Pagini

Miercurea fara cuvinte - Smile

Damn, vroiam sa fac si eu o postare cu lucruri mai serioase (despre grafologie), dar ce, eu pot sa fac postari serioase? 

Neaaaaaaa, nu pot domne fara "hi hi" parca nu merge, pe cine incerc eu sa pacalesc?

Azi sunt in pana de idei nici sa leg frazele nu sunt in stare, da' bine ca ma salveaza "Miercurea fara cuvinte"... si sa stiti ca si pentru rubrica asta am stat si am cautat poze si n-am gasit nimic care sa ma satisfaca (nu va ganditi la prostii) da' am rezolvat-o eu! Hi hi!
V-am furat un zambet? Aaa ?
Happy WW!

Continuarea la Carmen.

PS: si cica am si eu o varsta, eeee draci, da' ce n-am voie sa scot limba?

65 de comentarii:

  1. owww :o3 ce dulce esti :X
    Si da mi-ai furat un zambet :D. Un zambet printre tema la mate si cea de la chimie :)) :D .

    ^-^

    RăspundețiȘtergere
  2. loooool ... sa ramai intotdeauna tu, asa cum te simti/vezi tu pe dinauntru. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi placeee
    si... grafologie? nah.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am zîmbit! :)
    Nu te mai văita că nu eşti singura care miercurea şi duminica pun cîte o poză şi salut voios, postare!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cookie R. : :))

    @I'm Devil ☠ : spor la teme:D:)

    @Only Books: thnks :))

    @INTJ: :)) crezi ca e bine asa?:))

    @Crisa: :)) deci nu :))

    @Tiberiu: E bine:) Paaaaai deh...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Pandhora: :)

    @Invizibilul: eee :)) scump scump:P

    @cristi: Thnks:X

    RăspundețiȘtergere
  7. Ti s-au proptit cuvintele pe limba? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Roscovanu Flo : :D hi hi:D

    @Sebastian: :)))))))

    @Adrian: =))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma asteptam la orice alta poza, dar la asta nu, mi-ai smuls mai mult decat un zambet, a fost un mic hohot :):P

    RăspundețiȘtergere
  10. @FLyerboy: :))

    @Cime: te-ai spart de ras mai bine zis :))

    RăspundețiȘtergere
  11. frumoasa fotografia :)
    am si eu o intrebare : cu ce program ai scris ,,smile" peste fotografie ?
    Si iti dau dreptate cu ,,pana de idei" deoarece azi s-a manifestat si la mine acest lucru , ma gandesc ce tema sa abordez pe blog si nu-mi vine nici o idee...

    RăspundețiȘtergere
  12. ihihih >:D<
    draga de tineeee :*
    zambessssc! am zis :x

    RăspundețiȘtergere
  13. Obosit de-atâta drum am poposit puţin la o fată faină pentru a bea un pahar cu apă. Nimic altceva că-i miercure fără cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred că atunci când reuşeşti să faci pe cineva zâmbească, îl faci fericit pentru o clipă, cel puţin. Iar fericirea mi se pare unul din lucrurile cele mai importante în viaţă :)

    RăspundețiȘtergere
  15. :) Hai ca mi-ai furat un zambet! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  16. Un zâmbet drăguţ trebuie răsplătit cu un zâmbet:) Păcat că la blogspot nu merge să pui smiley !

    RăspundețiȘtergere
  17. poti sa te strambi cum vrei! tot o prezenta placuta ramai, nah :)

    RăspundețiȘtergere
  18. @vioreld: Mersi:) Am luat un font de pe net, iar program photoscape:)

    @julie : iii>:D<

    @abbilbal : :)

    @O Fată Rebelă: intr-adevar:)

    @Diverse: ma bucur:D

    @*ELENA*: Multumesc la fel:)

    @Zina: Thnks:) Am incercat sa pun emoticoanele dar se incarca mai greu blogul:D:)

    @eys: :)) Multumeeesc.

    @Raisa: :D

    @Florea: cauta pe google ca vezi:)

    @Mona: thnks:)

    @calator spre infinit: :)mersi:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Hi-hi :) Mai sunt 2 zile si Vineri ! Hi-hi :))

    RăspundețiȘtergere
  20. esti o dulcica! râzi cu gura pâna la urechi si scoate limba... La vârsta asta, si cu coarne esti frumoasa!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Da ai furat și bine ai făcut că ai furat :)!

    RăspundețiȘtergere
  22. Da,mi-ai furat chiar mai multe zambete!Imi place mult poza! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. @pinguu: ete ca ma rusinez:)

    @fatacareaduceploaia: sar'na:D:)

    @sebi: si ce e vineri?

    @CARMEN: sar'na:D:)

    @Andreea: :D

    @tu1074: :D hi hi:D

    @Ela: :D>:D< Ma bucur!

    RăspundețiȘtergere
  24. Inca sunt intreg, nu m-am spart, poate miercurea viitoare :P

    RăspundețiȘtergere
  25. Trebuie să mai insişti pentru un zâmbet :)

    RăspundețiȘtergere
  26. In fata acestei poze am ramas fara cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  27. Un zambet e mai mult decat suficient:)
    Sa ai o zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  28. Ieri am intrat din greseala pe celalalt blog , cel cu manichiura , am crezut ca ai renuntat la acesta , am cotrabait in arhiva si iata-ma . Super originala poza .Smile 4ever.

    ☆☆☆ www.rafaelsecret.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  29. nu varsta ne spune personalitatea unui om :)

    RăspundețiȘtergere
  30. @cime: :)))) hahaha:D

    @Cătălin: ow :(

    @Denisa: mersi:D

    @Cris-Mary : LD

    @Mihai: :D ma bucur:)

    @coco: multam':D

    @tu26dor: Multumesc la fel:D

    @geanina: sar'na:D:)toti suntem frumosi:)

    @Rafael Secret: :))) nuuu, nu renunt:D:) mersi>:D<

    RăspundețiȘtergere
  31. este ok sa scoti limba pana in 25 de ani..dupa aia nu se mai cade :D

    RăspundețiȘtergere
  32. @nymphetamine:D :)

    @Raki: Da:)

    @Napoce: thnks:X

    @ella: :)

    @Tibi: :D e bine atunci!

    RăspundețiȘtergere
  33. Yes!

    Smile baby!

    Besos Chipless by Dave_Vuitton
    Cheap&Chic en chiplessfashion.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Am impresia ca s-a reparat blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  35. Cred ca o sa am si eu WW... sau macar Wordless Day... adica cand (scuzati cacofonia) am chef de ceva happy... pac e Wordless Day :))

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)