Pagini

Life in Pictures - De sezon.

It's Sundaaaay! 
Si din nou avem: "Life in Pictures", iar pentru azi v-am pregatit ceva duuuulce si de sezon sa zic asa.

Am observat ca toata lumea incepe sa isi decoreze blogurile in spiritul sarbatorilor de iarna, hi hi, si normal ca am facut si eu cateva modificari pe ici, pe colo, ca doar nu ma las mai prejoooos, nu?

In fine, vroiam sa va marturisesc ca pana acum un an, nu am bagat in seama (sa zic asa) atat de mult trecerea de la un sezon la altul, insa cu voi in preajma parca toate trecerile astea sunt mult mai frumoase, nu stiu cum sa exprim in cuvinte ceea ce simt, dar am invatat sa apreciez multe lucruri care pana acum nu le luam in seama, sunt sigura ca ma intelegeti voi si va multumesc pentru asta.

(Ma scuzati ca trec de la una la alta) ... si cum spuneam v-am pregatit ceva dulce (asa ca voi):






O duminica frumoasa va doresc.

Mai multe gasiti la Costin.
Sursa foto

54 de comentarii:

  1. dor de Craciun. activat.
    norocul meu e ca imediat vine :X

    RăspundețiȘtergere
  2. super fain bannerul :D
    si imaginile, mmmmmmmmmm :> salivez, si tocmai beau un ceai si ma gandesc ce bine ar merge briosele alea acum :D

    RăspundețiȘtergere
  3. au, ce de bunatati! arata splendid, dar cred ca au si E-uri pe masura :) doar le-as privi, asa cum fac acum...si-mi fac pofta de craciun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna idee:).Cred ca si eu am sa-mi redecorez blogul:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase imaginile.Mi-au placut.O duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. O femeie a vrut să meargă la Dumnezeu. Sfinții i-au spus că o vor lăsa numai dacă vor mușca fiecare din ea, ca să vadă cât de bună este. Și au tot mușcat, până când a ajuns la Sf Petru, care a mușcat ultimul din ea, luând tot ce a mai rămas. Morala: Până la Dzeu te mănâncă sfinții.
    So: dacă ai spus că prăjiturile/bomboanele sunt dulci la fel ca și noi...probabil că ai fost în rol de Sf Petru, iar noi am vrut ca să ajungem la...

    RăspundețiȘtergere
  7. lasa si mie pe blog link de unde ai luat scriptu pentru zapada la blog :Dms frumos

    RăspundețiȘtergere
  8. prajiturile...am fost cuminte primesc si eu o prajiturica?

    RăspundețiȘtergere
  9. @inimioarecolorate: D same here!:D

    @Alle.: Mersi:D Ma duc sa-mi fac ceai:))))

    @Erys: Stiu cum eee!:)

    @Raisa: :D :> uuu:> abia astept:>

    @ANA MARIN: :D>:D< Multumesc la fel:D Ma bucur ca iti plac.:)

    @Cătălin: Adica am intentii rele?:))

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte frumos...
    Si eu o sa-mi redecorez blogul , dar incepand cu 1 decembrie-incolo...Mersi mult pentru idee Lavinia .
    Apropo...cum ai adaugat fulgii de nea ?

    RăspundețiȘtergere
  11. abia astept sa fac bradutul:X

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-e pofta de prajiturele. Si de bomboanele alea care nici pana acum nu stiu ce au in ele. Deci cum sa explic, le pui in brand si inauntru au o chestie verde si rosie si galbena, dar nu e nici jeleu, nici caramel au un gust asa...mentolat si..nu stiu...chiar nu stiu cum sa explic, dar imi e pofta de ele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos, ce de bunatati , bine macar nu ma ingras privind:)) O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. eu incerc sa slabesc si tu ce faci aici?:))
    ma atragi spre pacat:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Mereu ne starnesti cate o pofta de dulciuuuri :))... de data asta ne starnesti pofta si de Craciun. :X abea astept anul asta...:d

    RăspundețiȘtergere
  16. Este o plăcere și un deliciu să treci pe aici:)!

    RăspundețiȘtergere
  17. ce draguttt...da' cum sa strici minunatiile astea ?...nu-s de hapait :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. La cât de pofticios sunt... Trebuie să-ţi mulţumesc! :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Dulciuri? Imi pare rau, dar si asa sunt cam gras!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sarbatorile vin, sarbatorile vin! <3
    Miami =p~

    RăspundețiȘtergere
  21. Pe cand niste briose adevarate? :-w Monitorul asta nu are nici un gust :))

    RăspundețiȘtergere
  22. @Florea: am lasat:) np

    @cypy : daca ai fost cuminte, da:)

    @vioreld: Mersi, mersi:) am folosit un fel de cod:) daca vrei vorbim pe mess:) si iti explic:)

    @Miss Rose : hi hi:D si eeuuu:D

    @Adelina: Stiuuuu de careeee! Mi-ai facut si mie poftaaa:)) ouuuuuf :))

    @Cris-Mary: Sa stii :)) Mersi la fel:D

    @Doda : :)ma bucur ca iti plac:)

    @Emme: uuu:>mersi:X

    @Nymphetamine: Lasa ca nu esti grasaaaa!: )) Pacatoasooo =))

    @Ghost Painter : pai cum, nu scapati asa usor:))

    @tu1074 : si eu care ziceam ca eu sunt un deliciu :))asa citisem :))

    @coco : :)))))))

    @Max Peter: :)) Cu placere:>

    @Mihai: Eii:) una mica merge:)

    @Găgăuţă : uuuuu:D DHAAAAA=p~

    @Flyerboy: :> Cand o sa ne vedem:>

    RăspundețiȘtergere
  23. Dar ceva bun si pentru altii n-ai?Ceva sarat sau ceva acrisor?
    O saptamana zambitoare

    RăspundețiȘtergere
  24. Prajiturele cu spirit de craciun! Yammy! Doar ca mie mi se face rau cand le vad de la nuca cu miere pe care am mancat-o acum 15 minute :D
    Imi place designul blogului... Poate o sa imi schimb si eu nitel ceva pe acolo ca anul trecut... :-??

    RăspundețiȘtergere
  25. @Diverse: :>

    @Fetita Junglei13: :> Sarat?:> hmmm, o sa tin cont:D data viitoare:D

    RăspundețiȘtergere
  26. wow ce de bunatati! bun bun...la tine pe blog a inceput sa ninga ...ce frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  27. @Stefania: :> :*

    @Grig: daaa :)) e zapada:)) maine, poimaine o dam la o parte cu lopata:))

    @genina: :D daaaaa:D

    RăspundețiȘtergere
  28. Mda...arata bine, dar pun pariu ca sunt si mai bune...:>

    RăspundețiȘtergere
  29. nimeni nu mai are rabdare inca doua satamani... uf...

    RăspundețiȘtergere
  30. Până la urmă a venit şi inspiraţia. :*
    Doamne cât de bine arată toate! Îmi creşte glicemia când mă uit la ele. =P~ :))

    RăspundețiȘtergere
  31. De unde să ştiu eu ce faci tu la 3 noaptea? :p

    RăspundețiȘtergere
  32. De unde să ştiu eu ce faci tu la 3 noaptea? :p

    RăspundețiȘtergere
  33. O, mulţumim dar de la atâta dulce o să dăm în diabet!
    Întrecbare: Cum ai pus pozele pe blog de la început?

    RăspundețiȘtergere
  34. Sa imi trimiti si mie niste fursecuri:D Le astept prin posta:P

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce bine arataaaa! Zau cand ma gandesc la Craciun, imi vin in minte prajituuuuuuuuuri! Am scuze sa mananc cocos acum, ca seamana cu zapada! :D

    RăspundețiȘtergere
  36. @Pascu Adrian : :)

    @Costin Comba: Nu chiar:))

    @Rose: A venit:D:) :))

    @Cătălin: ? Ha???

    @Pătrăţel :D : Cu placere:D:) hmmm la antet:)

    @Aira: stiuu:>

    @Miha;D: Sigur:>

    @Ami: yuuumy:))

    RăspundețiȘtergere
  37. Aaaaaaaaaaa, eu mă lupt cu kilele şi tu pui de dulce aicii? :-s
    Ce bine arată brioşele alea cu ciocolată, vai ce aş mânca vreoooo 3. :X:X:X Şi după aş alerge 3 ore să scap de calorii. =))) Deja tâmpesc cu asta.

    Oriiicummm, vineee imediat Crăciunu şi abia aştept să văd ce poze cu cozonaci din ăia ce imi lasă apă în gură pui. =p~
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  38. @Mimi: Asa asa:)) da-mi idei:)) cozonaci zici? =)) mwahahaha! O sa tin minte =))

    RăspundețiȘtergere
  39. Buna , Monica !
    ORBITOR - cartea lui Cartarescu !Nu ti-o recomand cu cea mai mare caldura ...O sa-ti imbarlige mintea ..si-i pacat !

    RăspundețiȘtergere
  40. Foarte frumoase toate. Ne apucam de prajituri ? N-o sa fie asa de colorate, dar tot nu ramine nimic ...

    RăspundețiȘtergere
  41. @Radu: Buna:D AM vazut:D;)) Mersi:*

    @Raki: :> Ma bucur:D

    @DANI: Ne apucaaam:>

    RăspundețiȘtergere
  42. ce imagini frumoaseee... Abia astept Craciunul

    RăspundețiȘtergere
  43. Aaa mi-ai facut pofta *.*.

    Imi spui si mie te rog frumos daca nu te superi cum ai facut categoriile acelea "Despre CLM","Link/Banner exchange","Parteneri" etc pe adresa mea de gmail aliiiiitb@gmail.com ?

    Pleaaase :o3

    RăspundețiȘtergere
  44. Drăguţe imagini.
    Îmi place mult de tot a doua .
    :x

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)