Pagini

Formular de angajare foarte competent.

Nume: X

Sex: Simbol…

Postul pentru care candidez: Diva...

Studii: Da... este.

Ultimul post ocupat: Taietoare de frunza la caini.

Salarizare:  Fara numar...

Ultima ocupaţie: Înfruntarea ostilităţilor birocraţiei completând CV-uri.

Cea mai remarcabilă reuşită:  Hai ca te-ntinzi.

Motivul demisiei de la ultimul job: Anturaj negativ.

Putem contacta actualul patron pentru referinţe: Ia vezi, poti?

Program de lucru:  Disponibila oricand.

Preferabil între orele:  8-9.00, 8-9.00

Aveţi probleme fizice care sa vă împiedice să ridicaţi mai mult de 50 de Kg ? - Da' ce ma pui sa si car ceva acum? Si-asa ma doare mana de la scris.

Posedaţi maşină ? Doamne fereste, vrei sa ma exorcizezi?

Fumaţi:  Numai la fara un sfert.

Ce doriţi pentru următorii cinci ani ?   Da' ce nu-mi doresc, ehe, pentru inceput sa nu-mi mai pui intrebari d-astea ca ma obosesti.

Aţi completat acest formular în deplinitatea facultăţilor dvs. ?Sunt de 2 ani la facultate, aşa că...

Semnătură: x.jpg

Data: Azi, daputeţi să mai citiţi din când în când.  

51 de comentarii:

  1. Posedaţi maşină ? – Doamne fereste, vrei sa ma exorcizezi?" =)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. @julie: nuuuu :))

    @Miss Rose: :))))) multam':>

    @Dia: :)

    @Flyerboy: =))))))))))

    @Max Peter: :)

    @Invizibilul: :>

    @Florea: :)

    @fatacareaduceploaia: :> uuu :>

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) ....hahaha , tu ai scris asta .. ? adik cu tot cu intrebari ?

    RăspundețiȘtergere
  4. ooo...da...acest specimen exista...chiar l-am intalnit :))

    RăspundețiȘtergere
  5. ))) stiu o faza asemanatoare da asta e mai funny :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @♡ Miştocăreală ♡: intrebarile nu :)

    @Flaviius87: am primit doar o oferta=))

    @pandhora: :)))))) ciudat!:)

    @ella: :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. =))))asta e la vrajeala, dar cand lua sor`mea interviuri mi a trimis un cv am zis ca nu`i adevarat ca cineva isi poate face un cv in acel hal=))
    era ceva de genul la responsabilitati :
    " Promoter: nu aveam voie sa mananc sa mestec guma sa consum bauturi aloclice in magazin, nu aveam pauze.
    Hostess: nu aveam voie sa`mi dau nr. de telefon clientilor, sa ma cert cu persoanele interesate de produs, trebuia sa fiu imbracata decent gen ofice.
    Animatoare: nu aveam voie sa prt discutii cu clientii clubului, sa`mi aduc prietenul in club, cand imi luam pauza stateam in locul unde angajatii isi luau pauza, trebuia sa fiu imbracata sexy si sa mi stea bine costumatia.
    Streaptease: consumam la masa cu clientii, radeam cu ei, faceam private-uri cu mai multe fete si cu clientii sau doar eu si eii, nu avea voie clientul sa consume din bautura comandata de mine, nu avea voie sa ma atinga doar daca il lasam eu, randul la dans la bara imi venea de fiecare data la 2 ore, tineam minte fetele din naintea mea , daca nu intream la timp imi luam amenda (20 de lei), dansam cu clientii, luam spaga.

    ....
    cunostinte pc: cunosc sa navigez pe un calculato si leptop (windows 98, sau xp) si pe internet scriu repede la tastatura calculatorului.
    si etc:)))tot cv`ul este la fel:))))

    RăspundețiȘtergere
  8. "Program de lucru: Disponibila oricand." ... mda, nu degeaba-i furnica la feminin si greierul la masculin ... :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Puteti sa imi completati si mie un CV sau CD, cum ii zice? Caut si eu de munca.

    RăspundețiȘtergere
  10. :)):)) Taietoare de frunze la caini=)) Prea tare:))

    RăspundețiȘtergere
  11. :)))...tocmai ce am vazut aseara ...o diva..pe Antena..:)...ce se angajase la o ferma de vaci...i se potriveste !

    RăspundețiȘtergere
  12. funny! cu siguranta ESTE mute exemplare din astea:))))). zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte funny...
    ,,Fumaţi: Numai la fara un sfert." -foarte tare :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Bun ! Esti angajata =))
    Data: Azi, da’ puteţi să mai citiţi din când în când.:))=))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Oandi: =)) vaaaaaaai chiar exista astfel de specimene =)))))))))))))))))))))))) ooooomg =)))))))

    @Adelina :ma angajezi a?:>

    @INTJ: =))

    @Mihai : :)) pai va las pe dvs sa aveti onoarea:))

    @Raisa: =))

    @coco: =)) uuu =))

    @Denisa : thnks:>

    @Eu: ooo da:>

    @geanina : ESTE, ESTE =))

    @vioreld: =))

    @£avi H. : :)) daa=))

    @Sebi: :)) i-auzi:>

    @Ghost Painter: :))

    @Little Thoughts: ha=))te-ai prins! :>

    RăspundețiȘtergere
  16. genial....eu te angajez :X :* :))))
    "Semnătură: x.jpg

    Data: Azi, da’ puteţi să mai citiţi din când în când. "
    Astea doua sunt super tari :))))

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai comis-o ...e chiar distractiva angajarea asta a ta ...:) )))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. =)) Super .. ca sa nu mai zic ca-mi place mult mult noua fata a blogului :D :*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Te angajez daca vi in fusta scurt,ochelari si cu codite:))

    RăspundețiȘtergere
  20. @Gratiela: :))) uuuu :> da da:> thnks:>

    @Radu: :)))

    @ALDEA CIPRIN: Doar putin?

    @Cris-Mary: Hi hi:D am schimbat doar antetul :D:) Am zis sa-l mai personalizez putin tema:)

    @Muc Roz: :)) la tine stiu =))

    RăspundețiȘtergere
  21. =))
    imi si inchipui o pitzi-manelista cu botul roz mestecand guma albastra cu gura deschisa, completand cu un pix cu puf toate intrebarile alea :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Serios? =))) ăsta mi-a înveselit seara. :))

    RăspundețiȘtergere
  23. Super tare :)) Oare o exista vreo fufa care chiar sa completeze asa? :))

    RăspundețiȘtergere
  24. acesta este cumva un scenariu pentru urmatoarea editie in puii mei? :))

    RăspundețiȘtergere
  25. genial formularul :))
    Daca as fi vreun angajator sigur o angajam doar sa ma amuze

    RăspundețiȘtergere
  26. @Adda: :)) posibil:))

    @H.: :))))) nu chiar:))
    da' e o idee!:))

    @Raki: :))))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)