Pagini

Leapsa ‘bloguita’


Pinguuuu si Silviu mi-au "plasat" o leapsa tare faina despre bloguri, mersi dragilor n-am mai facut o leapsa de ceva timp.
Maxim 2 linkuri per întrebare.

1. De ce ai blog?
Ete asa sa ma dau mare, hahahahaha, glumeam, de placere (am mai zis-o).
2. Ce îţi place cel mai mult în blogosferă?
Nimic, e naspaaaaaaaaaaaa, nici nu stiu ce caut p-aici... ce da din mineeeee, aoleeeu, iar glumesc Imi place faptul ca intalnesc oameni interesanti de la care am ce sa invat.
3. Ce nu îţi place în blogosferă?
Nu-mi plac aia care comenteaza aiurea.
4. Blogul preferat?
Al meu, mwahahah! Si din nou glumesc, aici nu pot sa dau un raspuns pt. ca sunt mai multe... iii!
5. Cunoşti personal pe cineva din blogosferă?
Hmmm, Simo.
6. Cel mai enervat blog/blogger?
M-au enervat cativa, da' mi-a trecut... (dar data viitoare o sa se lase cu saaaaangeee, raaawr) da' ca sa nu mint ma enerveaza Florea (cateodata).
7. Ţi-e dor de cineva ‘dispărut’ din blogosferă?
8. Cel mai amuzant blog/blogger?
Eu, eu, eu! Pfoai da' ce-mi plac glumele mele. Eheeee, is multi amuzanti... 
9. Cât de des postezi pe blog?
Cand am chef, vreo problema? (moama ce rea sunt, hi hi hi) De vreo 3-4 ori pe saptamana, depinde.
10. Ce planuri ai cu blogul tău?
Vreau sa cuceresc lumeaaaaa!!! (nu, ca o cuceresc asa!) N-am, n-am, nu-mi place sa-mi fac planu' ca tiganu'.
11. Ce blogger ai vrea să fie mai activ?
... nu stiu d-astea! Acum serios...  eu cred ca cei care nu sunt activi au si ei problemele lor si nu pot sa stea toata ziua pe blog si ii inteleg.
12. Ce blog crezi că are viitor promiţător?
Niciunul ca cica maine e sfarsitu' lumii... dhaaaa. Lasand gluma la o parte is multe bloguri care o sa ajunga "mari" si cand o sa ajungeti sa nu va faceti ca nu ma sititi ca va fac o "reclama" ohoooo... :))
13. Blogul care nu ai vrea să ‘dispară’ din blogosferă?
Asta-i buna, sa "dispara" toata lumea ca sa raman eu cea mai buna. (Suuunt reaaaa, daaaa!) mda ce glume am in program... Eu nu vreau sa "dispara" nimeni pt. ca imi sunt dragi toti.
14. Conflicte cu ceva bloggeri?
Pa' manca-ti-as eu ma cert cu toate lumile... Acum fara misto am avut conflicte pe ici, pe colo, se stiu ei.
15. Reclamă proastă vreunui blog?
Deocamdata nu!
16. Cel mai prietenos blogger?
"niminea" nu ma iubeste, stiu eeeeeeeu. (ce emo sunt... :)) Asta e usor, toata lumea e prietenoasa... hi hi.

O dau mai departe lor: AlexandrucocoOandi£avi H.Cris-MarygeaninapandhoraMax Petertu1074ellaGhost PainterminokiDiaErysDiverseCristiI'm Devil ☠Crisa , FlyerboyRaisaAiravioreldkid4everRoscovanu FloAnna. , Nymphetamine, roxxjulieTibi si bineinteles ca o poate prelua cine vrea ca nu ma supaaar.

Haidi ca v-am tucat

28 de comentarii:

  1. sper sa nu te superi ca ceilalti carora mi-am cerut scuze ca nu particip la lepse si s-au bosumflat pe mine :)

    inlocuieste-ma in lista cu cineva mai vrednic, thx! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @Tibi: eeehm:)) am inteles esti prea "mare" pt. lepse:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti geniala :)) am ras la raspunsuri, super:X

    RăspundețiȘtergere
  4. ihihih, mersi fain :*
    sper sa o pot onora >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Funny ! Cred ca o voi lua si eu .

    RăspundețiȘtergere
  6. haide ca puteai sa pui blogu meu la amuzante:)).sa fim seriosi mai ales cu ultima postare care am facut-o acum si nu te enervez:P..ti se pare pentru ca nu ma cunosti deloc..crede-ma

    RăspundețiȘtergere
  7. @Gya: :))))) thnks:*

    @Oandi: asa asa:>

    @julie: Cu placereeee!:X

    @Luiza-Cristina: ia-o!:>

    @Flyerboy: :> Sar'na:>

    @Raisa: cu placere:>

    @Florea: da' ce vrei daca ma enervezi :)) esti si amuzant:)) dar ma enervezi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pt leapsa, deja am facut'o :*

    RăspundețiȘtergere
  9. @Ghost Painter: :) npc:D:) Oki

    @Florea: :P

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) esti foarte glumeata ! asa deci sa dispara toti sa ramai doar tu!!!! va be'...

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti multumesc pentru leapsa:D nu ma astepam sa mi-o dai si mie :) :*

    RăspundețiȘtergere
  12. @geanina: :))) pai da :)))))))) glumeam doar:)) ca daca o sa dispara toti nu mai are cine sa ma mai citeasca :)) deci nu e bine:)

    @Aira: cu placere:X

    @£avi H. : Eeii:) cu placere>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Intrebarile sunt destul de interesante. Cu raspunsurile e mai greu. Fiecare isi face blog pentru ca asa vrea el. Viitorul unui blog? Depinde numai de posesor (am experienta, am mai sters unul!).

    RăspundețiȘtergere
  14. Eeee, cu placere se face ;)Cred ca e prima venita de la tine ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. poti sa te superi, io am luat-o de la Lavi! sic :)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Cris-Mary: :>:> da:> ii:>

    @Erys: :)))) gata ma supar:))

    RăspundețiȘtergere
  17. faine raspunsuri ai dat:)))
    mersi de leapsa:*>:D<
    P.S.imi place imaginea de langa titlu;;)
    [nu stiu cum sa-i zic:D]

    RăspundețiȘtergere
  18. @Anna.: :D >:D< Antet :)) cred:)):D >:D< Mersi si eu, cu placere:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)