Pagini

Ce spun zodile cand le zici: “mi-e dor de tine”.


Asta seara nu recomand niciun film, dar in schimb intru putin pe taramnul astrologiei (uuu).


Va marturisesc ca nu cred in horoscop si alte chestii gen: vise, vraji... etc, dar citesc foarte mult despre fiecare zodie din curiozitate si pt. amuzament, hi hi, asa ca va las cu cele cateva randuri pe care le-am gasit in minunata lume a internetului (ce serioasa sunt, vaaaai! ) si pe care am considerat ca trebuie sa le "dau mai departe", sooo... Have fun!

Ce raspund mai ales ei, nu ele... eee da' si ele.

-berbec: mie si mai tare (daaa... fooooarte tare)
-taur: si mie mi-e dor sa mancam/facem dragoste impreuna (pa' cum sa nu?)
-gemeni: te inteleg (aha, aci va spun eu ca e pe bune, neaaaa, eu nu prea stiu ce e aia "dor", nu tot timpul... ma mai apuca si pe mine- cred ca asa suntem toti)
-rac: oh.. si mie mi-e dor de tine.. of.. sufar si ma doare (pfff, asta chiar e adevarat)
-leu: te voi rasplati pentru acest lucru (mda... )
-fecioara: acesta e un lucru bun (nu, normal ca nu e... pt. ca lor nu le e dor de tine)
-balanta: si eu simt la fel; ce bine ca suntem in armonie (aici iar e adevarat...)
-scorpion: mie imi va fi intotdeauna dor (pana la moarte)/nu vei sti cat de adanc ma macina pe mine dorul de tine (daaaa... mama da' ce ploua afaraaaaaaaa...)
-sagetator: si ce sa zic la faza asta ? (nimic, nimic)
-capricorn: as vrea sa pot spune acelasi lucru dar ceva ma tine (stiu eu ce ii tine da' ma abtin ca mi-e rusine)
-varsator: DE CE ?!!!!?!!?? (oareeee?)
-pesti: dorul… (ehm...)

Hai ca se mai potriveste pe ici, pe colo, nu?
PS: ce e cu roz is comentariile mele ca nu m-am putut abtine, hi hi.

47 de comentarii:

  1. se potriveste perfect :))(balanta ),multumesc >:D<
    tu ce zodie esti ?:d

    RăspundețiȘtergere
  2. nici eu nu cred in zodii, dar imi place sa mai citesc din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  3. Perfecta descriere a mea cand sunt nervoasa :))[sagetator]

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ma ca la Taur nu e asa... (poate doar faza cu dragostea :"> )

    RăspundețiȘtergere
  5. Parerea mea despre zodii este ca... am scris eu ceva, dar o sa public zilele astea!

    RăspundețiȘtergere
  6. ca varsator, mi se pare logica/corecta intrebarea lui ... si acel "oareeee?" ca raspuns m-ar face sa ma intreb de ce mai stau langa/cu cineva care nu "ma simte" nici macar atat incat sa-mi inteleaga mirarea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesanta postarea!:>

    RăspundețiȘtergere
  8. La capricorn ma amuza ... e zodia mea :))=)) :X

    RăspundețiȘtergere
  9. C.L.M...DRAGUTA POSTAREA!
    Mi se potriveste recomndarile de la Gemeni si Rac si com tale cu roz sunt chiar,nu stiu cum sa-i spun.In fond e parerea ta si o respect.
    Un weekend minunat iti doresc:))

    RăspundețiȘtergere
  10. ce ar mai fi de comentat ..sagetator :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Scorpion.
    Cine mai stie!!!
    O zi superba, plina de bucurii si zambete!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. mda... varsatorii sunt cei mai sceptici, of course :))

    RăspundețiȘtergere
  13. şi mie mi-e dor foarteeee tare. Sunt berbeacă !

    RăspundețiȘtergere
  14. @Cookie R : :))

    @Alee.Mee :-x: :> eu sunt gemeni:)

    @£avi H. : nici eu:)) da' si mie imi place sa citesC:))

    @Duduş:uuu:> imi plac sagetatorii :))

    @freakyvampire : :)))) da da:))

    @Anamaria : uu:>

    @Mihai : E doar pt. amuzament:) dar abia astept sa vad ce ai scris:)

    @INTJ: :)) acel "oare?" e ironic :))

    @Costin: :)) bun:))

    @Anna. : Sar'na!:)

    @coco: :)

    @Mimi^^: :) mwahahha :))

    @Flyerboy : :))) urat:))

    @♡ Miştocăreală ♡: aoleu :)) am ceva cu astia din capricorn =))

    @ALDEA CIPRIAN: :)) parerea mea e pusa la misto:))

    @G.W. : uuu:> alt sagetator:>

    @Nymphetamine: eee =)) m-ai vazut pe mine sa tac?:))

    @Erys : me like it!:)

    @Μου αρέσει το αλκοόλ: :X

    @eddy: :)))) mersi la fel:X

    @Raisa: :))

    @pandhora: owwW:>:))

    @Cristina: Da :))

    RăspundețiȘtergere
  15. O potrivire perfecta :)) [ sunt sagetator ]

    Super postare ^-^

    RăspundețiȘtergere
  16. Cat de tare, mereu vii cu idei asa faine.Bafta inc ontinuare:*

    RăspundețiȘtergere
  17. pentru mine nu-i valabil, ce ma fac?:(( :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Pentru amuzament, da, super, dar în realitate nu cred că e chiar aşa. Eu sunt scorpion şi nu duc dorul aşa până la moarte. De fapt, nu prea mi-e dor...

    RăspundețiȘtergere
  19. @I'm Devil ☠: :))thnks:d

    @FLorea: ooo:>

    @vioreld: :) hi hi:> esti gemeni ca mine:P

    @Maria S.: :D thnks:D

    @Cime:: :)) nu stiu :)) asta e:)

    @Blue: :))

    @Pătrăţel :D: ei in realitate nu e :)) e generalizat, e pt. amuzament :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu sunt capricorn si pe mine chiar ma caracterizeaza faza cu " imi e dor de tine " .
    Nu stiu,dar pentru unii a spune Te iubesc si Imi e dor de tine de multe ori e ca un fel de salut,de aceea de multe ori sunt mai reticienta la astfel de afirmatii.
    Prefer sa simt intr-adevar ca ma iubeste,ca imi simte lipsa decat sa mi-o spuna doar de dragu de a mi-o spune in speranta ca ma va face sa ma simt ceva mai bine. Ma iau nervii :)) !!

    RăspundețiȘtergere
  21. Deci,trebuia sa-mi dau seama pana la urma...dar ce rost.
    TE PUP SI O ZI MINUNATA:))

    RăspundețiȘtergere
  22. @Miruna: :) Ciudat, eu sunt gemeni si sunt de aceeasi parere cu tine, eu prefer de multe ori sa nu spun, simt si arat:)

    @Aldea Ciprian: :)) mersi la fel:D

    RăspundețiȘtergere
  23. Mie mi se potriveste ;)). Se intampla sa aud la telefon "mi-e dor de tine!" si sa nu stiu cum sa reactionez :)), pt ca nu-mi vine sa zic "si mie.." si ma blochez, schimb subiectul...gemeni btw :D..Same like you ;)).

    RăspundețiȘtergere
  24. @alina: :)) hi hi;))

    @Federova: pai da :)) mi se pare ciudata chestia cu dorul :)) uu:> gemeni:D

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu sunt sagetator...si crede-ma la mine e fix asa cum spune :))

    RăspundețiȘtergere
  26. La rac e adevarata doar prima parte : " oh.. si mie mi-e dor de tine.. " restu` e discutabil :)) .

    p.s : cel putin la mine :-".

    RăspundețiȘtergere
  27. -capricorn: as vrea sa pot spune acelasi lucru dar ceva ma tine

    Cam aşa fac şi eu uneori :">

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)