Pagini

Life in Pictures - Online dating

Uhuuu, a sosit rubrica mea preferata: "Life in Pictures" si dupa cum ati vazut uneori am ceva de zis, alteori va las doar cu fotografii, dar azi am ceva de zis.

Vreau sa vorbesc despre intalnirile online si va marturisesc ca am avut si eu parte de cateva experiente insa nu prea placute (pentru mine, asta daca ma intelegeti).

In fine, eu n-am nimic cu persoanele care-si cauta "perechea" pe net pt. ca am vazut ca mai sunt si cazuri fericite care au dus la casatorie, dar uneori trebuie sa fii foarte atent cu cine vorbesti pt. ca realitatea nu corespunde ceea ce ti se arata online.

Si nu mai trancanesc pt. ca vreau sa va recomand un film, TRUST, mie mi-a  placut foarte mult si sper ca o sa va placa si voua.
Va las cu trailer-ul:

Si va astept cu pareri in caz ca l-ati vazut sau o sa-l vedeti.
(Sper ca nu vi l-am mai recomandat, ei si daca am facut-o, asta e!)

Si acuuum pozeeeeeeeeeeeee:
So sweeet!
 Vreau si eu un mouse din asta, hi hi.




 Voi ce parere aveti despre intalnirile de genu'?


Mai multe gasiti la Costin.

PS: Poate vreti sa vedeti si: 10 motive pentru care oamenii se tem de intalnirile online.

Sursa foto

69 de comentarii:

  1. Daca sunt din acelasi oras sa sti ca sunt benefice:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iaaai ce sweet sunt imaginile!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. ce poze frumoaseeee :X
    prima e so sweet :X
    si eu vreau un mouse din ala :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bun subiect , filmul nu la-m vazuty desi m-am lovit la un moment dat de el , dar o sa mi-l iau sa-l vad. Cat despre dragoste si net.. well .. eu am avut noroc :) Eu cu al meu ne-am cunoscut prin prietenii comuni de pe hi5 :) Apoi el si-a facut curaj sa-mi ceara un id si am inceput s avorbim, statea la 3 scari distanta e mine de prin '89 , dar pana atunci nu ne-am intalnit , noroc cu hi5-ul:)) Acum suntem logogditi si fericiti :)) Sa inteleg ca eu sunt din cele norocoase :))

    RăspundețiȘtergere
  5. cu foarte rare exceptii am delimitat viata reala de cea virtuala...si tot cu rare exceptii voi continua sa o fac :)

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu mai am pareri despre asa cevaa :((

    RăspundețiȘtergere
  7. hai sa nu fim superficiali, ok? varianta online e doar mai vizibila, deoarece offline numarul "spectatorilor" e in mod natural limitat (cu cati oameni interactionam offline, in medie, intr-o viata?) ... in rest, nu-i nici o diferenta intre cele doua.

    daca n-ai vazut, vezi An Education (2009) ... si vei intelege mult mai usor ca fiecare dintre noi alege sa creada si sa vada doar ceea ce vrea ... fie ca informatia e online sau offline.

    apoi, tot daca n-ai vazut, vezi Serious Moonlight (2009) ... si judeca pentru tine (incarcand sa fii impartiala, ca doar nu esti tu implicata) care din cei doi, sotul sau sotia, e "mai vinovat" ...

    RăspundețiȘtergere
  8. eu nu prea am incredere in persoanele de pe Messenger

    RăspundețiȘtergere
  9. Online dating e un subiect generos şi nu prea foarte ...
    Diferenţa dintre comentarii care contează şi cele cretine e uneori milimetrică în lumea asta prin care ne purtăm ştiutele şi neştiutele manii ambulatorii ...
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  10. nu am nimic impotriva...am trecut si eu prin asta acum 100 de ani in urma:)))..e o alegere pe care o faci sau nu! o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici eu nu prea sunt de acord... una e ca te intalnesti cu un baiat al carui id il ai de pe la vreun prieten care se cunoaste cu el, alta ca e chiar necunoscut. Unii oameni vorbesc mai deschis pe mess decat in life'time, altii invers. Fiecare cum stie...desi sunt foarte multe sanse ca persoanele cu care vorbim pe net sa fie criminali... dar sa fim seriosi.. nu ne putem nici "izola" pe net...:d

    RăspundețiȘtergere
  12. So Cute the emoticons!

    Besos Chipless by Dave_vuitton
    look at chiplessfashion.com

    RăspundețiȘtergere
  13. @Muc Roz: :)) posibil.

    @Anna. : :)

    @Gratiela : :D

    @Serena: bun:>

    @Cris-Mary: :)) da esti :)) Ce fain:D:)

    @pandhora: si eu cred ca e bine asa:)

    @julie: :(

    @INTJ: Pai eu sunt de obicei cam superficiala, recunosc:)

    An Education l-am vazut:) si am inteles cum sta treaba, dar nu inteleg ce vezi tu prin "offline" :)

    Pe celalalt o sa-l vad:) Ms de recomandare.

    @Denisa : Eu n-as avea incredere nici in persoanele care nu-s de pe Mess:)

    @Doru: Sa stii:)

    MErsi la fel:)

    @Geanina: :)))) 100 de ani?:)) Ce batrana esti!:)) Mersi la fel:D

    @Ghost Painter: da' nu ne putem izola, dar e bine sa ne luam niste masuri, de ex. nu cere poze cuiva, cere-i web:-?? asa vezi cine e cu adevarat:-?? parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mouse'ul ala e super dragut!<3 Despre intalnirile de genu' ce sa zic? Ochii care nu se vad se uita... So, nu prea cred in relatii amoroase pe Messenger. Dar in alea de prietenie, cu siguranta ca sunt de acord:)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  15. @C.L.M. - offline e "in lumea reala", online e "in lumea virtuala" ("pe net") ... legatura intre cele doua fiind propria persoana.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Dave: :) jaja:) thnks

    @INTJ: Da, dar nu inteleg cum offline-ul e limitat:-??

    @Only Books: De prietenie da!:)><D:<

    RăspundețiȘtergere
  17. La întâlniri de gen tre să ai foarte mare grijă şi tupeu pentru că nu ştii cu cine vorbeşti şi ce fel de interese are persoana în cauză. Eu cred că dacă eşti fată tre să ai de cel puţin 30 de ori mai multă grijă pentru că oamenii nu aşteaptă multe de la tine...

    RăspundețiȘtergere
  18. Eh si eu cu al meu online ne-am cunoscut...adica pe un site de socializare(nu matrimoniale), el mi-a comentat ceva la status, eu i-am raspuns, ne-am dat seama ca suntem din acelasi oras, ca frecventam acelas local(bar:))), dar cum nu reuseam nicicum sa ne intalnim am trecut pe mess, apoi ne-am intalnit sa-mi dea sa citesc o carte, apoi sa-i restitui cartea,intre timp am aflat ca statea pe strada din spate strazii mele la 2 blocuri si de aici totul e istorie:))Au trecut peste 6 ani de cand ne cunoasteam si aproape 6 de dating:D Bine ca avusesem si experienta nefericite inainte, dar faza a fost ca de data asta nu ne-a intlnit cu scopuri romantice, dar asa a fost sa fie:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Sa iau in ordine...
    1. Intalnirile online - nu prea am incredere in asa ceva deoarece in 99% din cazuri realitatea difera de ce ai vorbit cu acea persoana pe internet ...deci nu sunt de acord cu ele (aici vorbesc daca as fi eu in aceasta situatie , bineinteles exista o exceptie sau doua) .
    2.Imi plac pozele : as vrea si eu o tastatura si un mouse de-acela . Poza cu cei doi care asteapta unul la celalalt un ,,buna" parca da o nuanta acestui articol , mai ales ca ai spus deasupra cateva vorbe despre intalnirile online , subliniez ca au o legatura stransa .
    3. Filmul nu l-am vazut , insa ultimele 2 filme pe care le-ai recomandat le-am vazut si mi-a placut .Il voi viziona si pe acesta , sunt sigur ca este un film bun .
    4.Imi place ca iar ai facut o schimbare de design ...in partea de sus a blogului...foarte frumos...mai ales ca poza este cu tine :d
    5...cam atat... :d incerc ca scriu cat mai putin... ca ma intind mai mult cu vorba si fac comm-ul mai mare decat articolul scris (a fost o gluma :d ) .

    RăspundețiȘtergere
  20. noi,Andy si eu, asa ne-am cunoscut...dar,daca ma intrebi nu as recomanda acest soi de intalniri...acum cand ma uit in urma, ma gandesc ca am avut un curaj nebun si ca as fi putut intalni un dezaxat...am avut un strop de noroc :)

    seara faina !

    RăspundețiȘtergere
  21. @C.L.M. - pai ... poti in offline sa ai 1000 de "friends"? in online, daca daca comunici cu doar 3 diferiti pe zi, ai 360x3=1080 rapid. in offline nu-ti permiti sa zbori in america zilnic ... in online poti comunica zilnic (inclusiv folosind camera web, te si vede nu doar te aude ca in cazul telefonului) cu cineva din america. si tot asa ... comunicarea in offline e limitata (pe vari criterii) la un numar relativ mic de contacte, in online poti avea oricate contacte vrei tu.

    RăspundețiȘtergere
  22. Prea tari pozele :X
    PS :Imi place imaginea din antet :X

    RăspundețiȘtergere
  23. Cred ca stiu la ce film ma uit in seara asta;))...Pare promitator filmul:D

    RăspundețiȘtergere
  24. @Pătrăţel :D: eu zic ca oamenii au mai multe asteptari de la tine daca esti fata. :D

    @Raisa: >:D<

    @Dia: iii :D ce dragut:) deci e adevarat ca iubirea e pe aproapeeee:> si ca vine pe neasteptate:)

    @vioreld: sa le iau si eu pe rand:
    1. nici eu nu mai am incredere, tocmai de aia nici nu caut "relatii" pe net:) eu nu prea caut deloc dar asta e partea a doua:))
    2. mersi:>
    3. ma bucur ca ti-au placut, vizinoare placuta...
    4. hi hi:> ma bucur ca ai observat:) thnks:>
    5. lasa ca nu are nimic, citesc cu drag:>

    @rokssana: uuuu:> norocoaso:>>:D< Mersi la fel:D

    @£avi H.: :D

    RăspundețiȘtergere
  25. eu am un mouse cat degetu mic :))....

    RăspundețiȘtergere
  26. n-am incredere ca fericirea poate fi la un click distanta...pozele sunt faine :)

    RăspundețiȘtergere
  27. :) Cea mai sugestiva poza e Enter=Find love... E bine de apesat pe el la momentul potrivit :D

    RăspundețiȘtergere
  28. filmul este interesant, iar pozele sunt ingenioase :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Pe vremea când mă interesa subiectul, nu exista online... :))
    Sunt sincer însă: nu e recomandabil. Din experienţă, sunt mai mulţi "apucaţi" în online (dispuşi la astfel de întâlniri) decât oameni cu capul pe umeri. Aaa..., doar pentru o prietenie, o cafea-bere-vodcă-vin-suc şi-o strângere de mână, asta-i cu totul altceva.

    RăspundețiȘtergere
  30. @INTJ: :-? da, e mai avatanjos online:) dar nu si pt. relatii, nu intotdeauna:)

    @Flyerboy : thnks:D:)

    @Mimi^^ : vizinoare placuta:>

    @Florea : =))

    @Erys : :)

    @Crisi: :)) am vazut:))

    @Cime: :> Da :))

    @Sophie: :> thnks:>

    @pinguu: :)) no daa=))

    @Max Peter: da' cam asa ceva, o prietenie mai merge:)) dar cine stie cum poate evolua aceasta prietenie:>;))

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu imi dau cu parerea.totusi in mare parte mi se par cam ridicole si nu dau dovada decat de lasitate ori de neincredere in sine.:-??

    RăspundețiȘtergere
  32. cu foarte multi din prietenii / amicii mei am vb intai pe mess si apoi am ajuns sa facem si cunostiinta personal.

    RăspundețiȘtergere
  33. @C.L.M. - lol ... nici offline nu-i "intotdeauna", daramite "mai bine" (daca e sa ne luam dupa numarul de divorturi sau numarul de relatii esuate dupa ce flacara pasiunii sexuale se mai domoleste).

    stii care-i de fapt (d.p.m.d.v.) diferenta majora? pentru varianta online ai ulterior dovezi (email-uri, texte, etc.) si e "mai naspa" cand recitesti si realizezi ca te-ai lasat mintit(a) ... pentru cea offline n-ai dovezi (ca te-a trombonit intre patru ochi, neramanand nimic scris) si e mult mai simplu sa atribui vina celuilalt, in mod exclusiv.

    RăspundețiȘtergere
  34. @Maria S.: :)

    @Nymphetamine: da, dar amici nu iubiti:)

    @INTJ: Eu zic ca e mai rau offline pt. ca te-a prostit pe fata :))

    RăspundețiȘtergere
  35. Deci tema pentru acasa,sa vad filmul.Cat despre intrebare,n-am raspuns concret,faci dupa cum zice inima si imprejurarile,cred.

    RăspundețiȘtergere
  36. Multumesc ca ai acceptat colaborarea.
    Sa ne citim si comentam cu bine.

    ps: Imi plac pozele =P~

    RăspundețiȘtergere
  37. "People get hurt. The only thing we can do is we can be there for each other, when we do fall down, to pick each other up." --> Asta e vinovatul pentru care ma voi uita la film:X

    RăspundețiȘtergere
  38. Interesant subiect. Ce sa cauti pe net? Mi se pare o prostie. Daca gasesti pe cineva pe net, continua DOAR acolo discutia. Amestecul de real si virtual nu duce la nimic bun. Atunci cand ai probleme, cauti dovezi in "arhiva". Ori "pacaleli" pentru citirea corespondentei online. Nu trebuie inteles ca "offline" viata e roz.

    RăspundețiȘtergere
  39. In viata totul depinde de ceva. In cazu` asta depinde de noroc,de persoana,de imprejurari etc etc. Sunt cazuri fericite si cazuri tragice... Ce nu as face niciodata este ca dupa o conversatie de cateva luni cu cineva din alta tara pe care nu-l cun personal sa ma duc EU la el. Citesc multe cazuri de acest gen si ma intreb cat curaj sa aiba.

    RăspundețiȘtergere
  40. @Fetita Junglei13 : vizionare placuta:)

    @Emme: Cu placere:) asa sa fie:>

    @Sakura: iiii :) vizionare placuta:)

    @Mihai: pai da, nici virtual nici real nu prea e nimic roz:)

    @Coco: dua:D:)

    @Luiza: da, le trebuie curaj, asa ceva nu as face nici eu:) eventual l-as chema pe el in Ro :)

    RăspundețiȘtergere
  41. Cum sa iti spun eu tie...intalnirile online au,evident,un final real,nu?Ei bine,eu nu consider ce este inainte de intalniea reala...stii tu,nu consider ca este intalnire.Ca schimbi impresii,tra-la-la...asta e altceva.Oricum,daca am gand frumos la cineva,nu astept prea mult pana sa intalnesc persoana.Online fac cunostinta si vad daca are ceva in cap,cel mult.Restul se vede in realitate.Parerea mea,poate,dar imi pare rau pentru tine daca te-ai supus unei intalniri online la modul real.Mi se pare pueril.

    RăspundețiȘtergere
  42. @Sebastian: N-am nimic cu tine, n-am nimic cu nimeni, dar nu inteleg de ce iti dau cu pareri de rau cand nu stii despre ce e vorba.

    In 1 rand aveam 16-17 ani cand am avut o astfel de intalnire sa-i zic asa, si in al doilea rand nu cred ca esti tu indeajuns de matur incat sa imi spui mie ca ceea ce am facut e pueril, da este pentru ca e tipic copilariei, curiozitatea m-a impins.

    App nu stiu daca iti dai seama dar si tu esti copil... ;) sa nu crezi ca daca ai invatat cateva cuvinte "pompoase" poti sa dau sfaturi ca un adult :-j

    RăspundețiȘtergere
  43. riscante...
    pare fain trailerul :)

    iubesc bannerul :X

    RăspundețiȘtergere
  44. Ah, da online dating. Doamne, asta s-ar putea spune si despre jocurile virtuale, nici alea nu sunt 100% safe. nici 45% cred....
    Anyways, eu nu cred ca m-as baga la online dating (in orice caz, INCA), dar sa cunosc oameni online imi place. De abea astept sa ma uit la filmul ala, mi l-am scris deja in palma. :D

    RăspundețiȘtergere
  45. @Alle.: :) thhhhanks:X

    @Ami: vizionare placuta:) si da, nici jocurile nu-s ok :)

    RăspundețiȘtergere
  46. Exact acum iau şi eu filmul, că m-ai făcut curioasă.

    RăspundețiȘtergere
  47. Unde sunt pozele furate? Nu vaz pozele furate! Oare Zoe si Fanica unde or fi?

    RăspundețiȘtergere
  48. Eu nu cred ca sunt sanse prea mari sa iti gasesti "jumatatea" pe net ,si deci nu cred in intalnirile astea :D

    RăspundețiȘtergere
  49. Eu online am cunoscut oameni extraordinari. Si ca iubiti si ca amici si pana acum nu am fost dezamagita. Sper ca nu voi fi nici in viitor, desi nu am o viata virtuala atat de activa ca pe vremuri.
    Si treaba asta, ca aia care de fapt se prefac si asa, mi se pare ca mai mult se intampla in America :))
    Noi, restu, tindem sa fim cam sinceri cand vorbim pe mess sau pe chaturi. Nu stiu de ce.
    Ma rog... asta e parerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  50. @annitu: :> uu:> vizionare placuta:)

    @Mihai: la mine in pc :))

    @Aira: :) totul e posibil:)

    @Bia.: Frumos, ma bucur pt. tine:) :D

    RăspundețiȘtergere
  51. C.L.M doar un lucru am sa iti spun , iti urmaresc blog-ul este cel mai original , gasim de tătii :p ultima postare e colorata in vorbe (nu doar...) Iar despre noul look este cea mai potrivita, si motooul deci nu il mai schimba , este cea mai originala :D

    RăspundețiȘtergere
  52. Cuoameni de pe net m-am întâlnit doar 2 persoane si atât... cu una din ele nu am mai vorbit pentru că nu ştiu de ce iar celălalt este un băiat cât de cât ok... ne mai înrălnim întâmplător în oraş şi depănăm amintiri din vară. :)))
    Dar nu sunt deacord cu aşa ceva... adică na eu niciodată nu am căutat pe net potenţial iubit sau prieten. Vorbesc cu toată lumea şi cu cine mă înteleg ine cu cine nu... asta e. :))

    RăspundețiȘtergere
  53. Am mentionat:este doar parerea mea.Mi-o exprim tocmai ca sa ajung la un punct comun cu cel ce scrie,si sa il inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  54. @Rafael: Multumesc >:D< si eu te urmaresc si ai un blog la fel de original ca al meu!>:D<

    @Mimi: :)) asa fac si eu ;)) vorbesc cu toata lumea:))

    @Arhetipal: :) Da? Mersi:) O sa te adaug si eu:)

    @Sebastian: :) Da da:)

    RăspundețiȘtergere
  55. Iiiintalnirile online... nu ma dau in vant dupa idee.
    Iar filmul, adica trailer-ul, mi-a placut mult mult, si poate imi afc timp azi sau maine sa-l vad :x
    Si si si prima poza e de-a dreptul geniala. :x

    Ufff, poate nu-s in masura sa intreb, dar cineva-i indragostita? :>:">

    RăspundețiȘtergere
  56. Eu sunt sceptic in ceea ce priveste acest subiect. Fiecare este liber sa faca ce vrea.
    Am mai vazut un film asemanator, dar nu mai stiu cum ii zice.

    RăspundețiȘtergere
  57. @Adda: nu chiar:D:)))) incerc sa ma feresc de "indragosteala" :))))

    VIzinoare placuta:X

    @Costin: :) inteleg.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)