Pagini

Lucruri pe care le-am invatat de cand sunt mare + Inca o leapsa.

Am primit acum cateva zile o leapsa de la Adeenah si de la Pinguu (Nu "dadea" n-am vaaaazut), despre lucrurile pe care le-am invatat de cand sunt mare, interesant, interesant.

Daca stau bine sa ma gandesc am invatat si eu cate ceva si o sa le pun asa cu liniuta (ca la scoala, hi hi):
- am invatat ca viata e grea si ca doar cei puternici ii fac fata;
- am invatat ca nu toata lumea ma place;
- am invatat ca trebuie sa am mare grija in ce anturaje ma bag;
- am invatat ca nu trebuie sa mai am asteptari de la oameni ca sa nu mai fiu dezamagita;
- am invatat ca oamenii nu sunt ceea ce par.
- am invatat ca mai am multe lucruri de invatat.

Asaaaa, gata cu prima leapsaaa.
O primeste:
Andrei Rhn
Blogatu

Acum a doua, pe aceasta am primit-o de la Denisa si este cam asa:
1.Imi poti spune: pe nume. :D
2.Mi-ar placea sa ma numesc: la fel. Imi place numele meu.
3.Daca as fi un personaj de carte, as fi: Hmmm?
4.Melodia mea preferata este: pe moment: Beyonce - Wishing on a star.
5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: uhhhm, nu am.
6.Imi dor de: tati meu. :(
7.Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Depp.
8.Urasc scoala pentru ca: nu o urasc.
9.Imi place scoala pentru ca: leaga prietenii. 
10.Culoarea mea preferata e: albastru.
11.Partea preferata a zilei pentru mine e: seara.
12.Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri? Nu exista.
13.Mi-ar placea sa locuiesc: oriunde atata timp cat sunt cu fam. mea.
14.Azi sunt fericita pentru ca: nu stiu...
15.A fost un cosmar sa vad: personal...
16.As vrea sa: fie cald...
17.Mi-ar placea sa existe: o masina a timpului, uuu!
18.As vrea sa lucrez in domeniul: magistratura.
19.Daca as avea o putere ar fi: sa citesc ganduri (ooo da!) sau sa redau viata.
20.Imi place numele: meu, hi hi.
21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: ma abtin.
22.Citatul meu preferat este: "Cine se aseamana, se aduna." (asta-mi place pe moment)
23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: hmmmm, implinirea sufleteasca.
24.As vrea sa pot: schimba multe lucruri.
25.Viata e frumoasa pentru ca: noi o facem frumoasa.
26.Planul meu secret e sa: nu stiu...
27.Imi place serialul: Culoarea fericirii, dar o sa se termine. :(
28.As vrea sa scriu despre: ce vreti voi.
29.Vreau sa iti spun ca: nu imi plac oamenii tristi.
30.Cum ti s-a parut acest chestionar?Ce ai vrea sa ii mai pui? : E ok.
31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt:

Pinguu
Annitu
Adeenah
Emme
si las doar atat, o poate prelua oricine doreste.




Cum subiectul primei lepse mi-a placut, imi permit sa va intreb: 
Voi ce ati invatat de cand sunteti mari?

23 de comentarii:

  1. mda...eu am invatat ca e bine sa fii copil mare si sa te joci cu tot ce-ti vide viata...ca armonie nu exista decat cand sunt respectate reperele fiecaruia.ca oamenii raman niste necunoscuti. ca fiecare bucurie se plateste. ca nu poti fi liber daca nu ai luciditatea libertatii. ca doar cu calm castigi timp. ca la viata noua nu merge omul vechi. ca aparentele sunt vieti aparente...si mai multe lucruri. dar cel mai important lucru pe care l-am invatat este ca nu stiu nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Că viaţa este un front în care fiecare luptă pentru a obţine cât mai multe libertăţi, limitând libertăţile altora!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai intai trebuie sa ma fac mare si apoi iti spun ce am invatat:)))))....tu in schimb ai invatat bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ca nu trebuie sa spun tot ce gandesc:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu ai invatat numai lucruri bune :) Asta e bine! NU are rost sa-ti spun cate am invatat pentru ca as scrie o carte aici :)) Sa zic destule si mai inca multeeee de invatat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. ultimul rand de la prima...este cel mai important...:)! tanti :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca toti ar trebui sa invatam ca mai avem multe de invatat.

    RăspundețiȘtergere
  8. de cand sunt mare am invatat ca nu imi place sa fiu mare si ca viata dupa copilarie e de tot rahatul:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Am invatat ca in viata voi avea mereu ceva de invatat,ca nu-mi ajung cativa ani sa cunosc o persoana,ca nu trebuie sa arat durere fata de cei care mi-o provoaca. Am mai invatat ca timpul este foarte scurt cand se intampla lucruri frumoase s.a.m.d.

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte interesante raspunsurile :OPsi cred ca din suflet le-ai dat:))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Erys: :) asa e:)nu stim nimic:)

    @Grig: adevarat.:)

    @cypy: un pic asA:))

    @geanina: ;))

    @Denisa: true.:)

    @Cris-Mary : am invatat si de-ale rele da' nu le spun :))

    @coco : =)))))

    @Raki: da:)

    @Alexandra Rotaru: :)) sa stii:))

    @Luiza: Frumos, frumos!

    @Florea: daa:))

    RăspundețiȘtergere
  12. ihihi, ce dragute sunt.
    mai ales prima. >:D<
    e bine ca ai invatat lucrurile alea! :*

    RăspundețiȘtergere
  13. tot ceea ce conteaza e ca invatam din mers..

    RăspundețiȘtergere
  14. "Am invatat ca nu toata lumea ma place"
    Si te deranjeaza asta? Pe mine dimpotriva
    Important e sa fii cum vrei tu sa fii :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Am învăţat că un lucru important e să-i ai pe cei dragi alături, să încerc să-i fac fericiţi, iar în ultimul timp mi s epare că tomna-iarna este sezonul în care legi prietenii, iar vara vezi dacă au rezistat

    RăspundețiȘtergere
  16. Viata m-a invatat multe , nu mi-ar ajunge 10 pagini de scris , dar cel mai important...viata m-a invatat sa fiu om . Acest lucru este cel mai important...
    De invatat , inca sunt mic...toata viata voi trai si voi invata ...deocamdata sunt inca la scoala primara . Cel mai important este ca dupa fiecare zi sa tragem o linie si sa tragem concluziile ...sa ne facem o analiza a vietii ...sigur avem multe de invatat .
    ,,Un om neinvatat de propiile trairi este un om care nu va avea o coordonare in viata" . (este un motto dintr-o carte de psihologie) . Iar eu dau dreptate acestui motto . Cel mai important este sa invatam sa tragem concluziile din actiunile noastre , sa invatam sa vedem unde am avut dreptate si unde am gresit ..aceasta este ,,tema noastra de casa" .Efectuarea temelor ne va ajuta foarte mult pe viitor .

    RăspundețiȘtergere
  17. am invatat ca fiecare problema are o rezolvare chiar daca apare mai tarziu,
    am invatat ca fiecare lucru se intampla cu un scop bine pus la punct.
    am invatat ca oamenii au nevoie sa fie acceptati , iubiti si apreciati.
    am invatat ca daca cineva iti face rau , razbunarea nu iti va rezolva problema ci o va inrautati...
    am invatat..off..vrei sa te plcitisesc?:d ca mai am multe:D

    RăspundețiȘtergere
  18. am invatat ca viata e plina de greutati!

    RăspundețiȘtergere
  19. !!! Încă nici eu nu m-am făcut (prea) mare, nu ştiu ce să-ţi răspund... :)
    Îmi plac răspunsurile de la prima, pe bune!

    RăspundețiȘtergere
  20. @Julie: ii>:D<

    @Raisa: asa cum trebuie!:)

    @Aira : Ma bucur:)

    @Flyerboy: nu , nu ma deranjeaza, doar ca nu stiam asta cand eram mai micuta;)) Aveam impresia ca toata lumea e draaaguta:))

    @Pătrăţel :D : :) Frumos:)

    @vioreld: interesant motto!:) se vede ca ai invatat si tu multe:)

    @£avi H.: eei hai ca nu ma plictisesti!>:D<

    @Tuevo Vehkalahti: Hello:) thnks for visit:)

    @Mariaღ: da :(

    @Florea: imi placu comentariul lui Mihai Petre parca:)))

    @Max Peter: :) hi hi:) mersi:)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)