Pagini

Acum, azi:

- vreau să ţip cât mă ţin puterile.
- vreau să plâng până adorm...
- vreau să nu mi se plângă nimeni de nimic.
- vreau doar să ascult muzică până la epuizare.
- vreau să mă plimb de nebună prin oraş...
- vreau să mă iau la întrecere cu timpul...
- vreau să nu răspund la telefon...
- vreau să uit de probleme...
- vreau să nu mi se pună întrebări...
- vreau să nu mi se ceară sfaturi.......





- vreau multe, dar nu le primesc, nu acum, poate altă dată!

31 de comentarii:

  1. soare, cele enumerate mai sus, tin mai mult de tine, nu de altii.
    >:D< .. te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. @Den': si daca o prietena vine si-mi cere un sfat, ce sa-i fac? Sa o refuz?

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumoasa ar fi sa ai o zi asa:X

    RăspundețiȘtergere
  4. tinand cont ca..vrei sa te plimbi, nu cred ca o sa te intalnesti cu vreo prietena care are nevoie de sfaturi.
    si cum ai spus ca si vrei sa nu raspunzi la telefon.. singura modalitate ar fi .. 1.messu:)) unde esti online, chiar si cu un status de nederanjat, stii ca asta nu tine cand vine vorba de prieteni.. 2. sa apara la tine la usa.
    asa ca.. babi, azi ia'ti un concediu. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. @Gabrielle Rose: :D mie-mi spui:X

    @Den' : azi nu pot:D:) :((

    RăspundețiȘtergere
  6. *singurele modalitati:d ..my bad..
    pai atunci iti doresc o zi cat mai usoara, si linistita, si asa cum o vrei tu:*

    RăspundețiȘtergere
  7. ai patit ceva anume sau doar te ai trezit si te asteapta vreo zi grea si n ai chef de nimic?:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Dirigintele nostru de la liceu, cand il rugam sa ne invoiasca de la ore, ne spunea: Si eu as vrea un Mercedes! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. zambeste.. maine va fi mai bine! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Ok.*_* eu una ,azi iti respect dorintele ,dar maine vreau sa arunci o privire la postare asta ...
    http://cristinaluiza.blogspot.com/2011/09/azi-va-provoc.html
    Pupic si sper sa treaca starea asta trista :(

    RăspundețiȘtergere
  11. @Den': Sar'na>:D< stiu:D

    @Oandi: Momentan trec printr-o perioada mai grea:D:) dar o sa treaca:D:)

    @Cristi: :)) mdaa...

    @iubesc alcoolul: :D>:D< Dap:D:

    @Luiza: :D:) Daca pot acum, de ce maine?:>

    @Nymphetamine: Da, si nu stiu cum sa ies din starea asta... nu tine de mine. >:D<

    @Aira: >:D< iti doresc una>:D<

    RăspundețiȘtergere
  12. am vrut doar sa-ti spun ca am facut un audate ..poti face postarea despre mai multe pers ... am scris in postare. pupic.. ms pt incurajare :) sa vdm cati vor raspunde la provocarea mea :? ps nu publica comm asta hihihi ...ma gandesc ca nu are rost ..este vb de altceva pupic

    RăspundețiȘtergere
  13. - vreau doar să ascult muzică până la epuizare.
    - vreau să nu mi se plângă nimeni de nimic.
    - vreau să uit de probleme...

    As vrea sa am o astfel de zi cu cele de mai sus ...

    RăspundețiȘtergere
  14. Ohh ! Cat as vrea si eu o zi asa , sa nu aud de nimeni si nimic . Sa fiu singura in propia mea nebunie :D

    Iti doresc sa nu mai fi trista >:D< , nu e un sentiment de loc placut . Il exeperimentez si eu de ceva luni si m-am cam saturat o.O . Oricum un mic sfat :D , muzica potrivita poate face minuni :X .

    Iti doresc toate cele bune ^-^ !!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am zile cand am exact aceleasi dorinte. Numai ca eu mi le indeplinesc. Imi inchid telefonul si dau muzica la maxim. Poa' sa arda in jurul meu... :))

    Asa sunt eu, mai... nesimtita. :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce bine ar suna o zi in care sa nu ma mai gandesc la probleme:)))

    RăspundețiȘtergere
  17. aceleasi lucruri le-am vrut si eu azi

    RăspundețiȘtergere
  18. Toamna e de vina mai:)) Urasc anotimpul si patesc chestii de astea mereu in aceasta perioada:)) Toamna..sunt cu fata la cearsaf, sincer. Dar o sa iti treaca.:) Sper.:*

    RăspundețiȘtergere
  19. - vreau să mă iau la întrecere cu timpul..., asta-i superba, parca-i dintr-o poezie a lui Blaga :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Hei. Ai o leapşă la mine pe blog : http://annitu.ro/leapsa-ce-ai-pe-birou-acum :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Vreau si eu asa ceva.
    Stii ce zic eu mereu?Daca as avea ocazia(a se traduce prin BANI)as pleca undeva unde nu ma stie nimeni si as sta acolo sa ma linistesc,sa fiu doar eu cu gandurile mele,sa ma distrez fara sa dau socoteala,sa fiu eu insami fara sa fiu judecata si criticata.Intimitate,liniste,armonie,bucurie,cam asta ar presupune o astfel de evadare si visez la ea de cativa ani buni....

    RăspundețiȘtergere
  22. am adaugat link-ul. pt onesitetv.com - sa fie la fel ca pe celalalt. Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  23. pfuii, si tu ai vrea sa mergi pe un munte sa strigi tare tare?

    RăspundețiȘtergere
  24. @Flyerboy: Cam asa:)

    @luiza: n-are nimic:D>:D< ms ca m-ai anuntat:)

    @vioreld: si eu...

    @I'm Devil ☠: >:D< Muzica chiar face minuni >:D< Multumesc la fel, o zi frumoasa:X

    @Lillee: E bine sa fii asa :))

    @Gya: ehe:D :> Te cred>:D<

    @Duduş: >:D<

    @kyky™: ei imi trece:)) mi-a trecut deja:))

    @cime: :d hihi:D:)

    @annitu: okay!:)

    @Ela: m-am gandit si eu la asta:) dar deocamdata nu se poate:)

    @tvonline: okai:) Ms si eu:)

    @Cris-Mary: daaaaaaaaaaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  25. e si tu acum...vrei prea multe pentru o singura zi! hotaraste-te ...mie imi place "vreu sa tip cat ma tin puterile"...doar ca e cam tarziu...:)))) ciaooo!

    RăspundețiȘtergere
  26. vreau sa uit de probleme SI VIATA AR FI PERFECTA :p

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)