Pagini

Si pisicile "iubesc".

Iubirea asta...

32 de comentarii:

  1. mda..de ar fi totul atat de simplu, ce bine ar fi.. foarte dragutza poza:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Maria S.: :D hihi:D:)

    @Nymphetamine: :))))

    @Den': :)) uneori este:D:))

    @Coco: :D:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Cristina: :)) sau ... da :))

    @Iubesc alcoolul: :)):D

    @Gya: :D

    @Stefania: :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, mai, da. Asa sunt pisicile. Niste dragalase. Acu'intelegi de ce-s indragostita de motanul meu tembel? :D

    :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lillee: chiar m-am gandit la tine cand am vazut poza!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pisicile au o mare problema cu cutiile; ar vrea sa stea simultan in toate :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Este foarte dragalasa, si spun asta fara sa imi placa pisicile...

    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Tetris: :D:)) Daaaa:)

    @Găgăuţă: :D hehe:D

    RăspundețiȘtergere
  9. pisica din poza ta este MARU, un pisoi foarte simpatic, ti e mai mare dragul de el, cauta`l pe youtube si o sa razi continuu:)))

    http://www.youtube.com/watch?v=z_AbfPXTKms

    asta e doar un filmulet, daca ai rabdare sa mai cauti sa l vezi cat de simpatic e.

    RăspundețiȘtergere
  10. sau cel putin seamana foarte bine cu Maru:D

    RăspundețiȘtergere
  11. ha ha ha ha ha Fantastic Picture!

    Besos Chipless by Dave Vuitton
    www.chiplessfashion.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Te superi dacă iau şi eu imaginea asta?;))

    RăspundețiȘtergere
  13. vaaii..cat de draguutt!!pisicile sunt absolut adorabile..

    RăspundețiȘtergere
  14. Deşi pe mine pisicile mă cam lasă rece, chestia asta e foarte drăguţă. :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Un suflet inocent:D:)

    @Dave Vuitton: :) thanks:)

    @annitu: nuuuuupe:D

    @Sappho: da sunt, dar nu toate:D

    @.miss bee: nici eu nu ma dau in vant dupa ele, dar asta parca merge:))

    @adelici: :>>>

    @Giuliii♥ : :X

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)