Pagini

Greseli... leapsa...

 Dupa toate parerile voastre de la postarea cu relatiile la distanta(multumesc mult), am realizat ca sunt o naroada, mai bine zis mi-am dat seama ca sunt genul de persoana care desi greseste de "n" ori, o ia de la capat cu speranta ca macar de data asta va fi mai bine, stiu ca poate dau in prostie, cunosc si eu vb. aia: "cine invata din greselile altuia... bla bla bla", dar cine stie... eu oricand imi pot schimba parerea asa ca nici nu stiu la ce sa ma astept de la mine, asta gandesc acum, dar peste cateva minute nu pot baga mana in foc ca gandesc la fel... hi hi!

 Acum ce-i drept am invatat o lectie si incerc sa nu mai fac aceleasi prostii pt. ca desi eu sunt aceeasi "el" nu este... mi-am dat seama ca atunci cand am generalizat spunand ca baietii/barbatii sunt porci si nesimtiti(nu ca n-ar fi, unii) am gresit... pt. ca nici toate fetele nu sunt curve... si acum astept de la voi "Ti-am spus eu!", haha!

Ma intreb, ce-o fi cu mine de am scris randurile de mai sus? Hmm, ciudat!

Asa... gata ca v-am plictisit destul pe ziua de azi, va las cu o leapsa de la Annitu(n-am mai facut de ceva timp una), deci sa vedem:

Dacă eram o lună, aş fi fost: iunie.
Dacă eram o zi a săptămânii, aş fi fost: duminica.
Dacă eram o parte a zilei, aş fi fost: noaptea.
Dacă eram un animal marin, aş fi fost: delfin.
Dacă eram o direcţie, aş fi fost: inainte.
Dacă eram o virtute, aş fi fost: iubirea.
Dacă eram o personalitate istorica, aş fi fost: nu stiu.
Dacă eram o planetă, aş fi fost: Venus.
Dacă eram un lichid, aş fi fost: bere.
Dacă eram o piatră, aş fi fost: diamant.
Dacă eram o pasăre, aş fi fost: pasarea colibri.
Dacă eram un tip de vreme, aş fi fost: insorita.
Dacă eram un instrument muzical, aş fi fost: chitară.
Dacă eram o emoţie, aş fi fost: "indragosteala".
Dacă eram un sunet, aş fi fost: bucuria.
Dacă eram un element, aş fi fost: foc.
Dacă eram un cântec, aş fi fost: "When I fall in love"
Dacă eram un film, aş fi fost: 10 things I hate about you.
Dacă eram un serial, aş fi fost: Culoarea fericirii.
Dacă eram o carte, aş fi fost: "Enigma Otiliei".
Dacă eram un oraş, aş fi fost: New York.
Dacă eram un gust, aş fi fost: dulce.
Dacă eram o culoare, aş fi fost: turcoaz.
Dacă eram un material, aş fi fost: matase.
Dacă eram un cuvânt, aş fi fost: curaj.
Dacă eram o parte a corpului, aş fi fost: buze.
Dacă eram o expresie a fetei, aş fi fost: vesela.
Dacă eram o materie de şcoală, aş fi fost: Mate.
Dacă eram un personaj de desene animate: Buttercup.
Dacă eram o formă, aş fi fost: Triunghi.
Dacă eram un număr, aş fi fost: 13.
Dacă eram un mijloc de transport, aş fi fost: Tren.
Dacă eram o haină, aş fi fost: bleizer.



Interesant, dar... cum sunt om: ador sa fiu eu!


Leapsa o poate prelua cine vrea.


Va pup "dulseee", un kilometru' de "dulse"!

13 comentarii:

  1. e un lucru maret sa iti recunti greselile :D

    RăspundețiȘtergere
  2. "Dacă eram un lichid, aş fi fost: bere."
    I Like It :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Of.. greselile astea... :)) frumoasa leapsa :d

    RăspundețiȘtergere
  4. @Nymphetamine: :)

    @LoL3X: ihiiii:D:))

    @iubesc alcoolul: :))))

    @julie: iii>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. daca nu gresim nu suntem oameni nu e asa?

    RăspundețiȘtergere
  6. @piticu: :))))) mare:))

    @Gabrielle Rose; daa!:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Toti gresim, iar cateodata chiar nu ne dam seama.
    Stai calma, de aia esti om, ca sa gresesti:))
    Foarte frumoasa leapsa:)) Interesanta:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Offf, scumpa de tine...Eşti mică, ai să înveţi din greşeli de-acum încolo.
    Mulţumesc că ai preluat leapşa:*

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)