Pagini

Soul man

Huh, tocmai m-am oprit din scris pentru ca mi-am amintit sa va recomand un film pe care l-am vazut de vreo 2 ori, imi plaaace povestea foarte mult (mai ales ca tipu' e la Drept) si cred ca o sa va placa si voua ca e vineri si merge asa ca de week-end.

Se numeste "Alb sau negru?" (asta ca un fel de continuare a postarii de miercuri) sau "Soul man" si este vorba despre un tip alb care pentru o perioada se pune in pielea negrilor, heh si poate va intrebati cum?

Ei bine asta nu o sa va zic eu, o sa va las pe voi sa aflati uitandu-va la film in caz ca sunteti curiosi, hi hi. 
Eee... are si o povestioara de love, da' gata tac pt. ca iar vorbeste gura fara mine (ca de obicei).

Trailer:

Vizionare placuta, eu ma intorc la scris (acum cat sunt in forma, hi hi).

PS: Nu-i asa ca vorbesc cam mult?

32 de comentarii:

  1. ihiih, nu vorbesti mult scumpo :*
    cu prima ocazie, ma uit si la filmu astaaa >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa imi fac timp sa il vad si eu. Ne-ai fi de un real ajutor daca ai pune si un link unde putem sa intram pentru a-l viziona online! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) imi plac recomandarile tale.
    o sa il vizionez diseara, si daca nu imi place, te trag de par, da draguta?:)):* ti pup

    RăspundețiȘtergere
  4. nu vorbesti cam mult :P zic eu :)

    deci, tu mereu vrei sa ne faci curiosi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Taree:x Is curioasa.Si nu cred ca vorbesti mult:)Cred ca vorbesti atat de mult incvat sa ne faci noua ziua mai buna:x

    RăspundețiȘtergere
  6. Ieri tocmai am imprumutat de la cineva o geanta cu cd-uri cu filme , foarte multe la numar.Dupa ce ti-am vazut aceasta postare cu prezentarea acestui film m-am uitat in geanta respectiva sa vad daca acest film este pe-acolo si am avut surpriza sa fie . L-am pus primul...,,la suprafata" ca maine sa-l vizionez primul :d .
    Toate filmele pe care le-ai recomandat mi-au placut . Iti multumesc pt filme , pt ca eu cateodata ma mai intreb ce filme sa mai vad si nu-mi vine prin minte ...asa multumita tie...descopar filme noi :d

    RăspundețiȘtergere
  7. @julie: mie asa mi se parE:)) asa mi s-a spus:)):D

    @Florea: Fiecare cu gusturile lui:)

    @Flyerboy: Asa:d Asa:D Vizinoare placuta:D

    @Ai vrea sa stii: hmmm, nu am gasit:) eu am descarcat torentul de pe filelist, daca vrei ti-l dau pe ala:)

    @Invizibilul : :((((((

    @Pinguu: :)))) nuuuu de paaaaar =)))))))

    @£avi H. : ee:D un pic asa:D

    @Raisa: vaaaaaaai!>:D< Tocmai mi-ai facut ziua mai buna:X

    @vioreld: hi hi:D ma bucur:D sper sa-ti placa:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne, zau asa, ador cand oamenii propun filme, ma uit la ele cu mai mult drag decat daca aflu singura de ele. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Neata!In primul rand vreau sa te felicit pentru"Un om care scrie nu e niciodata singur",sunt partial de acord...uneori poti fi inconjurat de o multime de oameni si sa te simti singur ,catodata poti sa fi in preajma a doi prieteni sau a materialului scris de tine si sa fii cel mai happy:)


    O sa vizionez si eu filmul>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. :) daca are un pic de love...e clar pe gustul meu! o sa-l vizionez!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. hmm....am sa ma uit si eu m-ai facut curios

    RăspundețiȘtergere
  12. Anii '80... America. Mi'as fi dorit sa traiesc acolo si atunci :X.

    RăspundețiȘtergere
  13. Un om care...iubeşte nu este singur. Un om care scrie...se poate iluziona că nu este singur.
    Acu' depinde de autosugestia fiecăruia.
    :))

    Am să caut şi eu filmul

    RăspundețiȘtergere
  14. Şi îţi dau un singur argument...care îl văd acum!
    Blogul: "Nymphetamine"
    Titulatura..
    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Sophie: bun.

    @Ami: Stiu cum e!:X

    @Andreea Cristina Necula: Multumesc:D:)ai dreptate:)

    Vizionare placuta:D

    @geanina : are are:D

    @cypy: bun, bun:D

    @Ghost Painter: mie-mi spui? :)) :X

    @Maria S. : :X

    @Joker: argument pt. ce?

    @Placinta Vlad: buna, vorbim.

    @Little leisure: :D Have fun.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cred că mai mult râzi decât vorbești :p
    Ce știi de Super.8 ?

    RăspundețiȘtergere
  17. @Muc Roz: mie imi place:)

    @Cătălin: hi hi:P nu l-am vazut, dar pare interesant:-?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna C.L.m.,intra pe blogul lui Rafael si vei avea o surpriza.

    RăspundețiȘtergere
  19. mi-ai dat o idee de sambata seara. :*

    Eu vorbesc si mai mult, dar imi plac oamenii care vorbesc si mai mult decat mine. Fac o mini-competitie. :))

    RăspundețiȘtergere
  20. @gabriella: Buna:D am vaaazut:D multumeesc:X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)