Pagini

Care e treaba cu statusurile?

Probabil ati vazut faza cu statusurile alea de caca, mdaa (am patit-o si eu) da' sincer pe mine ma amuza cand le vad la altii, de exemplu: azi avea una: "m-am pisat pe mine, care ma linge?" sau altul "ma f*t in cur pe datorie...", vaaaai ce am mai ras, hi hi, dar in fine, din cate am vazut pe net cica exista si o "rezolvare" in sensul ca te duci la lista de ignore si selectezi prima chestie, gen asa:

Bun, bun, dar acum am si eu o nelamurire, ce legatura are ignorarea persoanelor care nu sunt in lista ta cu statusul?

In final care e treaba, e vreun virus ceva, sau sunt "dastepti" care n-au ce face si isi bat joc de noi?

Chiar nu ma prind, daca va pricepeti voi, explicati-mi domne si mie ca eu sunt mai toanta asa si nu-mi dau seama.

Re-edit: 
Sar'na pentru raspunsuri dar aflai care e treaba, m-am lamurit, nu e virus, sunt doar "prieteni" care iti joaca farse.
Si aflai si legatura dintre chestia cu ignore si status, ete ici:
Asaaaa... acu' pot sa dorm la noapte! Hi hi! 


Mwahaha se pare ca au restrictionat accesul, deci, gata cu farsele! 

42 de comentarii:

  1. nu stiu ce e, dar e aiurea :-j

    RăspundețiȘtergere
  2. E vorba de un "hacker" dala care intra la tine in lista cu un "id. mrs..." si iti poate schimba stts. asta am azuit. nu stiu daca e in intregime adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  3. oameni care nu au ce face probabil cel care a inverntat chestiia asta e cel care a venit si cu "rezolvarea"

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite, uite, am aflat si eu de la cineva, este un program care practic incearca sa..patrunda in PC? :| Atat stiu defapt=)) Nu ma pricep la informatica:D

    RăspundețiȘtergere
  5. kyky: n-are legatura cu intrarea in pc. Trebuie doar sa setezi chestia aia cu ign. ca in poza.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu este nici un hacker si nu este nimic este urmatoarea :))

    aici este site-ul unde bagi id-ul si sts si acel cod si dai Change !

    http://www.ymland.com/status-changer/

    acum persoanele cu ignore..daca ma ai la ignore si ai selectata prima chestie nu iti pot face nimic pt ca ma ignori indiferent de ce as face ..dar daca o ai pe a2-a nu ma poti ignora ....asa ca daca vrei sa scapi selecteaza prima chestie si ai scapat:D eu asa am scapat bafta sper ca ai inteles:P

    RăspundețiȘtergere
  7. Da..sunt amuzante de privit dar daca stai sa te gandesti...e penibil! E vorba de un virus care iti schimba statusul atunci cand cineva iti trimite o anumita chestie (pe care numai ei stiu ce)...tu primesti aia de la un id pe care nu il ai in lista si...ai prostii la status. De aia atunci cand setezi sa nu iti accepte mesaje de la cei care nu sunt in lista esti..protejat!:)

    P.S. o iarna frumoasa iti urez!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este un site : http://www.ymland.com/status-changer/index.php de pe care poti sichimba statusul celor din lista ta asta este toata smecheria..:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @inimioarecolorate: Da:))

    @Emme: ciudat:-?

    @Florea: bun, bun, dar de exemplu' daca se trezeste unu' din lista sa iti schimbe sts, ce leg. mai are chestia cu ignore? Adica nu merge faza decat daca ti-o face unu' pe care nu il ai in lista?

    @Erys: :)) nici eu:))

    @Paul: Nu cred ca e virus, pt. ca de ex, lu varumiu care e stelist, i-a aparut "muie steaua" :)) De unde stia virusu' ca varumiu e stelist?:))
    MErsi la fel:D

    @Ralluca!: Da :)) dar la mine nu merge:))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) bai , am cam renuntat usor usor la net si astea .. si constat ca e mai ok ! .

    RăspundețiȘtergere
  11. @C.L.M aaa..nu stii nici cum se face deci:D...OK..chiar nu vreau sa sune publicitar..dar intra si citeste ultimul articol de la mine...si ai sa intelegi..ba chiar ai sa si inveti cum se face :))

    RăspundețiȘtergere
  12. pe astea nu le cunosc...drept sa-ti spun nici nu le observ:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Asta mai lipsea ...cu statusurile acum
    App ningeeeeee la tine pe blog...cred ca o sa intru si mai des

    RăspundețiȘtergere
  14. mersi de leapsa Lavinia dar deocamdata cred ca o sa iau o scurta pauza de la blog, oricum, multumesc ca te ai gandit si la mine..te pup mult mult de tot>:d<

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am injurat azi la greu. CLM e bine ca avem fani :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am văzut că ai scris, am explicat aici: http://pumpkinpie94.blogspot.com/2011/12/bai-hai-sa-va-explic-eu-ce-e-cu.html care e toată faza...

    RăspundețiȘtergere
  17. @CLM(raspuns in locul lui Florea):Asa este ,de cei din lista nu scapi,decat daca stii sa compilezi ceva(nu spun ce).Si iti poate schimba status-ul la modul decent,sau la modul nesimtit.Aici apare diferenta intre cei care te respecta si ii respecti(aici e teraba ta),si cei care nu dau doi bani pe tine,si i-ai acceptat in lista inainte sa vezi cine sunt.Acum,ei nu iti vor putea spune cine sunt inainte sa ii bagi in lista,pentru ca ai bifat chestia aia cu "Ignore",dar exista o casuta de mesaj pe care o trimiti odata cu invitatia la prietenie pe Yahoo!.Exista si o solutie cybernetica,dar nu stiu cine ar fi cel care si-ar divulga secretul(eu,unul,nu o fac).Pentru ca tine de munca,si de inventat.

    RăspundețiȘtergere
  18. si eu am patit asa ieri...pana la urma a trebuit sa imi fac un ID nou;)) dar o sa incerc metoda propusa de tine:>

    RăspundețiȘtergere
  19. aoleeooo...n-am patit inca...sper sa nu...in continuare..

    RăspundețiȘtergere
  20. am păţit-o şi eu şi mă cam panicasem,dar după ce am păţit-o eu,am văzut statusuri schimbate şi la altele.când nu ţi se întâmplă ţie e destul de funny:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi vine acuma o injuratura de 5 paragrafe in minte:)) Un nemernic/o nemernica mi l-a schimbat si mie. Am facut chestia cu ignoratul si vad ca nu imi mai apar. Acum am aceeasi intrebare ca tine...daca e unul din lista care ti-l schimba?Sau mai poti primii cereri de adaugare in lista?

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu inteleg de unde vine asta cu schimbatul dar nici nu prea imi pasa :)))
    Eu am bifat casuta aia :d

    RăspundețiȘtergere
  23. O singura ,,smecherie" se poate face in legatura cu statusul .Restul cu intratu pe id , pe pc etc. nu sunt adevarate .
    Exista un site (din pacate nu il stiu) dar stiu ca exista si metoda este practicata in care ai 2 campuri de completat .
    ID yahoo tinta : - se scrie id caruia vrei sa-i modifici statusul .Adica daca tu vrei sa-mi modifici mie statusul scrii id meu .
    Status : - Aici scrii mesajul pe care vrei sa il pui la status .

    Masuri impotriva acestor lucruri nu s-au luat inca ...deci nu ne putem impotrivi cu nimik .

    RăspundețiȘtergere
  24. Oameni care duc lipsa de creier -_-"
    Personal nu am patito , insa au avut de aface cu asta destui din lista mea o.o .

    E interesanta , oricum , ideea ca mai poti rade de unu , altu . :D

    RăspundețiȘtergere
  25. nu e nici un virus. e un script trimis de pe niste iduri aleatorii create de siteul respectiv. rezolvarea e sa creezi tu un script care sa blocheze scriptul lor sau sa selectezi aia din setarile messului... dar nu esti protejat suta la suta. update de ultima ora: s-a terminat joaca. au abuzat romanii de site si s-au suparat adminii.

    RăspundețiȘtergere
  26. a pai cred ca e chestia aia, ca daca (ai acolo la mess o bara de "cautare" a prietenilor) si daca ai cauta pe cineva pe care nu ai in lista, poti sa-i lasi un mesaj, uhm si tu, poti ignora mesajele de la alte persoane, ca in cazul de mai sus. :D
    asa cred... :))

    RăspundețiȘtergere
  27. Si pe mine m-a distrat bifarea casutei...ca doar n-are nici un fel de treaba cu schimbarea statusurilor :)). Ma rog...eu am avut I`m too sexy for my hat ... asa ca, cred ca am scapat ieftin :))

    RăspundețiȘtergere
  28. @Blair: :) sa stii:)

    @Paul: Ba stiu, eu am intrebat altceva, si iti explicam tie ca nu e virus cum cred unii, initial m-am gandit ca poate e, dar nu prea avea cum, deci...

    @geanina: :)

    @Gya: chiar:)) ninge, ninge:)

    @Oandi: cu placere:D te inteleg:D

    @freakyvampire: da, da "fani" :))

    @Pumpkin Pie: am vazut acum:)

    @Sebastian: :)

    @Anna.: :) E buna metoda ca mi-a explicat varumiu de ce :P si cum:)

    @coco : nu mai ai cum:)) gata:))

    @Roxana. : da:)) dar la altii e funny:))

    @Adryacola: poti sa primesti cereri, ca am incercat eu:)

    @Denisa: :)))

    @vioreld: :)

    @Diverse: e bine asa:)

    @I'm Devil ☠ : Daa:))

    @geniu: am vazut:-j

    @Ami: hmmm :-?

    @kitty: are, stai ca explic eu :)) chiar ca ai scapat ieftin =))

    RăspundețiȘtergere
  29. Save God nu mi s;a intamplat...pffiu... :d

    RăspundețiȘtergere
  30. Da ce bine ca au restrictionat accesul :-j ,mi se loase !:| Bine ca ai postat rezolvarea :*

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu am scăpat de o grijă. Nu folosesc ym, ci doar mess-ul din mail.

    RăspundețiȘtergere
  32. @Alee.Mee :-x : hihi:D:)

    @Pinguu: norocoaso:D

    @Max Peter: e bine de tine:>

    RăspundețiȘtergere
  33. Buna, tocmai ti-am descoperit blogul si imi place :)
    Si mie mi-au facut faza cu statusul seara trecuta, m-am panicat si am iesit de pe mess. M-a sunat apoi un prieten si mi-a explicat totul..A fost foarte aiurea..imi pusesera la status ceva de genul "sunt un unicorn".Sunt persoane care au patit-o mai rau..
    Clar e mult mai funny cand vezi la altii decat atunci cand ti se intampla tie :))

    RăspundețiȘtergere
  34. @Alecsa All: Buna, multumesc:D>:D< Bine ai venit!:)

    Inseamna ca ai scapat "ieftin":D:)

    RăspundețiȘtergere
  35. Stiam ca e vorba de un site care face toata treaba asta cu statusurile, dar care e accesat doar de unii care nu au ce face.
    Oricum merci ca mi-ai zis cum sa scap de "plicticosi" :))

    RăspundețiȘtergere
  36. Bine măcar că există o rezolvare. #:-s

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)