Pagini

C.L.M. e-Monden[a]

Pentru ca mie nu imi ajung 2 bloguri (personal si de beauty) am decis sa mai accept o provocare, aceasta constand in colaborarea cu un blog monden, e-Monden, si cum o sa ma descurc cu toate nu ma intrebati, sper doar sa ma tin de treaba si sa nu dezmagesc pe nimeni.
Cred ca o sa fie o experienta placuta si  in plus o sa am ocazia sa testez si platforma Wordpress, hi hi, care pana acum mi-a dat ceva batai de cap, sa speram ca o sa ma obisnuiesc repede.

In finee, gata cu vorba, vroiam sa va fac o oferta sa zic asa: in caz ca cineva are mai mult timp liber si doreste sa faca parte din echipa ma puteti anunta si vedem ce si cum.

Voi aveti mai multe bloguri sau colaborati cu cineva?
Daca da, cum va descurcati?

Va pupacesc si va doresc o zi frumoasa.

34 de comentarii:

  1. Eu ma ocup doar de blogul meu, nu cred ca am destule idei pentru a ma "ocupa" de mai multe.
    Ce pot sa iti zic: SUCCES cu noul proiect

    RăspundețiȘtergere
  2. sa ai o zi frumoasaa:D vreau si euu..sa ma alatur se poate?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am doua ,unul pe care îl știi și unul care e în stadiu de proiect și care îmi da deja bătăi de cap pentru ca este altceva ..despre altceva..cu altceva.. te admir ca ai puterea sa te implici în atâtea proiecte dar ma bucur pentru ca e frumos ! Multa putere de munca și succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar nu stiu cum te descurci cu doua bloguri, eu abia fac fata cu micul meu blogulet.Succes cu noul proiect:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Te felicit .
    Am adaugat si al doilea blog pe care il ai pe pagina mea principala...la baneer ma refer...
    Abia astept sa deschizi si al 3-lea blog , eu voi fi primul care ti-l voi citi...PROMIT ! Sunt sigur ca te vei descurca . Si eu am mers cu 3 bloguri (viziuni din viata , fanblog-jessiej si poezii despre poezii ) si ma descurcam , insa dupa un timp am renuntat la cel cu poezii .
    Eu pana acum nu am colaborat cu nimeni , am mers singur .

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa te descurci foarte bine, daca le imparti cu mult calm.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacă era vreo persoană după blog care să facă acest lucru, tu erai(ești) ce mai potrivită!
    Își doresc mult succes! Crede-mă te vei descurca perfect! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt sigură că o să tew descurci! Cred că eşti o fată capabilă să se descurce în viaţă şi online. Nu cred că te-ai fi apucat de asta dacă nu ai fi avut încredere în tine! Eu te susţin!

    RăspundețiȘtergere
  9. imi place cand vad atata pofta de lucru! imparte-te, dar ramai intreaga :)

    RăspundețiȘtergere
  10. rofl..dc nu iti deschizi o agentie de bloguri :))

    RăspundețiȘtergere
  11. sa-mi zici cum e pe wordpress :)

    O seara faina si sa ramai tot asa zambitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Raki: Multumesc:) cine stie poate o sa incerci intr-o zi si cu alte bloguri:)

    @Muc Roz: eee iti dai seama:))

    @Andreea Prisecaru : MErsi:) Sigur:D ti-am lasat id meu sa vorbim:)

    @Cris-Mary : Multumesc, la fel:):D Abia astept sa vad despre ce proiect vorbesti:) Si eu te admir:) Ma inspira oamenii din jurul meu:)

    @coco: :))

    @Dia: :D>:D< Lasa ca te descurci si tu destul de bine:D:)

    @vioreld: Multumesc mult pt. tot! Esti un scump:) al 3-lea blog:) inca nu stiu:D:)dar multumesc mult:D:)

    @cypy : Mersi:) Asta incerc sa fac:)

    @B.D.: Multumesc mult pt. incurajare:D

    @Pătrăţel :D : Multumesc, multumesc:D >:D< Sunt sigura ca te-ai descurca la fel de bine ca si mine:D

    @Erys: :D Asa o sa fac:D Multumesc:D

    @Florea: :))) e o idee!

    @£avi H.: iti zic:D:)

    @julie: Sar'naaa!:X

    RăspundețiȘtergere
  13. pai iti doresc multa bafta si idei cu sacul:) cu siguranta o sa te descurci....

    RăspundețiȘtergere
  14. uuu mult succes cu noul blog :>
    O sa te descurci :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Felicitări pentru hotărâre şi succes!
    Ce-mi pare curios e că numai săptămâna trecută şi eu am primit nu mai puţin de patru oferte (2 portaluri şi 2 directoare), dar nu am timp de aşa ceva şi cred că le voi refuza.

    RăspundețiȘtergere
  16. @geanina: :D Sar'na:X

    @Adda: :D Multumesc mult:D

    @Diverse: sarna:X

    @Max Peter: :D Multumesc:) cum consideri tu:D:)

    @Flyerboy: :D Sar'na:X

    RăspundețiȘtergere
  17. Multă baftă! wordpress-ul e foarte prietenos, ai să te descurci!

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte tare! Si ce trebuie sa faci mai exact? Mereu mi s-a parut interesanta ideea unei colaborari, sau poate a unui al doilea blog, insa timpul nu e de partea mea anul asta:( Plus ca eu sunt si aeriana de felul meu, mai bine raman cu unul si bun:)) Oricum felicitari si iti urez "succesuri":d Te puup!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am fost si eu in echipa, dar nu mai sunt, caci nu prea am timp... in fine. eu am un singur , defapt 2 bloguri, dar pe unul nu scriu nimic. oricum, asi vrea sa'mi mai fac un blog, pt a pune picturile mele, cu pret, cu tot... :d da, vreau sa'mi vand, sau cel putin sa incerc sa'mi vand desenele, ca s'au adunat teancuri. :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Din nou am observat ca ai umblat pe la banner-ul blogului . Ca de obicei...iti spun ca imi place mult schimbarea ...foarte frumos .

    RăspundețiȘtergere
  21. Eu am incercat, dar mi-a trecut! Dupa cum spuneam, am incercat si cu Facebook si... la fel. Asa ca am scris sa va spun sa nu va bazati pe mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multa bafta.Sunt convinsa ca o s ate descurci f bine.
    Eu in ultima vreme abia mai am timp sa mai scriu pe al meu,ce sa mai zic de inca unul;))

    RăspundețiȘtergere
  23. eu am timp destul. :)
    Dar dupa cum vezi nici pe al meu nu prea am scris...dar o sa scriu. :))
    Succes cu noua colaborare!

    RăspundețiȘtergere
  24. @DINOeverest: MS:D:)

    @Grig : Sar'na:D sper:)

    @Vér.: pai trebuie sa fac diverse articole si sa le postez:) nu-i cine stie ce munca!:) Multumesc:>:D<

    @Ghost Painter: Bafta:D Sper sa realizezi ceea ce ti-ai propus:)

    @vioreld: Multumesc:) Esti un bun observator:)

    @Pinguu: uuu:>

    @Mihai: :)) Ouuuf bine:)

    @fatacareaduceploaia: Multumesc:D :)

    @Poison: :)))Bun:> Asa sa faci!:D Mersi:X

    RăspundețiȘtergere
  25. Frumos ! Felicitări şi spor la lucru ! şi multă baftă şi inspiraţie !!

    RăspundețiȘtergere
  26. @GRig: Thanksss!:D

    @SoriN: MErsi, o sa am nevoie!:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)