Pagini

Inspiratie

Ce fac eu pe la 2-3 noaptea in loc sa dorm? 
Eee, nu va ganditi la prostii!
Ma gandesc la ce sa scriu pe blog, da da, aia fac si apoi ma plang ca nu ma ia somnul.

Of of, ce inseamna sa gandesti prea mult (deja miroase a creier ars) uuu, dar nu asta e problema, problema e ca desi seara stiu ce o sa scriu pe blog, a doua zi uit, hi hi, de exemplu acum habar nu am la ce m-am gandit azi noapte.


Da' las' ca stiu ce o sa fac, o sa ma scol din pat si o sa-mi notez pe hartie ideile ca vad ca sunt de belea, da da, asta o sa fac!

Acum ia spuneti-mi: voi patiti asa ceva?

Cand va "invadeaza" inspiratia? 
Si ce faceti cand aveti inspiratie? Treceti direct la fapte, sau?

Cam asa e cu inspiratia la mine, hi hi.

PS: Ce postare cretina! 

Sursa foto

41 de comentarii:

  1. Cand am idei,le scriu pe ce imi pica mai repede in mana...pe telefon,cu un creion dermatograf de-al mamei pe un pliant,gasesc eu....evident,asta in cazul in care nu gasesc ceva normal de scris.In trecut,obisnuiam sa imi pierd ideile in aer...acum profit si notez :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. pai daca vine inspiratia...treci la fapte :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. hai ca a iesit ceva pan ala urma:D ..imi plac noile pozici de pe blog :D

    RăspundețiȘtergere
  4. da mi se intamplade obicei cand sunt in metrou sau in masina asa ca imi scot frumusel telefonul si incep sa scriu.Am telefomul plin de astfel de notite unele nu le-am folosit niciodata dar le las acolo nu se stie cand am nevoie de ele

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu iti spun ce fac atunci cand ,,inspiratie vine peste mine" ...imediat trec la fapte .
    Intr-o zi , anul trecut cand eram clasa a XI-a ...in timpul unei lucrari la lb.franceza mi-au venit pur si implu 4-5 strofe de poezie in minte...stii ce am facut? am dat testul la o parte si m-am apucat sa scriu poezia :d ...si dupa ce am terminat poezia am avut timp sa termin si testul .In cazul in care nu pot trece imediat la fapte imi notez pe telefon ...la mesaje...

    RăspundețiȘtergere
  6. uuu fix asa fac si eu :)) Seara ma gandesc la toate chestiutele din lume pe care le-as putea scrie si apoi a doua zi cand ma pun in faza calculatorului am mintea goala. Mereu am zis ca atunci cand m-o ponci inspiratiunea voi scrie, nu o voi lasa sa se duca fara rost, dar deh, se mai intampla.

    :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sebastian: bine faci:)

    @coco: DAA:)))

    @Cris-Mary: merge:) mersi:D

    @refresher: ei nu:)) se poate si mai bine:):*

    @Miss Rose: hmmm, buna idee!:)

    @vioreld: ooo da da :) idei bune:D:)

    @Adda: da:)) noaptea, cand ma pun in pat vin ideile:)) apoi:-j nada :))

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am un caiet pe noptiera.
    in el scriu cand am idei mirobolante inainte sa adorm :D
    asa nu pierd inspiratia

    RăspundețiȘtergere
  9. ps. imi schimbi te rog linkul din blogroll cu
    http://inimioarecolorate.wordpress.com ?

    mersiiii >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am inspiraţie. Scriu fără să gândesc şi vorbesc sentimentele pentru mine. Îmi las mintea şi inima-mi să dicteze degetelor. Uneori iese , alteori şterg totul şi nu mai scriu nimic!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca nu te culci pe la 23:00, adio somn! :))

    Foarte tare e antetul blogului, bravo! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. postarile aiurea sunt intotdeauna cele mai amuzante si mai sincere :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Iulia: >:D< Frumos:D:) am schimbat deja!

    @Mademoiselle: oooow!:) De aia iti ies tie asa de faine postarile!:D

    @Cristi: da, stiu :))

    @Rose: hi hi:D

    RăspundețiȘtergere
  14. mie mi se intampla cans sunt sigurape strada sau la doctor mereu cand nu am pe ce nota:d

    RăspundețiȘtergere
  15. la mine functineaza altfel..la modul ca niciodata nu stiu ce o sa scriu, dar aflu pe parcurs :) si asta de cam 10 ani

    RăspundețiȘtergere
  16. E, nu fi așa dură cu tine, eu uit lucrurile imediat ce le-am gândit!:D Cred că o să dea roade asta cu noatatu pe hârtie :).
    Spor!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sa stii ca si pe mine ma invadeaza inspiratia numai la ore d-astea sau in orele de mate cand il vad pe profu' cum se chinuie sa fie dus cu pluta, dar nu mi le notez mereu :">
    Imi place postarea, nu-i deloc cretina :*
    Pupicii:*

    RăspundețiȘtergere
  18. In pat iti vin cele mai bune idei, de aici si cartea Kama Sutra :D

    Idem si la mine. Cand ma pun la somn apar niste idei bestiale, dar punerea in practica e mai grea avand in vedere ca nu mai stiu la ce m-am gandit.

    RăspundețiȘtergere
  19. inspiratia trebuie onorata cu prezenta de cate ori e pe aproape...nu tine cont de timp si loc. si intotdeauna se intampina cu mult efort :)

    RăspundețiȘtergere
  20. @Maria S.: :)) sa notezi pe telefon:) Ca asa o sa fac si eu de acum incolo:D:)

    @Tibi: e bine asa, eu cand incep o postare nu stiu cum o termin:-j pt. ca la mine "planurile" unei postari nu corespund cu ideile care-mi vin pe parcursul postarii :)) de-aia nici nu am inspiratie :)) nu stiu cu ce sa incep:))

    @Pătrăţel :D: Cred:)) macar o idee ceva, sa stiu de unde sa incep:D:) Mersi:X

    @Găgăuţă: O, daaa!:)) Profu' de mate:)) mersi:D si eu te pupacesc:D

    @Miss Rose: Sigur:D:) Cu placere:*

    RăspundețiȘtergere
  21. nu trec direct la fapte, insa atuu-ul meu este ca tin minte:))

    RăspundețiȘtergere
  22. stii ce fac eu ca sa am postarile destul de amuzante....le scriu abia dupa 1-2 luni de la inspiratie..de exemplu am o postare despre melci cu titlu "Bat melci" ...nu o scriu acum o scriu peste 3-4 saptamani ...de ce nu stiu :)) mi se pare amuzant..:D

    RăspundețiȘtergere
  23. am, uitat sa mentionez super tare banneru blogului :X se poate daca se poate=)) sa pui banneru si color la o postare.ca vreau sa il vad si color :X

    RăspundețiȘtergere
  24. de obicei scriu pe telefom, dar uneori ma mai apuca inspiratia in timpce merg pe strada singura, si e aiurea ca atunci nu pot scrie. nu ma pot opri daca afara e frig sau sunt in mijlocul strazii...:))

    RăspundețiȘtergere
  25. eu nu am probleme din acestea...e mai usor....din sute de fotografii e imposibil ca alegerea sa fie dificila. seaara faina:)

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu e o postare cretina :D.Sa stii ca si mie mi se intampla de multe ori sa imi vina cate o idee ,si pe urma a doua zi sa o uit :|.Mai scriu pe telefon,dar de cele mai multe ori uit sa fac si asta :))

    RăspundețiȘtergere
  27. si eu ma gandesc noaptea la ce sa postez pe blog dar nu imi uit ideea doar ca a doua zi nu mai am cehf sa postez aia asa ca scriu altceva:))

    RăspundețiȘtergere
  28. Oare este bine ca atunci cand ai inspiratie sa expiri profund?

    RăspundețiȘtergere
  29. De cele mai multe ori ma ia inspiratia la ore si ma prin prof. si ma pun sa citesc ceea ce scriam, in loc sa scriu ceea ce trebuie. Dupa ma mai apuca inspiratia si mai ales rimele cele mai interesante, in pat, la fel ca tine pe la 2 noaptea. Desigur ca pana ajung la pc sa-l deschid si se duc rimele si in cele mai rele cazuri si ideea poeziei. Sunt foarte creativa si am rime si subiecte la mine atunci cand sunt suparata.

    RăspundețiȘtergere
  30. @Iustinel: uuu:> kama sutra:>:>

    @Erys: incerc sa o onorez de acum incolo. :)

    @Nymphetamine: eee:D E bine asa:)

    @Florea: interesant :)) cat despre banner o sa vad:))

    @Un suflet inocent....: treci pe trotuar si scrii ideea!:) hi hi:)

    @geanina: da:) la tine e mai bine:)

    @Aira: :)))) da, e posibil sa uit si eu sa trec pe telefon:)

    @Denisa: :)))) eee :))

    @Mihai: Nu stiu:) O sa incerc:)

    @Emme: :> :D hi hi, deci nu sunt singura:))

    @Ghost Painter: hehe :>:D<

    RăspundețiȘtergere
  31. eh, cand vine draga inspiratie si pe la mine, direct ma arunc pe o hartie si un pix:))

    RăspundețiȘtergere
  32. Sincer,si eu fac la fel pe la 3 noaptea:):D.Apropo,sczue de lipsa de inactivitate,dar am avut probleme cu PC-ul:(

    RăspundețiȘtergere
  33. si eu patesc la felll=)))doar ca am inceput sa nu le mai notez nicaieri:)))stiu ca dupa aia dintr`o data ma apuc sa scriu ceva chiar daca fac pauze lungi:)))oricum, amuzant, chiar patesc acelasi lucru:))identic!

    RăspundețiȘtergere
  34. Am scris odată o postare pe telefon şi mi-a plăăcut la nebunie si am ţinut-o vreo 2 săpt. în tel şi după am şters mesajul pt. că avea 3000 de litere şi mi-a fost lene să transcriu atât. :))

    RăspundețiȘtergere
  35. nu esti singura... eu m-am hotarat: gata! de acu inainte imi iau caietul langa pat si de ma scol la 4 dimineata imi notez tot ce am visat/gandit/cugetat. :D sper sa ma tin.

    RăspundețiȘtergere
  36. @Pinguu: :D:) i-auzi:>

    @Raisa: Nu e pbl:*>:D< WB:*

    @Oandi: :)) hahahahahha:))))

    @Mimi: aaauuuu :)) lenea astaaa:)))

    @A.C.M.: uuuuhm :D thanks!:D

    @Alle.: :> asa si eu:D>:D<

    RăspundețiȘtergere
  37. La mine inspiratia vine cand vrea ea, da baiu ii ca dispare foarte repede:))

    RăspundețiȘtergere
  38. de obicei imi vine inspiratia fix atunci cand n.am unde , pe ce sau cu ce sa notez ideile , insa cam reusesc sa le tin minte .:d de multe ori cand ma pun in pat ma gandesc la diferite lucruri si imi mai vine cate p chestie in minte pe care vreau s.o scriu si atunci imi notez in telefon si din cand in cand mai tin minte pana a doua zi.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)