Pagini

Fetele astea... cine le mai intelege?

Mai sunt cateva zile pana la Craciun si se presupune ca trebuie sa fim mai buni, mai iubitori, mai... mai buni (DA) unii cu ceilalti, dar eu nu pot sa trec peste superficialitatea mea ca sa ma pot bucura de anumite lucruri... sunt o ipocrita, sustin sus si tare ca nu sunt de acord cu etichetarea oamenilor insa eu nu sunt in stare sa am rabdare sa cunosc un om daca nu imi place ambalajul, si nu inteleg de ce... chiar nu ma inteleg... am un comportament oribil fata de persoanele (baietii) care se poarta frumos cu mine, in schimb pe alti maimutoi ii bag in seama si in preajma lor devin "mata blanda"... cred ca imi lipseste o doaga, zau asa... asta nu e un comportament normal, nu? 

N-am mai scris de ceva timp chestii de genu', dar asta chiar nu-mi da pace... sunt o ciudata, fuck!

PS: Am o rugaminte la voi, particip si eu la un concurs cu manichiura si am nevoie de like-uri, daca puteti si va place manichiura facuta de mine dati si la un mineeee like aici: http://florynails.spidercontestapp.com/home/viewitem/19?v=1 Sar'na!

37 de comentarii:

  1. Eu zic să stai liniştită şi să ai răbdare. Nu se ştie niciodată... :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Max Peter: sa am rabdare ca sa ce?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. nimeni nu te obliga sa te schimbi ..doar tu o poti face..si daca da fao cu cei care iti doresc cu adevarat binele..

    RăspundețiȘtergere
  4. Nici eu nu sunt de acord cu etichetarea oamenilor .De multe ori ,,ambalajul" insala...Dar eu am rabdare sa cunosc persoanele de langa mine .
    Toti suntem diferiti , daca suntem diferiti nu suntem 'ceea ce ai spus tu in articol' .
    Eu nu te cred asa cum te descrii tu ...sunt sigur ca esti o persoana blanda si echilibrata .

    RăspundețiȘtergere
  5. Timpul rezolvă multe probleme, nu ştii când ai să întâlneşti un băiat care va gândi la fel ca tine şi cu care te vei înţelege de minune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh ,come on .Nu esti o ciudata ,multora ni se intampla sa avem un astfel de comportament :d.Esti in felul tau ,esti tu !.O relatie serioasa inseamna sa nu ai remuscari ca cea ce faci nu e bine (cred eu ).Eu zic ca o sa ai parte de asa ceva :x ,bineinteles daca ai rabdare:*

    RăspundețiȘtergere
  7. ete, ce probleme existenţiale ai şi tu de Crăciun; las că poate-i mai bine aşa, pînă la urmă nu sîntem făcuţi după nişte şabloane, după nişte tipare. dacă ar fi să mă înţeleg pe mine cred că m-aş plictisi al dracului de repede de persoana mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @vioreld: asa ma consider in momentul asta:) Multumesc.:)

    @Max Peter: poate...

    RăspundețiȘtergere
  9. :).Daca asta esti tu,doar tu o sa te poti schimba.Oricum,noi te placem asa cum esti!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    hei, hei!

    Nu te impacienta!
    Totul este cat se poate de firesc.
    Varsta si capriciile ei... cu timpul superficialitatea va lua alta dimensiune, reactiile vor fi diferite de cele de acum etc.
    Traieste-ti varsta fara a-i da prea mult "nas", sa nu cazi in extreme!
    Bucura-te de tot si de toate.
    Trecand prin aceasta etapa, scara valorilor cand o vei fundamenta serios, va fi de buna calitate, tocmai pentru ca ai experimentat si etapa... capriciilor varstei.
    :)

    Eu dezambalez si apoi etichetez!
    Fara etichete ne-am rataci in puzderia de lucruri importante, lucruri marunte, accesorii diverse si multa minciuna...
    :)
    O zi faina iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Toate lucrurile se vor rezolva, mai devreme sau mai tarziu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. nici nu stii de unde sare dragostea cea mare!:)))) vorbesc si in rime :). vine ea cand te astepti mai putin..nu-ti fa griji..

    RăspundețiȘtergere
  13. @☆ M.яąM๏ηα.♥: ehm:D cam greu cu rabdarea:) nu excelez la capitolul asta...

    @Călin: :)) ma facusi sa rad:)

    @Raisa: >:D< of>:D< Multumesc>:D<

    @andreiraduM: Nu am ce sa fac, probabil asa sunt eu, ma impacientez de la orice chestii marunte... :D Dar mersi:D o sa incerc sa ma schimb:) Sa vad cum este:) sper sa reusesc:)

    O zi faina si tie.>:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. nu exista nu pot asa eram si eu cu toti ii ajutam cum puteam si cu ce puteam pana le-am cerut ajutorul la cativa si nu au vrut si de atunci prefer sa ii vad morti decat sa ii ajut ;) ....mai bine un tip inofensiv catalogat jigodie...decat altceva

    RăspundețiȘtergere
  15. @Raki: pffF:)

    @geanina: adevarul e ca si eu visez cai verzi pe pereti:)) Dar asta e alta parte:)

    @Florea: Inofensiv?:> Mda... de-aia nu apelez eu la nimeni:) :d

    RăspundețiȘtergere
  16. Florea, asta pentru ca nu ai inteles inca un lucru foarte simplu: ajutorul nu se intoarce niciodata de la cel caruia i l-ai dat, ci de la alte persoane care, la randul lor, au primit ajutorul din alta parte.

    Ajutorul nu funcioneaza pe sistem bancar: dau ajutor ca sa primesc ajutor cand am nevoie. Nici dobanda nu are.
    De aceea se numeste ajutor, pentru a fi un act voluntar, neconditionat. Altfel s-ar numi "casa de ajutor reciproc"!
    :)
    Cam aceeasi greseala se intampla in tartacutele unor oameni privind si iubirea.
    Pe principiul te iubesc e musai sa ma iubesti si tu, si nu oricum, ci asa cum vreau eu...
    :)

    RăspundețiȘtergere
  17. :)).....a da si am uitat sa adaug...incearca sa fi nepasatoare de aproape tot;)o sa vezi ca e bine....o stiu pe propria mea piele

    RăspundețiȘtergere
  18. @andreiraduM: acolo la faza cu "asa cum vreau eu" ma simt :))

    @Florea: pff... incerc dar nu stiu daca e asa de bine! Oricum mersi mult>:D<

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu cred ca trebuie sa iti pui ordine in ganduri!! Sa realizezi ce si cine e important pentru tine !! Si legat de ce zicea Florea cred ca indiferenta ar ajuta dar doar la inceput!! Nu stiu cat de bine e!!
    Zi buna sa ai >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. nu e varsta la care sa intelegi...sarbatori fericite sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  21. @flyerbot: :) asta am facut:) mersi:D

    @G.W.: dar care e varsta?:) Mersi la fel:X

    RăspundețiȘtergere
  22. nu-ti mai face probleme, cine te place, te place asa cum esti:*

    RăspundețiȘtergere
  23. Like
    P.S si eu sunt la fel:))

    RăspundețiȘtergere
  24. se intampla tuturor asta la un moentdat, nu esti o ciudata. sa-ti povestesc eu ce am patit cu un tip care nu-mi place cum arata, era mai mic cu un ca mine si el se tot baga in seama cu mine. eu il luam la misto de ficare data. intr-o zi am iesit cu el asa de plictiseala, si am fost surprinsa. era un tip destul de inteligent, cu care aveai ce vorbi. Pe mine ma atrag aceste lucruri la un baiat si pot spune ca din acea zi mi se parea foarte atragator...era spontan...era interesant...:) am "pierdut vremea" de cateva ori cu el, era super....dar nu aveam eu chef de relatii :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Spre rusinea mea.Acelasi comportament am si eu:">

    RăspundețiȘtergere
  26. Bună scumpo!
    Sunt adevărate opere,îmi plac mult..
    Regret că nu mai am vârsta ta!
    Sărbători Fericite,scumpo!
    Crăciun Fericit și un an mai bun!
    Cu drag te îmbrățișez și te pup...

    P.S.cu regret nu te pot vota că nu am cont,
    mult succes că sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  27. Pentru oricine se gaseste cineva care sa-l inteleaga. Optimismul si atitudinea pozitiva sunt cheile succesului. :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu e panica, nu stim noi sa-i alegem p-aia buni :)). Si pana la urma.. nu poti fi prieten cu oricine, tre sa fii cat de cat de film cu celalalt :)).

    Vroiam sa-ti mai zic ceva...dar am uitat, revin cu ideea daca mi-o amintesc.

    pace si hug!

    RăspundețiȘtergere
  29. @Nymphetamine: cam greu:D:)

    @gabriella: multumesc>:D<

    @Miss Rose : hi hi:D macar nu sunt singura:D

    @Un suflet inocent....: deci:) totul e posibil:)

    @Maria S.: awww!

    @*ELENA* : Multumesc mult!<>:D< Craciun fericit si toate cele bune:D nu e problema!>:D< Apreciez!>:D<

    @Cristi: O sa incerc sa fiu mai optimista:D

    @Lady*izuH: :))) haha:D ce scumpa esti!>:D<
    Peace!:D

    RăspundețiȘtergere
  30. Asa se intampla mai mereu.
    Alergam dupa aia rai si nesuferiti,si dam cu piciorul si ne batem joc de baietii buni care ne pun sufletul la picioare.Asta pana cand ne ardem cu unu-doi din astia rai,si dupa aia invatam sa apreciem si sa tinem cu dintii de un baiat bun.

    Era un citat tare fain:

    ,,Barbatii la care ne gandim se pot imparti in doua clase: barbati care ar trebui sa ne placa, dar nu ne plac, si barbati care nu au niciun motiv sa ne placa, dar ne plac." – Jerome K. Jerome

    RăspundețiȘtergere
  31. @fatacareaduceploaia: adevar graiesti! eu datorita postarii si a comentariilor voastre mi-am dat seama de greseala:) si am indreptat-o cat de cat! Sper sa fie ok si sa merite!:)

    Genial citatul!

    RăspundețiȘtergere
  32. S-a marcat Like-ul :D.
    Sarbatori fericite !!

    RăspundețiȘtergere
  33. @ganguritu: Mersi:D Sarbatori fericite!;))

    RăspundețiȘtergere
  34. Da frate e nasol ce zici :)) Stiu si eu cum era...si cei mai multi gandesc asa...Naspa. Sincer cine incerca sa-si faca prieteni si cu ambalaju` mai aiurea se alege cu multe vorbe urate la adresa lor si stop cu "popularitatea".Ar trebuii sa gandim altfel...iar noi facem exact opusu' na dc? nu stim nici noi C.L.M. astia in situatia ta tot acelasi intrebari ne punem :)) xoxo

    RăspundețiȘtergere
  35. Sper sa fie bine si sa n-ai regrete,indiferent ce ai decide.
    Craciun fericit.:)
    >:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)