Pagini

Life in Pictures

Mai e putin, puuuutin de tot si vineeee:


 Vreau zapadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
 "Cadoaieeee"...

Mai multe despre "Life in Pictures" gasiti la Costin.

 Si am o rugaminte la voi, maaaaare.

Va rog frumos din tot sufletelul meu al mic, al scump si al drag, sa imi spuneti sinceeeeeeeeeeeeer (cat se poate de sincer ca indur orice) ce nu va place la blogul meu, sau ce ati vrea sa schimb.

Multumesc anticipat!
O duminca faina sa aveti.

sursa foto



48 de comentarii:

  1. Sincer ,mie imi place tot :x .E perfect :-??Il ador :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu vreau zapada:) Nu cred ca este ceva care sa nu-mi placa la blogul tau. foarte sincer:)

    RăspundețiȘtergere
  3. aw, XMas. 8->
    i can`t waiiit!
    cat despre blogul tau, mie`mi place tot! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Christmas spirit! ce-mi place :D Sunt fan Craciun asa ca astfel de postari imi merg direct la suflet:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place mega ultra muuuult:X>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu vreau acum sa vina mai repede zapada :))

    RăspundețiȘtergere
  7. sincer?imi place tot ceea ce scriiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  8. @☆ M.яąM๏ηα.♥: oooow>:D< thnks:x

    @Dia: pff>:D< mersi:X

    @Inimioarecolorate: yaaa:X:X:X oooow>:D< Mersi:X

    @Cris-Mary: yeep:D:X si eu sunt:X
    ma bucur:X

    @A.C.M.:Sar'na:X

    @Denisa: hihi:D:))

    @Florea: hmmm:-? Da' ce-i cu tine?

    @Jteph: :XX:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  9. nu a fost nimic cu mine am fost acelas mereu ..doar ca tu ai avut ceva cu mine :P

    RăspundețiȘtergere
  10. @Florea: :)) se poate:)) vad ca nu mai lasi comentarii "rautacioase"

    RăspundețiȘtergere
  11. nu cred ca am lasat..doar am spus ce am avut de spus ..si cum spuneam daca eram ala sa am ceva cu tine nu comentam ..postare de postare...in timp ce tu treci pe la mine din joi in Paste..deci => ca tu ai ceva cu mine :))sau ai avut sau ai :))...

    RăspundețiȘtergere
  12. Blog? Care blog? Schimbat? Pampersi marimea x x blog. OK?

    RăspundețiȘtergere
  13. io nu vreau zapadaaa...da' cadoaie vreau !

    RăspundețiȘtergere
  14. Augmentativul la cadouri e adoarabil ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Daaa, un fleac de doo săptămîni! :)
    Nerăbdătorilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. abia il astept...sunt pregatita! la blog ce sa maischimbi...nimic e foarte bine asa:).

    RăspundețiȘtergere
  17. Mie îmi place blogul tău , mult. Mă destresează , mă relaxează , îmi smulge un zâmbet de fiecare dată. Ce nu-mi place e faptul că nu scrii mai des DAR nu te pot certa sau condamna, pentru că nici eu nu sunt mai brează. Îmi place că eşti sinceră şi mereu acolo când e nevoie.
    Sărbătorile vin...:x

    RăspundețiȘtergere
  18. Bună scumpo!
    Superbe pozele tale!
    Mie una îmi place tot la tine
    aici pe blog,ba mai mult te consider
    ca pe o fică(eu având băieți și acum am nepoțele)
    Seară minunată scumpo!
    Te pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi plac foarte mult fotografiile .Si eu astept zapada...:d
    Sincer iti spun : imi place blogul tau foarte mult .Nu cred ca trebuie schimbat ceva...este PERFECT .

    RăspundețiȘtergere
  20. nu esti singura care asteapta Craciunul :X e o perioada cu adevarat frumoasa, si nu doar pt ca primim cadouri..e vorba si de familie...toti se reunesc atunci...

    RăspundețiȘtergere
  21. Îmi place blogul tău pentru că e primitor. Eu nu cred că ar trebui ceva schimbat.
    Iar în legătură cu căsuţa aceea de turtă dulce, mi se face poftă!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. e perfect.Stai linistita.Mai ales design-ul nou<3

    RăspundețiȘtergere
  23. Mai sunt 13 zile, 5 ore, 6 munute si 10 secunde! :)
    Mie imi place blogul tau asa cum este ;)

    RăspundețiȘtergere
  24. Hmm.... Pai unde sa incep? La blogul tau as schimba muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte!!!!
    As schimba Nimic1, si Nimic2, Nimic3, Nimic4 si toooooooooooooooooooooooot asa pana la Nimic-infinit. Da, as schimba Nimic!!! :D
    Daca ai schimba ceva nu mi s-ar mai parea blogul tau, pe care il citesc mereu cu mare placere!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  25. si eu vreau zapadaaaaaaaaaa
    Daca primele-s turtele dulci,sa stii ca niciodata nu ma indur sa mananc dulciurile "forme".
    O saptamana zambitoare

    RăspundețiȘtergere
  26. Si eu am facut o casuta din bete de chibrituri :> frumoase poze! ;;)

    PS: (hai cu vara aia odata! :)))

    RăspundețiȘtergere
  27. imi faci o pofta de iarna cu pozele astea;))
    e prea dulce blogul.. totusi, eu zic ca ai putea sa tragi un ochi pe la ceva teme:D
    te pup sexilicios:*

    RăspundețiȘtergere
  28. @Florea: ehm, le-am luat eu prea personal inseamna :P trec cand postezi :-??

    @Mihai: blogul meu :))))

    @coco : pai de ce nu vrei zapadA?

    @Doru : :D hi hi:)

    @Tiberiu: acusica trec cele 2 sapt. :))

    @geanina : si eu :D okii:D

    @Mademoiselle: ma bucur sa aud asta>:D< Pffff, imi pare sincer rau ca nu mai scriu asa des... dar problema e ca nu am ce, nu stiu ce mai bine zis, postez si eu cand am ceva de zis! >:D< mersi pt intelegere>:D<

    @*ELENA*: Doamna va multumesc, sa va traiasca atat baietii cat si nepoteii! Va multumesc din inima pt. cuvintele frumoase! O seara frumoasa scumpa doamna!>:D<

    @vioreld : Sar'naaaaa!!!!!

    @Un suflet inocent....: adevarat!:X

    @Pătrăţel :D : Multumesc:D

    @Maria S.: Multumesc>:D<

    @Diverse: Multumesc:D:)

    @Stefania: Ce ma speriasem! Pfff :))

    @Fetita Junglei13: :X Sar'na la fel:X

    @Adrian Pascu: iii :D eee :)) eu vreau zapada si tu vrei vara:))

    RăspundețiȘtergere
  29. Da e după colț!
    Nu schimba nimic pe blog!
    Mie îmi place așa cum este că-i tineresc și vesel :)) !

    RăspundețiȘtergere
  30. Crăciunul fără zăpadă e ca şi...cafeaua fără cofeină, aşa că şi eu vreau zăpadă, cît de multă, şi mai vreau şi cadoaie muuuuuulte, dacă moşul ălalatul m-a sărit din schemă. blogul...lasă-l aşa, dă-i pace, că-i numai bun cum e :)

    RăspundețiȘtergere
  31. @nymphetamine: thnks:X

    @pinguu: :D m-am uitat de teme, dar nimic pe gustul meu:(

    @sophie: :D

    @tu1074: :> oki mersi:D

    @Călin:D corct:) oki:D o sa-l las:D mersi:D

    RăspundețiȘtergere
  32. Iii :X mai e putin si vine mosuuu 8-> cadouri , brad , statu' cu orele in bucatarie 8-> si cel mai important , sper, zapadaaa :X .
    Si cu privire la blogul tau , eu nu vad nimic de schimbat , e perfect :X :*

    RăspundețiȘtergere
  33. Hmmm... Sa stii ca imi place mult blogul tau, dar, uneori contrastul de culori... e cam rau pt ochi, daca ma intelegi ;))

    RăspundețiȘtergere
  34. yuhuu ce-mi mai place perioada asta :D

    RăspundețiȘtergere
  35. @I'm Devil ☠ : :X:X:X:X sar na:X

    @Raki: mersi:X

    @Bia.: :-? Mersi:) Inteleg:-?

    RăspundețiȘtergere
  36. sunt faine imaginile, acum mie pofta de craciun si de zapada

    RăspundețiȘtergere
  37. Sarbatorile vin, sarbatorile vin, Coca-Cola iti ureaza saaaarbatori fericiteee!

    Siii place blogul tau! \:d/

    RăspundețiȘtergere
  38. Vineee... cu tot cu dulciuri (după care eu sunt mort! :D )
    Mie îmi place blogul tău aşa cum e.

    RăspundețiȘtergere
  39. Eu vreau cel mai mult sa impodobesc bradul(iubesc sa fac asta,daca ar fi dupa mine as bune un brad si in baie:) ).Desigur vreau sa vina si zapada,mosul(cu sacul plin:d )si frumoasa reuniune de Craciun.

    Despre blogul tau,eu cred,ca este frumos asa cum este,nu trebuie sa schimbi nimic.Imi plac postarile,fulgi de nea,pozele,"felul cum l-ai aranjat",ma amuza ce ai scris :"fara comentarii cretine ca te injur",in 2 cuvinte:este perfect!>:d<

    RăspundețiȘtergere
  40. Yeey da!! <3 putin mai este. ;)) Ador imaginile si blogul tau! >:D< ..si eu vreau zapada nu ar fi nici un farmesc fara. :( :x

    RăspundețiȘtergere
  41. @Stefania: :)

    @Adda: Sar'naaa!:X

    @Max Peter: :D>Dulciuri:X

    @Andreea Cristina Necula: Si eu ador sa impodobesc bradul:X iii :X
    X:X
    Si multumesc:D

    @Roxy: :D Multumesc>:D< Lasa ca o sa vina ea si zapada (speeeeer):X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)