Pagini

In rand cu lumea? Wtf?

Nu inteleg de ce trebuie sa facem anumite lucruri doar pt. ca "asa face toata lumea"? 

Trebuie sa faci cutare, cutarica, nu stiu, sa faci ce face toata lumea... dar de ce? De ce? Nimeni nu spune de ce trebuie sa faci ca restu' lumii, oare pentru ca lumea vorbeste si nu poti scapa de "gura lumii"? Asta e?

Daca e asa, as avea eu un mesaj pentru lume... dar ma abtin ca nu-i frumos... 

De ce nu-si vad unii de treaba lor? De ce se uita in curtea vecinului? De ce judecam oamenii dupa "coperta"? 

Daca eu ies acum nearanjata pe strada, "lumea" se uita si zice "iote-o si pe asta cum se imbraca!" dar nu se gandeste nimeni ca poate am avut o zi proasta si nu am avut chef de "impopotonari", si nu inteleg de ce si eu judec uneori dupa aparente?
 De ce sunt la fel ca ei?
 De ce nu pot sa fiu ca mine, sa gandesc ca mine, sa fiu ceea ce vreau si cand vreau? 


Si totusi... imi doresc sa fiu EU...


Nu stiu... ma sufoca restrictiile astea, ma, maaa enerveaza la culme ca intr-un fel suntem dependeti de parerile altora... nu-mi place deloc... dar nu stiu de ce, dar daca stau bine sa ma gandesc nu stiu nimic...

42 de comentarii:

  1. Pe mine chiar nu ma intereseaza ce zic altii:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu asculta de nimeni fi tu insuti asa cum esti, esti minunata si nu merita sa fi in ''rand cu lumea''.Asta e asa un sfat general caci stiu ca ai o personalitate prea puternica si frumoasa ca sa fi in rand cu lumea ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. fi altfel!!
    de fapt tu oricum esti ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici pe mine nu prea ma intereseaza ce zice lumea dar... pana la un anumit punct :|. sunt unele specimene (cunosc exemplare) care, din cauza ca nu au o viata proprie, se bag in viata altora cu de'a sila si strica absolut tot! Prietena mea cea mai buna a patit asa. Un tip se tot interesa de ceea ce facea ea, isi baga nasul unde nu'i fierbea oala, dadea nr ei de tel pe la toti cretinii, inventa tot felul de povesti si ii strica relatiile cu diferiti oameni. De ce? :| invidia nu are limite.... ce se va alege de noi? :|...

    RăspundețiȘtergere
  5. Exact ca Muc Roz ,ma doare in spatele blocului ce zic alti de mine :-j .:)) Tu trebuie sa fi altfel >:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. si pe mine ma enerveaza chestiile astea..
    eu sunt mai independenta si ciudata asa, de felul meu :D
    de aia nici nu sunt prea fashionista si nu "fur" orice moda ce apare.. mai iau si eu cate o idee,d ar ma anerveaza cand vad carduri intregi de fete parca in "uniforma"..

    RăspundețiȘtergere
  7. Acuma na, si eu as vrea sa merg vara la serviciu in pantaloni scurti... Da nu se poate. In societate trebuie sa tii cont de cateva reguli chiar daca uneori nu-ti convin. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. tu contezi. nu conteaza ce zice lumea, fuck them.
    Foarte frumos aranjate pozele..

    RăspundețiȘtergere
  9. Stii cum sunt eu? "Nu ma placi? Foarte bine....nu m-am nascut sa te fac pe tine sa ma placi ! " :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai demult o prietena mi-a zis o chestie foarte amunzanta, dar reala si cruda in acelasi timp:
    "Daca toti suntem de acord cu frumusetea interioara, de ce lesinam dupa ambalaje?"

    RăspundețiȘtergere
  11. sa stii ca eu mai degraba zic "ia uite-o p-aia" la tipele prea aranjate decat la alea nearanjate:))

    RăspundețiȘtergere
  12. nimeni nu exista pentru altul. fiecare are traseul sau unic si-ar fi prea frumos si ideal ca lumea sa discute mai des despre vreme sau despre arta :) fii ti insati, te vei obisnui, ai la indemana o viata intreaga in care vei afla ca de multe ori e bine sa fii si putin orb si putin surd :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Muc Roz: Chiar deloc?

    @Cris-Mary: owww, ce draguta esti!>:D< Multumesc, dar sa stii ca esti un exemplu pentru mine.:)

    @inimioarecolorate : >:D< suntem!:D

    @Ghost Painter: Ca ai adus vorba de speciemene, eu chiar am un grup pe mess ce se numeste asa "Specimene" :))))))

    @Alee.Mee :-x : eu stau la casa!:D

    @Florea: asta incerc...

    @Alle. : daaaa! nu mi-a placut niciodata sa ma imbrac la fel ca restu' lumii, sunt prea nu stiu zapacita:-??

    @Cristi: :((( asteptam un exemplu' ca al tau :)) dar daca ti-e cald de ce sa nu mergi?

    @pinguu: thanks:D

    @Flyerboy: :)) ce simpatic!:))

    @Adryacola: :)) chiar, asta nu inteleg nici eu :-??

    @tumbilik: :) ms de invitatie:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Lavinia...sa stii ca traiesc intr-o astfel de lume si eu .Aceste abstractii pentru mine sunt doar pe fundal .
    Foarte des se intampla ceea ce spui tu . Intotdeauna vor exista persoane care te vor critica si ma va critica si pe mine dupa cele spuse . Oricum...articolul scris de tine il voi lua ca o ,,tema" ...pe care o voi aborda detaliat pe blog . Iti multumesc !
    Sa stii ca indiferent cum iesim pe strada vom fi criticati , in diferite feluri dar lumea o va face .
    De cand eram mic ...mama imi spunea...zice lumea...face lumea . De cativa ani am pus STOP ! Nu ma intereseaza parerea lumii.Cum eu nu vin la altcineva sa il critic pentru absolut nimic , nu ma intereseaza nici criticile altora asupra mea .Multi au venit si mi-au spus in fata diferite lucruri , pur si simplu le-am respectat criticile si le-am luat ca pe niste pareri ale lor personale si am continuat sa fiu eu . Este foarte important sa fii tu ! Nu trai intr-o lume a criticilor si a acestor lucruri , pentru ca pe viitor , fara sa stii ...devii una de-a lor . Este ca in jocul acela cu cerc . Toti se iau de mana si formeaza un cerc ...daca cineva te-a impins in mijlocul cercului ai doua posibilitati :
    - sa ramai acolo si sa nu faci nimik (in asociere cu cazul tau...sa stai inchisa in tine si sa nu ai curajul sa spui ,,aceasta-s eu"
    - sa iesi ...dar singura metoda de a iesi este sa treci prin cerc (in cazul acesta sa devii si tu exact ca lumea...si sa incepi sa critici) .
    *Am pus ca exemplu pe tine in asociere cu situatia pentru a intelege mult mai usor ceea ce vreau sa spun !
    Sper ca ti-am fost de ajutor . Voi aborda tema si pe blogul meu...acolo vrei gasi mai multe informatii ! Te rog sa te gandesti la urmatorul lucru : ,,Toti suntem diferiti , nimeni nu este la fel , asocierile date de lume la persoana noastra sunt aberatii personale inhibate cu venin" (este o vorba spusa de Ralph Waldo Emerson) ...te rog sa meditezi la ea .
    Iti doresc o seara placuta in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  15. nu trebuie sa incerci ..daca vrei o bluza verde pe tine nu treb sa incerci sa o pui te duci o iei din sifonier o pui pe tine si gata !

    RăspundețiȘtergere
  16. E o vorbă, gura lumii n-o astupă decât pământul, aşa că poţi să-ţi vezi de-ale tale fără nicio grijă.

    RăspundețiȘtergere
  17. @iri: :))

    @Erys: off...

    @Nymphetamine: :*

    @vioreld: Multumesc mult:) Abia astept sa-ti citesc postarea:) O sa meditez la multe:) O seara placuta sa ai si tu:D:)

    @Adina: Multumesc:)

    @Florea: cu o bluza e usor, dar nu si cu alte chestii:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Adevărat ! Trebuie să fii tu , să fii originală. Frumoasă postarea!

    RăspundețiȘtergere
  19. Da. Cunosc sentimentul. Eu fac parte dintre cei pe care ii critica lumea. Si am si o figura inconfundabila. Cineva ma intreba deunazi: "Nu am vorbit?" "Da, dar acum 5 ani!" Asa ca... Regretatul Pitis avea o melodie "lume, lume, soro lume...

    RăspundețiȘtergere
  20. Mie nu imi mai pasa de mult ce zice lumea, m-am saturat de criticile aiurite ale tuturor! Vezi`ti in plm de viata ta ( scuza`mi expresia):)) si lasa`ma pe mine in pace ca nu ti-am cerut sfaturi!:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Esti naspa,pui prea multe puncte puncte in articol si te oftici la modul sclifosti :)) kidding,kidding,dar faza cu "in rand cu lumea" se manifesta cam prea mult in Romania...de exemplu,influentele occidentale ce apar in Oradea si Cluj ii fac pe oamenii din...Muntenia si Moldova,sa zicem,sa zica "waa,alta lume",nestiind ca in Occidentul adevarat,chiar daca uneori caracterul lasa de dorit,individualismul chiar preia conducerea.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Max Peter: am mai auzit-o!:))

    @Îndrăzneşte să fii tu ! : Multumesc:)

    @Mihai: :) Heh :)

    @kyky: ;)) asa ma apuca si pe mine uneori, dar parca prea multe critici nu stiu ce sa zic... au luat-o razna.

    @Sebastian: :)) Daca am puncte:)) pun :)) ca doar le pun pe ale mele, nu le iau de la tine:P :P ce umor sec am :))

    Faza cu "in rand cu lumea" deja ma enerveaza rau de tot!:)

    RăspundețiȘtergere
  23. ba da si cu alte chestii nu exista "nu pot" doar "nu vreau"

    RăspundețiȘtergere
  24. stii cum e cu gura lumii...nu o poti inchide...asa ca faci asa cum crezi si cum iti place...fara restrictii:)

    RăspundețiȘtergere
  25. tot asa se intampla uneori si cu mine,de cand am facut unele schimbari din punct de vedere spiritual adica am schimbat cultul la care frecventez o biserica.Ca de ce nu fac ca toti ceilalti,uite de aia ca sa nu ma aseman cu idolatria...

    RăspundețiȘtergere
  26. Okay, ma gandeam odata ca daca nu ar fi oameni urati, nu ar fi nici frumosi. Asa ca oamenii frumosi ar trebui sa le fie recunoscatori urateilor ca ii fac sa straluceasca (nu zic ca ar fi cineva urat, dar in zilele noastre daca nu esti aranjata, nu esti frumoasa). :)
    Uhm, imi place, TE REVOLTI, ASA TREBUIEEE! Si cam asa e, mereu esti judecat dupa "coperta". (Ei bine si eu aleg CARTI dupa coperta uneori, dar totusi, sunt carti!)

    RăspundețiȘtergere
  27. Toti suntem la fel . Toti judecam cam dupa acelas tipar , insa uni pot sa vada mai departe de aparente .
    Din fericire pentru mine am reusit sa trec peste aspectul exterior al oamenilor si sa ajung la sufletul lor . Poate pentru ca si la mine se uita lumea ca la o nebuna . De cele mai multe ori nu fac parte din peisaj ,iar lumea se holbeaza la mine ca la dinozauri disparuti ai reinviati . Dar sunt si alti care m-au facut sa inteleg ca nu conteaza cum arat , cum ma imbrac .. ci cum gandesc , ce simt , ce vreau .

    Frumoasa postare , iti urez succes in continuare . ^-^

    RăspundețiȘtergere
  28. In rand cu noi, mai bine spus... Toti vrem sa fim tratati intr-un anumit fel, doar ca uneori se imtampla ca noi sa nu ne comportam cum am vrea sa se comporte lumea cu noi.
    E trist...:(
    Pupici:*:*

    RăspundețiȘtergere
  29. @Florea: bine bine:P

    @geanina: incerc sa fac:)

    @bucur : asta e urat din partea lor, tu alegi ceeea ce crezi tu ca e mai bine pt. tine:)

    @Tadotakii.: pai, mersi:)

    @Ami : sa stii ca eu mai rasfoiesc si continutul cand aleg o CARTE :) ce-i drept coperta ma atrage:)

    @I'm Devil ☠ :Multumesc, ai dreptate:) >:D< Succes si tie>:D<

    @Găgăuţă : :( da :( ai dreptatee....

    Te pupacesc!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  30. E în natura noastră, suntem oameni. E foarte uşor să ne gândim la rău, dar e un efort să ne gândim la bine. Aşa e viaţa. O putem schimba.

    RăspundețiȘtergere
  31. judecam pentru ca "n-avem altceva mai bun de facut". tara o duce bine, toti elevii iau bacalaureatul, avem numai directori in tara si numai oameni capabili, economia merge brici pentru ca ne merge bine..ce sa mai...normal ca te plictisesti maxim si incepi sa judeci, sa te crezi superior si alte minunatii! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  32. @Război în...1 : daa...

    @overshit: :)))

    @ella: :) hihi

    RăspundețiȘtergere
  33. De obicei presiunile de genul asta "fi in rand cu lumea" apar in orasele mai mici.
    Sau sunt impuse de familii care culmea, au facut destule chestiuni pa care altii le-au considerat la randul lor "neconforme"

    RăspundețiȘtergere
  34. Aşa se întâmplă cu dezirabilitatea socială. Oamenilor din jur le este mult mai uşor să te accepte dacă te pot integra într-o categorie. E trist.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)