Pagini

Miercurea fara cuvinte

Chiar ca fara cuvinte...

Sa nu visati urat la noapte... Oare de ce isi fac unii asta? 
Ok, n-am nimic sa-ti faci un tatuaj mic acolo (bine, hai unu' mai mare, hai 2, 3) , sa-ti pui un pierce (buza, limba, buric)  hai doua, dar sa-ti bagi chestii prin cap, coarne sau ce or fi, sa-ti faci urechi de vaca si sa-ti pui cuie la gat pt. ca apoi sa arati ca dracu' sau chiar mai rau decat el (cred ca si ala daca o vede pe tanti asta o ia la fuga) mi se pare o... de fapt nici nu stiu ce e asta, nu inteleg de ce s-ar "transforma" cineva in asa ceva... Yuckssssssss!
Continuarea la Carmen

72 de comentarii:

  1. wtf is that. Daca nu o sa pot dormi o sa mai pe constiinta :-w

    RăspundețiȘtergere
  2. e oribil :| probabil pentru a iesi in evidenta fac toate lucrurile astea :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. oo...nu pot sa ma uit la aia...doamne..cata prostie...aia nu mai e om..:|

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu mi-as face nici un tatuaj. Nu ma atrage, dar imi plac unele tatuaje la fete ca de exemplu cum are rihanna stelutele, sau am mai vazut note muzicale pe gat :X Astia tatuati prea tare nu-mi plac....astea raman pe viata....ce mosnegut cool o fie la varsta lor :))

    RăspundețiȘtergere
  5. :-??.. chiar nu stiu de ce fac unii asta.. si daca vor sa fie diferiti, chiar le iese:)).
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. E un el ?:| Incredibil...nici nu sunt sigura daca e om ... parca e un personaj din filmele horror / sf... .
    E mutilat complet...:|..chiar sunt socata de coarnele alea..!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar ca yucks.
    Asta nu mai e om.Clar:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne doamne....unii oameni, nu sunt oameni deloc!

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu inteleg totusi cum si-a facut coarnele , oare se loveste in fiecare zi ca se si le mentina asa :D :)).

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamna din imagine da un nou sens expresiei ’’a te simti bine in pielea ta‘‘... =))
    E dusa cu pluta... pentru ca sanatos nu ai cum sa fii ca sa te mutilezi de buna voie in halul asta.

    RăspundețiȘtergere
  11. eeh.. o fi trucata. eu nu cred...:| e prea prea... bine zis fara cuvinte... doar o stare de voma

    RăspundețiȘtergere
  12. @Flyerboy: :))

    @Giuliii♥ : E prea exagerat!

    @Muc Roz: :))

    @Paul: :)))))) e caricatura :|

    @Un suflet inocent....: mie-mi plac, ma atrag:D dar ma abtin:D:)

    @Rucsi.: sa stii:)

    @Găgăuţă: chiar ca vaai!:D

    @Nima: :)))))

    @Miss Z: Cred ca e o ea... cred:-?

    @Maria S.: ClaR!

    @Alice Georgiana: Sa stii!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bună scumpo!
    Fără cuvinte!!
    O zi frumoasă scumpo!
    Te pup...

    RăspundețiȘtergere
  14. pentru fiecare persoana frumusetea inseamna altceva...
    oricum nu e genul meu de "frumusete"...

    RăspundețiȘtergere
  15. @Iulia: cred ca are ceva bagat sub piele:))))

    @Dara: E dusa.... duuuuuusa:))

    @iubesc alcoolul : nu cred... am mai vazut si pe la tv ceva de genu' :)) dar parca nu chiar asa:))

    @Dia: da!

    @*ELENA*: Multumesc, la fel:X

    @pandhora: mda... asta poate fi o explicatie:)

    RăspundețiȘtergere
  16. eu cred ca e patologic ...chiar si un tatuaj spune ceva despre psihic .. :)

    ugly

    RăspundețiȘtergere
  17. eu cred ca e un hermafrodit sau un pui de extraterestru dar inca nu sunt sigura:-?

    RăspundețiȘtergere
  18. Imi place cum arata, dar a exagerat foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  19. @rokssana: posibil.:)

    @Mademoiselle: :)) Vezi ce visezi la noapte:D:))

    @Alexandra: e buna pentru benzi desenate:D:)

    @minoki: :)) eee:))) o "chestie"

    RăspundețiȘtergere
  20. Groaznic! Dumnezeule mare! din cealalta parte a limitelor, sunt destule exemple de persoane ce prin operatii estetice au exagerat asa, încât au devenit monstrii! în ambele cazuri, se pierde controlul... Infiorator!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. WoW!! Am mai vazut eu ciudatenii, dar tipa asta e dusa cu capul rau de tot!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Eu cred că-i doar o mască, chiar dacă tatuajele sunt reale.

    RăspundețiȘtergere
  23. Pentru ca sunt oameni ce pica usor in extrema cealalta. Doza aia de nebunie se gaseste in cantitati mai mari. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. hmm...daca nu ma gresesc asta e femeia din SUA. Si ea spunea ca e amanta Diavolului)) in fine cosmaruri ni cred ca voi avea dar nici in asa hal nu ma prezint in societate!
    O seara fara cosmaruri tuturor va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  25. Chiar am ramas fara cuvinte .Oare nu se uita in oglinda?

    RăspundețiȘtergere
  26. grggrgrgr daca mi-o trebuit sa ma uit inainte de somn ))))

    RăspundețiȘtergere
  27. @Den' : :)) Foarte:))

    @CARMEN: :) Adevarat:D Happy WW:D

    @Stefania : ASa ziceam si eu:D

    @Aira: :))

    @ANA MARIN: Chiar ca..:))

    @abbibal: Nu e masca... e pe bune:))

    @Lillee: cam prea mare doza:))

    @Elys: E clar:)) E dusa:D:) Multumesc, la fel:D

    @eddy: N-are oglinda ca i s-au spart toatE:))

    @ella: :)))))))))) srrry:D

    RăspundețiȘtergere
  28. nu ma mira:))si nici nu ma socheaza:))am mai vazut..asa se simtea ea bine in pielea ei..desi la noi cu siguranta nu vedem asa oameni, am mai vazut un om care si a tatuat globul ocular:))pentru ei e nimic..si cu siguranta astea sunt subiecte tabu:D

    RăspundețiȘtergere
  29. @Oandi: sa stii, noi la cat de in urma suntem :))) normal ca ni se pare ciudat:D:)

    RăspundețiȘtergere
  30. de ce te abtii ? nu te lasa parintii ?:)))

    RăspundețiȘtergere
  31. Asta vrea sa fie ultima moda mefisofelica ...cred . Imi aminteste de un individ ce avea fieratanii pe toata fata cred ca nu era centimetru patrat nemaltratat ...INGROZITOR !

    RăspundețiȘtergere
  32. nimic ciudat. e chiar normal. cred ca exact asa arata una din bataliile castigate de diavol :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Uuu...very strange:-s...
    Si mie mi se pare foarte exagerat.Ai perfecta dreptate.

    P.S: Ai o leapsa la mine pe blog in urma cu o postare :D
    Am fost plecata si nu am putut sa trec pe aici sa te anunt.

    RăspundețiȘtergere
  34. salutari noi din orsul de bastina(sunt,in sfarsit prin sverin);faina tipa,sexoasa la maxim si atatatoare ca nimeni alta;precis oglinzile din casa ei au fost furate de la un balci din galeria pasilor pierduti;brrrrrrr,ce frumoasa poate fi privita intr-o astfel de oglinda;mai cauta "chestii" de-astea ca sunt extrem de cosmaroase;sute de plecaciuni...

    RăspundețiȘtergere
  35. @un suflet inocent: bine, nu ma lasa mami si cica sunt vazuta "ciudat" daca am tatuaje, mai ales pe viitor daca vreau sa ma angajez undeva :)))

    @Radu: saracii de ei:-?

    @Erys: ca bine zici.

    @Adelici: :)))))))

    @Aimee: Oki:* o preiau imediat:D thnks:D:)

    @tatookis: adica severinu' meu e oras de bastina, a?:))

    RăspundețiȘtergere
  36. Dupa ce ca am eu cosmaruri .. :)) . omg ! ce lume! da fiecare face ce vrea cu pielea lui o.o" dar totusi asta e ridicollll ! wake up good people 8-|. zici ca e din avatar :)).

    RăspundețiȘtergere
  37. Nu pot sa imi imaginez ce are in cap femeia asta, am si eu 2 tatuaje , vine si ce de al 3-lea , si stop , ma hotarasc greu ceea ce vreau sa imi fac deoarece vreau unice si sa imi placa tot restul vietii .

    RăspundețiȘtergere
  38. Dap, in cantitati exagerat de mari. :))
    Asta ar fi buna in filme horror. Ar scuti banii de machiaj.

    RăspundețiȘtergere
  39. aoleu! pai aia n-o sa putrezeasca prea repede in mormant.. adica o sa ramana din ea coarnele, cuiele, pierce-urile, urechile..
    Inteleg ca poate s-o suparat urat pe viata si pe propria persoana cand si-o facut alea, dar oare toti astia ce-si fac tatuaje idioate, gauri (etc), se gandesc la ei insisi ca bunici, sau macar parinti?

    RăspundețiȘtergere
  40. Ce-i drept nu am mai intrat de ceva timp blogul tau (sa-mi fie rusine dar stii ca unui student nu-i sta bine daca nu are restante-si trebuia sa ma tin de ele), ai facut ceva schimbari:D
    Cat despre poza, alta mai infricosagtoare nu gaseai?

    RăspundețiȘtergere
  41. 29decembre:)))

    @Andreea ;3: sryyy:D

    @Rafael: ce tatuaje ai?:> cu ce?:>D

    @Lillee: :))))) buna asta:))

    @Alle.: ce parinti ;))) cine stie ce au in cap :)) sigur nu au copiii :))

    @cime: rusinicaaaa!:) macar ai luat restantele?

    RăspundețiȘtergere
  42. Sorry but for me this is not fashion!

    Besos Chipless by Dave Vuitton
    New Post:Rock Star de Tachuelas y Cuero

    RăspundețiȘtergere
  43. Fiecare din noi vrem să ieşim în evidenţă, la un moment dat, dar fiecare reuşeşte în felul său!

    RăspundețiȘtergere
  44. @Dave Vuitton: LOL :)) I know, of course this is not fashion:))

    @Grig: :) Da:)

    RăspundețiȘtergere
  45. Inca o dovada ca frumusetea este o notiune relativa.

    RăspundețiȘtergere
  46. @Claudiu Savu: :)

    @Zamfir de Turda: mda.:)

    RăspundețiȘtergere
  47. A reusit sa iasa in evidenta ,asta era important ,faptul ca ne ingrozeste,sigur ,e neinteresant pt ea

    RăspundețiȘtergere
  48. Cand se va plictisi de imaginea asta ,ma intreb ce imagine ar mai putea alege .O evolutie exista in orice domeniu ,deci...unde vom ajunge?

    RăspundețiȘtergere
  49. Hmm :-? Tatuajele imi plac :X , Cat despre ce are in urechi , parul si coarnele :))) mai bine ma abtin .
    Dar pana la urma tipa e un exemplu foarte bun de " Nu-mi pasa ce cred alti " , sau " Fiecare e asa cum isi doreste " , asa ca pe de-o parte o respect , dar pe de alta nu as incerca asa ceva never . =)))

    RăspundețiȘtergere
  50. @SoriN: :)) da:))

    @IULISA: Nimeni nu stie:)

    @I'm Devil ☠: cu tatuajele n-am nimic nici eu :)) ai dreptate intr-un fel sa stii:))

    RăspundețiȘtergere
  51. aripi cu o cruce in centru, asta pe spate si pe gat horoscopul meu rac indian :)

    RăspundețiȘtergere
  52. Doamne, săraca. Cred că e foarte mândră de ea când se uită în oglindă X_X

    RăspundețiȘtergere
  53. Waw :| asta e o Punkerita..cam exagerata :))

    RăspundețiȘtergere
  54. dude lasati femeia in pace.poate arata ca dracu cum ziceti voi dar poate e mai buna la suflet de 100 de ori ca toti la un loc...:|...are vreo 4.5 copii din cate am inteles e mama devotata si un sot!...in pnm mai taceti mai bine asa decat ca voi..

    RăspundețiȘtergere
  55. @x Twixx: ee un pic asa:))

    @Anonim: O fi dude, dar arata ca dracu' in pnm, are coarne? WTF? poate fi o mama buna si o sotie buna si daca ar fi mai normala, nu crezi? In final n-o judeca nimeni, ne-am dat cu pareea:| e ceva anormal:|

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează! (Fără comentarii cretine că te înjur!)