Pagini

The Lincoln Lawyer - Movie Time!

Un prieten mi-a recomandat zilele trecute un film, The Lincoln Lawyer, si normal din curiozitate (mai ales ca numele filmului are "avocat" prin el) l-am descarcat si eu frumusel asa ca tot omu'.

M-am uitat la trailer, ehm... nu mi s-a parut cine stie ce, dar am fost placut surprinsa cand am vazut filmul pt. ca e foarte bun (deci filmul e bun, nu neaparat actorul, da?) dupa parerea mea si pe langa asta am observat ca avocatii pana si in filme storc clientii de bani, hi hi.
Banoasa merserie, zau asa.

Trailer:

Daca va plac genul asta de filme (drama, actiune, ceva pe acolo), vi-l recomand cu mare placere si daca l-ati vazut va astept si pe voi cu o parere caci sunt tare curioasa.

Acum... (ca sa va mituiesc) imi permit sa va servesc cu ceva dulce:




Enjoy!

Si va multumesc mult pentru cele 203 de like-uri pe Facebook, pt. cele 485 de "urmariri" si pt. faptul ca imi cititi mai mereu "prostioarele" pe care le debitez pe aici.
Sursa foto

Week-end fain sa aveti.

30 de comentarii:

  1. Ce interesant pare:).Nici nu am mai auzit de el,mersii de propunere.Cat despre poze..a doua e delicioasaa:)

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ai facut pofta de cafeaaaaa :x

    RăspundețiȘtergere
  3. mercic de dulciuri...da'...mie zi-mi ceva asa...mai de copilasi...nu am evoluat prea mult :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Din lipsă de timp nu urmăresc şi blogurile specializate, aşa că orice recenzie pică bine, mai ales dacă se nimereşte să mai şi placă genul... :))
    Aaaa... merci pentru dulcegării! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. vazut ! foarte tare filmul.il recomand!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi plac postarile despre filme. Am si eu filmul asta pe lista. Cred ca o sa-l vizionez zilele astea. :*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Florea: ce-ti place tie=))

    @Raisa: :D Cu placere:D

    @inimioarecolorate: :D hi hi:D

    @Szasz Sebes Paul : Multuuumesc!!!!

    @coco: cu placere:)) hm :)) ce anume de copilasi doresti?:>

    @Max Peter: :)) cu placere:>

    @eSorin: :D Cool:>

    RăspundețiȘtergere
  8. Tocmai ce cautam un film sa vizionez.. Dar caut ceva cu Mos Craciun. hihi:*

    RăspundețiȘtergere
  9. :)
    Hei, hei!
    Eu am vazut filmul si mi-a placut foarte mult. M-a uns pe corason strategia avocatului.
    Dap, merita vazut.
    Eu ii dau nota 10 pentru doza de umanism pe care o emana.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  10. L-am vazut si eu, e fain.
    Limitless l-ai vazut? Mi s-a parut mai tare.

    RăspundețiȘtergere
  11. specia asta care se cheamă "avocaţi" nu îmi place, aşa că filmului i-am zis pas, măcar că intenţionam să mă uit la el într-o vreme; interesantă ideea să îţi faci birou de avocatură în maşină, oricum ;)
    mă tentează al naibii de mult în special ce-i în prima imagine, aşa că accept invitaţia.
    iar "prostioarele" tale sînt simpatice, naturale, pline de viaţă, cum probabil eşti şi tu; şi cîteodată chiar prind bine "prostioarele" astea :) . o seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  12. Maine o sa descarc filmul si o sa il vad .
    Iti multumesc pentru prajiturele :d iar like-urile si urmaririle le meriti pe deplin .Meriti din partea noastra toata atentia deoarece esti o persoana deosebita , o persoana delicata si buna la suflet .
    Iti urez un weekend placut in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa ,,prostioare'' tot sa fie ca eu nu ma supar:P Iar cat despre postare, nu ma prea da pe spate filmul, in schimb gustarile alea le-as lua cu tot dragul acasa:D

    RăspundețiȘtergere
  14. @MarinaA: data viitoare cu Mosu' o sa fie:D

    @andreiraduM: suuuper:)

    @Teo: nu l-am vazut, mi-a mai fost recomandat, o sa maaaa uit:D:D:D

    @Flyerboy : :D

    @Călin: hi hi:D Muuuultumesc:D

    @roua: :) me happY:)

    @Monica : ;))

    @vioreld: Vizionare placutaaaaa! Multumesc mult:D>:D< La fel:D

    @Găgăuţă: :D ;))

    @Miha:D: CE scumpa esti:D Mersi:D>:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. mc de recomandare...e unul din actorii preferati acolo:)! dulcegariile le-am gustat ...delicioase:)

    RăspundețiȘtergere
  16. cand intri cauta-ma pe facebook ca am o propunere pt tine care cred ca o sa te intereseze:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Dragut film. :D Iti recomand "National Treasure", film de actiune foarte bun :X:X:x

    RăspundețiȘtergere
  18. Ehe...unul dintre actorii mei preferati...deci...tre'sa vad si eu filmul:P

    RăspundețiȘtergere
  19. @Cătălin: :)) ee :)

    @geanina: :D cu placere:> :>:>:>

    @Muc Roz: 1 leu una :))

    @Dariaa: :D

    @Florea: oki:>

    RăspundețiȘtergere
  20. multumesc dar sunt in post :(

    RăspundețiȘtergere
  21. Probabil o să mă uit la film. Recomand "The book of Eli".

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)