Pagini

Bancuri cu Mosu'

Daca tot se apropie sosirea Mosului, m-am gandit sa va arat cateva bancuri cu Mos Craciun asta ca sa va mai relaxati caci stiu ca sunteti ocupati cu pregatirile... deci... enjoy:

♥ Intr-o seara friguroasa, de iarna, o tanara statea pe unul din podurile Dambovitei si se gandea cum sa scape de viata asta amara.
La un moment dat, Mos Craciun se apropie si-i zice:
- Ce faci tu, aicea, fata mosului?
- Ce sa fac, mosule, iaca sunt suparata, ca n-am servici, n-am casa, n-am bani si ma gandesc sa ma omor, sa scap de toate necazurile.
- Ei, fata mosului, stai ca nu-i dracu asa de negru! Uite, eu pot sa-ti indeplinesc trei dorinte, acum, pe loc. Spune, ce-ti doresti?
- Pai, as vrea sa am o vila in Cotroceni...
- S-a facut! Asta e adresa si astea sunt cheile de la noua ta casa. Altceva?
- O masina, mi-ar fi de mare folos...
- Nici o problema! In garajul casei, un Mercedes te asteapta. A treia dorinta?
- Pai, as vrea sa am un cont in banca, sa-mi nu-mi mai fac griji din cauza banilor...
- In casa o sa gasesti un carnet de cecuri. Ai un milion de dolari in banca. Dar stii, fata mosului, ca toate astea sa se indeplineasca, trebuie sa indeplinesti o conditie...
- Spune, Mos Craciun, ce trebuie sa fac?
- Pai, as vrea sa te asezi in genunchi si sa-ncerci un sex oral.
- Vai, mosule, nu pot sa fac una ca asta!
- Cum, pentru toate dorintele care ti le-am indeplinit?
Pana la urma, fata se lasa convinsa si se apuca de treaba.
Dupa vreo 5 minute, mosu o intreaba:
- Cati ani ai tu, fata mosului?
Luand o scurta pauza, fata raspunde:
- 28, mosule.
- Si, la varsta asta, mai crezi in Mos Craciun?!! (mwahahaa)



♥ Doua blonde hotarasc sa mearga in padure sa-si caute un brad de Craciun .
Dupa cateva ore de cautare , una dintre ele ii spune celeilalte :
- Asa nu mai merge ! Eu propun sa luam primul brad pe care il gasim ... indiferent daca are globuri sau nu ! (N-am nimic cu blondele, hi hi)


♥ Un baietel ii scrie Mosului: 
- Draga Mos Craciun, trimite-mi un fratior! 
Mosul citeste scrisoarea si raspunde: 
- Trimite-mi-o pe mama ta!

♥ Discutie intre 2 blonde :
- Ce i-ai cerut anul asta lui Mos Craciun ?
- 30 euro , ca la toata lumea ! (mwahaha)

♥ - De ce e Mos Craciun mereu fericit ?
- Pentru ca stie unde stau fetitele rele ... (nebunaticul)

♥ Intrebare: - Ce e rosu si vine regulat?
Raspuns: - Mos Craciun. (sper ca nu v-ati gandit la altele...)

Si asa ca o incheiere:

♥ Dragul Mosului baiat, iti spun clar si raspicat, am primit scrisoarea ta, dar m-am sters la c*r cu ea si ma p*s pe ce-ti doresti... nici in vis n-ai sa primesti... si daca-mi mai scrii vreodata, iti rup m*ia c-o lopata. Nu-l mai cauta pe Mosu ca iti face curu' rosu. Mosu' a plecat din tara, ca e criza financiara. 
Semnat: Mos Craciun

Sursa


PS: Am o rugaminte la voi, particip si eu la un concurs cu manichiura si am nevoie de like-uri, daca puteti si va place manichiura facuta de mine dati si la un mineeee like aici: http://florynails.spidercontestapp.com/home/viewitem/19?v=1 Sar'na!

34 de comentarii:

  1. n-are legatura cu mosul, dar Doua furnici pe marginea drumului. La un moment dat apare elefantul. Cand il vad, furnicile se pun pe ras. Elefantul, mirat, le intreaba:
    - Ce ati patit mai?
    - Muahahahaha elefantule, vezi tu firmitura asta de paine?
    - Da.
    - N-ai curaj sa te sui pe ea!
    Elefantul pune un picior pe ea zi zice:
    - Poftim ca m-am suit!
    - Muaahahaha elefantule cat esti tu de mare n-ai curaj sa iei cealalta firimitura de paine de pe jos si sa ti-o pui pe cap!
    Elefantul ia si cealalta firmitura de paine de pe jos si si-o pune pe cap.
    - Puahahahahahaa furnicile se terminau de ras.
    - Ma acum ce mai este?
    - Moamaaaa, catamai sandvisul!

    RăspundețiȘtergere
  2. mwahahahaha:)))):)))
    bune astea:*
    te pup urato:D

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) cata rautate zace in mos craciun!!! :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. @inimioarecolorate: :D:))

    @Flyerboy: :))

    @raki: :D

    @Iulia Kelt: =)) ce tare =))

    @Nymphetamine: =))))

    @pinguu: :X:X:X:X

    @geanina: :)) da=))

    @Rose: :D=))

    RăspundețiȘtergere
  5. - Trimite-mi-o pe mama ta! =)))))))))))))))))
    super tari!

    RăspundețiȘtergere
  6. @vioreld: :D ms:D

    @M.яąM๏ηα.♥: :D =))

    RăspundețiȘtergere
  7. Tari de tot! :)) De ce ai sters postarea cu lepsele? :)

    RăspundețiȘtergere
  8. sincer, sunt cam urate unele..
    chiar daca nu mai cred(em) in mos craciun, nu trebuie nici sa "ne stergem la cur cu el", eu una nu sunt de acord nici cu colinda cu mos craciun ce vine dintre boscheti.. mnah, ar trebui sa se faca mai multe bancuri de haz decat de misto..

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu sunt de acord nici cu bancurile astea urate despre mos craciun nici cu pozele in care o fata ii face sex oral mosului sau etc. Mi se par oribile. Copii trebuie sa creada in Mos Craciun. Macar cativa ani iar daca ei vad toate aceste poze si bancuri si povestioare pai ce copilarie mai au ei? :(.. Bancurile sunt caraghioase, chiar am ras la primul insa.. Parca totusi:-??. Hai sa lasam magia Craciunului si pe Mosul sa-si faca treaba. Eu cred in Craciun!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Muc Roz: :))

    @Florea: :))

    @Cristi: :)))) nu am sters-o!

    @Alle.: adevarul e ca unele sunt urate:) dar amuzante:)

    @Diverse: :))

    RăspundețiȘtergere
  11. @MarinaA: Iti dau dreptate:) Si eu cred in magia Craciunului, dar bancurile m-au amuzat teribil desi sunt cam porcoase:-j

    RăspundețiȘtergere
  12. Daa.. ti-am zis ca si eu am ras:)):">

    RăspundețiȘtergere
  13. Motive pentru care Mos Craciun nu poate fi barbat :
    - Marea majoritate a barbatilor nici nu se gandesc sa aleaga cadouri pana in Ajun de Craciun ;
    - Daca totusi cumpara cadouri , tot timpul par surprinsi sa descopere numai produse de calitatea a doua , seturi de chei tubulare si inele de plastic lasate pe rafturi ;
    - Ar avea probleme de orientare , pentru ca in mod inevitabil s-ar rataci acolo sus in zapada si nori si ar refuza apoi sa se opreasca sa intrebe care este directia ;
    - Barbatii nu pot impacheta cadouri ;
    - Barbatii mai degraba ar muri decat sa se imbrace in catifea rosie ;
    - Barbatii ar simti ca masculinitatea lor este amenintata daca ar fi vazuti impreuna cu toti acei spiridusi ;
    - Barbatii nu raspund la scrisori ;
    - Barbatii ar refuza sa permita ca fizicul lor sa fie descris , chiar si in gluma , ca ceva asemanator cu "un bol plin cu jeleuri" ;
    - Barbatii nu sunt interesati de ciorapi decat daca ii poarta altcineva ;
    - Daca ar trebui sa zica Ho Ho Ho, le-ar diminua serios sansele de a agata ;
    - In final , sa fie responsabili cu Craciunul ar insemna sa isi ia un angajament .

    RăspundețiȘtergere
  14. Săracul Moș...
    Anul ăsta...ți-a rătăcit adresa...:)

    RăspundețiȘtergere
  15. =))
    De ce e Mos Craciun mereu fericit ?
    Pentru ca stie unde stau fetitele rele ... LOL

    RăspundețiȘtergere
  16. @MarinaA: :)

    @IULISA : hahahahha =))

    @Raisa: :d=))))

    @Cătălin: ce urat=))

    @Aira: =))))) mwahaha=))

    @Szasz Sebes Paul : :))

    RăspundețiȘtergere
  17. - Dragă Moş Crăciun, pentru anul ăsta mi-aş dori să-l faci pe tata să vină înapoi acasă ca să se împace cu mama. Mi-e tare dor de el. Ionuţ.
    - Dragă Ionuţ, eşti tîmpit sau te faci? Ce vrei, să stric o relaţie super-extra între taică-tău şi secretara lui, cînd în sfîrşit se distrează şi el cu o gagică adevarată!?!? Îţi aduc un Lego şi lasă-l în pace pe taică-tău. Idiotule!
    Moş Crăciun

    RăspundețiȘtergere
  18. @Little Thoughts: :))

    @Călin : =)) ce urat=))

    RăspundețiȘtergere
  19. Urata scrisoarea de la Mosu'.... :( am sa'i mut fata la spate anu' asta :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Mare veselie aici!.... Şi încă n-a venit Moşu'... :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. le stiam, dar tot ma fac sa zambesc cand le recitesc :):D super fain! desi nu asa ar trebui sa fie spiritul Craciunului, dar na.. noi facem glume din orice:))

    RăspundețiȘtergere
  22. @Ghost Painter: :)))))

    @Max Peter: :)):D hi hi:D asa trebuie:D

    @Răileanu Diana: :>:D da;))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)