Pagini

Hello, September!


A trecut si varaaaa! Si a venit toamnaaaaa, si odata cu sosirea acestui anotimp special se termina vacanta si se incepe scoalaaaaa, facultatea(tot aia), majoritatea dintre noi fiind cam asa:
Eiiii ca bine am zis majoritatea,da' eu nu ma incadrez aici pentru ca mie mi-a placut si imi place scoala, mai tot timpul m-am plictisit si ma plictisesc in vacante, dar recunosc, uneori prind bine, nu?

Trecand peste partea cu scoala, am gasit un citat al lui Einstein care spune asa: "Bunul simt este o colectie de prejudecati dobandita pana la varsta de 18 ani." si va marturisesc ca m-a cam pus pe ganduri, oare ce vrea sa zica nenea Einstein? Se refera cumva la faptul ca oamenii simtiti sunt oameni cu prejudecati? Dar aia nesimtiti ce sunt? Aia mai sunt oameni?

38 de comentarii:

  1. Nu ma prea deranjeaza scoala....dar totusi mai vreau vacanta:))
    O toamna frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm. mi'ai dat de gandit cu citatul asta.. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. @Paul: :> sar'na la fel:D:)

    @Bytza: :D:) thnks:)

    @Den': Este? Acum ma gandesc: oare gresesc ca mai am bun simt?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. toata lumea scrie despre toamna,sfarsit de vara, papa august hello septembrie numa' eu nu scriu! :D:)) V-a cuprins"nostalgia" ;)) daca pot spune asa? :D;))

    RăspundețiȘtergere
  5. ei persevereaza in prostie doar...si se cred atat de buni incat cred ca si pot permite orice..si asta cred ca`i face nesimtiti..si cred eu...cred doar, cel mai bine e sa nu`i bagi in seama cand ajung la nivelul de nesimtire..ei oricum continua si aproape ca se umilesc singuri..nesimtirea si tupeul romanesc sunt la mama lor acasa..

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu de-abia astept sa merg la liceu. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Roscovanu Flo: Pai eu am scris pt. ca am gasit poza, si trebuia sa scriu si eu ceva, nu?:))

    @Oandi: da, sa stii ca ai dreptate, asa o fi la moda:)) nesimtirea se poarta:>

    @adelici: hihi:D

    @Pumpik Pie: :> stiu :>

    RăspundețiȘtergere
  8. uhh:x Deabea aștept să înceapă școala:x. Mi-e dor de colege. :x. mergea și-n vacanță, da la școală.i altfel..mai o glumă, mai una alta.
    Să ai o toamnă frumoasă:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac postarile tale. Sunt de suflet. Tine-o tot asa. Si eu astept intr-un fel facultatea..insa imi lipseste liceul deja.

    RăspundețiȘtergere
  10. Poate ca se refera la faptul ca avem unele prejudecati fara de care ni se pare absurd sa facem ceva pana la urma. De exemplu ca fetele se joaca cu papusi si baietii cu pistoale. Tuturor li se pare aiurea cand vad o fata batausa sau un baiat care,nu stiu..coase?

    RăspundețiȘtergere
  11. Astept si eu facultatea. M-am cam plictisit acasa ce-i drept.
    Bun citatul....te pune pe ganduri :-?

    RăspundețiȘtergere
  12. @Rucsi.: Cam asa e si la mine:D:) Mersi la fel:D

    @Dreams*Link: Multumesc>:D<

    @Melissa: :-? mda, poate fi un punct de plecare.:)

    @Flyerboy: :>

    RăspundețiȘtergere
  13. cred ca se referea la faptul ca doar pana la 18 ani poti sa inveti ce e ala bun simt...
    dupa zicala noastra, cam in "cei 7 ani de acasa" se acumuleaza cea mai mare parte a educatiei, insa eu nu sunt de acord nici cu cei 7 nici cu cei 18 ani...consider ca un om se poate schimba si acumula cunostiinte pe tot parcursul vietii

    RăspundețiȘtergere
  14. Lasa ca se duce si toamna, vin sarbatorile, o sa fie frumos, trec si alea, vine primavara, noi sa fim sanatosi. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu mai vreau cateva luni de vacanta :))
    Si poza pe care ai ales-o mi se potriveste prea bine :))
    O toamna frumoasa iti urez >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. @Nymphetamine: cata dreptate ai! Omu' cat traieste invata!

    @Cristi: :) pai da.

    @Shaman: n-are nimic, da, e frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  17. mhhh semnificativa imagine..mai ales pentru dimineata de maine: ca azi a fost sarbatoare da maine uffff

    RăspundețiȘtergere
  18. Cel mai placut timp de la scoala este timpul din pauze, cel putin in clasa mea. :D
    Cred ca Einstein se refera la faptul ca pana la 18 ani ne formam niste prejudecati pe care le pastram cam toata viata. Daca ai de la inceput bunul simt, nu il pierzi chiar asa de repede. Ceva gen... Cei 7 ani de acasa???

    RăspundețiȘtergere
  19. tot e bine facultatea e din oct, nu ca scoala din sept :)

    RăspundețiȘtergere
  20. sa traiesti toamna asta cu bucurie ;x;
    !!

    RăspundețiȘtergere
  21. @Aira: multumesc la fel>:D<

    @ella: hehe:D:)

    @Stefania: Da :-? da:-? inteleg:-?

    @Sophie: daa!:))

    RăspundețiȘtergere
  22. In sfarsit cineva care se si plictiseste vara!:)

    RăspundețiȘtergere
  23. @29decembrie: Multumesc, la fel>:D<

    @Maria S.: hi hi:D

    RăspundețiȘtergere
  24. Nici mie nu-mi place toamna. Vreau varaa. :(((

    RăspundețiȘtergere
  25. Mie nu-mi place scoala,imi plac doar pauzele:"> si excursiile:D
    Cat despre septembrie, ma enerveaza ca se termina caldura:-s

    RăspundețiȘtergere
  26. dragut citatu chiar ca te cam pune pe ganduri:-? cat despre scoala ai dreptate

    RăspundețiȘtergere
  27. Singurul lucru pe care-l regret ca vine toamna este ca nu mai pot face plaja, trebuie sa ma duc la bazin inchis, cat despre scoala eu am terminat-o.

    RăspundețiȘtergere
  28. @Diaa: :)) Bun bun:)

    @Gabrielle: Thanks:X

    @StafidutZ: Ei mie imi place ca a venit toamna, e mai racoare!:D

    @x Mary: oufff:-s

    RăspundețiȘtergere
  29. Einstein asta a zis o vorba,desi aparent absurda,adevarata.Sa-ti dau un exemplu:nu este frumos sa ai gesturi de tandrete in public pentru ca asta este lipsa de bun simt fata de restul lumii.Cum ti se pare acest sfat?O prejudecata nu?Pana la urma daca nu intrecem o limita a decentei,nu cred ca este nimic in neregula cu demonstratiile de iubire de fata cu ceilalti.
    Bunul simt izvorat din anumite prejudecati nu este de fapt bun simt,ci o incatusare,o teama de a gandi singuri,o cenzurare a fiintei.
    Sa iti mai spun inca ceva si ia tot ca pe un exemplu:eu din cauza bunului simt am ratat anumite oportunitati extraordinare...Lunhadu-ma dupa anmite vorbe "intelepte" si gandindu-ma ca nu se cade sa faca nu stiu ce,nu am mai mers intr-o anumita directie,ca sa observ apoi ca de fapt daca faceam exact pe dos era calea cea mai buna.
    Deci Einstein nu se refera la a fi simtit cand se exprima asa,ci la un soi de lasitate si preconceptie...

    RăspundețiȘtergere
  30. Eu cred ca vrea sa spuna ca prejudecatile le dobandesti atunci cand esti minor, dupa varsta de 18 ani totul devine din ce in ce mai lipsit de prejudecata.

    RăspundețiȘtergere
  31. @Ela: Aaaaaaa, acum inteleg, esti buna de profesoara, stii sa explici foarte bine:D:) Multumesc>:D<

    @Găgăuţă: :-? Hmmm:-? se poate:-?

    RăspundețiȘtergere
  32. Da...şi uite cum a trecut şi vara asta şi eu tot un mare NIMIC am făcut în astea trei luni ^_^

    RăspundețiȘtergere
  33. @annitu: ei, lasa ca si "nimic"-ul e ceva:D

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)