma deranjeaza ca multi baieti spun "Mie nu-mi plac fetele care injura", dar ei nu se gandesc niciodata ca si pe noi ne deranjeaza cand injura ei. defapt, ei au mult mai multe pretentii de la noi, dar nu se uita la ei... hm.. halal. in fine. acuma in legatura cu injuraturile... ati observat ca petarzile sunt bombe cu injuraturi? :))) adica, arunci o petarda si toata lumea, dar toata lumea din jur incepe sa injure. :))) zici ca e bomba cu injuaturi... vrei sa auzi o injuratura? arunca o petarda pe strada :D :-j

    RăspundețiȘtergere
  33. @Ghost Painter: :)) chiar, uite ca n-am observat chestia cu petardele:)) miiisto:))

    RăspundețiȘtergere
  34. Pentru aceasta postare iti recomand acest filmulet. http://mucroz.info/in-cautarea-lumalone-muistu/

    RăspundețiȘtergere
  35. depinde de situatie:))
    dar cand sunt calcata pe nervi la maxim incep sa plang:">
    nu e chiar bine dar..:-s

    RăspundețiȘtergere
  36. Eu unul aproape am ajuns într-o stare "zen". Am reușit sa nu ma mai enervez, sau foarte rar... Multi imi spun ca nu e bine, ca in ziua de azi trebuie sa fi cat mai vulcanic si agresiv ... eu unul nu cred ... Dar da, mai injur din cand in cand in trafic ( ca deh` bucurestiu este o placere din punctul asta de vedere ).

    Iar cand ma enervez, incerc sa nu folosesc cuvinte obscene ...

    RăspundețiȘtergere
  37. limbaju vulgar nu e pentru aia care nu au cu ce iesi in evidenta, crede-ma. cele mai stralucite minti din istorie au fost foarte vulgare, de la cicero, catullus, pana la filosofi ca nietzsche, kant si fac pariu ca si andrei plesu cand nu face emisiune cu liiceanu isi baga pula in ea de ciorba daca il arde.

    RăspundețiȘtergere
  38. @Laur: Adevarul e ca daca ne enervam din toate nimicurile tot noua ne facem rau:)

    @skinofthedick: eeeeeeeeeeehm.., macar aia is destepti, da' astia care nici macar nu stiu sa lege doua propozitii doar asa ies in evidenta...

    RăspundețiȘtergere
  39. a, si app, baietilor le plac fetele care vorbesc urat. daca ai o minte destul de deschisa incat sa vorbesti dirty, ai o minte destul de deschisa ca sa poti face si alte chestii dirty care sunt misto :D

    RăspundețiȘtergere
  40. @skinofthedick : nu chiar la toti ;)) :)) dar sa nu intram pe alte taramuri :> :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)