Pagini

Fetele...

Eu stiu 3 tipuri de fete: 
1. cuminti, invata pana le ies ochii din cap, nu ies seara tarziu(nu prea ies mai bine zis), sunt dragute dar nu stiu sa se aranjeze, au 1 prietena cu care povestesc chestii legate de scoala nicidecum despre baieti, isi doresc sa ajunga cineva si muncesc din rasputeri pt. asta, nu au timp de relatii... sa zicem ca sunt acele fete numite "tocilare".

2. la fel de cuminti, invata, deci scoala este importanta pentru ele, dar pe langa asta mai au timp si de iesiri cu prietenii, au foarte multi prieteni/prietene, sunt dragute si le place sa se aranjeze(decent), vor sa impresioneze un baiat prin inteligenta, pun familia pe primul loc si ca toate fetele isi doresc sa intre in rand cu lumea(casatorie, job)... deci se incadreaza undeva intre tocilare si categoria 3, sa zicem decente.

3. cuminti? ha, poate pana pe la liceu,  nu prea invata, lasa copilaria si scoala si se vand pe bani, devin increzute, se "transforma" in pitipoance si cica sunt fericite cu viata pe care o duc pentru ca lumea e invidioasa pe ele pt. ca au tot ce isi doresc... pe astea nici nu stiu cum sa le numesc.

Cam asa vad eu fetele din ziua de azi, si vroiam sa va intreb cum e mai bine sa fii? (1, 2 sau 3)

Vreau pareri si de la baieti/barbati, care categorie/categorii de fete din cele de mai sus este/sunt pe placul vostru?

Si daca argumentati alegerile ar fi minunat. 

Si o prajiturica pentru voi.
Asta asa ca sunteti mai mereu draguti cu mine, hi hi. Multumesc.

62 de comentarii:

  1. eu prefer varianta a 2-a, dar exista prea putine fete care se incadreaza acolo..

    RăspundețiȘtergere
  2. ma, eu sunt undeva pe la 2 cu variatii in functie de moment :)) adica recunosc, cand e sesiune nu mai exista nimic in jur, dar in restul anului prefer oricand o bere pe lipscani decat un curs plictisitor :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa zicem ca la 2:)) Dar!Cuminti? Ce inseamna?:)) Intr'adevar, am invat si invat. Dar la romana, engleza si germana. In rest...ce o iesii.:))
    Hm..familia pe primul loc..nu neaparat. Plus chestia cu incadrarea, eu am gusturi mai ciudate:))
    Deci ma poti cosidera..hm, o exceptie=)) Dar nu e bine zis!:)) Deci, undeva intre 2 si 3 cred!:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca a 2 (desi nu-mi place cum suna).Nu sunt eu asa cumintica cum se descrie dar eu acolo ma pozitionez :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @kyky: cuminti?:)) depinde, fiecare intelege ce vrea prin asta:>:))

    @ella: ei cu aproximatie:)) am zis si eu asa generalizat:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu sunt din categoria 2. Ma distrez, beau de'mi ies ochii, ies cu prietenii, chiul de la desen, religie dirigentie... s.a.m.d. dar si cand e vorba de invatat... cand ma abitionez pot sa nu ies din casa cu zilele din cauza tocitului... in fine. Barbatii care vor da aici commenturi vor zice: "Aa, pai, da, sa vezi, eu vreau una din categoria 1 spre 2, nicidecum una de'a 3'a" sa zic asa. Dar cand este sa aleaga cu adevarat, normal ca va alege "pitipoanca populara cu fite si gesturi, fard de 7 kile pe obraji si extensii trantite in cap la plesneala." de categoria a3'a. Poate nu toti, dar majoritatea fac asa, belive me ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm..sa zicem varianta 2 dar tot pe mine ma pun pe primul loc. Pentru ca ce e legat de mine,e legat si de familie si prieten. Depinde cum percepe fiecare cuvantul"cuminte". Ca eu pot sa fiu cuminte acasa..si pot sa fiu..altfel afara cu prietenii sa zicem. Nu cred ca putem face o tipologie a fetelor, cred ca fiecare s-ar incadra in cel putin 2 categorii, nu suntem constante in activitatile noastre. Cel putin eu nu sunt. Scoala e scoala, clubul e club, etc.

    P.s: Imi plaaace de mor animal print-ul asta roz de pe fundal :X

    RăspundețiȘtergere
  8. ineresant chiar vreau sa vad ce raspund si baietii,eu ma regasesc in a 2a nu in totalitate,dar...mai am si zile cand pur si simplu imi este lene sa ma ridic din pat(rusine mie).Iti multumesc pentru prajiturica :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Varianta 2.E o varianta de mijloc.E bine sa fii in echilibru.Sa nu lasi balanta sa se lase in jos si nici sa urce prea tare.Mediu e bine.Da doar in unele domenii.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ma incadrez pe 2 :)) sunt genul de fata, cuminte, scoala este importnata, ies cu prietenii.
    Si tot 2 zic ca ar trebui sa fim toate >:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmm. Eu nu prea ma incadrez nicaieri:)) ..
    De fapt,sa zicem ca la 2, dar la mine familia nu e singura de pe primul loc, nu incerc sa impresionez un tip prin inteligenta( eh,ce ii place,ii place;eu nu ma straduiesc) , sunt mai nebuna de felul meu:)) si asa mai departe.
    BTW,Superba tema<3 si prajiturelele de pe margine.
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu tot un fel de 2 as fi,dar cu variatii multiple:)).

    Mi se par haioase incadrarile;))

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai este inca o categorie:P Cel putin asa cred eu, si spun asta pentru ca si eu si am si cateva prietena care suntem asa:D So... Think about it!:D

    RăspundețiȘtergere
  14. nu m-as hazarda sa dau sfaturi, caci binele meu poate nu-i si-al altora...stii, exista pentru fiecare etapa din viata o "cota a apelor varstei", cu scaderi si cresteri mai spectaculoase decat ale oricarui buletin hidrologic...felul cum acestea se aduna nu e magie, ci doar rodul exercitiilor de discernamant. cu totii avem sau am avut macar odata impresia ca aripile ne sunt cele mai mari si mai puternice, facute pentru zboruri lungi, dar am capotat la prima ochiada a ispitei. indiferent de optiuni, arbitrajul fiecaruia e partinitor...omul este respectabil la orice varsta. dar depinde incotro il duc pasii. si mai ales cu ce ganduri...
    multumesc de dulce :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Cred ca cele mai bune fete sunt cele descrise la 2. Pe acolo sunt si eu... :D
    Cel mai trist este cand fetele de la 2 se transforma in fetele de la 3, nu?

    RăspundețiȘtergere
  16. 2 zic si eu, echilibrul e cel mai bun. Dar si cel mai greu de atins.

    RăspundețiȘtergere
  17. calea de mijloc e cea mai buna, always

    RăspundețiȘtergere
  18. Clar categoria a 2-a. Dar ca si ceilalti nu prea sunt lamurit cu acest "cuminti" :))

    RăspundețiȘtergere
  19. eu cred ca nu putem fi incadrate in tipuri d'astea. un lucru e cert, excesele nu-s totdeauna benefice.
    ori inveti prea mult, ori esti prea curva. :))
    mai bine sa fie echilibrate.

    >:D<

    have a nice day :*

    RăspundețiȘtergere
  20. Mda..:-? Deci tot pe la 2. Cu toate ca in ziua de azi cu 3 ajungi departe ...:))

    RăspundețiȘtergere
  21. mie mi se pare ca sunt cam putine categorii.. prea putine chiar pentru firea femeiasca :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Normal că toată lumea spune 2. Acum depinde câte fete pot să fie 2, pentru că nu e simplu să şi înveţi şi să şi ieşi.

    RăspundețiȘtergere
  23. @iubesc alcoolul: Da.. majoritatea ar alege o pitipoanca, dar sa nu fim rautacioase, probabil cei care comenteaza aici sunt sinceri:)

    @Blonde Kitten :Pai da fiecare intelege ce vrea prin "cuminte", nu pot da eu o definitie:) fiecare vede lucrurile in felul lui:) si cam asa vad eu fetele, e generalizat pt. ca normal ar fi mult mai multe chestii de adaugat la fiecare tipologie, sau poate ca sunt mai multe tipologii cine stie:)
    Ma bucur ca-ti place:D

    @Gabrielle Rose: Si eu vreau, dar primesc raspunsuri doar de la fete:)) Cu placere:X

    @Maria S.: corect:)

    @Lady Biw: sa stii ca ar trebui,:)

    @Diaa: :) Multumesc>:D< Pupici:X

    @fatacareaduceploaia: Cu variatii:)))) daa:))

    @strawberry blonde: hmmm, copilaroase?:)

    @Erys: frumos raspuns, cu placere:)

    @Stefania: cateodata se mai transforma:) si da e trist:-s

    @tetris: foarte greu:)

    @Crisa: Daa!:)

    @Flyerboy: :))) eeei, acolo intelegi ce vrei tu:D:)

    @julie: :) ca bine zici:)))) >:D< Have a nice day too!:)

    @Adelina: Sa stii ca ajungi :)))))

    RăspundețiȘtergere
  24. @Miuri: :)) eiiii, mie-mi plac lucrurile simple:))

    @adelici: corect!:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Cred ca pana acum ceva timp eram in categoria 1, dar acum sunt o corcitura intre 1 si 2. Tot nu ma distrez cu iesitul pe afara, incat sa pun complet in umbra invatatul. Parerea mea este ca doar categoriile 1 si 2 au valoare. Cel mai bine este totusi sa fii 2 pentru ca esti echilibrata, nici prea serioasa, nici labartata. Ca si prietena, din nou, nu as stii din care categorie prefer sa o "culeg". Dar in nici un caz 3. Urasc pitipoancele, cocalarele, depravatele astea fara pic de creier! Chiar sunt proaste, nu le inteleg si nu le suport, chiar daca fac eforturi in a le suporta.
    Dar din pacate cred ca jumate din fetele din tara asta sunt in categ. 3, si din pacate ajung departe, si din nou din pacate, deja sunt promovate pe la noi, la tv...

    RăspundețiȘtergere
  26. @Alle.: Esti de-a mea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. cam greu sa ma incadrez.. parca iau putin din fiecare:)).

    RăspundețiȘtergere
  28. Sa stii ca mai sunt si combinatii intre acele 3 tipuri ;)), nu exista un tipar foarte exact in ceea ce priveste o fata/un baiat. E pacat ca in ziua de azi incep sa fie tot mai multe de tipul 3, si mai putine de 2 ...

    P.S: Multumesc de urari, iubita mea e indragita si de mine, nu doar de voi :)) Eu, sunt incepator :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna clasificare!!:D Eu prefer varianta a 2'a si cred ca acolo ma si incadrez. Dar intre o tocilara si o tipa 'de categoria 3' ca s-o numesc asa, cu siguranta as prefera o tocilara:D.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  30. Prefer 1. si 2. Cele de la punctul 3. au intrari si iesiri multe, nu sunt pe placul meu. Adica au...intrari multe de tot. :))

    RăspundețiȘtergere
  31. Parcă doi dar nu prea, bine, pot spune că sunt cuminte cu mici excepţii când mă apucă bâzdâcii sau când chiulesc de la unele ore care mi se par mai puţin importante(iar asta se întâmplă foarte foarte rar). Recunosc, la un moment al vieţii eram cam înebunită după roz, iar îcrezută sunt uneori, cu persoanele ce îmi displac. Totuşi, cred ca ma încadrez la doi cu mici excepţii .

    RăspundețiȘtergere
  32. @Flavius: ei daa:)) cu placere:) Stim ca e indragita si de tine, doar de-aia iti este iubita:P

    @Den': :):> E bine:)

    @Only Books: Frumoos:)

    @Cristi: intrari, a?:))

    @Găgăuţă: Same here:)

    RăspundețiȘtergere
  33. Cred ca punctul 2 e cel mai rezonabil, nici-nici. Si un scurt moment umoristic, un mulaj intre pct 1 si 3 sunt fetele cuminti care papa toti banii...:P

    RăspundețiȘtergere
  34. Ha... interesanta intrebare !
    In calitate de baiat/barbat [:D] , as vrea sa le iau pe rand:
    -categoria 1, fetele tocilare pentru mine, sunt foarte putine, si cand spun asta ma gandesc la persoane neingrijite, pentru care cartea a acoperit latura feminina, persoana demodata, care nu tine cont de schimbarea garderobei deloc; imi plac fetele inteligente, dar imi doresc sa fie si intretinuta, ingrijita, sa ma pot "mandri" cu ea;))
    -categoria 2, as spune preferata pentru toti baietii in mod teoretic, preferata si pentru mine, pentru o relatie serioasa si povesti frumoase de iubire, dar cum barbatii sunt mincinosi din fire, stiu ca multi dintre cei care au lasat sau vor lasa comentarii daca ar avea de ales dintre o fata inteligenta, frumoasa, cuminte etc. si o vagaboanda cu fusta scurta si cu decolteu mare si cu sanii mari si etc. , sunt sigur ca multi de aici ar alege-o pe depravata !
    3 - categoria 3 e buna pentru momentele in care te simti pierdut, ai iesit dintr-o relatie si sa iti faci de cap pana reusesti sa depasesti momentul critic ! [:d]

    RăspundețiȘtergere
  35. @Vivi: Aaaaaasta asteptam si eu, un baiat/barbat sincer! Imi place gandirea ta!:)

    RăspundețiȘtergere
  36. Daca stau sa ma gandesc bine,le-as prefera pe cele din categoria a patra:si-ar dori sa semene la darurire cu cele de la 1,sa aiba talentele celor de la 2 si tupeul si libertatea celor de la 3.Ar vrea sa nu mai fie fete dar asta numai cu ocazia unui naufragiu peo insula pustie,plina cu supermarketuri sau mall-uri bine aprovizionate si unde preturile tind spre zero si mai ales,sa fie insotite in naufragiul asta de un Brad Pitt.Din pacate visele astea le au dupa ce nu mai sunt de mult fete,pierzandu-si inocenta si nevinovatia la un party nenorocit innecat in tequilla si lamaie antigreata.
    Si asta o spun eu care ma cred un Sean Connery(sic) din cauza varstei si fostelor succese la fetele de categoria 1.:-)))))

    RăspundețiȘtergere
  37. de ce? si da, e de bastina,ca raspuns la o intrebare anterioara:-))

    RăspundețiȘtergere
  38. @tatookis: hai ca nu -i de bastina(chiar asa):))))

    Omg pt. ca nu stiam ca te crezi Sean Connery :))

    RăspundețiȘtergere
  39. Intr-un anumit context, prefer 3. In cu totul alt context, categoric 2. :)

    RăspundețiȘtergere
  40. Yammy. Bună prăjiturică. Mulţumim :x
    Păi, eu fac parte din categoria a doua. Adică, aşa sunt şi eu. Chiar îmi place să impresionez băieţii prin inteligenţă, doar că nu pun familia pe primul loc, pentru că o am doar pe mama, dar ţin mult la ea.
    Eu zic că cel mai bine e să faci parte din categoria a doua, pentru că e de "mijloc". Dacă faci parte din prima nu e bine, că prea multă şcoală te tâmpeşte, iar dacă faci parte din categoria a 3a,tot nu-i bine, că piţipoancele-s naşpa şi sigur nu vor avea viitor prea strălucit.

    RăspundețiȘtergere
  41. O prajitura vreau si eu :D...

    Referitor la continutul postului tau...mai exista o categorie de fete: O combinatie intre prima categorie si a doua, cu mici completari: fata e tocilara, arata ok, cauta sa se distreze si sa munceasca, in aceeasi masura...si nici in ruptul capului nu s-ar casatori ;))

    RăspundețiȘtergere
  42. @annitu: :)) corect, corect:))

    @Vyio: cu cea mai mare placere:) :-? chiar, la asta nu m-am gandit:))

    RăspundețiȘtergere
  43. hmm ... 2 spre 3. motivatia e una simpla: omul din (propriile) greseli invata ... si cine n-a gresit cu nimic pana la o anumita varsta, va gresi cu atat mai grav ulterior.

    asemanator: o tipa care se casatoreste virgina va fi mai incolo curioasa sa afle cum e cu altii ... pe cand cea care deja "a testat" cativa nu-si mai bate capul cu asta. in plus, daca n-a mai iubit si pe altul, sansele sa ramana cu sotul sunt ca si nule. si nush, da' as zice ca pe termen lung fiecare vrea sa aibe cat mai putine riscuri in calea stabilitatii relatiei ... ca putini sunt acei (ei & ele) care din start fac acel pas doar pentru o perioada limitata/fixa.

    RăspundețiȘtergere
  44. Normal ca as alege varianta 2 :))...Dar mai adug ca..nu as vrea neaparat foarte cuminte..Adica mie imi plac fetele cu mult chef de viata,spontane si..zapacite (in sensul bun)...:)
    Aaa...si nu suport categoria 3, o vad mult prea mult si ajung sa fac alegie la ele :(

    RăspundețiȘtergere
  45. @INTJ: ehmmmm...... ma pui pe ganduri.

    @Paul: :) Asa, asa sinceritate!:)

    RăspundețiȘtergere
  46. @C.L.M. - repet: "2 spre 3", adica "nu 3" si "doar daca altfel nu se poate, atunci 2".

    e asemanator cu faza cand voi spuneti "eu ma ofer pe mine lui" (valabil si viceversa) ... uitand ca acel "eu" nu e echivalent cu "tot ce exista" ... si nicidecum echivalent cu perfectiunea/idealul (care, prin definitie, exclude orice altceva "mai bun"). da, fiecare dintre noi (oamenii) e special/valoros in felul sau ... dar niciunul dintre noi nu suntem incarnarea idealului/perfectiunii.

    RăspundețiȘtergere
  47. @INTJ: aaaaaa :)) ciudat, pai stiu ca nimeni nu e perfect si nici nu o sa fie:) perfectiunea exista in mintea noastra, a fiecaruia dintre noi:)

    RăspundețiȘtergere
  48. Am fost 1,am fost si sunt 2 dar am devenit si un pic altfel decat ce se gaseste in cele trei variante enumerate.
    Acum sunt o multitudine de chestii,unele schimbari sunt bune,altele...

    RăspundețiȘtergere
  49. Prefer fete cum ai descris la 2 pentru ca doar in astfel de persoane iti poti pune baza si le poti simti apropiate.

    RăspundețiȘtergere
  50. eh, nici eu nu sunt tare cuMinsHioara! :)

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)