Pagini

Miercurea fara cuvinte- Tshirt level Asia

Oare pana unde vor ajunge cu inventiile?
Nu e ceva spectaculos, dar e interesant... 
Da' pe la noi se gaseste asa ceva?

Happy WW!

Continuarea la Carmen

40 de comentarii:

  1. Chiar ca este interesant ...pe la noi nu cred ca este...dar sigur va aparea din anul 2100 si pe la noi .

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut chestia asta, e mega wow :O

    RăspundețiȘtergere
  3. prima oara am crezut ca e tamagochi dala vechi =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut ceva de genul asta la avon, da era un prosop:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Pfoai!!! Cei mai tari! In curand o sa fie tricouri la capsule ca in Dragon Ball :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Primisem si eu un asemenea tricou, dupa ce il bagasem in apa, am ramas cu gura cascata :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, se găseşte, am primit şi eu unul (dar cu alt desen...). E haios să-l vezi cum se umflă, prima dată nu ştiam nici ce este... LOL! :))
    Sărbători fericite îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce idee faina...nu am vazut pana acum :))

    RăspundețiȘtergere
  9. super idee...nu am mai vazut! foarte interesant...

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună scumpa mea!
    Foarte interesante,nu am
    știut până acum!
    O seară frumoasă scumpo!
    SĂRBĂTORI FERICITE SCUMPO!

    RăspundețiȘtergere
  11. =)):))=)):)) nu zau...punem si putina drojdie?

    RăspundețiȘtergere
  12. @Szasz Sebes Paul : nu se vede?:)) "tricoaie"

    @danut-iulian : :)

    @vioreld : ee:)) mai e putin pana in anul 2100 :) cica sunt:)

    @adelici: :)

    @inimioarecolorate: daaaa!

    @cammely : :))

    @Florea: :))

    @Adryacola : :) interesant:)

    @Raisa : mwahaha:))

    @Cristi : nici eu:))

    @Flyerboy : =))nu le da idei:))

    @Raki: :)) imi dau seama:)

    @Max Peter : hi hi:D Multumesc la fel:D>:D<

    @pandhora: :D

    @genina: :)

    @*ELENA* : :D Sarbatori fericite si tie:D Multumesc la fel:D

    @cypy: =))e ee =))

    RăspundețiȘtergere
  13. E prima data cand vad asa ceva... Sarbatori fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe mine nu m[ mai preocupă această întrebare pentru că nu pot să-mi dau seama...
    Mă bucur de fiecare „minune” ce apare pe piață :lol: !

    RăspundețiȘtergere
  15. oookkk.asta e ceva nou ...credeam ca doar in desene e posibil asa ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  16. drăcia asta are şi o utilitate? nu de alta, dar a fost făcută de comic.cn, aşa că am rezerve serioase ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. :O naa maa. nici n-am mai vazut ase ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Incredibil! :x eu cred ca in vreo 2-300 de ani, vom avea masini zburatoare cum avem azi Daciile :X pacat sa nu voi trai atat incat sa vad asta...:D

    RăspundețiȘtergere
  19. Ioana a primit aşa ceva cadou. Era un prosopel foarte frumos. La început nu ştiam despre ce este vorba şi mă uitam la el ca boul la poarta nouă până ce am dat cu ochii de eticheta cu instrucţiuni.

    RăspundețiȘtergere
  20. @handmade.in.covasna: Multumesc la fel:)>:D< e prima data si pt. mine.

    @£avi H.: Multumesc scumpa:D sarbatori fericite!>:D<

    @tu1074: :D:) haha :)

    @Doru: Multumesc si eu:D

    @Aira : :)) mie-mi spui?:D

    @Diverse: dap:D:)

    @Călin : ;))

    @pinguu: :D mwahaha:D

    @...Stefix...: :)) chiar asa!

    @Ghost Painter : :D

    @abbilbal: :) hehe:D

    RăspundețiȘtergere
  21. wow! incredibil! chiar exista asa ceva? :))

    este ultima postare Miercurea fara cuvinte – înainte de Craciun… Iti doresc sarbatori fericite, multa sanatate, bucate bune pe masa si multi colindatori la ferestre! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. ce interesant !...bun de pus in bagaj :)))

    RăspundețiȘtergere
  23. Da,se gaseste.Am si eu asa ceva de la Alka:D:))

    RăspundețiȘtergere
  24. Cu ocazia mult asteptatei sarbatori a Craciunului iti urez ca pacea si calda speranta a Pruncului Iisus sa iti lumineze sufleul, sa iti aduca fericire si liniste interioara tie si celor dragi!Sarbatori fericite:x

    RăspundețiȘtergere
  25. @Betty Reviews: :)) Pai acum numa' chestii made in china sunt pe la noi:))

    @CARMEN: da:)
    Chiar:) ultima postare inainte de Craciun:D:) Multumesc, la fel:) Sarbatori fericite alaturi de cei dragi:)

    @Denisa: :D Multumesc la fel>:D<

    @coco: :D Da:))

    @Alissu: :D i-auzi:D

    @M.яąM๏ηα.♥ : Frumos:D Multumesc mult scumpo:) Sarbatori fericite si tie alaturi de cei dragi>:D<

    RăspundețiȘtergere
  26. =)) ahaha, cand am fost in state una dintre fete i-a cumparat unui amic o pereche de bozeri exact la fel =))
    Mai putin loc de stocare pana la prima purtare :))

    RăspundețiȘtergere
  27. @Sophie: :)

    @adelici: :))

    @Poison: :)) hahha

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)