Pagini

Life in Pictures - New York

Am vazut acum ceva timp un film, New York Minute si m-am tot gandit daca sa vi-l recomand sau nu, mie mi-a placut foarte mult, dar nu stiu daca o sa va placa si voua pt. ca nu stiu cat de mult le indragiti pe gemenele Olsen, dar deh nu va oblig sa va uitati e doar o mica recomandare asa ca pt. o zi relaxanta de duminica.

Aici este trailer-ul:
Si va spun sincer ca dupa ce am vazut acest trailer, am fost convisa ca trebuie sa vad filmul pt. ca dupa parerea mea merita.

In caz ca l-ati vazut sau o sa-l vedeti va astept sa va dati cu parerea.

Iar acum daca tot suntem la New York sa va arat si cateva poze:







 "Orasul care nu doarme niciodata." 

Ohhhhh! Ce l-as mai vizita! Hai, care merge la NY cu mine? 

Despre "Life in Pictures" gasiti mai multe la Costin.

Sursa foto

47 de comentarii:

  1. New York, New York... Happy Sunday! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur de aceste imagini pentru că, nu ştiu dacă fizic, voi ajunge acolo, vreodată.
    Îmi doresc dar... om mai vedea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as merge,dar mi-e mai bine virtual asa,la tine,ca ma scuteste de zgomot.
    Saptamana zambitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. L-am vazut de 3 ori pe putin, e superb. Le ador pe gemenele Olsen <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie mi-ar placea sa-l vizitez.. ultima poza nu prea imi place. Inteleg din ea ca nu pot sa vad cerul decat DACA ma uit in sus, vertical :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut filmul..mi-a placut.
    Superbe poze...Superb New York-ul 8->!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce blog colorat:x imi place
    poate treci si pe la mine:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Lavinia ... fotografiile sunt minunate . Eu sunt innebunit dupa ,,cultura americana" iar orasul New York este orasul meu preferat .Ce-i drept...nu am fost niciodata in el , dar am vazut foarte multe fotografii si articole video (documentare) cu acest oras si imi place enorm de mult . L-as vizita , imi doresc extrem de mult...poate in aceasta viata voi reusi si eu macar o data sa ajung in New York si as merge de placere cu tine .
    Toate filmele pe care le-ai recomandat mi-au placut , nici pe acesta nu l-am vazut , dar chiar acum il descarc si maine dupa-amiaza o sa il vad.Sunt sigur ca imi va place...

    RăspundețiȘtergere
  9. la film nu ştiu dacă m-oi uita, nu mă omor eu după gemenele astea, dar imaginile mi-au plăcut, în special primele două şi antepenultima. o seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  10. :) am vazut filmul cu foarte mult timp in urma...e o comedie dragutica in schimb imaginile sunt superbe:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am vazut si eu filmul acum cativa ani! O sa il caut sa il revad. Sunt minunate pozele cu New York!
    Merg eu in New York cu tine:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Pare interesant din trailer. :)
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  13. new-york'ul este orasul meu preferat din intreaga lume! e soooper ...si fabulos si...:d dar se vede din poze, asa ca nu mai continui :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place NY, insa pana ajung pe acolo eu iubesc Brasovul! astept o postare cu orasul Brasov, ce zici? :)

    RăspundețiȘtergere
  15. vaaaiii ce-mi plac globurile de sticlaaa...tocmai ce a primit fiica-mea unul si m-am holbat vre- o 20 minute la el :)

    RăspundețiȘtergere
  16. N-am văzut filmul,dar pare drăguț!
    Chiar o comedie ușoară !
    Mulțumesc pentru recomandare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Dupa ce ma uit la film, ma dau cu parerea, promit. Saptamana faina!;))

    RăspundețiȘtergere
  18. viata in NY nu e floare la ureche cum vedem prin filme asta e clar...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Denisa: :D

    @Cristi: danke:D:)

    @Florea : :) stiuuuu :X

    @Tiberiu : paai:) sper sa ajungi pe acolo sa ne arati poze:>

    @inimioarecolorate: siiiigur:X:X:X:X:X

    @29decembrie: :D

    @Fetita Junglei13: hehe:) Multumesc la fel:)

    @Gya: stiaaaam eu:X:)))

    @Găgăuţă: glad u like it:X kisseZ:X

    @Federova: :) I see:) :)

    @Alissu: :D>:D< esteee!:D

    @Florina Raita: multumesc, sigur ca trec!:)

    @vioreld: Multumesc:D vizionare placutaa, ma bucur ca ti-au placut si celalalte filme:D:)

    @Călin: Mersi la fel:)

    @geanina: Ma bucur ca ti plac:>

    @Andreea♥: iiii>:D< vizionare placuta!

    @Diverse: multumesc la fel:)

    @Ghost Painter: :)) stiuuuuuuuuuuuu =p~

    @Nymphetamine: mie-mi spui?

    @Adrian Pascu: nu e o idee rea:)

    @coco: :)) si mie imi plac:X

    @tu1074: cu placere!

    @◦kyky™♥◦ :vizionare placuta:D Mersi la fel:X

    @bucur: lasa ca nici in Ro nu e asa usoara:-j

    RăspundețiȘtergere
  20. Mie mi-a placut filmul. A fost foarte dragut.
    Pozele sunt foarte tari. Ehh.. cine nu ar merge in New York?:))

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu v-am scris sa va spun ca pe mine sa nu contati. Nu vreau la NY pentru ca e prea departe. Interesanta postare.

    RăspundețiȘtergere
  22. si eu am trecut pe lista de vazut :)

    Vine mosu la tine maine ?

    RăspundețiȘtergere
  23. pfff, prima si penultima poza:-s
    :X:X
    de'a dreptul divine!!

    RăspundețiȘtergere
  24. wow, iubesc new yorkul...ar fi tare sa merg de sarbatori it is freaking awesome !

    RăspundețiȘtergere
  25. Foarte frumoase pozele ! Cu criza asta, greu de ajuns pe-acolo ...

    RăspundețiȘtergere
  26. beautiful photos! Those are the dreamy Xmas days i always dream of! xx

    RăspundețiȘtergere
  27. American Dream. In America nu ajunge oricine, iar daca ajunge nu se stie cat o sa reziste, ei au un trai foarte diferit de al nostru. Oricum pozele sunt nebunie :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu am vazut filmul ,dar cu siguranta o sa-l descarc in seara asta si am sa ma uit >:D<,multumesc de recomandare :>.Sii eu merg cu tine la NY. b-) o sa fie superrr \:D/:x

    RăspundețiȘtergere
  29. @Alecsa All : :) Ma bucur ca ti-a placut:)

    @Mihai : bine:D:)

    @G.W.: cred ca vineee :)

    @annitu: :)

    @pinguu: hi hi:)

    @Miss Rose: haaai:x

    @Alexandra Rotaru: stiuuu :d

    @DANI: INTR-ADEVAR! :D

    @Fashionable Rose: YEEEP:)

    @raki: I love America!:D

    @Alee.Mee :-x : cu placereee:x haaai:x

    @Aira: :d me too:x

    RăspundețiȘtergere
  30. vrei sa-mi faci in ciuda cu pozele ?:(
    ca e asa frumos :(

    RăspundețiȘtergere
  31. Mersi frumos, scumpico:*:*:*

    Ştii că trec pe la tine mereu (sunt Annitu :D)

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  32. @Război în...1 : aaa :)) cu placere>:D<

    @♡ Mistocareala ♡: :D

    RăspundețiȘtergere
  33. OMG New York...ahhh il ador da ce zic pur si simplu il iubesc ♥ cu tine cu siguranta as merge pentru ca sunt sigura ca esti o companie buna.Fraza asta mii foarte cunoscuta : "Orasul care nu doarme niciodata." stiu ca e dintr-un film dar nu imi amintesc exact....Foarte frumos articol...♥kisses

    RăspundețiȘtergere
  34. Stai ca mi-am amintit nu e dintr-un serial `Perro de amor` de la Acasa? :D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)