Pagini

Life in Pictures

Cuz' if it is Sunday, it's "Life in Pictures".

Eu nu mai zic nimic...

va las pe voi.


Dar va recomand si:

Pe langa faptul ca au inceput sa-mi placa filmele cu Angelina (joaca foarte bine, mai ales in "The tourist" alaturi de Johnny Depp) imi place si povestea filmului si de data asta nu mai comentez caci as vrea sa aud parerile voastre in caz ca ati vazut filmul sau o sa-l vedeti. 

PS: uitasem sa pun trailer-ul:


Va ţuc si va doresc o duminca faina.

Idee preluata de la Costin.

45 de comentarii:

  1. Imi place recomandarea ta , am vazut filmul, iar The Tourist mi-a placut mult.
    O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. @julie: da...

    @Luiza: :*

    @ANA MARIN: Ma bucur:) Multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) nici nu am recunoscut-o pe angelina in posterul de mai sus. tot am zis ca vad the tourist si mereu ma trezesc ca fac altceva si nu mai am timp :|

    RăspundețiȘtergere
  4. Pozele sunt speciale, foarte sugestive.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci prima imagine este absolut geniala<3

    RăspundețiȘtergere
  6. Excelentă prima fotografie,înduioșătoare !

    RăspundețiȘtergere
  7. Când întâlneşti frumosul, taci ...
    Şi priveşti!
    Şi mulţumeşti!

    RăspundețiȘtergere
  8. nu am vazut filmul , dar am vazut alt film care a fost putin funny in care este prezentata o profesoara care face anumite lucruri ilegale cum ar fi : se drogheaza si vine la ore . Spun ca profesoara s-ar fi potrivit foarte bine invatamantului din Romania , filmul se numeste : BAD TEACHER (PROFESOARA REA) .
    ...imi plac si pozele :d

    RăspundețiȘtergere
  9. Bună scumpo!
    Nu am văzut filmul dar
    prima poză m-a făcut să lăcrimez,am și eu o prințesă mică pe care nu am văzut-o încă!
    O seară excelentă să ai!
    Te pup scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  10. nu am vazut filmul! mc de recomndare! imaginile excelente! seara faina1

    RăspundețiȘtergere
  11. @Denisa: si miee:X

    @Alle.: trebuie sa-l vezi e superb:X

    @Cristi : :)

    @Duduş : stiuuu:X

    @Pătrăţel :D: thnks:X

    @tu1074: vad ca e pe placul tuturor:)

    @Doru: :)cam asa:)

    @Odorica: multumesc:D:)

    @vioreld: aaa stiu:)) imi place filmul :))

    @*ELENA*: bunaaa! owwwwww:X Multumesc la fel:X

    RăspundețiȘtergere
  12. Mai e ceva de zis. Prima poza te lasa fara cuvinte

    RăspundețiȘtergere
  13. Cred ca am vazut filmul ala cu Angelina, parca era ea o reporteritza, right?
    Cel mai mult mi-a placut, dintre filmele in care joaca ea, "Girl, interrupted" :P cred ca i s-a potrivit ca o manusa rolul de acolo.

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos , ca de obicei , o selectie perfecta!
    Te pupic, o duminica seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  15. nu am vazut filmul dar si mie imi place angelina

    RăspundețiȘtergere
  16. prima imagine imi place foarte mult si zice multe.

    RăspundețiȘtergere
  17. @coco: mersi:)

    @geanina: :):X

    @Flyerboy: :D:)

    @Bianca Dobrescu: :) uita-te ca e misto:)

    @Ana Q.: da:) hah:) bine ca mi-ai zis:) sa ma uit si eu:)

    @Cris-Mary: :D:) thnks:D:)

    @Miss Rose: :D:)

    @£avi H. : D:) intr-adevar:)

    RăspundețiȘtergere
  18. another moviee 2see:)
    drăguţe pozele..
    mă ţâp la film 'năşico':)))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  19. Pentru persoana cea mai draga tie ti-ai da si inima din piept nu doar sangele... (asta vad eu intre cele doua poze :X )
    Frumos micuta CLM :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu una prefer prima foto, este atat de multa gingasie si tandrete in ea!

    RăspundețiȘtergere
  21. Pozele sunt minunate..incredibile:)Iar filmul pare haios:D

    P.S-Scuze pentru inactivitate:(

    RăspundețiȘtergere
  22. Prima poza... :X:X:X (se vede clar ca vreau babies :)))
    Filmul l-am vauzt si eu demuuult...nu mai tin minte multe din el dar stiu ca mi-a placut. Sa ai un inceput de saptamana frumos. :*

    RăspundețiȘtergere
  23. @kathy: Ce fruuumos! Aici cam asa e:D

    @Lumi RO: :)

    @Raisa: Nu-i nimic, nici eu nu sunt prea activa:)

    @Just_Me: iiii:)

    Multumesc la fel:X

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu prea ii sta asa bine lu Angelina :) in blonda..

    RăspundețiȘtergere
  25. Super faina prima poza.Mi-ai furat un zambet:x

    RăspundețiȘtergere
  26. He visto tantas veces esta pelicula...

    Me encanta!

    Besos Chipless by Dave_vuitton
    Slippers vs Martens en chiplessfashion.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Am vazut filmul si pot spune ca e genial. Eu m-am apucat de uitat la filme cu Jhonny Depp :D :))
    O sa il caut si pe acesta :D

    RăspundețiȘtergere
  28. Prima poza nici nu cred ca mai asteapta cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  29. @Andreea Cristina Necula: :D ma bucur:D:)

    @Dave Vuitton : :) jaja:)

    @Stefania: :))) Eu sunt la Angelina acum =))

    @Fetita Junglei13: :D bine zici:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu am sa vad filmul asta cate zile oi avea pe mizeria asta de Terra. Imi displace total fiinta aia feminina.

    RăspundețiȘtergere
  31. a doua poza e .. :X:X:X ... si prima e afectuasa .. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  32. @♡ Miştocăreală ♡ : este, este:D:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Genial filmul l-am vizionat . Bun gust ;)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)