Pagini

Scop, vise...

Vi s-a intamplat vreodata sa va ganditi la ce scop aveti in viata? Sau sa va ganditi ce vise aveti ? Cred ca toata lumea are un vis al sau pt. care lupta, dar eu zau ca nu stiu daca am vreunul, sunt o aiurita... chiar am stat intr-o zi si m-am gandit ce-mi doresc eu cel mai mult in viata (pe langa sanatate pt. mine si mami) si nu stiu cum sa va spun dar... habar n-am ce vreau, uuu, sunt aerianaaaaa! E de rau?


Cred (deci cred, nu sunt sigura) ca asta se datoreaza faptului ca stiu ca in viata nimic nu e batut in cuie (daca ma intelegeti) am dreptate? Si in mintea mea asta mica nu sunt capabila sa-mi fac planu' ca tiganu' cand sunt constienta ca socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ... si ma mai uit la prietenele mele care deja stiu ce vor, si se lupta sa-si indeplineasca visul, iar eu... ei bine, eu PAUZA! Nu stiu ce vreau, nu stiu ce meserie imi doresc, nu stiu nimic...

Voi stiti ce vreti? Cum sa fac sa-mi dau seama ce vreau? 

Stiu ca suna stupid dar... nu-mi dau seama ce-mi place sa fac pt. ca sincera sa fiu parca in afara de blog si iesiri in oras nu imi mai place nimic, ciudat, nu?
P.S.: vedeti ce predomina "nu stiu" ? e clar! M-am tacanit!

38 de comentarii:

  1. Nu esti singura . Si eu am senzatia asta. O sa treaca. O sa vina vremea cand o sa stim exact ce vrem de la viata. Cand o sa vina...nu stiu :))
    Eu zic sa nu te panichezi prea tare

    RăspundețiȘtergere
  2. @Flyerboy: si tu esti cu "nu stiu" in brate:)) nu ma panichez, vreau doar sa vad daca sunt singura "nebuna ":))

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm..zici ca eu am scris asta, atat de bine mi se potriveste.
    Ma gandesc ca e doar o perioada care trece. Nu'ti bate capu cu astea acuma, bucura'te de viata.. Toate vin pe rand :*

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa treci si de perioada asta de confuzie, sunt sigura :)

    RăspundețiȘtergere
  5. E specific varstei. Nu te ingrijora, o sa-ti treaca starea asta. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @Den' : deci nu sunt singuraaaa! Ma gandeam serios ca am ceva probleme daca gandesc asa:) Multumesc>:D<

    @Nymphetamine: >:D< Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  7. deci..si eu am avut o perioada foarte proasta cand nu mi gaseam locul nicaieri...am zis vreau sa fac promotii..am facut promotii nu mi`a placut..am zis vreau sa ma angajez, faceam niste chestii pentru un prieten dar plecam pe teren toata ziua..nu mi`a placut:)))am zis intr`un timp ca vreau sa ma fac stilista..am inceput cursuri si ghici ce?:))nu mi`a placut (asta dupa ce am stat 5 ore pe scaun cand m am tuns scurt)..acum stiu ca daca n`o sa fiu make`up artist sau cosmeticiana nu stiu sa fac nimic, deci lupt in cont pt asta sa nu raman in urma prea rau...dar tu ai un talent (faci niste modele pentru unghii minunate) si cred ca deja profiti de el, nu e o meserie foarte mare..dar macar ai inceput cu ceva..si pana iti gasesti ceva ce ti place cu adevarat te poti baza pe asta, avem timp sa muncim toata viata asa ca nu e nimic grav ca ti place sa scrii pe blog sau sa iesi in oras (cui nu i placE?:)) )
    Nu te stresa prea mult cu ce se va intampla pe viitor pentru ca n`o sa te mai poti concentra si pe altceva..tu urmezi o facultate (nu stiu exact care) dar sunt sigura ca din asta poti scoate si o meserie si daca iti si place esti si mai norocoasa..eu stiam de la 14 ani ca nu vreau la facultate si stiam in mare parte ce imi doresc..mi`am urmat planurile, am dat inapoi de prea multe ori dar acum sunt mai hotarata ca oricand...sor`mea nu mai zic, i au trebuit 6 ani sa si gaseasca locul si undeva unde sa se simta bine si in mediul ei..
    nu te agita niciodata ca iti ridici niste pretentii..asta inseamna ca stii si poti multe si meriti ceva bun.

    P.S : imi pare rau ca am scris atat:))sper sa intelegi si ceva din asta dar ti am spus fix ce cred eu:d si cred ca asta vroiai:d :*****

    RăspundețiȘtergere
  8. C.L.M eu zic ca timpul o sa le aseze pe toate. Nici eu nu sunt cu planurile pe termen lung, dar pe termen scurt e invitabil sa-ti doresti anumite lucruri. De exemplu, facultatea mi-am ales-o pe ultima suta de metri, cu ideea de a urma o anumita specializare din anul 2 si apoi m-am razgandit si am ales alta. Oricum nu-mi pare rau deloc. Eu zic ca pe parcurs o sa alegi ce e mai bine:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stim ce vrem pentru ca nu e timpul sa stim ce vrem.Intreaga viata e o asteptare:Astepti sa termini liceul/facultatea, sa te casatoaresti, sa ai copii, copii tai sa aiba copii, sa ai casa ta masina ta si alte asteptari pana ce astepti sa mori:)))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Cristi: ah, deci nu e de ingrijorat:)

    @Oandi: Waaaa, nu e problema ca ai scris atat:-j puteai sa scrii si mai mult, nu ma supar:)) Asa ma simt si eu, nu-mi gasesc locul nicaieri, cat despre manichiura, am facut curs, m-am angajat ca manichiurista(mai mult puneam unghii decat sa pictez) si la un mom. dat m-am plictisit, nu-mi place sa pictez pentru altii, imi place pt. mine, cu pedichiura nu ma impac deloc(mi-e silaaaaa de picioarele altoraaa) :D deci nici cu asta nu merge:))

    Sunt asa de sucitaaaa:)) dar cum ziceti si voi cu timpul o sa-mi gasesc locul, mai ales ca mi-ai dat exemplu pe sora taaa (6 ani, e ceva) ;))
    Cat despre pretentii, am... cam multe:)) dar cine nu are?:))

    Si sa stii ca esti priceputa ca make-up artist(parerea mea):D:)
    Multumesc>:D<

    @Dia: Haha, asa am ales si eu facultatea, si da planuri pe termen scurt nu ai cum sa nu-ti faci:) ca si eu mi-am facut, cred, dar pe termen lung nu am cum, ma uit la altii care stiu de acum ce or sa faca peste 5 ani:)) pai eu nu stiu ce fac nici poimaine dapoi ;)))) Ai dreptate:D:) timpul le rezolva pe toate:)D MultumesC>:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Să ştii că nu e chiar atât de important să ai un ideal, cum zic unii. Adică tu eşti mare şi trebuie să te gândeşti, dar când o să ţi se pună pata, crede-mă că o să ştii exact :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Maria S.: :))))) M-ai lamurit!!:)) Mersi:D:))

    @adelici: :> Hmmm, deci nu e chiar asa de important pe cat credeam:-? deci pana la urma e la fel: toate la timpul lor:) mersi>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Hey :) Si eu am trecut prin asta ( chiar daca sunt mai micuta decat tine :"> ). Nu-mi dadeam seama ce scop am in viata , sau daca am un vis . In plus si eu merg pe principiul " Ca nimic nu-i batut in cuie .SI nu-mi fac planuri ca tiganul " , insa sa sti ca intr-un fel nu e bine sa-ti faci cine stie ce planuri , inainte sa fi macar pe aproape sigur ca va "merge" .
    Si nu-ti mai face atatea griji , visele sunt in sufletul oricui , altfel nu am exista , doar ca uni oameni isi dau seama mai greu de ele ^-^ .

    Iti urez succes in ati da seama de visele tale si bine inteles sa lupti pentru ele . :d ( Te rog sa-mi scuzi greselile de gramatica ... dar sunt praf la capitolul asta :-" )

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu visez sa ajung psiholog criminalist. O sa lupt pentru asta dar daca o sa se indeplineasca sau nu, o sa aflu cu timpul. Dar, chiar daca iti doresti ceva si crezi ca e lucrul potrivit pentru tine, poti sa te razgandesti. La momentul potrivit o sa stii ce vrei sa faci cu viata ta si poate apoi, cu timpul o sa-ti doresti alte lucruri. Mereu o sa fie ceva nou catre care sa aspiri. Deci don't worry, cumva o sa-ti gasesti drumul:D

    RăspundețiȘtergere
  15. Crede-ma ,nu esti singura.Nici eu nu stiu ce vreau de la viata asta,nici eu nu am un anume vis pentru care sa lupt ...
    Toate se intampla la timpul lor si poate o sa-mi dau si eu cat de curand seama ce vreau sa fac mai departe :))
    Pana atunci ,traieste asa cum vrei ,si nu-ti mai face probleme in legatura cu asta >:D< (zic eu :D)

    RăspundețiȘtergere
  16. hmm. eu cred că grşeşti.
    eu cred că eşti talentată la machiaj şi tot ce ţine de genul ăsta de artă, cu vopselurile. e posibil să te pricepi şi la pictură deci artistă scrie pe tine :>
    e bine să ştii ce vrei la o vârstă cât de fragedă dar e ok, oamenii se răzgândesc, nu e obligatoriu atâta timp cât nu stai toată viaţa degeaba.
    ai multe calităţi cu siguranţă, ai responsabilitatea de a te folosi de ele în cel mai bun şi nobil scop posibil.

    RăspundețiȘtergere
  17. :)mai facut sa zambesc....ideea e ca si visele astea se schimba de la o varsta la alta....cand eram mica voiam sa devin medic ca mai toti copii apoi mai mare fiind voiam sa fiu balerina...dar la un moment dat lucrurile au inceput sa curga ...asa cum, mai tarziu am realizat.... cum mi-am dorit. nici eu nu sunt o persoana care isi face planuri...si nici vise nu am....adica imi doresc diverse chestii dar lucruri normale...dorinte care mi se indeplinesc imediat... eu am acceptat cele ce mi s-au intamplat exact asa cum au venit...ca a fost de bine ca a fost de rau ca erau lucruri la care m-am gandit ca nu....toate au fost binevenite! seara faina

    RăspundețiȘtergere
  18. nu iti sta tie gandu acolo,dar cand vei ajunge la vremea respectiva o sa vezi cam ce si cum :D

    RăspundețiȘtergere
  19. @I'm Devil ☠ : Nu ai mari greseli si esti tu mai micuta insa spui vorbe mari si iti multumesc, iti doresc toate cele bune>:D<

    @Valentina: owww, ce frumos, sper sa ajungi ceea ce iti doresti. La cum ma stiu eu pe mine cred ca o sa dureze ceva pana o sa-mi dau seama ce imi doresc cu adevarat:D:) Multumesc>:D<

    @Aira: Acum imi dau seama ca nu sunt singura:)) sieu care ma speriasem :D:) asa am sa fac!:)

    @Crisa: :) ma pricep la desen:) desenez pe ce prind:)) unghii, fata :D:)) dar nu stiu daca mi-as putea spune vreodata artista, desi m-am gandit la asta, e pacat sa ai talent si sa nu-l cultivi, asa mi-a spus cineva:) poate ca are dreptate, dar nici macar nu stiu de unde sa incep:) Multumesc>:D<

    @geanina: hihi, ma bucur ca ai zambit:D da, si eu cand eram mica visam sa devin prezentatoare sau designer vestimentar:)) ehe, acum e la fel ca la tine, nu-mi mai fac planuri :) am mici dorinte, dar in rest... :) multumesc la fel:D:)

    @piticu: :)))) crezi? se poate ca asta sa fie un motiv:))

    RăspundețiȘtergere
  20. Este normal sa nu stii ce vrei. Ai tot timpul, stai linistita. Nu trebuie sa faci nimic, iti vei da seama la momentul potrivit. Trust me. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Unde sunt visele, dorintele, alea din copilarie cand te intreba cineva, "ce vrei sa te faci?" si raspundeai doctorita sa salvez oamenii, politista sa-i prind pe oamenii rai? Astea-s exemple generale, stiu ca toti spuneam astea...Unde sunt?

    RăspundețiȘtergere
  22. nu esti singura care nu stie. nici eu nu prea stiu... ori psihiatru, ca sa pot intra in mintea omului... stii, nebuniile din capul fiecarui om. adancul sufletului lui... ori avocat de renume (nimic nu e greu atunci cand vrei). dar in ultimul timp moartea imi este atat de apropiata, incat parca asi vrea sa ma fac medic. deci... nu stiu. in orice caz... CINEVA!.

    RăspundețiȘtergere
  23. Nu trebuie sa spui ca nu stii ce vrei de la viata...sunt sigura ca sti ce vrei,doresti sa mergi la o facultate,sa ai prieteni,o cariere,o familie...toate le privim ca pe niste vise care trebuiesc neaparat indeplinite. Eu asa am facut,m-am incapatinat...pana am reusit.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ai sa stii ce vrei de la viata imediat dupa ce primesti primul sut in mufa serios (metaforic vorbind bineinteles, ca daca-i pe bune, s-ar putea o saptamana sa nu mai stii nimic).

    RăspundețiȘtergere
  25. @Lillee: I trust you:D:)

    @cime: Habar nu am:))

    @iubesc alcoolul: DAAAA! Asa vreau si eu, CINEVA: :)))))))))

    @gabriella: Deci si astea sunt tot vise? chiar, la asta nu m-am gandit, sunt vise mici realizabile:D:) eu ma gandeam ca nu stiu ce vreau pe termen lung ca alte prietene:) :d Multumesc scumpa doamna:D:)

    @Faze si scheme: =))))))) daca o sa primesc sper sa-mi revin cat mai repede:))

    RăspundețiȘtergere
  26. Gandim absolut la fel, sunt o aiurita si uneori as vrea sa gasesc un scop de care sa ma prind, dar niciodata nu gasesc unul. Blogul si iesirile in parc mi se par si mie ca fiind singurele lucruri de care ma tot prind mereu..de care nu ma pot detasa

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu am cam stiut mereu ce vreau si am ajuns acolo unde am vrut , acum ajunsa aici am tendinta sa gandesc mai mult pentru viitorul apropiat, pentru ca mi-am implinit o parte din To Do List . Cam trebuie sa-ti setezi niste obiective si sa te uiti in fiecare zi pe ele , pentru ca atunci mintea ta va incepe sa lucreze sa le indeplineasca si ajungi unde ti-ai dorit. E o chestie dovedita dar greu de realizat e drept:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Multa vreme nici eu n-am stiut ce vreau si am mers dupa cum batea vantul.In ultimele luni m-am mai asezat si acum pot sa spun ca mi-am stabilit niste obiective.Sper sa le si duc la bun sfarsit.:)

    RăspundețiȘtergere
  29. Am un premiu pt tine. cum ti-l 'inmanez'?

    RăspundețiȘtergere
  30. @Duduş: Asa e si la mine:D:) doar blog si iesiri:D:) Fara el nu pot:D:))

    @Cris-Mary: Cam greu pana imi stabilesc eu obiectivele, dar te felicit pt. realizari:D:)

    @fatacareaduceploaia: Ma bucur pentru tine. >:D< sper sa realizezi ce iti doresti:D:)

    @Den' : pe mess? :D costache_lavinia_monica :D

    RăspundețiȘtergere
  31. Ai atins punctul meu sensibil. Nici eu nu stiu. Chiar azi am avut o cearta cu mama pe tema asta care e disperata, incercandu-ma sa ma faca sa stiu ce vreau sa fac cu viata mea.
    Dar eu am un singur vis. Ce-i drept cam mare, si nu-l spun (mi-e jena :P), dar problema este ca nu stiu daca chiar e posibil sa-l indeplinesc sau mai bine stau la locul meu. Greu cu deciziile de viitor!

    RăspundețiȘtergere
  32. @Alle.: :D Daca vrei cu adevarat, si muncesti pt. el sunt sigura ca ti-l vei indeplini!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  33. Inca nu e timpul , dar nu exista vre_un raspuns , o sa vina vremea e ca si cum... sa iti dau un exeplu ca pt o fata ;) vrei o rochita ;) si insisti in sinea ta ca ti-o doresti , acest lucru devine mult mai mare si intensa , si ca sa ajungi ca sa o porti , treci printre multe pRobe , de la Proba de a o imbracao pana la pretul pe care o vei plati :D

    RăspundețiȘtergere
  34. Of...Tocmai m-ai descris pe mine.Chiar as adauga ceva.DUpa ce ca habar nu am ce vreau sa fac nici nu am vreun talent anume,nu am ambitie prea multa,nu am vreo specializare (studiile terminate nu se pun pentru ca fara pradctica si aprofundare e fix zero facultatea!) asa ca...what next?
    Am eu o idee,de fapt mai multe,imi doresc sa fac diverse dar vad ca nu ma pricep si raman asa dezamagita ca nu imi mai vine sa incep nimic si ma uit la altii cum merg inainte iar eu bat pasul pe loc.

    RăspundețiȘtergere
  35. @Ela: Lasa ca sunt sigura ca vei reusii sa faci ceva ca esti fata descurcareata!>:D<

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)