Pagini

The definition of "F.U.C.K. YOU"

F - is for "Fun to be around";

U - is for "Understanding";

C - is for "Caring";

K - is for "Kindness".



YOU because "You" are so... so.... Special.


Deci?
Cand ii spui cuiva "Fuck you!" inseamna ca: ...




Continuati voi...

34 de comentarii:

  1. hei! Am revenit!..Ce mai faci? Cum iti merge?:x

    RăspundețiȘtergere
  2. @Andreea Cristache: :> Heeeeeeeey>:D< Missed you>:D< :D:D ma descurc:D:) tu ce mai faci?:>

    RăspundețiȘtergere
  3. şi eu am revenit:)) >:D< mi-a fost dor de tineee( deşi te-am citit regulat) Dar am avut o perioadă( şi încă am) de tot raha*ul imperial.

    Te kiss>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite m-am gandit s arevin..chiar daca nu prea am timp..o sa incerc sa nu va las:x

    RăspundețiȘtergere
  5. @Rebeca C.: :> Ce de reveniri:> Si mie>:D< Si eu am o perioada nasoala:)>:D< Dar trece>:D<

    @vioreld: ;))

    @A.C.M.: Bine ai facut>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. =))) inseamna ca multi sunt speciali in viata mea, de la compul care se blocheaza, la tipii care se iau de mine pe strada :))

    RăspundețiȘtergere
  7. inseamna ca... Dar de ce sa ne pierdem in detalii. Sa trecem la fapte. Vreau sa te... ard. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte tare postarea:))Si eu am luat o pauza...E cam greu acum cu inceput de liceu...Dar cand am timp te citesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. inseamna ca ... de fapt e ceva de genul "love you"? E amuzanta interpretarea ta si felul optimist de a te gandi la aceasta expresie.

    RăspundețiȘtergere
  10. @A.C.M.: :X si eu:X

    @adelici: da da:)

    @Alle.: =))))))))))))))))))))) oo da:)) same here:))

    @Lillee: =))))))

    @Aimee: :)) SAr'na:X

    @Rosaline: :))))

    @I'm Devil: :>

    RăspundețiȘtergere
  11. miar placea ca oamenii sa foloseasca traducerea mot-a-mot... sa vedem apoi care ar fi raspunsul

    RăspundețiȘtergere
  12. Înseamnă că....e BINE!:))
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. oamenii sunt lipsiti de ratiune (daca nu si-o antreneaza) ... iar "Fuck You" e un exemplu bun: daca tinem cont ca oricui ii place sa faca sex (ok-ok, "dragoste" pentru fete) si ca acest "sa fac sex cu tine" s-a transformat din "a imparti ceva placut" intr-un fel de blestem. pe de alta parte, cine stie ce perversiuni aduceau placere celui/celei care "a inventat" sensul asta negativ ... ca-n cazuri ca "Alle" (de mai sus) putem sa ne inchipuim ca acel computer si vibreaza cand se blocheaza si deci se incadreaza la sensul normal (varianta cu placerea). :))

    RăspundețiȘtergere
  14. :))
    Nu m-am gandit niciodata ca, atunci cand injur pe cineva, defapt ii fac un compliment :))
    Defapt nu m-am gandit ca "Fuck You" poate fi interpretat astfel :D :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu stiu ce sa comentez acum ...dar sunt fericita ca am trecut pe la tine.

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) Foarte tare..Acum o sa le zic prietenilor in loc de love you, fuck you=)) [Glumesc!:))]

    RăspundețiȘtergere
  17. @Crisa: :)))) ar fi o chestie:>

    @Alice Georgiana: E ft. bine:>
    Multumesc la fel:)

    @Aira: :)

    @INTJ: :))))))))) o da:))

    @Stefania: Ei acum stii:D:))

    @gabriella: Ma bucur:D:)

    @kyky: =)) ar fi o idee :))

    RăspundețiȘtergere
  18. :)):)) Haiii ca daca o citesc si baietii nu cred ca va mai fi folosita atat de des :D

    RăspundețiȘtergere
  19. foarte draguta definitia, nu m-am gandit la asta :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. @Mallynna: :) da da:))

    @Ankhs: :) nici eu:D

    RăspundețiȘtergere
  21. Deci am accept`ul sa le zic "Fuck you" tuturor celor pe care ii iubesc?:)) Daca ma intreaba ce e cu mine le dau link:>:))

    RăspundețiȘtergere
  22. Ar fii ciudat..:)) Dar o experienta unica:>:))

    RăspundețiȘtergere
  23. @kyky: intr-adevar:):D ar fi foarte amuzant:))

    RăspundețiȘtergere
  24. @C.L.M: Vrei sa imi incerc talentul?:)) Dar nu stiu pe cine..hmm!:))

    RăspundețiȘtergere
  25. Hmmm...deja prinde alt sens definiţia :b

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)