Pagini

Miercurea fara cuvinte - Pantofi sau?

Eu nu port tocuri (deocamdata) dar si cand vad pantofi ca astia:
"Straaaaaaaaalucitori"...
 cu zorzoane....
 cu "pietre" de toate felurile...
 cu forme ciudateeeeee... (craci sexi)
 cu diamanteeee, sau ce or fi ele...
... nu pot sa nu raman "WOW".

Adica sa fim seriosi, cum arataaaaaa! Dhhhhaaaaaaaaaaaa!

Nu stiu ce credeti voi, dar pe mine ma lasa fara cuvinte!
 Cred ca as dormi cu ei in pat, i-as pune in rama, nu stiu, le-as face ceva, orice doar sa-mi fie aproapeeee,hi hi hi!

Mai multe gasiti la CARMEN.

Happy WW si un calduros "La multi ani!"

Sursa foto


64 de comentarii:

  1. am oftat adaaaanc de tot...
    ce frumuseti unicat ne-ai artat aici...penultima pereche de pantofi este de vis...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt draguti, dar ca sa-mi cumpar eu asa ceva, trebuie sa fie facuti cu bun gust si fara tente de pitzi :-D
    Ti-as trimite un mail cu niste papuci mai aparte, numai sa-ti gasesc adresa :-D
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  3. acestea sunt opere de arta :)
    imi plac creatiile mai nebunesti, evident nu ca sa le port, fiindca mi se pare ca numai daca ar sta pe un picior li s-ar lua din frumusete, ci ca sa fac colectie :) deocamdata ma multumesc sa le admir pe podiumuri si prin reviste :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pantofiori dragalasi, mama mia!! :X
    Apropo, imi place colajul din topul paginii, nu l-am mai vazut :P.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt superbi:X...vreau si eu :))..desi cum zici tu cred ca i-as tine in vitrina la expozitie la cat de frumosi sunt:))

    RăspundețiȘtergere
  6. pai cred ca de rama...sunt buni...ca altfel...vai de piciorutele tale....aaaa...vreau si ioo fulgiii...

    RăspundețiȘtergere
  7. i love the shoes they are so beautiful! love the jwelry detail on the heels!

    RăspundețiȘtergere
  8. @pandhora: Te inteleg! uuuuh!

    @Ioana: Da, de acord cu tine, insa ei ii consider "unicat" nu de piti:)) ca mai sunt si pitipoance care poarta asa ceva, aia e alta parte:)

    Eu ii vad perfecti pt. covorul rosu, revelion, o ocazie speciala, bninteles asortati cu o rochie cu bun-gust cum zici si tu a.i. sa nu para "pitiponcesc". :)

    Alle.: daaa:) arta pura:) La fel si eu:) nu cred ca i-as putea purta:))

    @Federova: Mersi>:D<

    @Alina: :))))) hi hi:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pff...Nici eu nu port tocuri dar pantofii aceia cu forma ciudata m-au dat pe spate .....Absolut superbi :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt minunati.. superbi. Eu port tocuri si sunt inebunita dupa pantofi ...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Aira: :D si eu :))

    @Doda: :D

    @inimoarecolorate: ce comoaraaa!:))

    @MarinaA: :D frumos!:D

    RăspundețiȘtergere
  12. ....a nu-s putin cam prea stralucitori?:D

    RăspundețiȘtergere
  13. mi-au luat ochiiiiiiiiiiiii
    doamne doamne ce minunatiiiiiiiiiiii:x

    RăspundețiȘtergere
  14. Forme și culori interesante... Se pare și că sunt tare prețioși...
    O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. of..eu uneori chiar am pofta sa`mi rup picioarele pe tocuri:)) (am si latura asta si nu pot sa ma lupt cu ea)..dar pantofii din poze..pf!!!daca i`as avea nu stiu daca m`as indura sa i port de mai multe ori:))o data si dupa aia in rama:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună scumpo!
    Foarte frumoase creați!
    O seară plăcută,scumpo!
    Pupicei..

    RăspundețiȘtergere
  17. Si eu le-as face orice, numai nu i-as purta:))Nu da cu pietre da ma gandesc ca ar fi teribil de incomozi, greu de asortat si as atrage toata atentia, nu stiu atentie buna sau nu. De admirat in poze eventual, desi sunt prea incarcati pentru gustul meu:P

    RăspundețiȘtergere
  18. am oftat adanc si eu! sunt minunati...ii vreau pe toti acasa la mine:)))

    RăspundețiȘtergere
  19. NU AI CUM SA II FOLOSESTI..e ca si cand ai avea Lamborghini Aventador pe drumurile din Romania...:))

    RăspundețiȘtergere
  20. hai ma ca-s cam exagerati :-ss doar gaga ar purta asa ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  21. Hai ca ma oprisem la "craci sexy" si nu-mi aminteam care era subiectul! :)
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. sunt frumosi unii....din pacate, nu mai port tocuri...(varsta si sunt inalta)

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumos, avem voie sa visaaam :)). Ei bine, cred ca daca as avea asa ceva (daca as purta) de acor cu tine, nu stiu ce as face dar... i-as visa non-stop. :))) FOARTE FRUMOS! o.o

    RăspundețiȘtergere
  24. :) Intreresanti de pus in vitrina. De purtat, ma indoiesc c-ar fi comozi! Arata ... uaau.

    RăspundețiȘtergere
  25. @coco: Pai imi dai un mesaj pe facebook sa-ti dau scriptul:*

    @Fashionable Rose : glad u like it!:X

    @cypy : crezi?:))

    @refresher : ihiiii:D

    @Sara : Sa stii:D Multumesc la fel:D:)

    @minoki: =p~

    @Oandi : Daa:)) o data i-as lua si eu :)))) dar numai 1 data:)))))

    @vioreld: :D

    @*ELENA*: Buna:D Ms la fel:D

    @Dia: nu daaau:))

    @geanina: :x

    @Florea: :)) chiar :))

    @Gya: :)))) te cred:x

    @iri: eeee :))

    @Diverse: eee :)) stiam eu:))

    @rokssana: ehmm :(

    RăspundețiȘtergere
  26. Mie nu imi place nici incaltamintea nici hainele care stralucesc...:P

    RăspundețiȘtergere
  27. Pentru ce va trebuie asemenea pantofi ? .. doar pentru ca sunt de "fitze" ?

    RăspundețiȘtergere
  28. eu port tocuri, si ma mandresc ca rezist foarte bine:))

    RăspundețiȘtergere
  29. nu m-as incumeta sa ii probez
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  30. :) curioase încălțări!
    Înțeleg pentru parada modei,dar de mers cu astfel de „instrumente de tortură” în picioare zilnic,mi-e cam greu să înțeleg :lol:!

    RăspundețiȘtergere
  31. Eu chiar am fetish pt. pantofi (de dama si masculini, dar fara fetsh pt. piciorul din ei, de fapt, in legatura cu pantofii feminini chiar ma deranjeaza daca se afla un picior in ei, si prefer sa ii admir si sa-i ating pe rafturi, iar in legatura cu cei masculini, e OK daca se afla si pe un eventual picior sau nu, dar nu piciorul ma intereseaza, iar nivelul de fetsh nu e chiar asa de deosebit de inalt incat sa colectionez sau chiar sa imprumut, probez, sau fur pantofi, cum am fetishul legat de obiectele carti, de exemplu, care la mine e ff inalt ritualizat, depinde de multe chestii, de marime, de desig-nul copertii, de o gramada de chestii, de care ma feresc cat pot, de ex. incerc pe cat posibil sa nu citesc cartile pe care le-am furat in cateva randuri, am si aruncat carti ca sa nu mai am stimul vizual in jurul meu, am o gramada de chestii total aiurea legate de carti, dar atata vreme cat il tin sub control si il practic cu moderatie si nu fac chestii ilegale, e OK, ca totusi imi zic ca nu e chiar asa de daunator pt. societate, iar daca se intampla sa fur, desi o fac ff rar, de obicei ma achit pecuniar fata de pagubit, fie ca stie sau nu despre asta, in moduri destul de echitabile pe care le-am elaborat de-a lungul timpului).

    Pot sa spun ca eu personal, ca voyeur in acest caz, am fost dezamagit ca nu ai prezentat decat pantofi cu tocuri inalte, si chiar te-ai concentrat, se pare, mai mult pe design-ul tocului decat pe design-ul intregului pantof.

    De asemenea, materialele folosite in acesti pantofi specifici nu mi se par in toate cazurile de inalta calitate, chiar daca forma si design-ul general poate ca mi s-a parut interesant, de nivel de privit atent timp de 1/2 secunda, in anumite cazuri.

    Efectiv nu cred ca poti satisface un fetishist de pantofi la acest nivel, decat poate unele cazuri mai particulare de fetishisti mai putin pretentiosi, sau carora le plac mai mult tocurile, sau strass-urile, dar si in cazul astora, poti gasi exemple MULT mai bune peste tot pe net decat astea prezentate aici.

    Sorry de critica negativa, NU reprezinta o critica la persoana, NU are nimic de-a face cu gustul artistic general al nimanui, sau cu gustul tau personal, fie artistic, fie legat de pantofi, e doar o critica de fetishist, dar daca tot esti pe net, m-am gandit ca poate ca te intereseaza si astfel de opinii din publicul general, pentru care eu chiar am depus ceva timp de a le scrie, astfel incat sa uit parerea proasta de nivel de insatisfactie care mi-au facut-o mie personal pantofii prezentati mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  32. piese de piese...numa' bune de privit :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Te asteapta o leapsa la mine pe blog :*

    RăspundețiȘtergere
  34. eu cred ca sunt mai potriviti pt vitrina

    RăspundețiȘtergere
  35. Mey, ei sunt frumosi asa in felul lor, dar nu-s deloc my cup of choice. Nici eu nu prea port tocuri, iar astia sunt prea bling-bling pentru mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  36. @Ami: :> uhuu:D

    @diversediversificate: :D

    @Adrian Pascu: eeei acum, na:)

    @gabriella : :D

    @♡ Mistocareala ♡: sunt frumosi nene, fruuuumosi!

    @Nymphetamine : ehe:) bine de tine :)) eu sunt varza:))

    @Mademoiselle : :> te inteleg:X

    @Emme : uu danke:)

    @abbilbal: da:)

    @anastasia : buna asta=))

    @adriana: Multumesc la fel:)

    @tu1074: eii, cum sa mergi cu asa ceva pe strada :))

    @Rudolph Aspirant: Am inteles:) eu nu am un fetish cu pantofi:) mi-au sarit in ochi pur si simplu:) pe mine ma atrag chestiile stralucitooooooare =p~
    Apreciez parerea ta, data viitoare o sa am grija cand mai postez despre pantofi sa ma axez cum ai zis si tu pe tot pantoful, nu neaparat pe toc:)

    Mersi:D:)

    @Erys: Daa:>

    @Bia.: uuu:D sar'na:D

    @Cris-Mary: :D da da:>

    @Sophie: In vitrina o sa si ramana:))

    @Andreea: dar sunt interesanti:D nu?:D

    RăspundețiȘtergere
  37. nici nu vreau sa ma gandesc ce pret au:))
    Ii admir de la distanta.
    Seara faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  38. Bai, sunt frumosi dar nu mi-as cumpara asa ceva. Nu cred ca o sa particip vreodata la un eveniment atat de fancy dandy incat sa ceara o asemenea pereche

    RăspundețiȘtergere
  39. @tu26dor: :)))))
    mersi la fel:)

    @cypy: Mersi:D La fel:)

    @ana Q.: :)

    RăspundețiȘtergere
  40. M-ai omorat!I love heels!These are to die for!

    Si eu as dormi cu ei in pat,as merge cu ei si prin casa.Cu astfel de pantofi orice femeie se simte ca o diva!

    RăspundețiȘtergere
  41. Foarte frumosii=p~:x (desi mie nu-mi pac tocurile :)),momentan !)

    RăspundețiȘtergere
  42. Felicitari pt. fulgi!

    Nu pot sa spun ca sun adepta tocurilor dar sunt ocazii cand trebuie sa ne rupem piciorusele pe ele,printre multe altele asta e pedeapsa ca sunt femei:)

    RăspundețiȘtergere
  43. @Andreea Cristina Necula: Mersi:D:)

    pedeapsa, zici? ;))

    RăspundețiȘtergere
  44. Awww <3 sunt superbi !
    Pacat ca nu port tocuri :( sau cel putin, nu astfel de tocuri :)) --> inalte si cui

    RăspundețiȘtergere
  45. @Răileanu Diaa.: :D eiii:D nici eu nu port>:D< da' ii putem admira:D

    RăspundețiȘtergere
  46. Eu nu fac nazuri. Îi primesc pe oricare. Wordless!

    RăspundețiȘtergere
  47. Doamne, sunt geniali !!!!!=P~
    Ce mi-aş dori să port şi eu ceva de genu, dar şi dacă mă încalţ cu nişte bocanci mai înalţi mă împiedic şi cad în canal ;)):)):))

    RăspundețiȘtergere
  48. Cum as putea sa ii comand??..

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)