Pagini

Miercurea fara cuvinte

De data asta nu merge fara cuvinte.

Da' prindeti voi ideea!

Happy WW!

Continuarea la Carmen

PS: Daca ati prins-o tineti bine de ea sa nu mai scape, hi hi.

53 de comentarii:

  1. Da da!:))Imi place imaginea!:))Fereasca pe toata lumea de ultima sageata!;))

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare :)) eu daca beau, dar asta e rar, ma opresc la LOL :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hahaha!
    Amuzant,dar adevărat mesajul

    RăspundețiȘtergere
  4. sper să nu fiu înjurat :) . interesantă evoluţie, la partea cu spitalul nu am ajuns încă, deşi la o anumită vreme, după mai multe sticle de vin consumate cu un prieten, stăteam undeva în mijlocul unei străzi din Cluj şi mă întrebam dacă ar fi cazul să sun la salvare sau să chem un taxi. dar, cum a apărut imediat un taxi, fără să sun, am fost scos din dilema ce mă bîntuia :)

    RăspundețiȘtergere
  5. =)) Cat de tare:)).Cand termina toata sticla,ajugne la spital=)).Sau poate mai incap doua sticle?:>

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu engleza, dar nici nu ma intereseaza bautura!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai mult de "I love everyone" nu pot :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @julie : :))

    @Nymphetamine: Da da :))

    @Anna.: :)) Fereasca:))

    @Roscovanu Flo: :>

    @kid4ever: =)) cam asa si eu=))

    @Vera: :)

    @vioreld: Da;)

    @Călin: hai ca nu te injur :))

    @Aira: :)

    @Raisa: :))))) mai degraba la spital:)

    @Mihai: :) bun atunci:)

    RăspundețiȘtergere
  9. asta cam asa e :))mi-a placut faza cu im very rich

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna! Amuzant, o idee buna, tare de tot! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. =)) ok , ok , deci daca ma voi aventura VREODATA cu boicul intr-o sticla de votca o sa ma opresc la penultima :))) Dar nu se va intampla ca eu sunt fetita "cuminte" ... mnea :-? sau nu :D
    Oricum misto "mesajul " :D:D:D

    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbă imagine!
    Zi excelentă scumpo!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  13. Amuzant! :)) Nimic in exces nu face bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte amuzant! Bravo, Monica! Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. oo da .. :))) hai ca e tare =))) ... mi-am dat seama cand am ajuns la ultimele cuvinte :)) hospitalul ala m-a trezit .. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Sfatul este valabil numai pentru băuturile străine (whisky şi vodka). Cu ghinarsul indigen (spirt nu glumă)este o altă doză recomandată. După ce se goleşte "litra" se bagă capul în ciubărul cu apă şi se ia de la început.

    RăspundețiȘtergere
  17. mmm interesanta idee))) cam coincide cu realitatea :P

    maine e ziua unei amice...sper sa ajungem numai la jumate :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-a plăcut mult !
    Sigur că așa ceva nu poate trece fără cuvinte !
    Mulțumesc pentru deosebita postare.

    RăspundețiȘtergere
  19. Eu am prins-o... Mai am puţin şi încep să vorbesc limbi străine... Tocmai am sărbătorit pe cineva, mă înţelegi... :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Dupa una din asta, nu mai ai deloc cuvinte... doar stari de voma si o coma profunda.

    RăspundețiȘtergere
  21. nu-mi place votca, dar imaginea asta da.
    să trăieşti, Peter!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Crisa: :))))

    @Mirela P.: :) Multumesc:)

    @I'm Devil ☠ : Da' esti foarte cuminte:>:))

    @*ELENA*: Multumesc, de asemenea.

    @Cristi : Mersi:)

    @♡ Miştocăreală ♡ : :))) bun bun si-asa:))

    @Diverse: ce-i prea mult strica:)

    @Erys: :))

    @pinguu : buna rau:))

    @Dia : :)

    @abbilbal: :))))))) Asa dati-ne idei:))

    @minoki : :)

    @Florea: eee:>

    @Ghost Painter: :))Tocmai acum ti-ai schimbat numele :)) offff:))

    @ella: :> La multi ani!:)

    @tu1074: :) Cu placere:>:)
    Multumesc si eu.

    @Max Peter: :> ooo da :))

    RăspundețiȘtergere
  23. "I'm fine, i'm fine"...şi după "hospital":))

    RăspundețiȘtergere
  24. Pana la hospital nu ne lasam , apoi ii dam cu zeama de varza :))

    RăspundețiȘtergere
  25. am prins-o...da cum sunt fata buna o dau mai departe! ciaoooo....

    RăspundețiȘtergere
  26. pai cum altfel sa te faci daca pe sticla scrie "Especial" :))te transforma si pe tine in cineva special..mi se pare perfect NORMAL!!:))

    RăspundețiȘtergere
  27. Ha, ha! Şi dacă imaginea mai continua în jos, urma săgeata spre...cimitir! Belea mare cu băutura asta, când n-are omul măsură (frână) pentru aşa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  28. Faina scala a degradarii prin alcool ! Heheheeeee !!!

    RăspundețiȘtergere
  29. :)))))))))))))))))))))))) true & funny

    RăspundețiȘtergere
  30. ai ratat liniuta unde toate femeile urate devin sexy :D

    RăspundețiȘtergere
  31. @pandhora: :)

    @tetris: :D

    @Costin: da:)

    @anastasia: :) hehe:)

    @annitu : :))))

    @Eu : :)

    @Cris-Mary: :))) o daaa:))

    @geanina: :)))) fata buna:>

    @coco: nu, ca merge asa:)

    @Oandi::)) Daaa :)) cine stie, cunoaste:))

    @Alexandru: :)))) ei nici chiar asA:))

    @£avi H.: :)

    @Radu: :))

    @Miss Z: :)

    @Tibi: ahhh, da :))

    RăspundețiȘtergere
  32. I like it! ;)

    Besos Chipless by Dave_Vuitton
    www.chiplessfashion.com

    RăspundețiȘtergere
  33. De obicei ajung doar până I love everyone. :)))
    Am ajuns odată pâna la Time to call friends dar mi-am dat seama că toată gaşca este acolo şi m-am pus jos în cur şi râdeam singură. A fost destul de fain... a fost naşpa a doua zi la lucru că mă durea capu` de vacă ce am fost şi tipu care punea marfă pe raft se spărgea de râs pe seama mea. Era şi mai interesant faptul că aveam promoţie la bere în perioada aia. :)))

    RăspundețiȘtergere
  34. @Mimi: pai cu promotie la bere nu as mai fi pus gura pe vodka in locul tau =)) =))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)