Pagini

Movie Time! - The Tourist

Dupa cum stiti m-am gandit sa initiez o rubrica speciala pentru filme (asta pt. ca eu m-am obisnuit sa va recomand cate un film aproape in fiecare saptamana) ce se va numi "Movie Time!". 
Treaba e asemanatoare cu rubrica "Life in Pictures" sau  "Miercurea fara cuvinte" doar ca aici nu va fi vorba despre fotografii ci despre filme. Cei care ati vazut un film, v-a placut foarte mult si vreti sa il recomandati sunteti bine-veniti sa va inscrieti daca doriti, iar la finalul postarii v-a trebui sa faceti trimitere inapoi catre mine gen : Mai multe aflati la C.L.M., poate doresc si cititorii vostri sa se inscrie.

Postarea trebuie sa contina trailer, eventual un poster al filmului si o parere in cateva randuri (a voastra) despre film. Nu am ales inca o zi din saptamana in care sa postez aceasta rubrica, luni sau vineri, o sa mai astept sugestiile voastre, insa pt. inceput o sa fac eu o scurta postare, ca sa vedeti cam cum ar trebui sa arate...

Pt. azi la "Movie Time!" v-am pregatit "The Tourist", un film cu un strop de mister, dragoste si putina actiune ce ii are ca protagonisti pe Angelina si Depp. (Ador cum joaca).
Daca l-ati vazut sau o sa-l vedeti astept parerile voastre intr-un comentariu' mic.

Va las cu trailer-ul:
Pe mine m-a fermecat ( Ohhh, Johnny! Scuze visam si eu)
Enjoy!

Va pupacesc si daca aveti vreun film de recomandat va astept cu inscrierile.



31 de comentarii:

  1. e dragutel filmul insa nu m-a dat pe spate...tin minte din el doar ca avea angelina o costumatie superba la un moment dat...
    Pup :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. drept să spui, la filmul ăsta m-am uitat şi eu pentru Johnny; dintre el şi Angelina mi se pare de departe mai talentat. filmul nu m-a făcut praf, dar merită văzut; eu aş zice că doar o dată ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am vizionat aseara New Year`s Eve cu o distributie impresionanta!! Minunat film. Succes cu noua rubrica:X

    RăspundețiȘtergere
  4. îl caut, mulţumesc.
    şi mie-mi place Johnny.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu l-am vazut...astept cateva zile libere ...sa ma delectez cu cate ceva :) ( filme , ciocolata , vin fiert , ciocolata , ciocolata )

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut filmul. Mi se pare foarte genial si extrem de interesant cu un comic rafinat. O sa ma bag si eu in chestia asta, dar nu azi :D

    RăspundețiȘtergere
  7. :) l-am vazut...e un film superb unde angelina si deep joaca demential...l-am vazut de 2 ori chiar:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai primit un premiu :
    http://gandurileunuipatratel.blogspot.com/2011/12/pentru-ca-imi-sunteti-dragi-pentru-ca.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce prezenta placuta Angelina!Imi plac povestile de initiere in tainele cunoasterii sau cele care au la baza o transformare.Cam asta vroiam sa aflu de la tine despre film.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vazut filmul .Este frumos...insa nu se numara in lista mea cu filmele care mi-au placut .Este bun...insa nu este genul meu de film :d

    RăspundețiȘtergere
  11. l-am vazut se merita :Xsi e foarte tare:D

    RăspundețiȘtergere
  12. :) am vazut filmul.Vreau sa spun ca e genial.Il recomand tutror,ai facut o alegere buna cand l-ai promovat.Superb..:)

    RăspundețiȘtergere
  13. e absolu genial filmul iar Jhony.... nu am cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  14. Am văzut filmul la un cinema în aer liber.A fost genial deși am înghețat de frig:>


    PS: Urmăriți filmul,e foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ADINAPUP: daaa! Avea:D Angelina e superba!:D

    @Florin: Mersi:D:)

    @Călin: cam asa ceva:)

    @MarinaA : Hmmm, o sa il iau si eu! Thanks!

    @anastasia: cu placere!

    @coco: :D frumos:> frumos:>

    @Stefania: Te astept oricand, o sa incerc sa las inscrierea deschisa cateva zile:) :D

    @geanina: ma bucur ca ti-a placut:D

    @Pătrăţel :D : ma bucur!:D si multumesc pentru premiu'!

    @soareacarmen2007 : Cu placere:) Multumesc de vizita. :)

    @vioreld: Am inteles:>

    @Florea: uu:>

    @Raisa: Multumesc!:D

    @Miss Rose: Sar'na:X

    RăspundețiȘtergere
  16. omg.. si inca de cand tot vreau sa-l vad.. l-am ratat in cinematografe, nu am avut chef peste vara, iar acum astept vacanta de craciun sa recuperez :D

    RăspundețiȘtergere
  17. @Madii: hehe:D tare:D:)

    @Alle.: :> foarte bine:D

    RăspundețiȘtergere
  18. E foarte tare filmul asta!!! Un final de exceptie!

    RăspundețiȘtergere
  19. nu am vazut filmul nici nu cred ca am sa-l vad, dar e tare ideia ...movie time!

    RăspundețiȘtergere
  20. L-am vazut. Finalul e surprinzator de...bun:)) Merita!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Myc Roz: :)) clar=))

    @Florin: :D thnks:)

    @Adelina:ma bucur ca ti-a placut!:)

    RăspundețiȘtergere
  22. Abea acum vad... ador ideea.
    Poate ca voi incerca si eu ^^.
    Merci CLM!

    RăspundețiȘtergere
  23. vreau sa intru si eu :D la aceasta rubrica.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)