Pagini

Life in Pictures - snooow.

Vremea asta parca nu tine cu noi, ce ziceti: o sa avem zapada de Craciun?

 Ce m-as mai plimba cu saniutaaa... eheee... ce vremuri...




Mai multe despre "Life in Pictures" la Costin.

Azi noapte ma gandeam sa fac o rubrica gen "Life in pictures", insa doar cu recomandari de filme caci sunt tare curioasa ce filme va plac voua si ce ati vrea si voi sa recomandati. M-am gandit sa se numeasca "Movie time!", ce ziceti? Aveti idei mai bune? Aaa... si recomandarile sa fie facute vineri sau sambata seara (asa ca de week-end), ce ziceti? O sa pun si un tabel cum are nenea Costin sa va inscrieti link-urile, hmmm... deci?

Daca vi se pare ok ideea va astept sa stabilim impreuna cum doriti sa fie. 

Va pup si va doresc o duminica frumoasa.

Sursa foto

36 de comentarii:

  1. eu sunt de acord :X place ideea :D
    frumoase poze...pe la buzau sigur nu vom avea zapada...pe la tine e posibil :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Toate sunt frumoase, dar poza cu omuletii de zapada stransi in jurul crengutelor de brad este de mare exceptie. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aseara am vazut reteaua de socializare..si sincer super film daca facebook a fost creeat ca in film ..atunci jos palaria

    RăspundețiȘtergere
  4. Cui nu i-ar place să se mai plimbe cu săniuţa? :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Este o idee super buna ....
    Eu cred ca ziua de Duminica ar fi cea mai potrivita pentru propuneri de filme.Si numele ,,Movie Time" este foarte bun .
    Ai idei geniale ...
    Imi place :d .

    RăspundețiȘtergere
  6. Si in legatura cu fotografiile , prima poza imi aminteste de copilarie , iar toate fotografiile imi sugereaza imaginea unei ierni perfecte ...acum tanjesc dupa putina zapada .

    RăspundețiȘtergere
  7. ne e asa dor de zapada si cand o veni sa vezi ce rapid ne plictisim si ce tare ne dorim sa vina primavara...

    e o idee buna asta cu filmele :)

    RăspundețiȘtergere
  8. dac-aş fi tata omidu şi m-aş şti la magie albă, magie neagră, violet, roz sau de orice altă culoare, ţi-aş zice; dar cum nu mă ştiu, ţi-oi spune doar că uitîndu-mă ieri şi azi pe Eurosport am văzut cum le mai ningea pe rupte prin Elveţia şi Austria, aşa că vreau să cred că vor ajunge şi pe la noi zăpezile.
    cît despre ideea cu rubrica legată de filme, nu ştiu ce să zic; trebuie să încerci, altfel nu-ţi dai seama dacă ar prinde sau nu; dar cum sînt destui amatori de filme, probabil va avea trecere. iar cîtă vreme cei care vor posta nu se vor apuca să povestească filmele, probabil ar fi chiar ok. o seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  9. Zapadaaaaaaaaa... abea astept sa vina zapada;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sper să ningă de Crăciun.
    Oricât ar fi de frumoasă sărbătoarea, fără zăpadă parcă nu are farmec. :)
    O duminică frumoasă şi ţie.

    RăspundețiȘtergere
  11. @Gratiela : okii:D ms pt. sustinere:D sa speram ca va fi zapada si pe la mine:D:D

    @Cristi : e preferata mea:D

    @Florea: interesant:)

    @Max Peter : eheeeee!

    @vioreld : am ales sa fie luni:) caci duminica avem "life in pictures" :) incepem saptamana cu recomandari:> e ok?:>

    @rokssana: Sa stii:)) dar totusi Craciunul fara zapada n-are farmec parca:( :D Mersi:D:) O sa vedem cum va iesiiii!:D

    @Flyerboy: mie-mi spui!:))

    @Călin: pacat ca nu esti tata omidu :((
    Pai, o sa incerc:D:) Mersi:D la fel:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat de frumoase sunt pozele :X
    Din pacate nu cred ca o sa avem parte de zapada de Craciun :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu vad zapada la Paste... la Pastele Cailor.

    RăspundețiȘtergere
  14. si mie mi-e dor de saniuta:(
    acuma nici macar zapada nu e :-s

    ideea e buna, de ce nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Slabe sanse sa ninga.Azi [la suceava] 11 grade:|

    RăspundețiȘtergere
  16. prima si a2a poza..pff, delicioase:D
    si ft tare ideea cu movie time:D

    RăspundețiȘtergere
  17. @Cris-Mary: :D si euuuu:X

    @Rose: :) asa-i!

    @Aira: Da:(

    @Costin: :)))) e bun asa:))

    @vioreld: :) Oki:D

    @Szasz Sebes Paul: cu placereee1:)

    @£avi H.: ehhm:)

    @Maria S.:D ooow;))

    RăspundețiȘtergere
  18. Ahhh, ce dragut!!<3

    Mi-era dor de postarile tale superbe, mami!:*

    O seara superba!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Si eu vreau cu saniuta:D Sper sa ninga putin de sarbatori...

    RăspundețiȘtergere
  20. :) imi place ideea...si mi-ar placea vineri:p! cat despre zapada...noroc ca am avut din plin prin copilariile mele...ca azi, nu mai e :(

    RăspundețiȘtergere
  21. Abia astept sa ies cu saniuta pe zapada! :)
    Nu-i rea ideea cu filmele.

    RăspundețiȘtergere
  22. E foarte buna ideea ta, creda insa ca saniuta o sa-ti rapeasca ceva timp zilele viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  23. eu cred că vom avea zăpadă de Craciun!

    iar ideea ta este bună. însă trebuie să te gândeşti la o modalitatea de a le să vedea/comenta, altfel nu ştiu ce rost ar avea - oricum toţi ne uităm la filme.....
    apoi trebuie să te gândeşti la categorie - de arta, comedie, acţiune....
    cum ase succed, la ce perioadă.....
    e un proiect serios.
    succes!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Rebeca C. : hey scumpa:D Multumesc la fel:X

    @Dia: si eu sper:X

    @geanina : ehm:D:) O sa vad:) Multumesc pt sugestie:)

    @Diverse: :D si eu:D

    @Nymphetamine: :D uuu :>

    @Grig: ;)) sper:D

    @Anastasia: multumesc pt. sugestii, o sa ma gandesc:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu una imi doresc zapadaaaaaa foarte mult.. Din toata inima insa doar Doamne,Doamne stie daca meritam sau nu.


    In legatura cu ideea ta cu filmele.. Consider ca este foarte buna.

    O seara placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Saniuta fugeeeee, nimeni n-o ajungeee.....are....mda, chiar ca m-am saturat de soare. NU vreau sa fie Craciun fara zapada. Si da, sunt total de acord cu Movie time!

    RăspundețiȘtergere
  27. Superbe imagini:) Mai ales ca iarna se lasa asteptata la noi:)
    Sa ai o zi minunata si zambet senin!

    RăspundețiȘtergere
  28. @MarinaA: Multumesc:D :D Si eu vreau zapada:X

    @Adelina: daaa:D:D:D:D Vreaaau zapada si euuu!:D Si mersi:D

    @tu26dor: Multumesc la fel:D

    RăspundețiȘtergere
  29. Mereu zicem inainte: vrem zapada! si cand ninge ne plangem. nu zic de toti, dar in mare parte, de exemplu cam toti prietenii mei... 8-| pf.. ii urasc... 8-| si da, si eu vreau zapada...:(. dar... ramanem cu speranta ;)

    RăspundețiȘtergere
  30. @Ghost Painter: :) eu nu ma planng:D eu vreau:D:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)