Pagini

Craciun Fericit!

Poate ca unii suntem prea mari ca sa mai credem in Mos Craciun, dar cand eram mici cu siguranta toti am crezut in batranelul imbracat in rosu' cu barba albaaa si luuuuunga ce umbla pe la case in Ajun pentru a lasa sub brad "cadoaie" copiilor cuminti, hi hi... va marturisesc ca eu nu mai cred in Mos, dar cred in Spiritul Craciunului, pentru mine e cea mai frumoasa perioada a anului; zapada (care nu este deocamdata), bradul si orasul impodobit cu tot felul de beculete ma fac sa ma simt ca intr-un basm.
Asa ca... va doresc si eu sa aveti parte de multa bucurie, sanatate si de momente magice alaturi de cei dragi.
Va urez:
 si...

Sper ca ati fost cuminti, altfel Mosu' n-o sa treaca pe la voi.


Leapsa este pentru toti cei care ma viziteaza in semn de multumire si imi cer scuze daca am gresit vreun link sau daca n-am trecut pe cineva dar va rog sa imi spuneti daca nu va gasiti pe aici.

43 de comentarii:

  1. si tie la fel sa fi sanatoasa si iubita !

    RăspundețiȘtergere
  2. :) craciun fericit plin de bucurii si zambete! multumesc frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  3. şi-am bătut atîta cale pîn la poarta dumitale...
    parcă am mai fost pe aici azi, dar dacă tot m-am oprit iar...primeşti cu colindul, fată frumoasă?
    http://www.youtube.com/watch?v=zeO77ADiNIA
    să-ţi fie Crăciunul mai frumos şi mai fericit decît oricînd!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau si eu o felicitare !!!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti urez un Craciun Fericit alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi, draga Monica

    Fie ca in preajma nasterii Domnului, Dumnezeu sa iti aduca fericire , sanatate , caldura si bucurie in suflet , tie si celor dragi ! ......... si nu uita un gand bun si un simplu zambet ajuta ... Craciun Fericit alaturi de cei dragi ... Sa ne vedem cu bine in noul an ! Sarbatori fericite !
    __________________

    RăspundețiȘtergere
  7. Craciun fericit s tie!:x

    P.S:Multumesc de leapsaa!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Craciun Fericit si tie >:D<
    PS : Am facut leapsa :D
    http://gabyzmb.blogspot.com/2011/12/leapsa-de-craciun.html

    RăspundețiȘtergere
  9. am facut leeeeapsa aia amor..msss
    craciun fericit urato

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lady*izuH: Muuuuultumesc>:D< la fel>:D<

    @Florea : Multumesc>:D<

    @geanina: multumesc si eu:D cu placere>:D<

    @Călin: Multumesc!>:D< Primescm, normal ca primesc!>:D<

    @Beto: Multumesc!

    @batonel : Multumesc:D nu-i felicitare:)) is pozele mele:))

    @Adelina: Heey>:D< gata>:D< Scuze>:D<

    @vioreld: Multumesc>:D<

    @Miss Z: thnks>:D<

    @Mistocareala : Multumesc! Asa sa fie>:D<

    @Miss Rose: thnks:X

    @tetris: Multumesc>:D<

    @Invizibilul: Multuuumesc>:D<

    @Raisa : Multumesc si eu! Cu placere>:D<

    @~♥~Cris~♥~ : Multumesc>:D<

    @Flyerboy : Mersi!:D ok!>:D<

    @Aira: >:D< Mersi:D

    @pinguu: okii, np:D mersi:D

    @Rose: Mersi:D

    @Adelici: Ms:D:))

    @Alexsa All: Mersi:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Crăciun fericit alături de toţi cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Craciun fericit, cu sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Craciun fericit CLM! :D
    Si... uhm scuze de absenta :)).
    (PS... nu stiu daca chiar e important, dar pe mine m-ai uitat) :)).
    SARBATORI FERICITE!

    RăspundețiȘtergere
  14. Un Crăciun de poveste, plin de magie! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Doda: :X Mersi:D

    @ella: :D iii:D Sar'na:D

    @Max Peter: Mersiii:X

    @CARMEN: Multumesc>:D<

    @Ami: Multumesc Ami:D>:D< Nu-i pbl>:D< Scuzee, normal ca e important! Multumesc ca mi-ai zis!>:D<

    @Sara: Multumesc>:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. Craciun fericti!

    Te invit sa participi la giveaway-ul meu !
    http://ioana08libeauty.blogspot.com/2011/12/dau-startul-unui-nou-giveaway-cu.html

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu exista Mos Craciun????:O:O:O Nu imi vine sa cre, am trait in minciuna atatia ani? :)) Mai in gluma mai in serios multumim mult de tot de urari! Craciun fericit si tie plus magia care vine la pachet!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sarbatori frumoase ...siii..sa ramai asa cum esti !

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt cititoare de ale tale mult mai devotate s....de ce nu le ei si pe ele in seama ?vezi si apoi mai vrei sa ai multi vizitatori etc.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Ioana08liBeauty: :D Multumesc:)

    @Miha:D:) >:D< Mersi:D

    @coco: :) Mersi:D la fel!:

    @Anonim: adica? stii tu ce vreau eu?

    @fatacareaduceploaia: :>Mersi:D

    @Pauza De Tigara: :>:D< Mersi:D

    RăspundețiȘtergere
  21. Craciun vesel si fericit iti doresc cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Craciun Fericit ! Monica :D

    RăspundețiȘtergere
  23. @Pandhora: multumesc>:D<

    @Petre: Mersi la fel scumpii!:D>:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. vaaai, acum am vazut ca m-ai onorat si pe mine cu leapsa :) o fac cat pot de repede, multzam :)
    sper ca te-ai simtit minunat de craciun, tine-te bine ca vine si anul nou ;)

    RăspundețiȘtergere
  25. @Alle.: :) eeei>:D< cu placere:D un an nou fain.:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)