Pagini

"Body Modification Ezine" - p'asta tre' s-o vedeti.

Pacat ca n-am gasit pozele astea pt rubrica de miercuri pt. ca m-au lasat masca...
Am vazut acum cateva minute la tv o emisiune despre ciudati, cica au si un site (BME) si ma uitam ca naroada in ce hal s-au transformat...dar vorba lor, pana la urma noi astia "normali" o sa ajungem sa fim priviti ca ciudati.

Luati d'acilea:

 Care va stiti mai "slabi" mai bine nu va mai uitati.



Stiti ca am mai postat eu o poza cu o ciudata (si e ok, fiecare e cum vrea si face ceea ce vrea), dar astiaaaaaa sunt nebuni, isi provoaca singuri durere...da' zau ca pe mine ma impresioneaza rezistenta lor pt. ca eu ma plang cand ma doare si un deget dapoi sa-mi bag chestii prin spate...

Ma intreb aia tatuati cum or arata la batranete? Hi hi hi!

Seara faina sa aveti (asta daca mai puteti). 

22 de comentarii:

  1. nu pot sa cred...cum asa? da de ce trebuie sa faci asta? eu nu ii inteleg nici daca imi explica:))). seara faina si tie...

    RăspundețiȘtergere
  2. deci nu-mi spune că nu tre' să ai un stol mare... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca si-au maltratat carnita cu carligele acelea de prins rechini pot sa-i inteleg ...cred ca si-au dorit sa fie pesti . Oare cat ii doare la scoaterea carligelor ??? Eu mi-am infipt unul nr. 8 , involuntar , cand eram la pescuit . Stiu ce inseamna durerea de la "iesire" ...Tre' sa ai cateva doage lipsa pentru a te automaltrata in halul asta , nu ?

    RăspundețiȘtergere
  4. tulai, că se sparie gîndul, nu alta ;) . oare li s-o fi părînd că-s mai interesanţi în halul ăsta???

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta trebuie să aibe vreo conotaţie , poate religioasă sau chiar sexuală căci altfel nu se explică supliciul . Ciudată lume !! :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. am vazut si eu la Tabu toate ciudateniile:))))unu care si`a pus coarne dar dupa le`a scos, unu care si a despicat limba in doua (mi s a parut cel mai oribil lucru pe care putea cineva sa`l faca) si inca unu care si a colorat ochii...ei sunt niste ciudati nu noi...in Romania cred ca daca si`ar face cineva asa ceva n`ar putea sa mai iasa din casa pentru ca l`ar injura toata lumea la fiecare pas...e ciudat, dar e viata lor si asa se simt ei increzatori cum si noua ne mai scapa cate un tatuaj sau cate un pierce:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună scumpo!
    oare la ce îi ajută mutilarea aceasta?
    Un weekend excelent să ai!
    Te pup și îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bleah... S-a întors lumea cu susu-n jos! Ăştia nu se pot numi oameni normali... :(

    RăspundețiȘtergere
  9. @geanina: :))

    @adelici : =))

    @Radu : si curaj:))

    @Denisa : te cred, si pe mine!:)

    @coco: haha :))

    @Călin: :)) saracu' gand :))

    @SoriN: nu stiu, se poate:X

    @Oandi : :)) daa, Tabu, am vazut si eu multe chestii!:D In Romania nu ai sa vezi asa ceva:))

    @Raisa : huh:))

    @M.: De nebun:-?? de placere:-??

    @*ELENA*: Buna:) Nu stiu nici eu la ce ii ajuta, dar uite ca o fac:D:)
    Multumesc la fel:D

    @Cristi: si inca cum:))

    @Max Peter: :)) Da :))

    RăspundețiȘtergere
  10. bun nu sunt eu cu pierceurile si tatuajele, dar asta e prea mult.. mi se pare groaznic..
    eu una urasc durerea fizica, intepaturile, juliturile etc.. dar sa iti infigi carlige in carne vie si sa te si agati (tragi) de ele.. e pur si simplu aiurea si e un pacat sa-ti bati in asa hal de corpul tau, dar de la dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mie nu-mi place sa comentez astfel de lucruri .Nici nu vreau sa cred ca exista astfel de persoane pe pamant care sa-si provoace singuri durere .

    RăspundețiȘtergere
  12. Aaauuuu! Cat costa kilogramul?
    N-ai ce face... fiecare cu gusturile lui... :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Vioreld: pai deh, exista:(

    @DIverse :)) nu stiu =))

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa-ti infigi carlige in carne si sa te si agati de ele, e dureros si socant pe deasupra pt cel ce priveste.
    Acestia sigur sunt drogati si mai ales o natie de bolnavi psihic.

    RăspundețiȘtergere
  15. OMFG OMFG OMFG OMFG... :-o duu-te dude, is trucate...:-j ba nu sunt...:-s OMFG... :-s cum poti, omule, sa'ti faci asa ceva? :-s

    RăspundețiȘtergere
  16. @IULISA: Mai mult ca sigur sunt bolnavi:))

    @Ghost Painter: :))) nu sunt trucate :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)