Pagini

Life in Pictures - Friendship

În ziua de astăzi lumea te caută doar când are nevoie... de un sfat.. de un "prieten"... iar daca nu ii ajuti te considera o persoana egoista, aroganta... sau mai stiu eu cum...




Atunci ma întreb de ce ... cand eu am nevoie de ajutor toti sunt prea ocupati cu probleme lor?

Sau de ce daca eu nu ii caut, ei nu ma cauta?

 Eu cum trebuie să îi consider ?

Stiu ca e tarziu si ca am mai discutat despre prietenii, dar chiar ma macina chestia asta, si chiar am nevoie de raspunsuri, vreau sa stiu ce trebuie sa faca un prieten? 

Ce trebuie sa fac eu in calitate de prietena? Pt. ca eu ma consider o prietena buna, insa nu stiu daca sunt...

Cum fac sa imi dau seama cine imi este prieten adevarat?



Mai multe despre "Life in Pictures" gasiti la Costin.

44 de comentarii:

  1. Un prieten adevarat isi face timp sa te ajute.

    RăspundețiȘtergere
  2. prieteni adevarati... dpmdv prietenii adevarati nu sunt aia de te suna mai mult ci aia care iti raspund la telefon chiar daca a trecut mult timp de cand nu v-ati auzit! o noapte faina...

    RăspundețiȘtergere
  3. Love this cartoon! How true! If only we could remember this!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred că într-adevăr atunci când ai nevoie,când e greu îți dai seama de cine și cine nu !
    Nu-i ușor și nu-s prea mulți!
    Să știi că și puțini sunt buni!
    SUCCES,să-ți fie căutarea încununată cu succes!

    RăspundețiȘtergere
  5. un prieten adevarat trebuie sa fie acolo nu cand il chemi,ci cand ai nevoie mai mult de el dar fara sa o spui

    RăspundețiȘtergere
  6. Un prieten adevarat este acolo pentru tine mereu.

    RăspundețiȘtergere
  7. In primul rand trebuie sa fie o persoana buna, in ciudata tututror ispitelor.Si unprieten adevarat va veni de la sine exact cand nu te astepti.Asta e teoria dupa care ma iau eu nu stiu cat iti va fi de folos:d

    RăspundețiȘtergere
  8. Un prieten este cineva care te cunoaste asa cum esti, intelege ce ai fost, accepta ce ai devenit si, cu blandete, te lasa sa cresti in continuare.Shakespeare
    Asta a fost citatul meu de Joi,retraind de curand ceea ce traiesc mereu.Am invatat de la viata,de foarte multa vreme,ca am cunostinte si amici,prieteni,hmmm,ma mai gandesc.
    Duminica placuta sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  9. Un prieten adevarat iti e aproape la bine, dar cel mai important la greu. Mereu am mers pe chestia asta!!

    RăspundețiȘtergere
  10. sa-i schimbi pe aceia...mai cauta...o sa gasesti...si cand o sa fie , iti dai seama !

    RăspundețiȘtergere
  11. O prietenie poate fi definita in multe cuvinte,dar se ajunge in acelasi punct.
    Prietenul adevarat e cel caruia ii place sa te vada: care este dispus sa-ti ierte slabiciunile si sa le ascunda de ochii altora, te trateaza cu menajamente cand esti absent, si cu franchete cand esti prezent. Prietenia adevarata si sincera presupune ca cineva sa ia parte la soarta celuilalt cu caldura, in mod curat obiectiv si fara nici un interes, si aceasta presupune o identificare desavarsita intre cei doi prieteni. Prietenia presupune cel putin doua suflete. O prietenie adevarata trece de interesul material. Prietenul este acela care gandeste pentru tine ca pentru el insusi si care este capabil sa te ajute sa intelegi ca uneori gresesti pentru ca prietenul care esti tu sa se schimbe. O prietenie adevarata este un cerc. Un cerc in care cei doi prieteni se ajuta in viata…. Cand esti singur, fara prieteni nu poti decat sa mergi…ca barca pe uscat…
    Prietenul e cel ce te ajuta sa te ridici cand ai cazut intr-o prapastie din care nu mai crezi ca iesi…prietenul e cel care te cearta atunci cand gresesti si tu la randul tau trebuie sa inveti sa iti accepti greselile si sa te corectezi,nu sa il acuzi ca nu iti e prieten…

    O prietenie adevarata inseamna imposibilul si pe zi ce trece aceasta opinie se intareste…Ai momente in care crezi ca ai gasit aceasta prietenie,dar cu timpul observi cat de falsi pot fi oamenii…vezi cum asa-zisii prieteni stau cu tine din interes,se gandesc doar la ei…se gandesc la tine doar cand trec prin momente grele…iar tu cand ai probleme parca uita de tine…Asa-zisii prieteni din ziua de azi te tradeaza…prieten nu e cel care iese cu tine la un suc…care sta cu tine doar cand ii e greu…un prieten trebuie sa fie langa tine la bine si la greu…sa iti dea sfaturi,sa ii dai sfaturi,sa te ajute si sa il ajuti…sa te respecte si sa il respecti…sa te atentioneze cand gresesti si sa te ajute sa te schimbi daca ai luat-o pe un drum gresit,la fel si tu pe el…

    Exista prietenia adevarata?Am multi cunoscuti,amici, cunostinte…dar nu stiu sa raspund la intrebarea asta ...

    Ai grija pe cine consideri cel mai bun prieten.S-ar putea sa te doara enorm cand realizezi ca defapt totul nu este ceea ce pare .

    *Tot ce am scris in acest comm , este parerea mea despre ,,prietenie" ...sper sa te ajute aceste randuri in cautarea raspunsului final.

    RăspundețiȘtergere
  12. Un prieten adevarat este cel care renunta la el pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Prietenul la nevoie se cunoaste. Din copilarie stiu proverbul asta si am constatat ca se verifica si-n realitate. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. In ziua de azi, nu prea se mai gasesc prieteni adevarati. trebuie sa te obisnuitesti cu ideea, caci, de schimbat nu poti schimba lumea [din pacate :( ]

    RăspundețiȘtergere
  15. Un prieten adevarat va fi langa tine mereu si te va face sa razi pe burta cand nici nu te simti in stare sa schitezi un zambet fals. Daca nu a aparut inca va trebui sa mai astepti putin iar cand va aparea va trebui sa faci si tu mute sacrificii pentru el ca sa ii dovedesti ca si tu ii esti alaturi.

    RăspundețiȘtergere
  16. Poate că n-ar trebui să te întrebi ce ar trebui să faci tu, poate că încă nu ai dat peste un prieten adevărat! Când îl vei întâlni, vei simţi asta.

    RăspundețiȘtergere
  17. prin simplul fapt ca te framanta lucrurile astea si ca iti pui astfel de intrebari, demonstrezi ca esti un bun prieten :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca vrei sa fii o prietena adevarata, fii tu asa cum ai vrea sa fie prietenii tai pentru tine. Fii tu acolo pentru ei chiar daca ei nu sunt langa tine...

    sunt zile in care nici macar prietenii adevarati nu sunt langa tine dar asta nu inseamna ca nu le pasa de tine. suntem oameni toti dezamgim la un moment dat.


    imi place poza :)

    prietenia ar trebui sa fie gratis, la fel ca iubirea.

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai, hm dupa parerea mea, un prieten e cineva care iti cere mereu ajutorul cand are nevoie, dar totodata, te intelege cand nu il poti ajuta si cand poate el, desigur de ajuta cu ceva, ceva (nu stiu cu ce). Un prieten e o persoana, ca si tine.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Cred ca ai venit la fix cu postarea asta. Prietenia este un mister,nu mai stiu cum sa ma port. Daca sunt prea buna este groaznic,daca sunt mai retrasa las impresia pe care ai spus-o ma sus.... Eu,dupa nenumarate experiente in care am crezut ca este vina mea,am realizat ca defapt sunt prea buna,prea deschisa si am tot pierdut...

    RăspundețiȘtergere
  21. Prieteni adevăraţi nu prea există...
    Eu m-am făcut scorpie şi nu mai ajut pe toată lumea pt. că am ajutat şi mi-am luat numa` şuturi în fund. Aşa ajut doar pe ăla care meriţa şi sunt al dracu` de puţini... un prieten adevărat nu te lasă în pace... părerea mea. ^______^
    Şi nici nu încearcă să fie perfect când stai cu el.

    RăspundețiȘtergere
  22. pai eu am sa iti dau exeplu cele doua prietene ale mele(da doar doua) cand vin la mine se simt ca acasa sincer nu ma deranjeaza cand fac ele asta pentru ca si eu fac la fel mai ales ca ne stim de 13 respectiv 5 ani(poate ca daca ar fi facut alt cineva la fel nu mi-ar placea.)

    RăspundețiȘtergere
  23. Un simplu prieten considera ca prietenia voastra a luat sfarsit cand apare prima cearta intre voi.
    Un prieten adevarat te suna imediat dupa cearta.

    RăspundețiȘtergere
  24. Cine nu te cauta nu iti simte lipsa,cine nu iti simte lipsa nu te iubeste....Destinul stabileste cine intra in viata ta dar tu stabilesti cine ramane in ea´´O zi minunata

    RăspundețiȘtergere
  25. pai nu stii ?la bine e cel mai bun prieten la greu se da cu cel mai puternic ...legea junglei uni mor ca alti sa traiasca...deci e tipic romanesc

    RăspundețiȘtergere
  26. As vrea sa pot sa-ti dau un raspuns dar m-am''ars' de atatea ori incat nici eu nu mai stiu. POt sa-ti spun cum sunt eu ca prietena : ofer sprijin moral neconditionat, ofer sfaturi cand imi sunt cerute, mereu le aduc cadouri prietenilor cand plec pe undeva sau de craciun , imi place sa-i tin apropae si sa-i ajut in orice forma , chiar si financiar atunci cand au nevoie ..fara a cere in schimb nimic ..Al meu ma cearta uneori pentru asta, spune ca nu toata lumea merita..si poate asa e.. dar ..

    RăspundețiȘtergere
  27. Prietenul nu te ajuta cand iti este usor , prietenul adevarat te ajuta atunci cand iti este greu ... El este langa tine atunci cand tu gresesti .

    RăspundețiȘtergere
  28. @Muc Roz: stiu...

    @geanina: da' pai toata lumea cred ca-mi raspunde la telefon... nu mai stiu ce sa cred.

    @Gemma Wiseman: yup:)

    @tu1074: nu e chiar asa...pt. ca la nevoie sar toti, iar apoi ramai singur... dar multumesc:)

    @cypy: frumos...

    @Raisa:asa ar trebui:)

    @Maria S.: interesanta teorie:)

    @Fetita Junglei13: Frumos citat:) Multumesc la fel:)

    @Flyerboy: da' si eu, dar...

    @coco: pf.. e cam greu sa ii schimbi...

    @vioreld: Multumesc pentru parerea ta, chiar aveam nevoie de ea, de parerile tuturor mai bine zis, inca nu stiu ce sa fac:(

    @julie: nu cred ca exista astfel de oameni.

    @Cristi: :)

    @Ghost Painter : mda:(

    @Stefania: :D asa o sa fac:)

    @Max Peter: se poatE:)

    @Nymphetamine: Mersi!:)

    @£avi H.: asa ma gandeam si eu ca prieteniile sunt pe gratis... dar:-??

    @Ami: da:-? O persoana ca si mine:-? hmmm:-?

    @Luiza: si eu sunt prea deschisa... si cred ca aici gresim ;) dar o sa ma schimb:) Mersi:X

    @anastasia: asa credeam si eu:)

    @Mimi: scorpiuta:>

    RăspundețiȘtergere
  29. nu-i greu sa-ti dai seama cine e prieten adevarat si cine nu. mai greu e sa-ti gasesti unul. in general acestia sunt neconditionati si-i numeri pe degetele de la o mana.

    RăspundețiȘtergere
  30. Asta ma intreb si eu de ceva timp.. £avi H a spus-o foarte bine, doar ca uneori e greu sa facem ceva fara sa primim in schimb nimic..asa ar fi ideal, totusi.

    RăspundețiȘtergere
  31. un prieten adevarat este cel care te accepta asa cum esti,si care intotdeauna isi va gasi timp sa te asculte ,sau sa te ajute :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Prieteni adevăraţi sau falşi nu există. Există doar prieteni. Oameni care te ajută, pe care îi ajuţi şi care îţi apreciază ajutorul.
    Era o replică într-un film care suna cam aşa: "Decât să ai o relaţie şi să te simţi singur, mai bine singur". Dacă te simţi singură cu prietenii... înseamnă că nu prea ai prieteni, cred eu. Îţi doresc să te loveşti în viaţă numai de oameni alături de care să nu te simţi singură:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Un prieten este o persoana care te completeaza si iti este aproape cand ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  34. mi-ar placea sa pot vorbi mai mult cu tine, imi lipsesti chiar daca e asa...virtual:*.

    RăspundețiȘtergere
  35. @Miss Rose: da:) Esti o norocoasa:)

    @29decembrie : :( Da:(

    @IULISA: de retinut!:)

    @SoriN : ca bine zici:) Mersi:)

    @Florea: :D da da:)

    @Cris-Mary: Eu te inteleg sa stii..:D

    @♡ Miştocăreală ♡ : Prietenul te ajuta mereu: )

    @Erys : sa stii:)

    @Melissa: ar fi ideal, dar cam greu:)

    @Aira: daaaaa! Clar!

    @Pătrăţel :D: Ai dreptate intr-o oarecare masura.

    RăspundețiȘtergere
  36. Sper ca nu sunteti cu totii nebuni. Nu exista prietenie adevarata, intre oameni si nici nu va exista vreodata. Atata timp cat constiinta noastra ne impinge sa facem si lucruri negative, nu va exista prietenie. Acum serios, prietenie nu inseamna sa faci orice pentru cineva. Ma rog, eu am alte conceptii, legate de prietenie (un termen fantasmagoric).

    RăspundețiȘtergere
  37. mei, io, cand vine vb de subiectu asta, is bâtă!
    eu fac tot posibilu sa nu 'inserez' la mine'n vocabular .prieteni.
    cunostinte e deajuns! nu am nevoie de mine, iar daca am, raman cu doru. E mai bine asa:)

    RăspundețiȘtergere
  38. Cred ca trebuie facuta o diferenta intre amic si prieten. Cel pe care-l descri mai sus, cred ca se poate numi amic. Prietenul este, dupa cum spui si tu, cel care te ajuta mereu. Numai ca pot fi prieteni care cad in pasa proasta de a nu stii ce sa faca si in unele situatii nu ajuta, dar fiind prieten, prietenia implica iertare, trebuie iertat cand greseste...Daca-i unul ce greseste mereu atunci cred ca trebuie retrogradat la stadiul de amic :)

    RăspundețiȘtergere
  39. @Eu: frumos! :X

    @Mademoiselle : te cred>:D< si tu imi lipsesti>:D<

    @Costin : hmmmm:) Esti foarte realist:)

    @Pinguu: Da:) e mai bine:)

    @cime: da, e mare diferenta:)

    RăspundețiȘtergere
  40. "daca cineva are nevoie de ajutor, ajuta-l! se va gandi la tine cand va avea nevoie de ajutor din nou"...

    RăspundețiȘtergere
  41. E greu să-ţi dai seama de sinceritate... Probabil intuiţia ta e cea mai bună...

    RăspundețiȘtergere
  42. @Pascu Adrian: Mda:-? Uneori si eu ma gandesc la asta:)

    @Rory: Da:) se poate;)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)